Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meis! Vandaag de BIG DAY! Spannend he? Je moet gelukkig al vroeg, dus als ik vanmiddag thuis ben, zal ik meteen kijken of je al wat geplaatst hebt... Ik moet nog een paar dagen wachten..

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    ja spannend hoor, voor jou schiet ook al op meissie. Kan je ook weer lekker genieten ;)
    ff eten en me aankleden enzo... beterschap meissie.

Kus

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Maaike,

Ik wilde je ff nog heel veel succes wensen enzo. Er wordt weer aan je gedacht he, dus geniet ervan en we horen wel hoe het gegaan is! Dikke kus ;)

Enne Sjaan, jij krijgt vast ook een prachtige echo, nog ff een weekje volhouden, komt helemaal goed! ! !

Debbedebs, ben je een beetje van je ziekzijn af? Of blijft het erin hangen? IK hoop zo dat je je beter gaat voelen!

Debsel, wat een geweldig leuk kamertje! Ben er helemaal enthousiast over! Hoe is het verder met kleine pip? Nog steeds een wildebras?

Mies, al een beetje beter geworden? Hope so 4 U.

Marleen, niet teveel doen op het werk he! Hun probleem is niet jou probleem. Jou "probleem" is je kindje, en daar heb je al je handen vol aan!

Ink, ik ben echt superblij voor je! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Enne, was leuk dat je ff belde idd ;)

Melanina en Ikheid, weer begonnen aan een nieuwe cyclus? Tja, we moeten de mijne nog afwachten van januari, maar kan ook een ronde zijn zonder baby. Wisten jullie dat er sinds augustus ofzo elke ronde baby's bij zijn gekomen!

Cath, hoe gaat het met jou beebje? Morgen nog een echo toch? Heel veel plezier in iedergeval!

Ben ik nog iemand vergeten....... SOrry!

Kus kus

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    nou ik ga afsluiten, mannetje komt zo thuis en dan gaan we maar eens ;)
    Daarna nog ff naar de stad :D

Duimen draaien ;)

Kus

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    LJ: hey meissie! Hoe gaat het met je? Ik heb maandag de 20 weken echo, niet morgen. Maar goed, maandag is alweer snel gelukkig. Ben zooooooooo benieuwd weer, maar ook wel deels nerveus hoor. Of alles in orde is met Uk... We gaan er wel vanuit hoor, maar blijft toch spannend.

Maaik: ik lees thuis wel hoe het gegaan is meis!

Ink en Debsel: hebben jullie nog mooie fotootjes van de echo's?

Nou, ik ga zo maar weer lekker op huis aan. Morgen lekker de hele dag vrij. Kan ik ff bijkomen met m'n gesnotter en gehoest. Getver..

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hooi
    Inkie goed nieuws dus mooi zo is vast al een kleine opluchting.
    Probeer wel te genieten hoor en niet te veel aan je angsten toe tegeven hoe moeilijk en begrijpelijk het ook is.

Maaike wacht met spanning jou echo verhaal af

Hier ng steeds kotsmisselijk blegh en verlies nog niet echt veel bloed is het zelfe als verleden maand dus als ik nog misselijk ben na me ongie ff langs de HA en zeg gelijk dat we zwanger aan het proberen te worden en zeg gewoon dat we al een jaartje bezig zijn wil gewoon weten of alles in orde is met beide partijen.
    Bedoel stel er is iets niet in orde nou dan maakt het niet uit of je 1 maand of een jaar bezig bent .
    En misschien is het niks of iets kleins wat me medicatie opgelost kan worden weet ik iig waar ik aan toe ben hahaha.

