Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    ik snap het wel hoor Mel ;)
    Maak gewoon eens een afspraak en dan hoor je het vanzelf wel toch?
    Ik ga ook ff een kopje thee drinken. Hier van misselijkheid geen last ;) (afkloppen) haha :p
    Moet je ook weer werken?

Kus

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ja moet zo de deur uit hahaha maarja bijna weekend :) jippie :)

iedereen werkze of anders fijne dag,
    Melanie

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meissies,

Alles goed hiero?
    @Melanina; ik snap goed dat je een controle wil, verstandig!
    @Maaike; hey zwangere vrouw ;) hoe gaat ie meis? Lekker op je wolkje de hele dag?
    @Debbedebs; hey meis? Weer wat opgeknapt?
    @Catie; hoe issie? ik heb de echo foto in album geplaatst.
    @Ikheid; hoe voel je je meis? Flink aan de klus?
    @Sjaantje; voor jou nu ook echo in zicht he!
    @Debsel; hoe is het met tante debsel en kleine pip? Kus van tante Inkie

Ik ga vandaag bellen naar CZ voor kraamphulp (tis wa! dat je dat al moet regelen maar toch) en beetje alle info lezen die we gekregen hebben.
    Inkie is er wat rustiger onder. Ik voel me goed, beetje moe en soms zeurt m'n rug wat maar ik mag echt niet klagen!
    Misschien een keertje zwemmen van het weekend ;) schijnt heel goed te zijn voor je.

Ik ga de echofoto proberen in m'n album te plaatsen.

Schatje was gisteren werken en 2 dinnetjes van mij waren er maar ik heb (nog) niets gezegd. Ook ons pap en mam kwamen even langs en toen die allemaal weg waren belde ik naar m'n buufke en die kwam nog even gezellig ijs eten. Leuke drukke avond. M'n buufke heeft zelf ook een mk gehad en die weet van m'n zwangerschap.
    En na de echo van dinsdag, zijn we woensdag langs goede vrienden (die zó het vermoeden hadden) gegaan om het te vertellen en langs een ander zwanger dinnetje. Ik heb zelfs al cadeautjes gekregen voor pukkie! Zó leuk!
    Nu lekker fantaseren over de babykamer....... jaja.. ik durf het een klein beetje! :)

Fijne dag meissies.
    Schatje is over een half uurtje thuis en dan ga ik heerlijk genieten van ons weekend! (moet ie zondag werken bah! :() Maar dan ga ik met een vriendin uit eten.. Ook die ga ik het vertellen want die zie ik niet zo heel vaak...

Bla bla bla bla :)
    xxx

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden,

Zo weer ff bij moeten lezen. Gister heb ik geen tijd gehad om achter de pc te kruipen. Ik was vrij en heb de hele dag bij m'n moeder gezeten.

@Inkie: mooie echo meis. En heel goed hoor! Lekker posi blijven meis.

@Maaik: de vermoeidheid hoort erbij meissie ;) Enne, als ik je een tip mag geven qua kleding. Iets waar ik ONWIJS veel aan heb (nog steeds ondanks m'n bijna 20 weken), zijn leggings. Dus gewoon de normale leggings met een lange trui/jurk eroverheen. Zit heerlijk en je kan er voorlopig in meegroeien. Ik vind broeken momenteel helemaaaaal niet lekker zitten. Zit te strak rond m'n kont en heupen :oops: En leggings zijn niet zo duur ook. Tis maar een tip he :D

@Debsel: hey meis, hoest met jou? Ons kamertje is ook af nu hoor! Gister is de Woezel en Pip behangstrip erop gegaan. Nu de meubeltjes en gordijntjes nog en klaar! Zal het weekend een fotootje maken...

@Debbedebs: hoe voel jij je nu meis?

@Ikheid: hoe gaat het met jou tegenwoordig?

@Anderen: met jullie ook alles prima?

Hier nog een ochtendje werken dan dan 3 dagen vrij. Maandag heb ik ook vrij genomen, want heb om 10:20 uur de 20-weken echo. Spannend!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hallo allemaal..

Zo net uit bed, hondjes uitgelaten, mannetje zit nu in de douche, dadelijk ga ik.. Alvast klaarmaken voor het grote feest vandaag! Heb er echt zin in!

@ Cathie, drukke dag gehad gisteren..Maar je hebt een lekker lang weekend voor de boeg en maandag ook nog eens je echo. Kan niet beter! Wat een lekker vooruitzicht..
    Hier alles goed. Ongi loopt op z'n einde :) dus d'r kan komend weekend weer heerlijk geklust worden! Jeuheuj!
    Ik ben nu al helemaal weg van leggings, dus dat komt straks mooi uit, hoef ik niet meteen een hele nieuwe garderobe aan te schaffen ;)

@ Inkie, druk met allerlei dingetjes regelen dus.. Lekker toch! Nu kan je er lekker van gaan genieten en alvast bedenken hoe je het e.e.a. straks wil hebben. Hoe is je mannetje eronder? Is hij ook helemaal door het dolle heen of beseft ie het nog niet zo goed?
    Mooie foto! :D
    Geniet van je weekend! En zwemse!

