verwacht ik eigenlijk nooit om niet te veel hoop te hebben haaha tuurlijk heb ik kleine symptonen misselijk duizelig rare smaak in me mond maar die heb ik allemaal ook al eens gehad en werd gewoon ongie dus.. En als het wel raak is is het een extra mooie verassing .
Ben er van tussen.. Iedereen fijne avond! Inkie, als je hebt getest, laat je het meteen ff weten! Ga kaarsjes aansteken nu.. X
goedemorgen meiden, lig vanaf 5.00 al wakker en ben er om 6 uur maar uit gegaan, kan gewoon niet meer slapen Hoe issie met jullie? @Ink, ben zo benieuwd lieffie Kus
goeiemorgen!hoe is ie hier?probeer ele dag ff bij te lezen....want tis wee eeen spannend weekje voor eeen aantal dames! maaik je vroeg hoe het met me gaat nou t gaat redelijk ben alleen echt heel erg moe en dat bevorderd niet echt mn humeurtje.....maarja ik zal t maar voor lief moeten nemen.....vlg week echo ik denk zodra ik gezien heb dat alles goed is.....ik er echt van kan gaan genieten!doe ik nu ook al maar er blijft altijd een klein stemmetje in je achterhoofd.....en jij?spannend hoor meis ik hoop t zo voor je! en voor de rest van de meiden zeker ook als ik al jullie klachtjes hoor!duim duim duim duim duim duim duim duim duim! en ink ik ben ookzo benieuwd meissie!spannend hoor.... nou ik ga me zo omkleden nog een lange dag te gaan en dan weekend! liefs sjaantje
haha ja ik was er al maar ben wel elke morgen ff-tjes op msn, maar ja hoopte dat jij er wel ff was natuurlijk Kus
Oke komt ie.... Vanochtend om 5:40 werd ik wakker.. Toch gaan plassen en plas opgevangen. Schatje wakker gemaakt en gezegd; nu kan ik niet meer wachten! Schatje mocht de test doen. 1 druppeltje..... 2 druppeltjes...... 3 druppeltjes...... 4 druppeltjes......... Ik schrok! Het was weer een kruidvasttest en daar staat een C (controle) en T (test) op. De T is van zwanger ja/nee en de C dat je de test goed hebt uitgevoerd. Normaal (toen de test posi was de 1e x) wordt eerst de C een streep en dan is het wachten of de T ook komt.. Nou.... de T was er al eerder! Ik ben dus KEI zwanger... Gevoel was dus goed. (LJ; misschien kun je geld verdienen met die voorspellingen ) Ook alle pendels kloppen... Zou het geslacht ook geen verrassing meer zijn? (gezien daar ook bijna iedereen het over eens is...) Nu ga ik straks bellen wanneer ik een echo kan krijgen. Heb goddank nog geen bruinverlies gehad en de laatste ongi was 7 dec dus als het even mee zit ben ik over het enge punt van de vorige keer heen. En dan is het maar hopen dat er iets zit en goed he?! Je zou bijna zeggen als je ziet hoe m'n buikje groeit en m'n (.)(.) dat er wel leven móet zitten! Ik probeer positief te blijven en wacht af. Dikke kus voor jullie allemaal en ik vind het heel mooi en bijzonder hoe iedereen met me meeleefde naar de test en duimde! Dankjulliewel daarvoor. Ook de lieverds die me hebben gesmst en gebeld! xxx
hey ink ik had je straks ook al op msn gesproken maar nogmaal super meis ben echt heel blij voor jullie!en je hebt zelf zo'n goed gevoel dat is ook wel goed voor je!ben erg benieuwd wanneer je je echo krijgt!zodat je er echt van kan gaan genieten! nou meis geniet van je vrije dag op de roze wolk!en doe lekker rustig aan! nu ben ik echt werken...... dikke knuf sjaantje!
Inkie van Harte meid weer een nieuwe zwangere in ons clubje en nu duimen we voor je dat ales goed mag blijven gaan.
