Knuffel terug van Roefel voor Bo Nou dat kan het ook zijn hoor! Dat ze nu een teken krijgt.. Kijk je ook naar die Schot? En naar Char? Ik ben ook veel naar die beurzen geweest, zo ongelofelijk.. Vooral Chakra's. Ben ook helemaal weg van Boedha's Nou fijne avond! Ik ben er ook weg van! X
goodevening Zo lekker x-factor aan het kijken @Miesje, hey meissie, hoe issie? wat groeit je buikie zeg Hoe gaat het nu met je nu je halve dagen werkt? @Ikheid, we mogen bijna testen haha Nu gaat het ineens wel snel, hoe voel jij je verder? @Sjaantje, hey meissie hoe issie? wanneer heb je nu weer een echo? @Debsel, he meissie, wel vervelend dat je wel moe bent, hopelijk wordt het met de tijd wel wat minder, maar verder voel je je wel goed meissie? hoe staat het met het kamertje? @Ink, wauw wat een nieuws, ook al wisten we het stiekem wel Geniet ervan wijffie @Mel, ook voor jou weer spannend meis, hoe voel je je verder? weekend @Debbedebs, he meissie, nog plannen voor het weekend? Kijk maar vaak naar de echo dan weet je waarvoor je het doet allemaal Fijn dat die pilletjes een beetje helpen @de rest hoe issie? -xxx-
hey maaik haha ik zit ook x factor te kijken en nu is het reclame dus ff snel op de laptop! vlg week maandag 9 febr hebben we eindelijk de echo!ben zo benieuwd!maargoed we wachten rustig af! en jij gaat vlg week testen? ook voor jou duim ik heeeeeeeeeeel hard meis ikheid ja ik vind char niet zo derek wel!verder als er hier inde buurt wat te doen is ga ik er altijd heen ben ook een keer bij iemand thuis geweest voor een persoonlijk consult heel erg bijzonder en een aantal voorspellingen zijn al uitgekomen! dus ja ik heb er zeker wat mee! nou ik ben er weer vandoor xxx
Toch maar getest vanmorgen om 5.15! wat denk je? ZWANGER! Meiden ik ben zooooo blij vandaar mijn vroege berichtje test in album Kus
wie helpt mij met uitrekenen aantal weken zodat ik een banner kan maken? ei was 2 weken terug op vrijdag Kus
Maaike gefeliciteerd Je moet rekekenen vanaf je laatste eerste ongie dag . Nou heeft die echo maken toch goed zijn werk gedaan en de zaadjes doen het dus ook goed. Hahaha Nou zeg mag nu wel op gaan schieten haha ben dalijk de enige niet zwangere hier
thnx lieffie's voor de lieve berichten, ben nog helemaal ondersteboven en het voelt heel onwerkelijk! Inkie dank je wel voor je belletje meissie... Kus
Wat een geweldig nieuws Maaik! Ik begreep het eerst niet op msn.. Echt geweldig voor jullie, van harte! Leuk je net gesproken te hebben. Ja, ik móest je even horen he. Was te enthousiast om alleen maar te typen. Geniet er maar lekker van meis. Wat nu wel grappig is... op onze date waren er meer zwangere dan we wisten hihi. xx
Yiehaaaaaaaaaaaaaa! Wat een ontzettend geweldig nieuws dit zeg... Wéér nieuwe zwangeren. Maaike, geniet er lekker van! Kamertje is echt heel mooi! Foto's volgen snel. Ga vlug nog wat doen. Dikke kuss voor jullie allemaal! PS. Ikheid, jij ook een posi test dan he Xx
GEFELICITEERD whaa te gek meid. uh ik lees maaike gefeliciteerd net bij iemand, denk huh. oohhh super meid. oohh wat ben ik blij voor jullie. ga er maar er maar lekker van genieten meid. nou dat zijn er al twee deze week. nu de andere dames nog. hier alles goed, zijn met de babykamer bezig. vriendlief heeft de verwarmings gespoten en nu gaan we een meubel in elkaar zetten en verven, druk druk. en m'n schoonzus is nog niet bevallen maar de baby moet vandaag komen. ohh zo spannend. zitten echt te wachten op dat telefoontje. dikke kus mies
Yiehaaaaaaaaaaaaaa! Wat een ontzettend geweldig nieuws dit zeg... Wéér nieuwe zwangeren. Maaike, geniet er lekker van! Kamertje is echt heel mooi! Foto's volgen snel. Ga vlug nog wat doen. Dikke kuss voor jullie allemaal! PS. Ikheid, jij ook een posi test dan he Xx
GEFELICITEERD whaa te gek meid. uh ik lees maaike gefeliciteerd net bij iemand, denk huh. oohhh super meid. oohh wat ben ik blij voor jullie. ga er maar er maar lekker van genieten meid. nou dat zijn er al twee deze week. nu de andere dames nog. hier alles goed, zijn met de babykamer bezig. vriendlief heeft de verwarmings gespoten en nu gaan we een meubel in elkaar zetten en verven, druk druk. en m'n schoonzus is nog niet bevallen maar de baby moet vandaag komen. ohh zo spannend. zitten echt te wachten op dat telefoontje. dikke kus mies
Hoi meiden! @Maaike: WHAAAAAAAAAAA! MEISSIE! YIHAAA! Zie je nou wel? Alles komt goed! Jeetje wat waanzinnig dit! 2 zwangeren achter elkaar. 2009 is nu al een goed jaar. En meis, je moet rekenen vanaf de 1e dag van je laaste ongi en wel je lange cyclusdagen meetellen. Dit moet je ook doorgeven aan je VK. Maar geniet er lekker van meis! @Debsel: hier ook druk bezig met kamertje hoor! We hebben gister laminaat gekocht en vandaag is ventje het aan het leggen. Ga dus zo ff huisje schoonmaken nog. @Ink: bevat je het al een beetje meis? @Miesje: veel plezier met het kamertje hoor! Tis een hele klus, maar zo gaaf als het (bijna) af is.. @Andere: fijne middag nog meiden! Ik ga zo ff m'n huisje doen. Krijg vanavond m'n moeder op visite. Oh ja, en we hebben gister en vanmorgen voor de kleine geshopt. Nog niet veel, maar wat rompertjes en truitjes en broekjes in maatje 50. De grotere maatjes hadden we al gehad enzo, maar moet toch ook newborn maatjes hebben.. Nou dat was het weer even..