Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @Debs, wat heerlijk een dagje vrij! Geniet er maar lekker van! En dan straks de meubeltjes en de kinderwagen, zooo leuk! Laat maar weten hoe de wagen rijdt en er uitziet aangezien wij precies dezelfde hebben :) Hoe gaat ie verder met je lieverd?

@Cathie, wat leuk zeg dat het kamertje al zo opschiet! Ik kan ook niet wachten tot wij er aan gaan beginnen! Maar de yoga was dus wel goed? Ik zit er namelijk ook aan te denken om me daar voor op te geven. En die buik van jou komt echt wel hoor meis!

@Maaike, hoe voel je je vandaag meis? Wacht je met testen tot volgende week? Ik blijf duimen voor je draaien!

@Ikheid, hoe gaat ie met jou meis? Weet je al wanneer je gaat testen? Ook voor jou blijf ik duimen!

@Miesje, gaat ie alweer wat beter met je meis? Rustig aan doen he!

@Sjaantje, vervelend dat je zo moe bent, maar dat hoort er echt bij. Gewoon aan over geven hoor!

Bedankt voor jullie lieve woorden over de echo van mupke en jullie complimentjes over mijn buik! Wie had ooit gedacht dat ik daar blij van zou worden :) :) !
    Met mij gaat ie vandaag redelijk. Heb wel weer barstende hoofdpijn, maar ik hoop dat dat nog wegtrekt. Gebruik nu die zwangerschapsgranules van VSM en tot nu toe heb ik wel het gevoel dat het werkt. Misselijkheid is toch wel minder, heel fijn!
    Zometeen komt er een vriendinnetje langs, vanavond komen andere vrienden eten en morgen komen onze beste vrienden weer een weekendje langs. Best druk allemaal, dus het komt zeer van pas dat ik me beter voel!

Dikke kus

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik ga je zeker laten weten hoe ie rijdt enzo. En anders kom je 'm gewoon een keertje testen he ;) hahaha! Verder gaat ie hier prima! Vermoeidheid blijft, maar vandaag is kleine Pip weer heerlijk druk en dan vergeet je dat soort dingen gewoon. Een lekker druk weekendje in het verschiet inderdaad, maar ook wel erg leuk toch? Hopen dat het geen tijdelijke opleving is en dat dat spul van VSM gewoon goed werkt. En je bent nu ook zover dat het ook gewoon kan dat je lichaam went aan het zwanger zijn en je dus niet meer (zo) misselijk zult zijn. Hoop het echt! En je hebt écht al een prachtig buikje! En nu moet je er ook lekker mee pronken ;) Straks na de bevalling wil je 'm alleen maar zo snel mogelijk weer weg hebben dus...

Nou meis, have fun vandaag en van 't weekend. Foto's volgen! Beloofd :D

Kusss Xx

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ja spannend he :D:D:D En die foto's komen er zeker hoor.... Ben zelf zó benieuwd. Vanmiddag als ze er zijn en m'n ventje terug is van tennis gaan we meteen alles (of toch zo veel mogelijk ;) ) in elkaar zetten.

Okeej... klinkt eigenlijk best goed dan! Maar je wilt ook nog een cursus zwangerschapsgym gaan doen? Jij krijgt het nog druk! Ik hou het bij eentje hoor... Maar ben wel benieuwd!

Alles goed! Vermoeidheid zal wel gewoon blijven. En 's avonds als ik net in bed ga liggen (en als ik na een paar uur wakker wordt om te plassen) heb ik echt verschrikkelijke pijn in m'n rechterbil. Kan dan bijna niet op m'n rechterbeen staan. Heel vreemd. Ook draaien in bed is dan een crime. 's Ochtends als ik wakker word is het helemaal over. Dus ik denk dat het te maken heeft met de 'omschakeling' van belasting naar ontspanning als ik ga liggen ofzo. Allang blij dat ik er overdag geen last van heb (soms voel ik het een beetje, maar niks vergeleken met 's avonds en 's nachts). Ga het wel dinsdag even navragen bij de verloskundige....

Nou meis, ik ga effe lekker verder lezen in m'n boek! Heerlijk zo'n relaxdagje :D

Hoe gaat 'ie bij jou verder? Trek je 't een beetje?

