Om gek van te worden...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by debsel82, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    en ook nog niet getest knap hoor :)
    Ik weet dat bij mij overtijd niks zegt hoor was een keer 7 dagen te laat :(
    Maar was in de eerste ronde denk door te veel stressen .

Heel raar maar heb in deze ronde nog het meeste het gevoel ja het zou nu wel eens raak kunnen zijn.

Dit door maagzuur misselijkheid soms en dan dat zeurende gevoel in me buik bij me navel en richting me bekken enz.
    En me baarmoeder zit nu hoog maarja dat zal wel niks zeggen haha
    Beweer niet gelijk dat het raak is maar ik hou er nu 10% rekening mee dat het wel raak is.

Haha zou nu ook al willen testen hoor maar heb alleen cd digi in huis en die zijn niet zo gevoelig dus dat scheelt .

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pff ik ben ook zo benieuwd voor je! Ik duim voor je hoor..
    Nee ik ga morgen of dinsdag testen.. Ik kijk wel ff.
    Mijn ventje vindt het nu ook zo enorm spannend! Hahahaha! Hij kan niet w8en..

X

3. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    lol
    ik duim ook voor je?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben er weg van..
    Lekker op de bank hangen met mannetje en hondjes.

Trusten alvast en fijne avond nog iedereen!

X

5. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
  6. miesje24

miesje24 Bekend lid

Aug 5, 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames,

nou eindelijk gisteravond nog laat zijn we weer oom en tante geworden. van een meisje, heet floor (gelukkig niet de naam die wij hadden uitgekozen!)
    en weegt 8 pond en is lekker wat mollig en is echt een meid en verder is alles goed. echt mooi hoor, en heel gek, want ja ik zit nog te wachten en zij is al klaar hahaha.
    nee we zijn echt heel blij en nou nog een gezond neefje of nichtje voor d'r.

en voor de nog niet zwangere, ohh dames denk echt aan jullie en ik hoop dat het voor jullie nu ook zo mag zijn. duim duim duim.
    ga nu lekker onder de wol, want ben nog niet helemaal beter en ben zo moe .
    dikke kus mies

7. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    beterschap
    ik ben moe gaaap

8. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    sorry voor dit spam bericht .
    Ik werd wakker ventje moest plassen dus ik ook maar en daarna begon me buikpijn ben er ook ff beetje misselijk van .
    lig nu lekker op de bank.

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goodmorning, jeetje wat ben ik moe zeg, alsof het met de dag toeneemt haha, geeft niet, weet ik tenminste dat mijn lichaam het druk heeft :D
    Geen last meer gehad van ongi kramp gelukkig ;)
    Dat was toch ff schrikken hoor :(

Zometeen de VK bellen :D Ben benieuwd wat ze zeggen :D

@Meisje, gefeli meid, wat een mooi bericht! Straks voor jou is het ook zover ;)
    @mel, voel je je weer wat beter meis? straks werken?

Kus

10. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja heb ook een vegadeing dus word een lange dag haha en ik ben al vanaf half 3 wakker
    heb nog steeds buikpijn en ben misselijk hahaha maar goed heb voor de zekerheid al een tampon in gedaan geenzin om met zooi te zitten.

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    he vervelend meis, vergadering heb ik gelukkig alweer achter de rug haha ;)

Nou succes meis en hoop dat je niet ong wordt hoor :(

xxx

12. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    denk dat wel ongie word had al wat rozig slijm op me tampon

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. de duivel is op bezoek.
    Helaas! Op naar ronde 6..

Werkse vandaag allemaal..

Dikke x

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    hey ikheid mel.....dat is weer rot bericht.....njah positief op naar de volgende ronde!

de rest hoe is het?
    deb ik had je foto's op hyves gezien van de pips kamertje echt heel erg mooi hoor!mogen jullie trots op zijn!

nou met mij alles prima!nog een week en dan eindelijk de echo ben zo blij als we de kleine gezien hebben en weten dat alles goed is dan wordt het volgens mij pas echt....!

nou kheb vandaag de hele dag klantje thuis!dus dat is wel lekker tussen door beetje klungelen!

werkse of luierse als je vrij bent!

liefs sjaantje

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel lieverd!
    Schouders eronder en we gaan weer verder..

Wat fijn dat je je beebje bijna gaat zien en wat fijn dat het goed gaat!

X

16. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi Allemaal,

Wat een nieuws zeg! Ik ben even niet online, kom ik even alles terug lezen zijn er gewoonweg 2 ZWANGER!

Geweldig nieuws! Gefeliciteerd Inks en Maaike! Ga er lekker van genieten! Zo tof gewoon! hihi super...heb er geen woorden voor!

Had LY toch erg gelijk he inks hihihi!
    Je vond het toen wel eng, maar ze zei het zo zeker hihihii!

Nou hier alles wel prima, maar werk een beetje te veel. Vandaar dat ik niet zo vaak online meer ben.
    Als ik thuis ben lig ik meteen plat op de bank of ga ik lekker naar mijn bedje.
    Gisteravond werd ik weer gebeld of ik wilde invallen vandaag.......en ik was hun allerlaatste optie.....dus in feite.....JE MOET KOMEN!
    Kon geen nee zeggen en moest bijna janken....Ik ben echt zo op. bah. Moet nu weer vanaf vandaag tot zondag werken en dan donderdag alleen vrij.

