Wat k*t zeg voor je.. Hopen dat het snel doorzet! Ik heb om 1 uur pauze, heerlijk! Ff de markt op.. Kus
Zo weer lekker thuis. Vanmiddag weer fysio. @Marleen: meis, je moet wel rustiger aan doen. Dat zij met zieken zitten is niet jouw probleem. Je bent zwanger en zover ik weet mag je niet eens zoveel achter elkaar werken. Je hoort juist MEER PAUZES te krijgen i.p.v. meer werkuren. Je moet dit zeker bespreken hoor, want jouw gezondheid en dat van je kleine gaan voor op alles. Echt doen meis, want dit mag echt niet. @Debsel: je kamertje is toppie hoor wijffie. Als de meubeltjes bij ons staan, dan maak ik ook een fotootje. De behangrand moet er ook nog op, maar dat moet ventje ff met z'n pa doen. Hoe gaat het verder met je? @Mel, hou geduld meis. Helaas kun je je lichaam niks afdwingen. Maar snap best dat je het niks vindt hoor..
Hoi meiden. Ff wat anders, ik wou ff vragen wat jullie zouden doen in mijn geval. Het gaat om het volgende. Ik zelf heb ook altijd gerookt zoals de meesten van jullie wel weten, maar ben meteen gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Vriend rookt nog wel, maar die gaat netjes buiten staan, omdat ik niet meer wil dat er in huis gerookt wordt. Dat geldt voor iedereen die hier langs komt. Lekker buiten staan. Maar als ik bij mijn schoonouders kom, wordt er wel binnen gerookt door hun. Ik weet ook niet zo goed of ik hier nou wel of niet wat over mag zeggen, aangezien het niet mijn huis is. Maar als mijn zwager en schoonzus met hun kinderen komen, dan moet iedereen naar buiten en mag er binnen niet gerookt worden vanwege de kinderen. Wat draag ik dan bij me...een voetbal? Mijn eigen ouders roken niet en ik denk dat ik daar makkelijker wat tegen gezegd zou hebben als het zo zou zijn, maar met schoonfamilie is het altijd moeilijk. Ik heb het er wel met ventje over gehad en zit te denken om er zeker wat van te zeggen, maar vind het zo moeilijk omdat het om zijn ouders gaat.. Hoe moet ik dit nou aanpakken, want ik stoor me er wel aan. En het probleem is, dat als 1 iemand een peuk opsteekt, de ander het ook doet, dus zit je gelijk dubbelop in te ademen. Ik denk ik vraag het aan jullie. Ben wel benieuwd hoe jullie dit zouden doen..
Hey meid, Snap dat het moeilijk is, maar als roker snap ik wanneer het tegen me gezegd wordt. Eerlijk gezegd, let ik er zelf altijd op! Wanneer ik zwanger ben, rook ik ook niet hoor. Als je het moeilijk vindt, zou ik het met je mannetje bespreken en hem het laten zeggen wanneer jij er niet bent, dan komt het ook niet zo gedwongen over, heb jij er geen stress van, en ben je ook van de rook af. Kus PS Mn account doet het weer! Jeejjjj!
