Je kamertje is gewoon super! Zijn geen andere woorden voor.. Ik w8 komend weekend gewoon af en is er dan geen te bekennen dan test ik maandag/dinsdag.. Kan me allemaal niks schelen! Ik wil gewoon zwanger worden!
ha die ikheid, ik wil ook testuh Pff mijn gevoel wordt steeds sterker Maar hou ook heel goed in mijn achterhoofd dat het niet raak is Hoe issie verder meis? Kus
Godverdomme! Had ik een heel bericht getypt.. Alles in één keer weg! Dus nu ff in het kort.. @ Maaike, ik duim voor je! Er is echt geen pijl op te trekken hè!? @ LJ, je bent er weer! Nu fris en fruitig de volgende ronde is.. Ik gun het je! @ Debsel, ik ga ongeveer 2 dagen na mijn NOD testen, dus dinsdag denk ik.. Ik hoop het zo! Leuk die beurzen.. Ik ga komend weekend shoppen voor de bruiloft van mijn vriendinnetje.. @ Miesje.. leuke collega's heb je! Hahahaha! Ennuh ze zullen er vast wel veel stoelen hebben.. @ Melanina, hoe is het? Hoe voel je je? Wat denk jij van deze ronde? Weer een SI op komst? Das niet goed hoor keer op keer.. @ de rest, hoe is het? Hier alles goed, overklaarbaar gevoel in mijn buik.. Vanmiddag in mijn pauze ff door de stad gelopen, misselijk! Moest echt ff stoppen, was bang dat ik tegen de vlakte zou gaan.. Raar en best ook eng! Tja, binnen nu en een week hoop ik echt meer te weten.. Kus
Ik.. hetzelfde als bij jou. Ik wil het dolgraag, wil ook dolgraag weten of het raak is of niet.. Maar ik ga er maar van uit dat het niet raak is, zal het iets minder tegenvallen.. Ik denk dat ik vrijdag begin met broekloeren
hey lieffie's! Zo daar waren we weer Beroerd geslapen, wakker gelegen met hele erge krampen, 't leek op ongi kramp maar t was het niet helemaal.... dus vanaf vandaag officieel aan het broekloeren haha Hoe gaat het met jullie meiden? Ik moet toch werken vandaag Heel veel zieken, maar draai wel 3 sluitdiensten en dat vind ik teveel van het goede dus vraag of ik morgen de vroege dienst mag draaien van diegene die ziek is.... Werk ze meiden of geniet van je vrije dag! Kussies
goedemorgen gelukkig ben ik vandaag lekker vrij Pfff wat een maanden op ons kdv en heb gisteren gehoord dat we waarschijnlijk voor 3 maanden naar een ander pand moeten ivm werkzaam heden waarom nu wel en toen het echt nodig was niet. Maar goed kunnen we dus weer ben ik in beeld niet doen hahahaa . Arme puk blijft maar in de doos slapen hahaha. Hier denk ik dat het niet raak is tuurlijk heb ik ook weer symptonen rare smaak in me mond gisteren een steek die me zeer deed. Heb eetbuien en blijf naar de wc gaan hahaha en ook die rare slijmprop die ik vh weekend had was anders nog nooit gehad eigenlijk . Gisteren had ik ook een raar gevoel aan de zijkant van me borsten, maar ik ga er gewoon vanuit dat ronde 7 ingaat. En die SI is nog niet zeker hoor voel wel jeuk maar nog niet branden. Hebben jullie lekker geslapen ? Maaike werkze
goeiemorgen lady's het worden weer spannende daagjes hier lees ik er zitten er een aantal op de wachtbank...ik duim voor jullie allemaal! ik las dat lj de duivels al op bezoek had gehad dat is balen meis....maar gewoon weer flink aan de klus deze maand! met mij alles goed ben alleen echt heel erg moe niet normaal meer...maar dat schijnt over te gaan he?ik hoop het want anders ben je het zat op een gegeven moment denk ik...... nou ga zo weer lekker aan t werk!spreek jullie weer knuf sjaantje