@ Melanina, dus je gaat toch ff langs de HA, je vertrouwd het allemaal niet zo? Ik heb me voorgenomen om pas naar de doket te gaan als ik na een jaar proberen niet zwanger kan raken, maar ja ik heb ook niet zoveel last van kwaaltjes als jij hè! Ik geef me lichaam eerst ff de tijd om op adem te komen, na 12 jaar aan de pil te zijn geweest, is ook niet niks hè, die troep moet er eerst maar eens allemaal uit..
    Nou werkse vandaag en een fijn weekend..

@ Sjaantje, nou ik ben heel erg benieuwd naar wat het gaat worden! Jij niet dan? Heb je niet een voorgevoel dat je denkt dat het een meisje of jongen wordt?
    En dat van die vlinder, dat had je verteld ja, wat mooi dat het kan hè! Echt geweldig, is toch weer ff een steuntje in de rug op een bepaalde manier, vind je ook niet?
    Mijn hondje komt waarschijnlijk zelfs op TV las ik net in de mail, op RTL 4... Nu maar hopen dat we die dag kunnen, want ze plannen het meeste gewoon doordeweeks en ik moet wel werken. Kan proberen om vrij te nemen, maar weet niet of dat lukt met de drukte op kantoor momenteel.
    Njah, we zien wel..
    Fijn weekend!

@ Debsel, Debbedebs, Miesje, Marleen, Maaike hoe is het met jullie? Nog iemand vergetene? Hoe is het met de rest van de lady's?!

Zo ik ga me douchen, aankleden en optutten.. Tot morgen dan maar weer!

Liefs en een dikke kus

Heidi

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mocht er vanuit dit forum nog een date gepland worden dan wil ik er ook dolgraag bij zijn. Lijkt me leuk om jullie in het echt te zien..

Njah.. wilde ik nog ff kwijt!

Kusjes

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ikheid, ja ik wil deze keer ook aanwezig zijn bij een date.
    Maarre..klussen jeeeh! Vol posi de volgende ronde in he meid? En ik droeg nooit leggings. Ben het gaan doen toen ik boller werd, omdat broeken niet lekker zaten. Nu kan ik niet meer zonder haha!

Pfff, ben het nu alweer zat. Ben blij als ik thuis ben..

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh jij was er toen ook niet hè met die date? Ik ook niet..
    Nou volgende keer zijn wij er ook bij! That's a deal!
    Nooit leggings? Meid ze zitten goddelijk ;) Ben er helemaal weg van, lekker lange trui of tuniekje eroverheen en klaar ben je..

Werkse! Nog ff en je hebt ook weekend..

Dikke x

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey, ja ze zitten zeker goddelijk. Nu helemaal. Wat je zegt, lange trui of tuniek erover en klaar. Hoewel tuniek nu krap wordt, want hoe boller ik wordt, hoe korter de tuniekjes aan de onderkant worden haha.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh ja.. Hahahaha! Niet aan gedacht!

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee ik ook niet, maar merk het nu wel. Nou ja, lang vest erover en je ziet m'n dikke kont ook niet haha. Ideaal vesten haha. Jammer dat je nu weer veel zomermode gaat zien, want had nog best een paar erbij willen hebben voor nu. Nou ja...op naar de zomermode dan maar..

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meiden,

@Ikheid, fijne dag vandaag meis! Het zal vast een geweldige bruiloft worden, heel veel plezier!

@Inkie, wat een super mooie echo zeg! En wat fijn dat je je wat rustiger voelt! Leuk zeg dat je al cadeautjes hebt gekregen voor Pukkie! Fijn weekend meis!

@Cathie, ik ben heel benieuwd naar jullie kamertje hoor! Wij gaan er binnenkort ook aan beginnen, erg leuk allemaal! En nu lekker 3 dagen vrij, geniet er maar van. En dan kan je maandag weer genieten van Uk! Ik draag momenteel trouwens ook veel leggings met jurkjes en rokjes, gister weer wat bijgekocht. Zit heerlijk en broeken kan ik nu ook minder hebben!

@Maaike, wat fijn dat je test bij MvM ook zo posi was, maar dat kon toch ook niet anders? Boek heb ik ook gekozen, maar eigenlijk nog niet echt gelezen. En je manneke, al helemaal trots op jou en jullie kleintje?