Liefs Xx Deb

4. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    whhaaahooeee inkie je bent ZWANGER. oh super meid. van harte gefeliciteerd. oh way gaaf he.
    ik ben echt blij voor, maar dat zijn we natuurlijk allemaal hier, haha.
    tja met jouw sypmtonen. ga er maar lekker van genieten meid.
    heb je de verloskundige al gebeld?
    dikke kus miesje

hier gaat alles wel redelijk goed. m'n werk belde net en ze vertelde dat ik maar lekker thuis moet blijven en lekker moet uitrusten.
    echt kei lief.

fijn weekend allemaal. en voor de mensen die vandaag vrij zijn een fijne dag en voor de andere werkse nog even.

kus mies

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey mies,

Dinsdag om 16:00 mag ik komen voor de echo. Ben onder behandeling (net als toen) bij de gynaecoloog.
    Hopelijk is alles goed, is en blijft spannend he!

Fijn dat je lekker thuis kunt blijven meis. Hopelijk voel je je snel weet wat beter!

@iedereen: wat een leuke en hartverwarmende reacties hier allemaal zeg, echt kei lief!
    Misschien overbodig maar we houden het nog eventjes stil voor onze omgeving. Nou ja... een paar vriendinnen zagen/voelden en wisten het... Die hebben ik wel verteld dat ik gewoon zeker wist dat het zo was.. Maar ik bedoel bijv. met krabbeltjes op hyves of jullie daar nog even mee willen wachten aub. Wordt hier wel vaker verzocht dus ik denk dat iedereen dat wel snapt maar toch.
    Bedankt LJ voor je berichtje op hyves, heel leuk! Dan kan wél zonder dat iemand het leest! :)

x

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Debsel: tja, ik ben gewoon enthousiast. In principe kijk ik eerst even wat deze cursus doet. Anders doe ik geen gym meer, maar ga ik lekker zwemmen ofzo. Ook wel goed voor m'n bekken. Die pijn moet je wel in de gaten houden hoor. Ik heb ook pijn in die spieren, maar dat komt door mijn bekken. Kan toch een teken zijn dat je toch wat rustiger aan moet doen en ik zou zeker ff niet meer tillen enzo. Maar echt keigaaf dat kamertje! Ben heeeel benieuwd. Heb je je kinderwagen ook al?

@Debbedebs: ja de yoga is zeker wat. Het zijn voornamelijk ademhalingstechnieken en oefeningen en tips hoe je straks het beste de weeën kan opvangen enzo. Superhandig! Je leert o.a. hoe je naar je buik moet ademen om zo de weeën beter weg te duwen straks, maar ook nog andere voor met de ontsluiting en persen enzo. Enne, Mupke ziet er goed uit hoor! Hele mooie echo! En voor je het weet heb je de 20 weken echo. Ik heb hem ook alweer over iets meer als een week :D Hoe gaat het met het ziek zijn nu?

@Inkie: gelukkig mag je al lekker snel zeg voor de echo! Heb je enig idee hoever je ongeveer bent nu? En natuurlijk zetten we niks op hyves! Is volgens mij ook wel een beetje de algemene afspraak hier toch? Pas als jij het bekend maakt, kunnen we reageren ;)

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meis, tja 7 dec was de laatste ongi dus ik denk... als ik daar van uit moet gaan zondag 8 weken. Maar we zullen het wel zien.
    Ik bid dat alles goed is en komt.
    x

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik stuur nooit een krabbel met zulke berichten ik doe het altijd via een prive bericht.

Nou Maaike voor jou ook spannend zullen we voor elkaar duimen dat onze ongie weg blijft haha ik weet vrijdag denk ik meer dus moet nog een week duimen draaien hahaha

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Spannend melanina, ik duim voor jullie.
    En een vrijdag is een perfecte dag om te testen, ook onze debsel testte op een vrijdag positief dat ik weet.

x

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    En Debbedebs ook als ik het me goed herinner ;)

Heb net de bugaboo in elkaar gezet! Jammer genoeg verkeerde adapters gekregen om het autostoeltje er op te kunnen zetten, dus even mee terug. Maar met de reiswieg erop is het ook een héél mooi zicht hoor! Ventje komt straks thuis en dan gaan we aan de meubeltjes beginnen... Leuk leuk leuk!

Liefs Xx

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Kei mooi Deb! Enjoy meis..
    xxx

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames, heb 2 nieuwe foto's in m'n album gezet

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Mooie buikfoto's hoor mies!

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedeavond meissies,

inkie ik wist het al vanmorgen maar nogmaals gefeli :D
    En je hebt er zelf een goed gevoel bij dus komt vast goed ;)

Zo weekend, ben opperdepop haha :D
    Voelde me best goed vandaag, beetje misselijk en ongi krampjes, heel licht en toch een beetje anders :p
    Ga dinsdag of woe testen, vind t spannend!