Morgen meiden! @Maaike: werkse meid! Jammer dat je geen vrij hebt Hopelijk zijn er snel een paar beter. @Mel: blijven duimen meid. Ik dacht ook dat het niet raak was die bewuste maand en dat bleek wel zo te zijn. @Debsel: ja behangetje is gelukt hoor Ventje heeft gisteren de stroken op maat gesneden (want het betreft de onderse helft van de muren) en vandaag of morgen gaan we ff behangen. En nee, heb helemaal nog niet veel gekocht voor Uk Ik kom maar niks echt leuks tegen hier... Ik ga binnenkort weer ff kijken. @Miesje: hey meis, hoest met jou? Ook al met het kamertje bezig? Jij groeit ook goed he? Leuk dat Niels ook de kleine heeft gevoeld! Lijkt me voor hem ook een heel bijzonder moment. @Inkie: OEEEEEHH! Spannend! Ik ga zoooo hard duimen meis! En vrijdagochtend natuurlijk meteen kijken hier @LJ: hey daar is ze weer! Jammer van de ongi meis. Gewoon weer vrolijk doorgaan dan maar he? @Ikheid: hoest met jou? Ga je volgende week testen? @Debbedebs, Sjaantje en anderen: alles goed? Nou, ik was gistermiddag zoooooooooo moe, dat ik gewoon op de bank in slaap gevallen ben Gebeurd me nooit. Ik heb zeker 2 uur geslapen, want ventje maakte me wakker toen hij uit z'n werk kwam. Nou ja, ik zal het wel nodig gehad hebben zullen we dan maar zeggen. Oh ja, en ik had gister de hele dag een soort trekkerig gevoel in mijn onderbuik, net boven m'n schaambot. Ik stond er al mee op, maar dat heb ik wel vaker en nu bleef het helaas. Geen idee wat het was, maar denk toch m'n banden ofzo? Ik heb meteen naar Uk geluisterd, maar die had nergens last van . Het is vandaag weer weg. Oh ja, en ik ga donderdag naar de 9maandenbeurs met mijn moedertje! Björn moet helaas werken en kan geen vrij krijgen dan. Hij heeft al veel vrij moeten nemen i.v.m. echo's en VK enzo. Ik vind het niet erg. Lekker met mijn moetie mutsen daar is ook gezellig Ik ga maar ff online de kaarten halen denk ik. Scheelt weer in de rij staan. Ook niet echt lekker voor mijn ruggetje, zolang staan. Nou, dat was het geloof ik weer voor nu.
hier ff aan de schoonmaak. net ff harry potter op de wii gedaan maar ben er nog lang niet klaar mee denk ik hahaha dus kunnen er ff tegen aan.
Heej meiden, hier ook weer even een berichtje van mij. Gaat nog steeds niet zo goed helaas. Gister heel de dag met barstende hoofdpijn gewerkt. Toen ik thuis kwam kreeg ik geen hap door m'n keel en ben ik op de bank in slaap gevallen. 's Avonds er weer alles uitgegooid boven de wc pot . Vanochtend weer wakker geworden met barstende hoofdpijn en ontzettend misselijk. Heb me toch maar ziek gemeld, dus nu ben ik vandaag en iig morgen ook nog thuis. Ik weet dat het voor een goed doel is, maar had het gister toch wel even helemaal gehad . Maar als het goed is is het snel minder (na 12 weken toch, please!). Morgen 1e echo, dus dat is wel weer heel spannend. En als ik ons mupke dan zie, dan weet ik weer waar ik het allemaal voor doe! En één voordeel, een dag bevallen is nu vast maar een eitje ! @Ink, ohh lieverd vrijdag testen, zoooo spannend! Of niet ? ! Ik denk aan je mop en meteen laten weten he! Je bent een toppertje, dus het gaat helemaal goed komen, hou je daar aan vast! @Debs, leuk leuk dat je naar de 9 maandenbeurs gaat! Ga je dan vrijdag de 20e? En vrijdag krijgen jullie de meubeltjes al, zo leuk! Ben heel