hallo allemaal bedankt meiden voor de leuke reacties, ben ik de wolken Ouders hadden we toevallig gister al uitgenodigd dus die komen straks, heb een leuk rompertje en slabbertje gekocht met opa en oma tekst erop Ouders van Thom waren heel blij Mijn schoonmoeder koopt zich vast helemaal gek, ze kon nu al niet wachten haha Kussies
pffff heb ff een off day hahah heb pijn in me buik richting bekken . En ook veel steken dus laat het snel Do zijn dan ben ik of ongie of weet ik meer. Pfff waarom let je nu ineens meer op stomme kwaaltjes hahaha maarja misschien komt me ongie vandaag wel om de hoek kijken.
Hey Cathie, het is nog heel erg onwerkelijk. Jij zegt tegen maaike hoe ze moet rekenen. Hoe ver denk je dat ik ben als je weet dat mijn eerste dag laatste ongi op 7 dec was. Ik weet niet hoeveel dagen deze cyclus zou zijn omdat de eerste na de mk 8 weken was.... Na de pilstop was de cyclus iets van 30 dgn...... Een logisch rekensommetje zou zeggen morgen 8 weken toch? x
Hey Ink, Als ik jouw laatste 1e dag van je laatste menstruatie neem en dan een cyclus van 30 dagen neemt, zou je nu ongeveer 7 weken en 4 dagen zijn. Je uitgerekende datum nu zou dan 15/09/2009 zijn. Dus komt aardig in de buurt van de 8 weekjes ja
Maaike... GEFELICITEERD! WOEHAAAAAAA! Wat geweldig zeg! Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, ben al lekker chago en heb hoofdpijn.. In mijn buik voel ik niet veel.. @ de rest.. hoe is het met jullie? Ik ga ff verder hier, net geshopt, ff opruimen.. Kus Heidi
nou heidi zijn dalijk de enige die nog niet wanger zijn heh :'( zullen wij ons eigen clubbie oprichten Nee grapje hoor ben erg blij voor jullie .
haha bedankt meiden Kan het nog steeds niet geloven Voel me verder heel goed en heb nergens last van, alleen beetje misselijk en het eten valt niet zo goed elke keer Hoe is het met jullie? Kus
hier goed hoor zijn voor mij spannende dagen . Ik mis de addertjes op me borsten die heb ik meestal en heb een zeurende buikpijn bij me schaamstreek bekken en ik voel soms iets bij me navel maar zal me alles wel inbeelden hoor ga nergens vanuit.
Maar is dat altijd afhankelijk van je cyclusduur dan? Morgen is het 8 weken geleden dat het 7 dec was en ik heb echt geen idee wanneer m'n ei is geweest. Ze tellen toch altijd vanaf die laatste dag? Stel dat m'n ei pas laat is geweest... ik geloof echt nooit dat ik pas een week of 6 zou zijn..
7 jan (op woensdag) had ik een ieniemienie beetje licht kleurig slijm, heel lichtbruin en ongie krampen en dacht dat de duivels zouden komen. Zou innestel kunnen zijn? Ik weet het niet maar gezien mijn (.)(.) en buik denk ik morgen 8 weekjes...
Hey Ink, In principe wordt je 2 weken na je eisprong ongi, dus als je nog ongi bent geweest, moet je 2 weken terug rekenen en weet je wanneer je eisprong was. Maar ze tellen je lange cyclusdagen wel mee!
Mijn lange cyclusdagen had ik na de mk vóór de ongi. (1 keer 56 dgn) De ongi was op 7 dec. Dus geen idee of nu mijn cyclus weer normaal zou zijn geweest. Volgens onze LJ is de 2e cyclus na de mk weer normaal. Dus dan de eisprong misschien gehad rond 21 dec. We zullen het dinsdag wel zien.
hallo allemaal... Ouders zijn weer weg, nu tineke schouten aan het kijken.... Misselijkheid neemt toe en ben constant duizelig (bloeddruk?) miss ff aangeven bij mijn belletje naar het ziekenhuis. Ik kan het nog steeds niet geloven zeg pff kan af en toe wel huilen van blijdschap! Dit is wat we wilde en nu is het zover Kussies
@Ink: hey meis, ja wat dat betreft is het bij jouw moeilijker rekenen vanwege je MK. Vooral als je niet een paar keer een duidelijke cyclus hebt gehad. Ik heb hem alleen berekend ervan uit gaande dat je laatste cyclus ook 30 dagen was. Dan kom je toch redelijk in de buurt van de 8 weken. Gelukkig kunnen ze dinsdag op die echo gauw genoeg zien hoe ver je bent! Ben ook heel benieuwd hoor! @Maaik: ja wat een heerlijk gevoel is dat he meis? Moet je nu wel bij de gyn blijven lopen, of kun je gewoon naar de VK? Als alles in orde is met jullie, zou je toch ook naar een VK kunnen? Nou geniet er van hoor meis!
goedemorgen lieffie's! Het eerst wat ik vanmorgen dacht was, jeetje het is toch allemaal geen droom geweest haha, toch maar weer op die test kijken, ja de streep staat er toch wel Hadden jullie ook in het begin dat je buik helemaal strak staat van binnen (gevoel dan he)... alsof er een ballon in mijn buik zat ofzo.... miss mijn darmen? @cathie, neem aan dat ik gewoon de VK kan bellen hoor, maar ga eerst fertiliteitsafdeling bellen met de mededeling dat ik zwanger ben en dat ik de afspraak van 10 febr nog wel wil. Gewoon om het af te sluiten, en dan vraag ik of ik miss dan een echo mag omdat ik niet zeker weet hoelang ik dus zwanger ben.... als dat niet kan bel ik VK denk ik en zeg ik dat ik niet weet hoe lang precies gewoon proberen lukt het niet weten we dat ook weer Hoe is het met jullie? Kus
hier alles prima hoor zagen je ouders gisteren niks aan je mijn moeder zou het van kilometers afstand al ruiken hahaha
haha nee maar ze waren binnen en 5 min later gaven we de kadootjes haha, ze vonden het helemaal leuk... had gister een zwart jurkje aan en mijn moeder en schoonmoeder zeiden wel dat ik al een hele lichte bolling in mijn buik heb Dat willen we horen haha Ik duim voor je mel, heb je er een goed gevoel over? Kus
o je hebt het ze al verteld hahaha ik twijfel haha heb niet echt krampen maar in me onderbuik richtingschaamstreek doet het zeer en heb al een tijdje een lichte zeurende hoofdpijn en mijn hoofd reageert op hormomen dus... Maarja vrijdag weten we meer.
Spannend hoor, ik twijfelde ook hoor Ja heb het ze al verteld, mijn ouders mogen het wel weten haha Ik ben benieuwd vrijdag Kus
Het enige wat mij nu doet twijfelen is die rare buikpijn hoor . En pijn in me bekken. En dat ik smorgens gloeiend opsta en ik ontbijt al vroeg haha, maar zouden ook allemaal andere dingen kunnen zijn.