@Debsel, geniet nog maar lekker van je vakantie meis! Kussie

@Sjaantje, wat apart zeg op die beurs! Ik kan me voorstellen dat het wel heel bijzonder was.

@de rest van de meiden, hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat ie redelijk. Maar redelijk is al best positief hoor :) . Heb woensdagmiddag nog gespuugd, maar daarna niet meer. Dus hopelijk nu echt aan de beterende hand. Nog wel erg misselijk, maar daar wen je na 9 weken constante misselijkheid ook wel aan :).
    Voel me ook al wat rustiger qua werk. Ik kan me er toch niet tegen verzetten, dus kan ik me er beter maar aan overgeven. En blij zijn met het feit dat ze op m'n werk zo begripvol zijn en me rust gunnen en geven. Dus volgende week blijf ik iig ook nog thuis. Misschien kan ik er zelfs een beetje van gaan genieten ;) !
    Morgen gaan we alle spullen voor ons mupke bestellen, super veel zin in! M'n ouders gaan ook mee, zijn nu al helemaal super trotse opa en oma :) ! Daarna gaan we weer een paar daagjes naar vrienden, dus een erg leuk weekend voor de boeg!

Dikke kus

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

ff voor iedereen die vroeg in het stadium zit en last heeft van strakke broeken ;)
    Door je zwangerschap spelen ook je darmen op (is ook een kwaaltje) waardoor je buik sowieso al vroeger opzet, vooral na het eten zie je dit heel goed. Daarbij groeit je baarmoeder en wordt de rest een stukje opgeschoven. Dus het is nog niet de baby die dan voor een bolle buik zorgt, maar de darmen die reageren op de hormonen ;)
    Maar wel een heeeeeeeeele goeie reden voor een losse broek, want een strakke broek voelt ni prettig ;)

Kus!

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Debsel: fijn dat je je in ieder geval beter gaat voelen meis! Dat spugen lijkt me helemaal niks, bleh. Doe wel rustig aan nog he? NIet meteen weer gaan rennen zodra je je goed voelt. Denk aan jezelf en je mupke hoor. En ja, leggings zijn goddelijk. Heb net een zwangerschapsbroek geprobeerd die ik heb liggen van spijker..maar die heb ik meteen weer in de kast gegooid. Ik kan het gewoon niet hebben, raar he? Ach, leggings zijn goedkoop en ze zitten nog het lekkerste ook!

@LJ: ja klopt meid. Als je al snel wat ziet zijn het je darmen die plaats maken. Alhoewel het bij mij nu denk ik niet meer alleen darm is haha. M'n buikje maakt echt een spurt nu... Hoe gaat het met jou verder meis?

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hallo allemaal :D

@Ink, meid wat een mooie echo ;) Super, als wij over 3 weekjes ook mogen hebben wij ook zo'n soort echo :D Fijn dat je je goed voelt meis!
    @Cath, bedankt voor de tip meis... het zijn ook idd mijn darmen maar vooral na het eten zit mijn broek of rok zooooo strak, dat doet gewoon zeer dus ga morgen gewoon eens ff shoppen, en leggings heb ik al in de kast liggen dus dat komt goed ;)
    @debbedebs, fijn meissie dat je je beter voelt, lekker van genieten nog en hopelijk trekt alles straks helemaal bij ;)

@de rest, hoe issie?

Kus Maaike

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier nog steeds misselijk enn buikpijn maarja gelukkig weekend :)
    Maandag ff naar de HA
    Gisteren kaartjes gereserveerd voor Arno Kolenbrander daar ga ik 16 mei heen :)
    MOrgen de kaartjes ophalen jippie :)

Ongie is nog nooit zo weinig en zo kort geweest dus ben benieuwd of er vh weekend nog een vloed golf gaat komen , iets in me zegt dat er gewoon iets niet klopt van binnen :rolleyes: of zou ik spoken zien :(:

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden. We gaan zo naar vrienden toe, maar nog ff snel loeren hier.

Volgens mij begin ik Uk nu echt te voelen. Het voelt als een zacht duwtje of zoals ik eerder ergens beschreven zag staan, alsof je zo'n spier hebt die ineens trilt. Ik weet niet of jullie dat weleens hebben, zo'n zenuwtik in je spier bij je arm of oog? Maar dan in m'n buik. Ja sorry, tis een beetje moeilijk te omschrijven :oops: Ik voel Uk voornamelijk als ik op m'n rug in bed of op de bank lig. Dan wordt ze wakker. Ik voelde het ook tegen m'n hand gister, dus volgens mij is dat toch echt Uk... Zo waanzinnig gaaf ook!

Nou, wou dit nog ff delen met jullie! Fijne avond en fijn weekend alvast. Als ik maandag de echo heb gehad laat ik meteen ff weten hoe het was...

