ja ik neem aan van wel (inwendig) ze zullen uitwendig nog echt niets zien denk ik.... ben zo benieuwd zeg Kus
Ja dat begrijp ik En dat zal zo blijven hoor. Iedere echo zul je naar uitkijken. Het gaat nooit vervelen Hoe laat moet je er zijn morgen?
ik moet er om 11.10 zijn dus das al lekker op tijd Thomas komt rond half 11 thuis en dan gaan we rustig die kant op Zo vanmiddag nog ff oppassen, geen zin eigenlijk haha, ben elke keer zo moe dat ik mijn vrije dagen eerlijk gezegd wel goed kan gebruiken haha Kus
Oh dat is zeker lekker op tijd. Ik moet maandag om 10:20 daar zijn, ook lekker op tijd. Wel zo prettig, zit je niet de hele dag in de zenuwen. En die moeheid..meis..ik weet hoe het voelt en dikke kans dat het alleen maar erger gaat worden. Ik had ook dagen dat ik al om 20:00 uur helemaal out lag. En op m'n werk ook. Ik kon af en toe zo m'n hoofd neerleggen en ik slaap vallen. Ik ben blij dat ik daar wel vanaf ben. Alhoewel je het ook erger kan treffen natuurlijk. Wat dat betreft heb ik niks te klagen Ik ben benieuwd of je dan straks naar een VK kan. Lijkt me wel toch? Ben je nu vandaag en morgen vrij (naast het oppassen dan)? Ik ga zo naar huis toe. Ff lekkers halen en dan op de bank ploffen.
ook spannend voor jou meis, zal vast wel allemaal goed zijn bij je toch? Lekker joh die halve dagen Ik ben idd vandaag en morgen vrij ja Ik zal wss na morgen wel de VK mogen bellen denk ik ja Liefs
he dames, kom net terug van de verloskundige, en moet maandagavond een echo laten maken, omdat m'n baarmoeder zo hard is gegroeid, niks ernstig maar ze willen weten of het kindje groter is gegroeid of dat ik gewoon veel vruchtwater heb! wel heel erg leuk om de beeb nog te zien, allebei de oma's gaan mee en papa natuurlijk. ze denken dat ik dan nu een groeispurt heb gemaakt, dus dadelijk zal dat paar weken niet een spurt maken! @maaike: spannend he meid morgen. zal aan je denken hoor meid. @cathie: das vervelend he meid. en vooral nu je zwanger bent idd. ach meid komt allemaal goed, snottert het er maar lekker uit. beterschap. @inkie: hoe was het meid? @debsel: hoe was het bij jouw? nog steeds hetzelfde geslacht?haha @lj: he meis alles goed? kan jij bij ook pendelen wat ik ga krijgen? ben om vier klaar met werken dus ga meteen kijken. dikke kus miesje
Hey ladies! Zo, alles was goed bij de 20-wekenecho. Het kindje ligt helemaal goed op schema qua groei en alles ziet er goed uit. Hartje, niertjes, blaasje, maagje, hersentjes, lipjes, armpjes, beentjes, noem het maar op! Dus dat is wel geruststellend hoor. Nu hadden we al wel het idee dat onze kleine druktemaker het goed doet, maar extra bevestiging is nooit weg Ow enne.... Het geslacht is niet veranderd hoor! M'n ventje was al helemaal angstig dat het ineens wél wat anders zou zijn. Hihi! Vanmiddag nog naar de verloskundige.. Daarnet rolgordijntjes uitgekozen voor de kamer van Pip én onze eigen slaapkamer. Dus ook dat is weer geregeld. @ Cath: gelukkig heb ik (nog) geen last gehad van verminderde weerstand. Hopen dat het zo blijft! Ik heb wel nog steeds last van de vermoeidheid, maar ja... Wat je zegt: je kan niet alles hebben he... Kijk je ook al erg uit naar de 20 weken? Het is toch weer heerlijk je kleintje zo te zien hoor... Het is natuurlijk wél een medische echo, dus veel minder "oh's en ah's!" maar toch... Geniet van je middagje! @ Maaik: hou er rekening mee dat er morgen dus nog vrijwel niks te zien is... Ik vind het ook wel bijzonder dat ze nu al kijken, maar mss is het vruchtzakje wel al te zien dan (of ze hebben gewoon hele goede apparatuur!). Enne... die test was overduidelijk he! Jeetje zeg! @ Inks: duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim! @ Miesje: een keertje extra kijken kan geen kwaad toch! Gelukkig verder weer alles goed... Bloeddruk ook oké? @ de rest: dikke kus! Liefs Xx Deb
Zo, ben lekker thuis. Lekker broodje kroket gehaald net (heb ik zo'n trek in de laatste tijd, maar koop het niet elke dag hoor haha). En ik heb trek in alles. Het liefst eet ik de hele dag door, maar ik kan mezelf heel goed inhouden gelukkig. @Maaike: ja die halve daagjes zijn heerlijk, en ook echt nodig. Ik begin nu toch wat meer te groeien en dan merk ik het ook wel hoor. Maar lekker dat je vrij bent. Geniet ervan hoor en rust lekker uit. Je lichaam heeft het hard nodig. @Debsel: fijn dat alles met Pip in orde is! Kan ook niet anders he. Heb je nog gezien waar je placenta ligt ook? En fijn dat het geslacht nog steeds hetzelfde is. Dat moeten wij ook nog maar afwachten haha. Maar lijkt me niet hoor. Heb je nog foto's meegekregen? En ja, ik kijk er ook naar uit hoor. Ik weet dat het medisch is, maar toch..elke keer je kleine zien blijft toch onwijs gaaf hoor... @Mies: altijd fijn om je kindje een keer extra te zien, maar ben wel benieuwd idd. Het kan allebei toch geen kwaad? @Ink: meis succes, laat ff weten hoe het was.
