goodmorning lady's.... en ja hoor weer niet kunnen slapen haha, damn ben kapot Hadden jullie dat ook zo erg? jeej heb eindelijk een kwaaltje, mijn (.)(.) doen me toch een pijn haha... heb bijna geen klachtjes dus deze vink dan wel leuk haha Hopen datn het hierbij blijft! vanaaf komt MvM, ben benieuwd, weet alleen niet of ik voor het boek of de dvd moet kiezen, hebben jullie adviezen? Hoe issie verder hier? Kus Maaike
hey maaik ff snel een berichtje want heb nie zoveel tijd.....ik zou voor t boek kiezen ik heb nml de dvd maar is allemaal wel heel serieus uitgelegd....maargoed dat is mijn mening! xxx
Hey lieve maaik, Wat een super nieuws over je echo he! Echt kei fijn voor jullie meissie. Mijn echo zal ik hier binnenkort opzetten. 2 dagen errug druk gehad dus weinig hier geweest maar ben er zeker wel hoor. xxx
thnx sjaantje en ink! Ben benieuwd naar je echo ink. Mijn volgende echo zal een beetje lijken op die van jou Verder alles goed sjaan en ink? Kus
@ Ikheid: Jaaaaaaaaaaah, tuurlijk Ik heb mn outfit gekregen van een vriendin met mn verjaardag, ze vond het zooooo goed bij me passen zei ze! Dus met carnaval ben ik............................................................... Een duiveltje! Hahahaha! @ melanina: Ja, het blijft rot het wachten, vooral omdat je weet dat er per keer 1 op de 10 kans is waarop het raak is. De cijfers voor een miskraam ga ik hier niet opgooien nu voor de rust van een aantal meiden @ Maaike: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf die echo! Helemaal geweldig, echt spannend is het nu he? Over drie weekjes gewoon weer! Zie je je kleine prul gewoon groeien, geweldig hoor! @ Debs: Meis, ik ben blij dat je nu niet meer hoeft te spugen, uiteindelijk zal je daar wel helemaal gestoord van raken. Ik hoop dat je snel jezelf weer wat beter voelt en dat schuldgevoel tov je werk een plekje kunt geven... Want er is niets om je schuldig over te voelen he... (maar dat kan iedereen tegen je zeggen, jij ervaart dat waarschijnlijk totaal anders!) @ Inkie: Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar jou echo, enne, hoe reageerde de schoon - ouwelui? Blij voor jullie? Vast wel! @ Cath: Oja, sorry, volgende week pas, maar dat maakt het niet minder leuk he Bijna op de helft alweer! Joehooeeeee! @ De rest: Sorry, maar ik ben t ff helemaal kwijt hoe het met jullie nu zo vergaat! Nou, met mij gaat het afgezien van die klote blijde doos die ik vandaag binnenkreeg prima. Bij die site kun je je dus niet afmelden, waardoor ik elke maand Wij Jonge Ouders ontvangen EN nu dus die blijde doos... Maar goed, het bederft niet wat erin zit, hoewel het me er wel bewust van maakt dat 11 maart nu wel heel erg in de buurt komt (voor diegene die dat gemist hebben, dan zou mn eerste hummeltje uitgerekend zijn). Maar goed, hubbie is nu een beetje afwachtend richting het zwanger worden... hij wil wel heel graag, maar verwacht denk ik dat ik onbevlekt ontvangen kan worden ofzo :S ... Moe of andere smoesjes komen nu af en toe aan de orde... ik denk dat voor hem de spanning ook even te hoog ligt, dus ik laat het maar zo. Ik ben dalijk weer werken, dus aan iedereen een hele fijne dag! Kus
hello lady's.... zo ben kapot haha... wat errug he die moeheid, wordt dat nog erger? Stond vanmiddag bijna op het punt naar huis te gaan.... ik kan niet meer, kan ook gewoon niet slapen Verder klaag ik niet hoor, voel me verder goed, nergens last van Zo komt een vrouw van MvM, ga voor het boek denk ik Hoe issie verder hier meiden? Kus Maaike