benieuwd hoor! En jij zal de foto's vast sneller in je album zetten als ik, hahaha! Maar die buikfoto van mij komt eraan hoor! Kussie @Maaike, wat spannend meis! En je klachten pffff, hoop het zo voor je! Temp is idd wel heel hoog, maar je moet eigenlijk 's ochtends voordat je opstaat tempen. Nog een paar daagjes en dan weet je het! Ik duim voor je! @Ikheid, ook voor jou zo spannend meis! En ook jou klachten klinken veelbelovend! Duim, duim, duim [-o< ....... @Joey, fijn dat je er weer bent meis! Raar zeg dat je account ineens weg is! Hoe is het verder met je? @Cathie, wat leuk zeg dat jullie al zo druk met het kamertje bezig zijn! het wordt nu allemaal steeds concreter he, zo leuk! Wij gaan over 2 weken alles bestellen, weten al precies wat we willen! Hoe gaat het nu met je klachten? Fijn dat halve dagen werken je wel goed doet! @Miesje, wat gaat het toch al snel bij jou zeg! En nu ook echt met het kamertje beginnen, wat leuk! En is het geboortekaartje wat je in je album hebt staan het nu geworden? Erg schattig! @sjaantje, hoe is het allemaal meis? Binnenkort ook je 1e echo, spannend he! Wel fijn dat je verloskundige zo meelevend was. Heel prettig en belangrijk dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! @Marleen, hoe is het allemaal met jou? Nog steeds zo druk met werken? @Melanina, voor jou ook weer spannend? @de degene die ik toch misschien vergeten ben: hoe gaat ie? Dikke kus
Hier ff snel vanuit het werk een ego-berichtje.. Bij mij is ook het broekloeren van start gegaan.. Heb zo'n raar gevoel in mijn onderbuik (nog steeds). Ik kan het echt niet plaatsen.. Geen zin vandaag (alweer niet). Mijn NOD is zondag, maandag/dinsdag zou ik er een testje tegenaan willen gooien.. Nou ik ben er weer weg van.. Ff broekloeren Dikke x voor jullie allemaal! Ikheid
pff deb wat naar dat je zo klote voelt blegh ik ben maar gelijk een goede opruim actie aan het hoiuden alle kastje leeg en uit zoeken alle zooi weg en ook veel dingen ff netjes opbergen jeetje wat een werk zeg
goodevening allemaal Zo ben kapot en moet nog 2 dagen Ik ben misselijk geweest vandaag zeg... en heb een heel raar gevoel in mijn buik. Mijn darmen spelen heel erg op! @debbedebs, vervelend meis dat je je zo kl*te voelt Hopelijk gaat het heel snel over, fijn dat je morgen weer echo hebt @Ikheid, bij mij is het broekloeren van start gegaan hoor, vanmiddag en vannacht ongi kramp gehad Blegh, niks an zo Hoe is het met de rest? Kus
Hey meiden, hoe gaat ie hier! @debsel; hey liefie, duim maar voor me, kei lief. Ik laat het je weten! @debbedebs; wat balen meis dat je wéér zo ziekies bent. Hoop echt dat er verandering in komt. Laat je morgen wat weten als je jullie kleintje hebt gezien!? Spannend he! @maaike en ikheid; "sterkte" met broekloeren, ik vond het een rámp! LJ; hoe gaat het met je meis? xxx
Hey Inkie, vrijdag komt in de buurt he? Ik duim voor je en ben heeeeeeel benieuwd Hoe issie met je wijffie? Kus
Je bent nu dus niet aan het broekloeren? @ Maaike, ik weet het niet wat het is, voel ook veel in mijn lichaam, maar durf er niets van te zeggen. @ Debbedebs, gossie, ik hoop dat je snel beter bent! Leuk de 1e echo! Ja ik hoop het ook dat het veelbelovend is.. We zullen zien.. @ de rest.. hoe is het? De hypotheekadviseur staat bijna voor de deur, ik kom straks nog ff gluren hier.. Dikke x