Hey mensen, Ff algemeen op de vraag hoe het met me gaat: het gaat super. probeer relaxed te zijn, niet teveel stil te staan bij wat er allemaal is gebeurd en vooruit te kijken. Pendelen probeer ik af te bouwen. Ik merk dat ik daar zo in opga, dat het alles gaat beheersen. Ik heb nog een pendel beloofd wat ik ook ga doen hoor! Mies... had ik voor jou al niet een pendel gewaagd? Moet ik even nagaan Cath wordt een meid, die had ik goed geloof ik Fijn dat de echo weer goed was! En dat kleine Pip groeit! Dat had ik ook op een meid gegokt geloof ik En tja, een jongen in een jurk kan echt niet he Kus!
Hey LJ, fijn dat het goed gaat meissie. En ja, je had het goed (mits ze maandag ineens wat anders zien haha)! Ben benieuwd wat je voor de anderen pendeld..
he dames. spannend voor onze ink. er zal toch niks gebeurd zijn? debsel: fijn meid dat alles goed is met jullie kleine pip. toch fijn omdat dan te horen he. gerustelling en je kan er weer lekker van gaan genieten. mijn bloeddruk was weer goed, alleen m'n polsslag niet,maar moet gewoon rustig aan doen. ook op m'n werk maar dat komt helemaal goed. ben even mannetje halen van z'n werk kus mies
goedeavond allemaal zo weer lekker moe haha, wel zin in morgen, hou er ook wel rekening mee dat ze zien, maar miss zien ze wel al een 'begin' MvM belt me vanaaf Daar ga ik wel aan mee doen... Verder voel ik me goed! Fijn dat alle echo's goed waren vandaag meiden, super! Kus Maaike
Hey meiden, De meeste van jullie heb ik al gesproken maar het ging dus kei goed! (debbedebs jou kreeg ik niet te pakken; kreeg te horen dat je foon uitstond ) Ons spruitje was 2 cm en volgens de echo ben ik nu 8.5 week! Joepie! Volgens laatste menstruatie 8 weken en 2 dagen maar ik hou mooi de echo aan hihi! Hartje klopte mooi, nog niet gehoord maar wel gezien. Was heel nerveus maar het ziet er goed uit en volgens de gyn een prachtige echo en ziet het er prima uit zoals het er uit hoort te zien (ja zei ik... dat is me eerder verteld, was toen wel een andere gyn maar hij zei... het was toen maar 6.5 mm dus je bent al veel verder) Iedereen bedankt voor de lieve mailtjes, smsjes, berichtjes. Doet me kei goed. Dikke kus van Ink
ohh inkie oh super meid. vond het wel spannend hoor, omdat we nog niks hadden gehoord. ohh ben echt blij voor je meid. een opluchting zeker he meid dat alles goed is. nou die onzekere weken nog voorbij en dan kan jij er ook lekker van gaan genieten. en 8,5 week al, oh meid heerlijk. geniet er samen lekker van. Van harte he. zijn net bij ons nichtje geweest, en mocht d'r voor het eerst vast houden (mocht niet vanwege gehaald met een pomp!)was wel leuk want in principe lag ze op onze beeb, en die was druk met het trappen, haha. ga nu lekker naar bedje, want ben echt heel erg moe. slaap lekker vast dames. liefs miesje
Ohhh lieverd, ik ben echt zooooo blij voor je! Heb heel de dag aan je gedacht! Wat een geweldig nieuws zeg dat jullie kleintje het zo goed doet! En al 8,5 week zwanger, helemaal geweldig! Ik bel je morgen even! Dikke kus
goeiemorgen meiden wat een leuke berichtjes allemaal hier!allemaal goede echo's!zou mijn wachten maandag dan ook beloond worden.....ben echt aan het aftellen! ik hoef vandaag maar lekker tot 1 te werken ga vamiddag met mijn schoonmoeder een schoontante naar baby park kersteren beetje ideetjes opdoen en lekker snuffelen!altijd leuk he! nou ik ga me omkleden!mijn hondje uitlaten en dan aan t werk! fijne dag allemaal!liefs jeanne
Goeiemorgen meiden! Ink: wat een super nieuws. En 8,5 week al! Kijk dat is wel lekker, dan duren die onzekere weken niet nog eens extra lang. Positief blijven meid, komt helemaal goed. Heb je nog een fotootje? @Anderen: hoest met jullie? Ik voel me helemaal niet lekker. Zere keel, branderige ogen en snotterig. Getver. Hier op kantoor is het helemaal benauwd, krijg amper lucht. Nou ja, gelukkig maar voor 4 uurtjes..
goodmorning! Oh vandaag de dag haha nee heb er zin in en hoop dat ze me wat meer duidelijkheid kunnen geven @Ink, had je idd al aan de foon gehad maar vond dat je het lekker zelf moest vertellen hier Super wijffie ben super blij voor jullie, en nu lekker genieten hoor @de rest, hoe issie? Kus