Dus moet nu echt even ingesprek want als het zo doorgaat trek ik het niet tot aan mijn zwangerschapsverlof.

Weten de zwangere onder ons al een beetje wat ze willen doen na de zwagerschap? ik kan mijn vakantie en overuren er achteraanplakken dus heb verlof vanaf begin juni tot eind november.....waarschijnelijk ga ik daarna gedeeltelijk ouderschapsverlof opnemen. Wil mijn contract nog niet verlagen dus ga het na november rustig weer opbouwen.

Ik moet zo weer beginnen om 12 uur, dus moet weer gaan! Hopelijk ben ik binnekort weer lekker veel hier aanwezig...mis al die gesprekjes en geteut wel hoor!

xxxxx marleen

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden! Ik kan eindelijk wat typen hoor. Server lag eruit hier op het werk :evil: Grrr...maar gelukkig doet ie het weer.

@Maaike: hey meis, lichte ongikrampen hou je toch wel hoor. Dat is het groeien van je baarmoeder wat je voelt. Ik heb het nu nog steeds. Ik ben heel gevoelig op m'n baarmoeder, dus voel bijna alles (behalve Uk tot nu toe). Maar geen paniek, zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand. En die moeheid..dat wordt nog wel erger hoor :D Je lichaam is hard aan het werk en dat merk je duidelijk.

@Ikheid: jammer meissie, maar kop op, op naar de volgende ronde...

@Mel: jeetje wat was jij vroeg wakker zeg..

@Anderen: hoest met jullie?

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    @ marleen meissie je moet echt aan jezelf en je kindje denken hoor!dat is echt heel belangrijk.....en anders moet je idd maar even een gesprek aanvragen!doe je rustig aan meissie!

liefs sjaantje

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieverds!

Hoe gaat 'ie hier?

@ Inks: hoe gaat 'ie meis!? Nog een nachtje slapen en je kan gaan kijken naar jullie kleintje. En dan weet je ook hoe ver je bent. :D En maak je niet druk als je wat voelt, je baarmoeder moet groeien en dat doet best wel een beetje pijn af en toe. Ik heb daar wekenlang last van gehad. En zelfs nu nog voelt het soms 'vervelend' aan.

@ Debs: Jeetje meis, wat ontzettend super k*t dat je je zo ziek blijft voelen. Wel goed dat je nu tijd voor jezelf neemt en nog een weekje thuisblijft. Jij en mupke zijn nu het allerbelangrijkste hoor!

@ Ikheid: NEEJ! Meis, wat ontzettend balen zeg.... :( Ik had het je zo gegund. Vol goede moed maar weer verder he. Jouw tijd komt ook hoor!

@ Sjaantje: dank je meis! We zijn er zó blij mee :D Er hangen al allemaal leuke kleertjes in de kast enzo. Pff.. kan me voorstellen dat je nu éindelijk wel je kleintje wilt zien hoor. En niet te hard werken he ;)

@ Maaike: lieverd, die krampen horen er echt bij. Zolang je geen bloedverlies hebt (écht bloed), moet je je geen zorgen maken. En we gaan er van uit dat dát niet gebeurt. Dus... Enne... Je hebt hier al vaker gelezen over de 'zeurende' zwangeren die steeds zo moe zijn, dus BE PREPARED want het wordt alleen maar erger voorlopig :)

@ Cath: hey meis, weer aan 't werk? Zet je ook snel foto's van 't kamertje online? Ben zo benieuwd :D Nog een weekje en dan heb jij je 20 weken echo! Wij mogen morgen lekker naar Pipje gaan kijken.... Jippie!

@ Marleen: meisje, je moet wel goed op jezelf passen hoor. En JIJ en je kleintje komen op de eerste plaats. Dus jammer dan als er zieken zijn. En anders meld je je van de week óók gewoon eens ziek om even op te laden. Als je zo ontzettend moe en op bent, mag dat echt wel een keer hoor! En niet binnenkort een gesprek aangaan, maar gelijk vandaag bellen of binnenlopen. Van uitstel komt afstel he....

@ Miesje: gefeliciteerd mies! (or should I say: tante Mies ;) ) Wat een leuk bericht zeg! Inderdaad nog even en je hebt zelf ook jullie hummeltje in je handen. Ben je nog duizelig of gaat dat alweer wat beter?

@ LJ: hoe gaat 'ie meis? Effe wat minder met zwanger raken bezig aan 't zijn? Tussendoor effe genieten en straks carnavallen... Enne... Je weet dat je zwanger kan raken, dus jullie tijd komt écht!

@ Melanina: balen meis.... Kop op en weer verder.

Ik heb lekker vakantie deze week (samen met m'n schatje) dus ben niet zo heel veel online. Vanalles gepland en ook nog wat 'babyshopping', dus hoeven ons niet te vervelen ;) Effe weekje opladen. Oef!

20. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    pfff het zet niet door dus heb nog steeds last van steken en misselijkheid grrrr

Share This Page