Hwb nou eenmaal een lichaam wat heftig op hormonen schommelingen rageert.
    Pff maar die misselijkheid en buikpijn maken me gek en het is geen ongie buikpijn dat is een andere pijn dus denk dat me darmenn weer flink bezig zijn ja slik al een half jaar me medicatie niet want dat is niet goed voor een evt zwangerschap .
    Drink nu wel dubbel zo veel

Nou dat was ff mijn verhaaltje ga ff verder animal crossing hacken op de wii :)

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Nee, klopt als er iets niet in orde is dat het niet uitmaakt dat je een jaar of een maand bezig bent, maar wat als dit gewoon jou cyclus is, na het ontpillen? Het kan ook zijn dat je gewoon nu heel erg bezig bent met zwanger worden en dat je daardoor extra bewust bent van je lichaam. Dan voel je gewoon meer. Stress houdt een menstruatie vaak tegen, en stress zorgt ook voor misselijkheid, duizeligheid, onverklaarbare krampjes en hoofdpijn. Als je verdraait over hoe lang je bezig bent, kan de dokter geen helder beeld verschappen over je ontpiltijd... daar staat namelijk een jaar voor.
    En daarbij moet ik zeggen... ik ben liever pas een maand bezig, dan ronde 26 waar wij inmiddels in beland zijn zonder dat artsen daar een heel helder geluid over kunnen geven wat het precies is.
    Probeer niet alles te willen verklaren meid, want jou lijf geeft aan wanneer het kan gaan gebeuren, en eerder gebeurt er toch nix, dat is een ding waar ik heel stellig over kan zijn.

Liefs

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    LJ ik slik al 4.6 a 5 jaar al geen pil meer omdat ik niet tegen hormonen kan dus ontpillen is het zeker niet .

Anders wist ik waar het aan kon liggen maar we zijn nu bijna 7 a 8 maanden bezig met zwanger worden en ik slikte toen al 4 jaar geen pil meer .
    Wil gewoon weten of de zwemmers goed zwemmen en of ik een ei heb.
    Komt miss omdat ik 30 ben en ik dus nu helemaal me klokje hoor tikken hahaha.

En was de eerste rondes erg gestresst hoor nu eigenlijk een stuk minder .
    Bedoel tuurlijk baal ik en laat ik een traantje als ik ongie word maar het wachten enz maakt me niet gestresst meer.

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hallo allemaal :D

echo in album :D In het echt is het duidelijker, de zwarte plek in de cirkel is het vruchtzakje, we zijn vandaag 5 weekjes zwanger en over 3 weken mag ik nog een keer komen :D
    Nu is het afwachten maar we gaan er gewoon van uit dat het allemaal goed gaat!
    Wauw we zaten helemaal trots te kijken ;) Het was heel erg mooi om te zien, nu al :p

Kus Maaike

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Maaik,

Toppie wijffie! Wacht maar tot je je kleine ziet trappen over 3 weekjes! Dat is nog veeeeeeeeeeeeel gafer! Maar super dat je nu een bevestiging hebt he meis? Moet je terugkomen bij de gyn (blijf je bij de gyn) of ga je naar een VK?

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb weer een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.

Liefs

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meiden,

@Maaike, wat ontzettend fijn dat je echo goed was! En tuurlijk gaat het allemaal goed komen! Geniet er maar lekker van!

@Cathie, hoe gaat ie nu met je meis? Vervelend zeg dat je je nog steeds niet zo lekker voelt. En maandag alweer de 20 weken echo, spannend hoor!

@LJ, fijn dat het zo goed met je gaat meis! Doe vooral waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste! En ik hoop echt ontzettend erg dat het deze maand jullie maand is!

@Debs, lekker aan het genieten van je vakantie meis? Heerlijk hoor! En wat fijn dat alles met Pip en met jezelf goed is! En het kamertje is echt helemaal geweldig hoor!

@Inki, ben nog steeds zo blij voor je meis!

@Ikheid, hoe gaat het met je ongi meis? Heb je er veel last van? Hopelijk gaat deze ronde jullie heel veel geluk brengen!

@Sjaantje, al bijna de echo meis, wat spannend! En leuk om lekker te gaan shoppen bij babypark Kesteren. Wij gaan zaterdag alles bestellen bij babypark in Gouda.

@Marleen, nog steeds allemaal zo druk met werken meis?! Rustig aan doen he! Goed voor jezelf en je kleintje zorgen!