hey maaik ik kan je de hand schudden hoor ben helemaal niet misslijk ofzo maar die moeiheid pff en je wilt dan ook niet teveel klagen want je bent super blij natuurlijk!maargoed het schijnt over te gaan....ik slaap ook zo onrustig zal er allemaal wel bij horen hihi..... had ik jullie al verteld dat ik zondag naar die paranormale beurs was geweest?pff was weer heel erg leuk!kweet niet of jullie altijd naar het zesde zintuig kijken?daar zat ook een jongere jongen bij die heette leroy...een blanke jongen nou die zat er dus ook en daar ben ik dus bij gaan zitten het was zo intressant.....wat hij allemaal wist te vertellen....en hij raadde zo dat ik zwanger was en zei dat het een meisje was hihi ben benieuwd!we zullen het over ongeveer 9 weken weten he! en nog een vraag jaja ik ben op dreef!kan het zijn dat met bijna 11 weekjes je buik al gaat groeien?omdat ik geen platte buik heb omdat ik vrij stevig ben is dat moeilijk te zeggen maar merk wel dat mn broeken strakker gaan zitten enzo..... nou fijne avond voor jullie allemaal! liefs sjaantje
hey Sjaantje, denk met 11 weken dat het al wel groeit hoor, ik heb zelfs al dat mijn broeken nu strak zitten vooral aan het einde van de dag... ga van het weekend maar eens kijken voor een broek... vind het wel stom want ben pas 5 weekjes... maar ja wil wel een comfortabele broek aan hebben Wat leuk die beurs meis... ben benieuwd of hij het goed heeft Kus
Hallo meiden! Hier alles goed.. Nog steeds ongi. Huisje net gepoetst, gisteren de boven al gedaan, net beneden gedaan.. Morgen grote dag! Mijn beste vriendin gaat trouwen! @ Maaike, ben je zo moe ja, en dan niet eens kunnen slapen, dat is balen! MvM, wil ik ook gaan doen als ik zwanger ben. Je gaat dus voor het boek? Ik hoorde van mijn vriendin dat de DVD niets is, dus dat boek is een goede keus! @ LJ, als duiveltje! Gaaf! Ook met van die horentjes en een duivelse staart? Leuk! Plaats de foto's maar in je album Hmm dat is dubbel om dat te mogen ontvangen en dan bijna 11 maart Snap dat best van je hubbie, is ook niet niks hè? Net zoals het veel met jou doet doet het ook veel met hem.. Hij uit het misschien alleen anders. Inderdaad gewoon ff met rust laten, draait vanzelf wel weer bij! @ Inkie, ik wil foto's, ik wil foto's, ik wil foto's! Wanneer? Druk met je werk? Hoe reageerde je omgeving? Of heb je het nog niemand verteld? En hoe reageerde je buurvrouw, daar waar je laatst mee was gaan wandelen/babbelen? @ Melanina, ovu-testen en zw-testen weer binnen? @ Sjaantje, lief van je dat duimen! Ooh dus je hebt flink geshopt? Leuk met al die schaapjes, kei schattig! Wel foto's plaatsen hè!? @ Miesje, hoe is ie? Weer wat meer gerustgesteld? Nog steeds zo'n last van harde buiken, of heb je je rust goed gepakt? @ Cathie, hoe is ie meissie? @ Debbedebs, hoe is het met je? Nog steeds moeite met het werk ff van je af te zetten? Is ook niet niks hè! Is hartstikke normaal joh.. Trek het je niet aan, denk aan jezelf een ukkepuk.. @ de rest.. Hoe is het met jullie? Kus Heidi
Ooh ja! Das waar ook! Dus het was een geslaagde dag? Was hij er? Ik vond hem op TV al super goed! En wat wist ie nog meer te vertellen? Een meisje... Ben benieuwd! Ga je iedereen vertellen wat het wordt? Of niet? X
heej Ikheid, ooooh ik wil niet klagen maar ben idd zo ontzettend moe, wel anders dan normaal maar jeetje ben niet vooruit te branden En dat niet kunnen slapen he? hebben de zwangere dames dat ook ondervonden? Gelukkig geen last meer gehad van krampjes, nu meer steekjes haha en af en toe een beetje een trekkerig gevoel onderin mijn buik.... maar ja kleintje groeit vast vandaar Hoe issie met jou ikheid? Leuk van je hondje trouwens echt een droppie om te zien Kus