hallo allemaal Bedankt voor de reacties.... Fijn om te horen dat het erbij hoort maar het blijft angstig Jeetje ik heb gewoon woensdag al een echo Kan mijn geluk niet op! Heb er zin in miss 'geloof' ik het dan meer haha En die moeheid, damn wat erg haha Hoe issie voor de rest hier? Kus
maaikeuuuuh kben gewoon zwaar jaloers.....woensdag al?en ik moet gwoon 6 WEKEN wachten...........er zijn altijd mensen die t beter hebben......ben erg benieuwd meissie!tis je gegunt! liefs sjaantje
haha Ja het komt gewoon omdat wij al een afspraak hadden staan bij de ferti-afd. dus vanmorgen gebeld en kan woe meteen komen Kus
Hey hallo meiden, Goh maaike! Dat schiet al op zeg, woensdag een echo! Spannend he. Hier begint het spannend te worden brrr.. Oja; wij waren zaterdag op visite bij de buren en ik heb daar ingelogd op mijn site om even te kijken of er al gepandeld was voor m'n buufje maar nog niets. Nu stond ik daar nog ingelogd en heeft ze een nieuw topic aangemaakt (help, bloedstolsels na 1e menstruatie na mk) perongeluk onder mijn naam. Niet belangrijk maar mocht iemand dat tegenkomen, dat berichtje is niet door mij getypt. Lekker belangrijk maar toch! Hey debsel; lekker hoor, weekje vrij met schatje! Geniet! @Cathie; ik denk dat ik je mannetje zou vragen er wat van te zeggen van dat roken! Ik kan me ook kapot ergeren als ik nu ergens ben en er wordt gerookt! @Ikheid; jee wat balen zeg meis, had het niet verwacht. Komt vast goed in ronde 6! @Melanina; en? hoe gaat het met jou? al duidelijkheid? @debbedebs; ben je weer wat opgeknapt meis? x
Hey ladies! Effe snel... Inks: vakantie is HEERLIJK! Vind het nu alweer geweldig... En ik ga morgen voor je duimen hoor... Komt goed! Hoe voel je je verder? Maaike: woensdag al! Wow, fijn zeg En Cath: ik vind het lastig. Mijn ouders roken als ketters en ik zeg daar eerlijk gezegd niks van. Dus rook dan ook wel wat mee natuurlijk. Je kan het nooit helemaal uitsluiten dat je rook binnenkrijgt. Maar als jij het écht heel vervelend vindt, moet je er wat van zeggen. Overigens, als kleine Pip straks geboren is ga ik dus níet zitten waar ze allemaal zitten te paffen. Dan zoek ik wel effe een rookvrij plekje op en vraag ik of ze daar niet willen roken. Meiden, ik ga America's Next Top Model kijken en lekker dromen over de 20-weken echo. Ben benieuwd of het geslacht nog steeds hetzelfde is als ze 2 weken geleden zeiden hahaha! (zou wel prettig zijn, want hebben al genoeg 'specifieke' kleren gekocht......) Liefs en een dikke kusss Xx
Hey liefie, ik voel me prima! Soms een beetje vermoeid en ja... de (.)(.) zijn heel erg gevoelig maar daar hebben ze bh's voor uitgevonden! Dus die hou ik 's nachts mooi aan. Verder beetje dubbel gevoel over morgen. Rustig en zelfverzekerd, anderzijds erg onzeker en piekerig... Dikke kus x
hey lieve meiden!hoe is het hier! ik moet ff klagen hoor maar kheb nu toch wel echt een rare klacht....ik zat straks op de bank en een steken in mijn boobs(.)(.)dus ik ff naar de badkamer in de spiegel gekeken en ze lijken wel blauw zo lopen de adres er nu overheen en mijn tepels zijn zowat 2 keer zo groot!wat erruuggg niet z.n prettig gevoel....hihi maja schijnt erbij te horen he! verder heb ik van t weekend op de tocht gezeten en kan ik nu m'n nek niet meer bewegen dus al met al voel ik me niet zo lekker nu....maargoed kheb ook nog niet echt geklaagd he! fijne avond allemaal! liefs sjaantje!
he dames, @maaike: he meid, veel plezier en succes woensdag vast. spannend he, wel fijn dat je gewoon mag komen, moet je dan nu onder controle bij de gynecoloog? @inkie: he meissie, veel plezier en succes morgen he meid, zal aan je denken meid. @debsel: jij ook veel plezier morgen en succes bij de 20 weken echo, spannend he. maar het geslacht zal toch wel het zelfde zijn!?haha. maarre ben niet meer duizelig en heb gewoon gewerkt vandaag. Enne oja jullie hebben echt een super gaaf kamertje hoor. mooie meubels. niels is al druk bezig, dan gaat ie beginnen met de meubels inelkaar te zetten. Ik kan alleen niet meer mee helpen, hahaha. @ikheid: he jammer meisje.weer op naar de volgende ronde he meid. niet leuk he. maar bij jouw komt het echt wel goed meid. weet ik zeker. denk aan je hoor. @cathie: he meid, ik zou het gewoon vragen aan m'n schoonmoeder dat ze anders onder de afzuigkap rookt, of gewoon zeggen dat er binnen helemaal niet meer gerookt word. ik ben ook al 25 weken gestopt nu en mijn moeder mag alleen onder afzuigkap roken. en dat moet gewoon iedereen die komt die rookt. je mag het best zeggen hoor meid, het gaat ook om hun kleinkind toch. reageer van de week verder op iedereen, ga nu mijn bedje opzoeken, ben zo moe. weltrusten vast meiden. dikke kus mies
tja ben helaas echt ongie aan het worden blegh en voel me al heel de dag misselijk iewl dus denk buikgriepje .