@Mies, wat fijn dat je geen last meer hebt van duizelingen. En wat leuk om je nichtje vast te kunnen houden! En zijn jullie er al over uit wat het geboortekaartje gaat worden?

@Melanina, hopelijk heb je niet al te veel last van je ongi.

Met mij gaat ie redelijk. Hoef gelukkig al een paar dagen niet meer te spugen en dat is erg prettig. Ben nog wel steeds ontzettend misselijk, slapjes en erg moe. Doe het deze week iig nog rustig aan. Sprak net een collega en die zei dat ik volgende week ook nog niet mocht komen werken. Ze willen dat ik eerst helemaal opgeknapt ben. Heel lief, maar ik heb er erg veel moeite mee. Vind het heel moeilijk om m'n werk los te laten en te beseffen dat ik momenteel niet aan de verwachtingen voldoe. Dat ik dingen moet overlaten aan iemand anders. Voel me constant schuldig over alles....
    Wil me gewoon weer lekker in m'n vel voelen zitten, lekker kunnen genieten van de zwangerschap, energie hebben en gewoon weer m'n werk kunnen doen. Zit er nu gewoon even helemaal doorheen. Sorry meiden.

Dikke kus

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Debs, ja met mij gaat het wel goed hoor. Alleen dat gesnotter..bleeeh.

Maar meis, je moet echt eerst aan jezelf en die kleine denken. Ik snap dat het moeilijk is om dingen los te laten, maar je moet maar zo denken..je gezondheid en je kleintje gaan voor. Daar hoort je werkgever ook zo over te denken. Maar je hebt nu genoeg aan je hoofd. Eerst aansterken en dan weer RUSTIG aan dingen oppakken. Hopelijk voel je je in ieder geval snel een stuk beter. Dat gespuug is ook maar niks. Echt meis, denk aan jezelf hoor!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nee hoor hier geen last van ongie behalve het rode gedoe dan heh .
    Mooie fotos hoor van de echo en buik :) fotos kijken blijft altijd leuk

Deb gelijk is het spugen al minder :)
    Heidi al een beetje of je depri heen meis komt helemaal goed maar snap nu echt wat je voelt hoor meis ach wij zijn dalijk gewoon samen zwanger als iedereen bevallen is :)

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedeavond meissies....

jeetje wat ben ik in de wolken zeg haha ;) wat een goed gevoel geeft dit :D
    @cath, over 3 weken weer echo bij ferti en daarna mogen we een afspraak maken bij verloskunde als die echo dan goed is :D

@deb, fijn meissie dat je je weer beter voelt :D Kan me voorstellen dat je je er rot over voelt maar wat zijn nou die 2 of 3 weken over je hele leven en je werk? kom op meissie, aan jezelf denken en aan de beeb en dan komt alles vast wel weer goed. ff je rust pakken ;)

Hoe is het verder met jullie?

Kussies Maaike

16. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he maaike, oh super meid. dat ziet er idd mooi uit op de echo ja. gelukkig dat alles goed is meid. op naar de volgende 3 weken. komt goed.
    geniet er samen lekker van he.

hier gaat alles goed. hoop alleen dat maandag wel alles goed is als ik die echo krijg. ga toch een beetje neuzen op het net en krijg niet al te leuke dingen te lezen. goed de vk zei niks ernstig dus niks aan de hand.
    ga nu lekker even op de bank liggen!heb harde buiken. fijne avond meiden.
    dikke kus mies

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

He meiden,

Ben ik weer.. Druk, druk en nog eens druk.
    Ongi zit er bijna op, veel last van gehad :cry:
    Maar goed, ronde 6 is in aantocht :) heerlijk!

@ Miesje, kop op, zo'n VK weet heus wel wat ze zegt. Geniet ervan, doe rustig aan en rust maar veel.. Fijne aaf! Laat je ff weten hoe het maandag is gegaan?

