Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    meiden ik ga jullie weer verlaten, duik weer vroeg in mijn bedje, ben moe en heb het koud dus lekker warm onder een dubbele deken hehe ;)
    Slaap lekker allemaal he :D
    Spreek jullie weer,

veel plezier morgen debbedebs ;)

-xxx-

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

@Inkie: bijna vrijdag meis! Ik ga hard meeduimen! Wel gelijk wat laten weten he?

@Debbedebs: jeetje meis, nog steeds zo ziekjes? Wat naar zeg! Maar morgen gaan jullie voor het eerst naar Mupke kijken he? Oh zo spannend en zoooo ontzettend gaaf en emotioneel! Dus daarna fotootje vragen en gelijk hier zetten :D Heel veel plezier succes en plezier morgen!

@Maaike: weltrusten meis. Tot morgen!

@Ikheid: erg he dat "broekloeren". Ik ken dat ook nog wel ja.

Nou, hier gaat alles prima. Mannetje is nu ons nieuwe behangetje aan het opplakken. Het gaat maar om de onderste helft van 2 muurtjes, dus op zich zo gedaan. Ik ga zo lekker met een bak thee voor de tv en ga hier thuis meedoen aan de Nationale IQ test. Onwijs lachen. Er zitten nu ook hoogzwangeren in een vak, dus ben benieuwd hoe die scoren haha!

Wie gingen er trouwens nou naar de 9maandenbeurs? Ik ga met mijn moeder op donderdag!

Liefs

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedemorgen allemaal....

Heerlijk geslapen vannacht, eindelijk! haha ;)
    Zo wat erg is dit zeg broekloeren, durf af en toe bijna niet naar de wc, zit te denken dat mijn banner toch niet klopt haha, moet morgen ongi worden :( De spanning stijgt haha, ik heb 2 weken geleden ei gehad dus 14 dagen later is morgen :D
    Spannend hoor :D

@debbedebs, heel veel plezier vandaag, ik wil vanaaf weten hoe het was hoor ;) Hoe is het met je buikje? groeit ie goed?

vandaag weer een latertje...

Hoe issie met de rest?

Kus

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey goedemorgen, weer tijd om zo naar het werk te gaan maar....

om 17:00 weeeeeeeeeeeeekend! Dus dat houd ik wel vol hihi.

Lieve debbedebs; have fun vandaag.
    Maaike werk ze! Spannend he meis

Tot straksjes
    xxx

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    heej inkie, werk ze meissie...
    morgen mogen we allebei testen maar ik doe het lekker nog niet :p haha :D We wisselen elkaar gewoon af ;)

17.00 weekend? heerlijk, ben jarloers ;)

Spreek je weer :D

Kus

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Lieverds!

Gisteren supervroeg m'n bedje in gegaan. Voel me super, maar wel echt keimoe! Dus dan maar lekker onder de dekens he ;)

Even heel snel voor ik naar werk ga:

@ DEBS: HAVE FUN! Geniet ervan en laat zo snel mogelijk weten hoe het was he?!

@ INKS: Morgen testen.... WAAAAAAAAAAAAAAAH! Ik vind het denk ik bijna net zo spannend als jij zelf. Hope so hope so hope so hope so!

@ Maaike: balen dat je je zo misselijk voelt steeds meis. Hoop dat het iets <heel erg leuks!> zegt.... Duim duim!

@ Ikheid: ook voor jou duim ik als een gek hoor ;) Klinkt ook goed, maar dat zei ik vorige maand ook al.... Liefs!

@ Cath: en? hoe is het geworden? Leuk is dat he, met het kamertje bezig zijn. En goed dat je nog niet veel gekocht hebt. Ik zou eens kijken in de uitverkoop op liefwinkel.nl en kleertjes.com. Kijken of je nog steeds niks leuks ziet ;)

@ de rest: hoe gaat ie meiden? Ik ga er vlug vandoor! Arbeiten... Bweeeeeh! Volgende week gelukkig lekker een weekje vakantie :D

Liefs Xx Deb

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey debsel, ben zo blij voor je dat alles goed verloopt, jammer dat je idd moe bent, maar als dat het ergste is ;)
    nee super hoor meissie... en 3 febr komt in zicht he? :D

Kus

8. LJoey

LJoey Lid

26 jan 2009
    12
    0
    0
    Groepsleidster
    Hey meiden!