Hey Maaike.. Das normaal hoor dat je nu al iets merkt aan je buik, de 1 heeft dat sneller als de ander. Jij hebt geen vet op je buik zitten volgens mij dus daarom denk ik ook dat je nu al wel wat gaat zien ja.. Mijn vriendin had dat ook, echt een slanke, lange griet, na 5 weken begon je het al te zien en in de 6e week kon ze haar eigen broeken niet meer aan! Dus tis niet raar, het kan dus echt! Iedereen heeft een andere bouw en bij de 1 zie je dat gewoon sneller dan de ander.. Ik heb niet een hele platte/strakke buik van mezelf.. Nooit gehad, dus denk dat je dat bij mij ook pas later zou zien.. Ach boeiend, als je maar weet dat er iets zit.. das al voldoende! Dus... jij gaat dit weekend lekker shoppen Kus
Klagen mag hè! Zeker hier.. Hahahaha! Lekker toch dat die krampen plaats hebben gemaakt voor de steken waar iedereen het hier al over had maar waar je je niets bij kon voorstellen.. Vanaf nu dus wel! Hier alles goed hoor.. Nieuwe ronde hè! Leuk hè! Kus
ik vind het nog steeds balen hoor voor je hopelijk deze ronde dan echt raak Tja vind t een beetje apart van mijn buik maar er zit idd geen vetje op haha.... dit weekend idd maar eens shoppen dan Kus
hey ikheid ja t was echt heel intressant op de beurs!khad ook verteld van die vlinder he...dat was dus mijn opa die een teken gaf aan mijn moeder....kheb hier weleens verteld van mijn broer en dat auto ongeluk nou hij wist gewoon precies de goeie dingen te zeggen.....over hoe het nu gaat enz....terwijl ik echt helemaal niks heb gezegd zow bijzonder.... wat leuk die foto van je hondje!komt ie ook echt op de voorkant van een blad? maaik ik heb ook al een broek gekocht hoor gewoon een zwarte valt niet zo op dan he hihi! mischien zijn t er wel 2 als je nu al een buikje hebt haha! kussie!
haha sjaantje hou je ff op Haha wat bijzonder he al die verhalen. Ik denk idd dat je het zelf mee moet maken wil je er dan 'echt' in geloven Heel erg mooi idee joh Ik ga van het weekend maar eens shoppen, jullie nog suggesties aan winkels? Kus
njah ik heb die zwarte broek gwoon bij de prenatal gekocht ook niet zo extreem duur.....maargoed ff leker struinen is ook niks mis mee! ikheid je vroeg of straks iedereen mag weten wat het wordt!ja wij willen het graag weten en we weten ook dat geheim houden geen optie is voor ons haha!dus we maken er geen geheim van alleen de namen blijven geheim maargoed daar zijn we ook nog laaaang niet uit....... nou ik ben er vandoor!fijne aaf voor jullie liefs sjaantje
Goedemorgen. hier weer vroeg wakker vd misselijkheid heb besloten om maandag ff naar de HA te gaan want vind me ongie ook niet kloppen zo weinig en zonder slierten ( blegh). Ik wil weten of ik door alle ontstekingen en alle SI alles wel schoon is van binnen en alles er goed uitziet. Iets in me vertrouwd het niet en ik heb altijd geleerd naar me lichaam te luisteren. Hoe is het verder met jullie? Ik heb bij de H&M een zwarte broek gekocht die ik over een tijdje evt ook als zwangerschapsbroek kan dragen en hij zit heerlijk
goedemorgen Mel, ook al zo vroeg wakker haha Heb voor het eerst wel helemaal doogeslapen, alleen nu tot 5, een uurtje eerder dan dat de wekker zou gaan haha... maar voel me al een stuk minder moe MvM is gister geweest, hele aardige vrouw. Genoeg bussen om alles op te vangen haha. Opnieuw een testje gedaan, en weer dik posi hoor Het het boek genomen en krijg er een fotolijstje bij... ook heb ik een tijdschrift gekregen. 9 maanden magazine errug leuk om te lezen! Hoe is het hier verder? nog 1 dagje en dan weekend Kus Maaike
leuk hoor en zeker wel spannend allemaal ? Tja moet ook zo de deur uit haha. Wou nog ff WoW hoezo verslaafd maar de server ligt eruit Dus nu maar ff kopje thee hopen dat de misselijkheid over gaat en dan weg En ben er van overtuigd niet zwanger te zijn hoor maar wil gewoon even een check-up om te weten of alles nog wel schoon en goed is van binnen vanwege me ziekte beeld van verleden jaar.