@ Maaike, oooh wat geweldig om die echo van je te zien! Ik ben zo happy voor je. Het kan nu helemaal niet meer stuk voor jullie, wat een spetterend begin van 2009 voor je, heerlijk!

@ Melanina, hoe ist met je? Ook ongi? Nou was niet echt depri hoor, maar ik baalde er echt stevig van, zelf mijn mams vond het zo jammer, die had zo voor me mee zitten hopen.. Maar goed, een nieuwe ronde en dus ook nieuwe kansen.. Komt helemaal goed met jou en ook met mij!

@ Cathie, hoe is het? Leuk die buikfoto! Gaat nu echt snel hè?!

@ Debbedebs, ik begrijp je wel hoor.. Zou dat ook erg vervelend vinden, maar gelukkig denken ze er op je werk er hetzelfde over zoals het zou moeten, denk maar eens eerst aan jezelf en de kleine, dat werk komt helemaal weer goed. Langzaam kun je na deze week of volgende week weer de draad op gaan pakken en voor je het weet zit je weer lekker in je vel op je werk en denk je 'waarom heb ik die gedachte gehad'.. Maar goed, is ook logisch, er veranderd nu in een keer zoveel.
    Ongi is bijna voorbij, wel last van gehad ja, hopen dat deze ronde dan onze ronde is (?)..

@ LJ, hoe is ie? Al een carnavalsoutfitje op de kop getikt?! Vanaf augustus iedere ronde een beebje erbij ja? Nou dan moeten wij nu volgen.. Ik hoop het! Jij wilde het komende maand rustig aan doen toch? Of hoe denk je er nu over?

@ de rest, meiden hoe is het?

Nou ik ga ff opruimen hier.. Mannetje gaat zo naar de kleermaakster onze pakken ophalen voor de bruiloft, bij allebei de broekspijpen korter gemaakt.

Vandaag een half dagje vrij geweest, naar de tandarts geweest, alles was goed, geen gaatjes :)
    Morgen mijn hondje naar de trimsalon brengen. Had ik trouwens al verteld dat ze een covershoot heeft gewonnen! Kei leuk! Ze komt dan in een blad te staan en op de site van Dierz.nl 8)
    Vrijdag bruiloft van mijn dinnetje, heb er zoveel zin in. Ik ben nog zenwuachtiger dan dat zij is, hahahah!

Verder hebben we een lekker rustig weekend, ff bijtanken.. Moet ook optijd gebeuren hè!

Nou iedereen een fijne avond en tot forumsze!

Kus

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden!hoe is het hier?maaikewat fijn dat de echo goed was meis en over een paar weekjes weer en dan wat meer t zien!

ik ben vandaag naar babypark kesteren geweest was erg leuk!ik heb een zak voor om de kruik gekocht met een schaap en een schaapje met een muziekje....wij willen alles met schaapjes op het kamertje vandaar....verder beetje ideetjes opgedaan!kent iemand van jullie mss de quinny zapp?wij willen die graag hebben een andere wandelwagen met bak hebben we al maar die quinny schijnt ideaal klein te zijn dus handy om mee te nemen?

mel ikheid en lj?hoe is het met jullie meissies ik blijf deze maand weer duimen voor jullie hoor!

debbedes fijn dat je echo zo goed was van de week!

debsel hoe is ie met jou meis?

de rest van de lady's alles goe?

nog een vraagje zijn jullie ook zo vergeetachtig?kvind t zo erg ben net ook al een afspraak vergeten heb ik normaal nooit!

nou ik ga wachten op mn mannetje en ff lekker chillen knuf voor jullie!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    fijn dat jou ongie er alweer bijna op zit ik moet nog wel een dag of 5 a 7 :(
    Maar goed nieuwe rondes nieuwe kansen hahaha
    Morgen even nieuwe ovutesten en zw testen bestellen .

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen..
    Gaat helemaal goedkomen, we moeten er namelijk wel vertrouwen in blijven houden hè!

Ik ben er weg van..

Fijne avond allemaal.

Liefs

Deel Deze Pagina