goodmorning Inks en debsel en miesje heel veel plezier vandaag Inkk komt echt goed meiske weet ik zeker En debsel en miesje lekker genieten, laten jullie weten hoe het was? @Mel en ikheid, balen wijffie's Had het jullie zo gegund deze maand Hoe is het met de rest? Vanmorgen nog maar eens getest, zie album nog duidelijker dan eerst, en heb heel veel zin in morgen, 11.10 al dus lekker op tijd Kussies Maaike
Goeiemorgen meiden! Nou, ik ben weer lekker ziek aan het worden. Zere keel en strontverkouden. Ongelofelijk. Normaal ben ik 1x in het jaar verkouden, maar door die zwangerschap lijkt het wel of heel mijn afweersysteem plat ligt. Nou ja, zakdoekjes genoeg. @Debsel: meissie, heel veel plezier met de 20 weken echo en natuurlijk succes. Ben ook bij ons benieuwd of het geslacht hetzelfde blijft haha. Zal toch wel? Hoe laat moet je? En lekker hoor je vrije weekje. Ik ben maandag een extra dag vrij. Heb ik ook m'n 20 weken echo, maar dan kan ik 's middags naar m'n moeder. En wat dat roken betreft, ja ik vind het gewoon raar dat als de andere kleinkinderen komen iedereen naar buiten moet, terwijl ik ook een kind bij me draag die daar zeker wel last van heb. Klink echt als het type ex-roker, maar voor mijzelf boeit het niet, maar vind het voor Uk vervelend...Gelukkig zijn we er niet vaak.. @Inkie: heel veel succes vandaag meis. En het is vast en zeker helemaal in orde! Weet ik zeker! @Mies: gefeliciteerd met je nichtje! En fijn dat je je beter voelt. Schiet bij jou ook aardig op he? @Sjaan: tja van die boobs ken ik hoor. Niet de steken, maar wel de aders en tepels. Hoort er allemaal bij meis! Hoe voel je je verder? Jij hebt ook maandag je echo he? @Anderen: hoe gaat het bij jullie?
heeej Cathie, balen dat je ziek wordt maar dat is ook zo he als je zwanger bent, je afweerssysteem werkt een beetje minder Hier gaat ie goed hoor, zie mijn test van vanmorgen, ben helemaal in de wolken Kus
Hey hey, Druk druk druk, gehad, vanmiddag heeeeel even tijd om waarschijnlijk langer te reageren, kan ik meteen even pendelen! Tot straks! Beterschap Cath! Succes Inkie!
Hey Maaik! Ja dat zou best kunnen van het afweersysteem. En je test is super duidelijk hoor! Wel bewaren he? Ik heb mijn testen ook nog bewaard. Leuk voor later. Ze zijn nu alleen geel verkleurd. Had geen blanke nagellak in huis . En je mag woensdag al voor echo? Wauw dat is snel. Veel succes hoor! @LJ; hey meis, hoest met jou?
hey cath, ja heb ze zeker bewaard hoor En morgen is al zooo snel, ben zenuwachtig haha komt vast goed ben gewoon erg benieuwd of er 'echt' wat zit Kus
Hey meis, nou het lijkt me wel dat er wat zit ja. Waarschijnlijk alleen nog een zwangerschapsring ofzo, maar je hebt niet voor niets een posi test he Wordt die echo inwendig gemaakt?