Gister kon ik er weer eens niet op voor de verandering. Lekker irritant. Gister verjaardag gehad voor mannetje maar as zaterdag echt t feestje. Hebben er zin in!
    Verder vandaag kort werken en de rest van de tijd lekker vrij!

Bij mij is het weer gestopt, dus we kunnen weer aan de klus. We gaan maar weer netjes om de dag tot het einde en zien wel wat er van komt... Eerlijk gezegd wordt dit weer een maand waar ik me niet zo druk ga maken en ga focussen dat ik zwanger wil worden. Heb nu zoveel andere dingen aan mn kop (werk, nieuw werk, een hoop papieren zaken, feestjes en niet te vergeten... Carnaval!) dat dit onderwerp er waarschijnlijk wat bij in gaat schieten... Niet dat we niet willen, maar meer dat we het wel geloven na ruim 2 jaar en wel zien waar het schip strandt... ben een beetje moe van het hopen, wachten en zorgen maken.

@ Ink: Ik ben zooooooooooo beneiuwd morgen... hoop dat je er weer in mag gaan geloven meis... Ik begrijp hoe lastig het voor je is om te geloven dat het niet negatief hoeft af te lopen... ik hoop gewoon zo met je mee dat je zwanger bent, dat alles goed is en dat je over een tijdje een prachtig kindje mag verwelkomen...

@ Debs: Ik weet niet precies waar ik naar je kamertje kan kijken.... en ik ben zo nieuwsgierig eigenlijk! Las gister dat anderen het konden zien, maar heb ff gemist waar! Hoe is het verder met je? Kun je het een beetje geheim houden wat het wordt of is het toch moeilijker dan je had verwacht?

@ Cath: Ik ga ook de donderdag. Wij zijn de hele dag daar, ook de huishoudbeurs. Hoe is het verder met jou?

@ Maaike: Nog steeds misselijk meis? Ik hoop zo dat het een goed teken is! Ik duim met je mee! Wanneer ga je testen?

@ Ikheid en Melanina: Allebei druk aan het broekloeren dames? Een verschrikkelijke tijd vind ik dat... Duim met jullie mee ladies!

@ Marleen, Sjaan en Debs: Nog alles goed met jullie beebje? Nog dingen in het vooruitschiet of pas geleden wat leuk, spannend of ontroerend was?

@ Mies: Nog even en je tikt de eindstreep aan meiske!

Dikke kus voor jullie allemaal!
    Joey

9. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames

ff een egobericht!zit nu thuis. was gister al bijna flauw gevallen op m'n werk, en 's aovnds allemaal licht en duizelig in m'n hoofd. en vanmorgen weer op het werk, heel duizelig. dus meteen naar de dokter. en heb een lage bloeddruk en m'n polsslag is verontrustend. en heb bloed moeten prikken in het ziekenhuis. en nu moet ik rust houden. bah. waarom nu!baal er weer van hoor. maar goed gelukkig verder niks ernstig en alles voor de baby he. die is het allerbelangrijkste.
    ga nu ook maar lekker in m'n bedje liggen, want de moet van de dokter echt paar dagen rusten en mag echt niks doen!bah.

***********einde egobericht**********

verder wel leuk nieuws m'n schoonzus is vanmorgen ingeleid, dus vandaag of morgen worden we weer oom en tante. spannend. m'n telefoon is dicht in de buurt, hahaha.

maaike: wacht je nog meid met testen?knap, wanneer dan.
    inkie: duim duim duim. spannend morgen meid. zal aan je denken en duimen.
    debbedebs: he meid. nog steeds niet lekker. ik weet dat het vervelend was meid. heb het ook allemaal gehad. en hoop dat het deze weken voorbij gaat.bij mij duurde het tot 16 weken. maar goed jij bent mij niet he.
    vandaag krijg je beeb te zien toch?hoe was het meid?
    oja ik denk niet dat het dit kaartje word, aahhh word er gek van je hebt zoveel keus!
    ikheid: hoe ist meid? wanneer ga jij ook alweer testen?