@debbedebs, mooi buikkie wijffie ;) Nu vind je t leuk he als je complimentjes krijgt over je buik :D

@ de rest, hoe is het?

Kus

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Thanks lieve maaik, ik ben nu al voor je aan het duimen voor di of woe!
    Komt allemaal goed.
    xxx

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    thnx Ink, duim maar flink, hopelijk helpt het net zo bij mij als bij jou ;)

Kus

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hallo allemaal..

Zo de beneden nog ff gepoetst, gestofzuigd.. Nu mag het weekend losbarsten! Nu lekker bankhangen, X-factor kijken..

Gossie zeg, wat een mega-vet-cool-gaaf nieuws zeg voor Inkie. Ben zo blij voor je! Hopen dat al dat duimen nu ook voor mij goed uitpakt.. Ik ga ook dinsdag/woensdag testen. Maar goed, dan moet ik natuurlijk niet zondag ongesteld worden. Heb vet veel puisten op m'n kop, vandaag niet echt veel last gehad van mijn buik, zo af en toe een vette steek in buik/rug/zij.. Verder niets.

@ Inkie, zoals ik al eerder heb gezegd, EFELICITEERD! Het is je zo gegunt! Ook relaxed dat je snel terecht kan voor controle.. Een hele geruststelling. En die pendels van je.. Misschien hebben ze wel gelijk! Net zoals LJ met d'r voorspelling..

@ Maaike.. voor jou ook spannende tijden! Ook nog steeds aant broekloeren?! Erg hè?! Nog leuke plannen voor het weekend?

@ Miesje, mooie foto's! Wat gaat het snel hè?

@ Debsel, een bugaboo? Leuk! Wat heerlijk hè al die spulletjes, die voorpret die je er nu al aan hebt.. Leg een pop erin en als trotse pauw over straat gaan lopen, hahahaha! ;)
    Ennuh staan de meubeltjes al? Irritant zeg zo'n opstandige rechterbil! :thumbdown:

@ Melanina, voor jou ook spannende tijden hè meis?

@ de rest, hoe is het?

Kus Heidi
    @

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hellow lady's!
    hoe is ie hier allemaal blij met het goede nieuws van ink!

wie zitten er nu nog op de wachtbank?maaik en ikheid.....en lj is flink aan de klus?verder nog iemand die spannende dagen heeft?mel?
    als ik iemand vergeet im so sorry maar ben net een vergiet haha!

nou met mij alles goed hoor!ben vandaag 1.5 uur eerder naar huis gegaan t was rustig en ik zei dat ik t ff nodig had goed excuus he hihi.....net lekker in bad geweest en nu met de pyjama op de bank...mn mannetjes komt pas laat thuis vanaaf!

morgen ga ik weer naar een paranormale beurs wan tik ben daar altijd helemaal weg van!

mijn ouders hebben 2 weken geleden een vlinder op een slaapkamr gekregen en die heeft daar 2 weken gezeten ze hebben alles gedaan om m naar buiten te doen maar hij bleef zitten....en mijn vader kwam snachts een keer thuis uit t werk en toen zat de vlinder naast het hoofd van mijn moeder....en ze zeggen dat t iets betekent ze hebben m bewaard en ik neem m morgen dus mee!

snappen jullie m nog?haha

nou ik duik weer lekker de bank op met BO my sweet(de dog)

spreek jullie weer knuf sjaantje!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wow wat mooi die vlinder.. Dat is je kindje..
    Ben benieuwd wat ze er morgen van zeggen, laat je het ff weten? Ben echt nieuwsgierig, ik hou daar ook wel van!

Veel plezier..

Genietse met Bo.
    Ga ik ook doen met Roefel, mijn engelse cocker spaniel (zie profielfoto), tis zo'n schatje!

X

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    lekker he die hondjes kun je zo van genieten!

en ja die vlinder ben ook heel erg benieuwd wat voor een verhaal hier achter zit....mijn moeder is heel erg met haar vader bezig die plots overleden is en ze zegt altijd als ik nou eens een teken mag krijgen van m.....dus ik ga dr zitten en zeg niks en laat diegene gewoon het praatje doen...ben zo benieuwd!

meis jij ook fijne aaf doe rustig aan en ook voor jou duim ik heeeeeeeeeeeel hard!

en knuf van bo aan roefel hihi liefs sjaantje!

Deel Deze Pagina