WHOEHOEEOEOEOE! YES YES YES! Weer een zwangere! Ink meissie, gefeliciteerd hoor! Kon ook bijna niet anders he? Probeer er lekker van te genieten meissie Kus
Ff stiekem vanuit het werk.. Inkie gefeliciteerd! Kei leuk! De rest stuur ik vanavond nog ff een bericht.. Nu ff aant werk. Kus
Hoi meiden, Nou, gister heb ik mijn proefles zwangerschapsyoga gehad. Grappig joh. Wel erg wennen en ik ben degene met de kleinste buik daar Je voelt je dan ineens een stuk minder zwanger haha. Maar goed het zijn hele leerzame dingen en je krijgt goeie tips mee voor wat je kan doen tijdens de weeën en bevalling. @Ikheid: je mag het weten hoor Ik had een IQ van 132 Hoest met jou verder? @Maaike: en nu flink hard duimen dat de ongi wegblijft he? Duim, duim, duim.. Hoe voel je je verder? Al wat beter? @Debbedebs: meissie wat een mooie echo! Fijn dat Mupke het zo goed deed. Toch wel een lekker gevoel dan he? En je krijgt ook al een mooi buikje! Zo zag ik er ook uit met 10 weekjes Nu vind ik het ff niet meer zo hard gaan, maar dat komt vanzelf na de 20 weken wordt me telkens gezegd, dus ben benieuwd. Geniet er lekker van meis! En de halve dagen werken gaat goed hoor. Ik merk wel dat die 4 uur echt het max. is, maar verder lukt het redelijk! @Debsel: hey mama, hoe is het daar? Hier goed hoor! Kamertje is leuk geworden! Vanmiddag ga ik met m'n schoonvader het laminaat ophalen en dan gaat ventje dat morgen leggen. 12 februari komen de meubeltjes Maar de kleur is beter nu dan wat we eerst hadden! @LJ: hey meis, misschien komen we elkaar nog tegen op de 9maandenbeurs! Met mij alles prima hoor. En met jou? @Miesje: jeetje meis, wel rustig aan doen he? Je moet niet teveel gaan doen! Doe rustig aan en het is voor een goed doel he? Hoe gaat het verder? @Melanina: wordt voor jou ook duimen. Hoe is het verder? @Sjaan: werkse meis. Alles goed met je wel?
Hey lieverds! Zo, ik ben lekker vrij vandaag Lieve Ink! Tante Debsel is zó ontzettend blij... Geweldig gewoon! Probeer je niet teveel zorgen te maken. Heel snel komt de echo en dan weet je hoe ver je precies bent. En Debs, wat een mooi buikje! En heerlijk dat jullie zo genoten hebben van Mupke. Toch een heerlijke extra bevestiging he. En nu maar hopen dat ook die misselijkheid snel zakt.... Cath: klinkt gaaf! Ik ga zelf een 'gewone' zwangerschapscursus doen. Hoorde wat 'zweverige' verhalen over de yoga, dus dit maar proberen. Ben erg benieuwd! Begint pas in april, dus we zien het wel. Vanmiddag komen hier de meubeltjes! Kan niet wachten! Ikheid: spannend... wanneer ga jij nou testen? Weet het effe niet meer... Maaike: jeetje zeg, die 2 weken ná je ei zijn toch best snel gegaan he... Ga je nou dit weekend testen? LJ: je kan kijken op m'n beebiesite - als je onder een bericht van mij klikt op m'n banner kom je er. Maar ze staan ook gewoon op m'n hyves hoor Miesje: wat ontzettend balen dit zeg! Kan me voorstellen dat je daar een tikkeltje chago van wordt... Tuurlijk doe je álles voor je kleintje, maar je hoopt toch dat het allemaal makkelijk gaat en je gewoon kan blijven doen wat je deed. Wel echt rustig aan doen hoor lieverd anders ben je straks nog verder van huis. Sjaantje: na die echo wordt het echt veel echter. Don't worry! Je moet er flink geduld voor hebben, maar je krijgt er flink wat voor terug De rest: hoe gaat ie meiden? Ga een beetje relaxen vandaag... En wachten op de meubeltjes! De kinderwagen is ook al binnen dus die brengen ze ook meteen. Hihi! Leuk leuk Dikke kusss Xx
Hey meis! Ooeeh! Spannend! Meubeltjes! Enne, wel foto maken als alles staat he? Ik dacht ook dat yoga zweverig was, maar dit is echt specifiek voor zwangeren, dus er wordt voornamelijk gefocusst op ademhaling en hoe je naar je buik kan ademen en vooral wat toe te passen bij de bevalling enzo en je krijgt oefeningen om je bekken soepel te houden en stabiel. De partner moet eens in de 4 weken mee en die krijgt ook tips om straks de partner goed te kunnen ondersteunen. Op zich dus erg handig. De gym wil ik ook nog gaan doen, maar dan idd later in de zwangerschap Hoe gaat het verder met je?
LIEVE INKIE! GEFELICITEERD! Ben echt zoooo blij voor je! En wat Deb zegt niet teveel zorgen maken, gaat echt goed komen meis! Dikke kus