rest van de meiden, alles goed? ga nu lekker naar bedje.
    liefs mies

10. LJoey

LJoey Lid

26 jan 2009
    12
    0
    0
    Groepsleidster
    Hey mies, wat vervelend zeg! Hoop dat je snel opknapt...
    Over het kaartje... ik vind deze leuk hoor! Maar wat wil je eigenlijk? Wil je iets liefs, iets grappigs, iets origineels, iets opvallends... een mix van dat? Misschien dat ik je tips kan geven... ben zelf vrij creabea ;)

Ik ben nu lekker met de was bezig, ff vouwen, strijken en de nieuwe machines wassen. Beetje opruimen en mn papierzooi weer bijwerken... Om half4 ga ik ff werken en in de avond even naar mn andere klant. Die zit in de problemen en ook dan moet je dr zijn voor ze he... dus lekker druk ;)

Liefs

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meiden,

echo was helemaal goed! Ben zoooo blij!
    We hebben het hartje heel goed zien kloppen en mupke is nu al een druktemakertje, lag druk met armpjes en beentje te spartelen! Lijkt nu al op papa :)!
    Zooo leuk om te zien!
    Ben 16 augustus uitgerekend, dus eigenlijk 2 dagen korter zwanger. Maar ben nu zo gewend op vanaf vrijdag te rekenen, dat ik dat gewoon blijf doen!

Verder nog steeds flink beroerd. Gister en vandaag weer flink boven de wc pot gehangen :( . Vanmiddag een paar uurtjes liggen slapen en nu gaat ie wel redelijk. Heb vandaag zwangerschapsgranules van VSM gehaald. Deze zijn tegen de misselijkheid en we kunnen het altijd proberen!

Ga zo proberen de foto's in m'n album te zetten!

@LJ, fijn dat jullie er weer tegenaan kunnen. Dit is dan toch de periode datje enigszins het gevoel hebt te doen wat je kunt doen! Maar ook wel prettig dat je op een heleboel andere leuke dingen kan richten!

@Mies, vervelend zeg dat je zo beroerd bent! Hoop dat je snel opknapt! Goed voor jezelf zorgen he!

@Maaike, weet je al wanneer je gaat testen meis? Ik duim nog steeds voor je!

@Debsel, weer lekker gewerkt lieverd? Nu lekker genieten van je avondje en morgen kamertje van Pip afmaken! Zoo leuk! Ben erg benieuwd! En bedankt he meis!

@Inki, weekend mop?! En morgen testen, vind het zo spannend! Kaarsje bij onze geluksboedha brandt al!

Kussies

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve debbedebs; ah... schattig hoor van het kaarsje!
    Wat super dat je de kleine zo goed en duidelijk hebt gezien. Heerlijk toch. Geniet er maar lekker van meis.

@miesje; zo zeg, das even schrikken. Doe maar rustig aan meis

Iedereen bedankt voor al het duimen!

Dikke kus, ik ga zo lekker rondje wandelen met m'n buuf. (die heeft ook een mk gehad, kort geleden. Is gecurreteerd en moet de 18e terug naar het ziekenhuis voor controlen; balen!)
    xxx

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedeavond meissies :D

@meisje, jeetje meissie, das balen, kan me voorstellen dat hier niet op zit te wachten :( Sterkte wijffie ;)
    @Ink, he wat vervelend dat je buuf ook dat kl*te voorval heeft moeten meemaken :( Kunnen jullie er samen een beetje over praten? Morgen dé dag :D Ik denk zo erg aan je ;)
    @Debbedebs, he meissie wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad zeg :D Heerlijk, hopelijk voel je je snel weer beter :(
    @Mel, hoe issie meis? was je vrij vandaag of moest je werken?
    @Marleen, meissie waar ben je ;) heb je het druk met je werk?
    @Lj, he meissie ik heb dat laats ook een paar x gehad dat ik niet op de site kon, heb toen een bericht gestuurd en zij zei dat ik alle wachtwoorden enzo van de computer moest doen, van de websites dan en toen kon ik er ook gewoon weer op :D Hoe issie verder met je?
    @Ikheid, meissie hoe issie? hou je het nog uit?
    @Debsel, he meissie hoe issie? beetje volgehouden op je werk?
    @Sjaantje, he meis, hoe is het met je? kun je lekker genieten van je zwangerschap?

@de rest, hoe issie?

Met mij goed, vanmiddag ff een dipmoment gehad, verhoging gehad en errug moe, ook ongi kramp, maar toch anders ;)
    En aan het broeenekloeren, nog niks te zien, ook geen bruin, wel veel afscheiding :(

Kussies

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zooo daar ben ik ook weer ff.. Net al de hele boven gepoetst, bed verschoond en gestofzuigd. Morgen nog ff de beneden en sopje sopje sopje, 3maal in het doosje en het ruikt hier weer als een roosje ;)
    Rare/vage klachten blijven aanhouden, kan het nog steeds niet plaatsen..
    Broekloeren in volle gang.. Blèh! Word er zo chago van! :cry:

@ Inkie, ik duim voor je! Zo hard ik kan.. De kaarsjes branden hier op volle toeren, voor mezelf, voor jou en voor iedereen die het nu hard kan gebruiken.. [-o<

@ Debbedebs, leuk die foto's van de baby! Wat heerlijk dat het allemaal zo goed met de baby gaat! Minder dat je je zo beroerd voelt zeg! :pale: Maar ja, het is voor een goed doel.. Beterschap!

@ LJ, alles weer lekker gestreken? En de rest bijgewerkt/opgeruimd? Fijn zeg! Werkse! En als wat ga je verkleed met Carnaval? :D Al iets in gedachten? Ik ben een jaar als Marja de Bij gegaan.. Dat was 1 groot drama, hahaha :) , moet er nu nog om lachen.. Mijn Bijenkont bleef steeds hangen tussen al die hossende mensen.. Dus dat nooit meer!

@ Miesje, jakkes zeg! :( Dat is balen, maar zoals je al zelf zegt, het is voor een goed doel hè, je weet waar je het voor doet. Rust maar lekker uit..
    Mijn NOD is zondag, dus ik ga denk ik maandag/dinsdag een test er tegenaan gooien.. Spannend!

@ Debsel, weer een beetje bijgetankt dus.. Tja je lichaam geeft het zelf wel aan als je er ff de rem op moet zetten.. Dat voel je denk ik wel.

@ Maaike, bijna testen wijffie! Wanneer precies? [-o<

@ Cathie, dat broekloeren is inderdaad echt erg ja! Hoe is de kamer geworden? Ennuh, wat was je IQ? 8)

@ de rest.. Hoe is het?

Liefs Heidi

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heb er maar één woord voor (nou eigenlijk meer dan één woord..) OM GEK VAN TE WORDEN!

Ik ook, erg veel afscheiding.. Verder niets te zien.
    Kop op, we slepen elkaar er doorheen met dat geloer.. ;)

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey ikheid,

morgen moet ik ongi worden maar wil pas woe testen, en dan ben ik echt overtijd en hopelijk wordt mijjn wachten beloond, en als ik dan ongi wordt ik de teleurstelling iets minder dan met een nega test, dus qua testen lopen we gelijk ;)

Kus

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inderdaad, maar ik denk ook dat ik iets later ga testen.. Dan is de teleurstelling iets minder.
    Zooo spannend! Ik hoop zo dat je niet ongi gaat worden!
    Das dan toch een kei goed begin van 2009! Beter kan niet..

X

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ja idd, hoop ook voor jou dat het een posi begin is van het nieuwe jaar :D
    Komt goed zowieso wordt dit jaar ons jaar ;)
    Ik ben me toch een partijtje zenuwachtig ;)

Kus

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ook, ben er helemaal hyper van..

Zucht

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    moest werken vandaag maar voel me blegh hahaha
    Beetje hoofdpijn en misselijk dus verwacht me ongie.

Deel Deze Pagina