Kussss

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Bedankt voor de complimenten voor onze echo :)
    Volgens die telling vandaag 9 weken en 1 dag en volgens de laatste menstruatie zondag 9 weken. Nou ja.. zijn al lekker op weg!

Debseltje, had jij mijn smsje terug gehad? Foon had een beetje kuren dus weet het niet zeker xx

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey schatjes!

Alles goed hier? Ik heb lekker genoten van m'n vakantie... Afgelopen woensdag zijn we naar Hotel New York in Rotterdam geweest. Overnacht in de torenkamer. Echt zóóó gaaf! En dan donderdag zijn we naar Breda naar de grote Prenatal én naar Kids Factory geweest. Super leuk ook weer. Veel ve veel geld uitgegeven natuurlijk, maar ja... :oops: 't Is effe niet anders! Ga ook zo weer effe lekker relaxen met een boekje op de bank, maar nog effe snel reageren hier!

@ Ink: neej meis, heb niks meer terug gehad :( Heb ook vanmiddag in een hoekje zitten huilen omdat ik niks terug hoorde.... Hahaha! Grapje hoor! ;) Lekker dat je een beetje begint te genieten! Je bent bijna in de 10e week aanbeland! Wow :D Enne... mooie echo hoor! Wat een verschil in grootte met die eerste zeg... :confused:

@ Debs: wat goed dat je gaat proberen te genieten volgende week lieverd. En heerlijk dat ze zo betrokken zijn op je werk. Doe maar gewoon wat je gezegd wordt en neem de tijd. Dan presteer je straks áls je weer gaat werken, lekker optimaal!

@ Maaike: jeetje zeg, er was gewoon echt al wat te zien he! En die vermoeidheid hoort er helaas echt bij hoor meid. Ik heb er nog steeds flink last van dus... Prijs jezelf gelukkig dat je (nog) geen last hebt van misselijkheid. Als ik dat zo hoor van onze debs....

@ Cath: hey meis! Erg benieuwd naar je foto's dan! Pip heeft intussen een nijntje mobiel boven het bedje. En een nijntje foam-figuur tegen de witte wand. Wordt elke keer weer mooier. En het kastje raakt ook steeds meer gevuld.... :oops: Wat heerlijk dat je Uk nu steeds beter voelt! Ik voel Pip ook nog steeds vrij vaak, maar de laatste dagen vooral als ik zit. Als ik ga liggen, gaat Pip vaak ook slapen denk ik ;)

@ Ikheid: en meis, hoe was de bruiloft? Ik vind je hond nog steeds een schatje! En die naam :) :) :) GEWELDIG! Dus laat het effe weten als je foto's hebt van de covershoot he!

@ Sjaantje: ik heb een poll voor je aangemaakt hoor meis. Dan draai jij ook helemaal mee ;) Overigens zijn alle 'oude' zwangeren intussen weggevallen omdat je maar een beperkt aantal polls kwijt kan. Dus ik weet niet wat iedereen nu dacht. Jammer he!? Nog even geduld meis, en jij kan ook jullie kleintje gaan bewonderen! Ben erg benieuwd ;)

@ LJ: hoe is het met jou? Deze maand een beetje rustig aan? Onbevlekte ontvangenis zit er natuurlijk niet in he ;) Maar het kan nooit kwaad om even een soort van rustpauze in te lassen. Effe de ergste druk ervan af. Voor je ventje ook wel lekker natuurlijk. En dan kan je lekker carnavallen als duiveltje ;) Hihi!

@ Melanina: volgens mij moet je wel gewoon eerlijk zijn tegen de huisarts over hoe lang je bezig bent hoor. Maar als je echt het gevoel hebt dat het vanbinnen niet helemaal goed zit, moet je natuurlijk doen wat goed voelt. Overigens denk ik wel dat je er soms té veel op hoopt. Ook al heb je in een maand vrijwel niet kunnen klussen (laatste 2 rondes geloof ik he?), dan nog ga je er een beetje vanuit dat je tóch zwanger kunt zijn. Die stress kan er weer voor zorgen dat je menstruatie weer uitblijft enzo. Maar goed, das mijn theorie! Ga naar de huisarts als je je daar beter door voelt, maar wees wel eerlijk. Dat duurt altijd het langst ;)

@ Miesje: hoe gaat het wijffie!? En heb je al lekker gekroeld met het kleine prutsje? En maak je niet teveel zorgen over die echo meid. Als je echt reden had tot zorgen, dan had de verloskundige dat ook wel gezegd hoor. Maar zal voor je duimen! En meteen laten weten als je meer weet he...

@ wie ik nog vergeten ben.... Sorry sorry! Hoe gaat 'ie?

Liefs en een dikke kusss Xx

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Debsel ik denk echt niet dat ik zwanger ben maar heb verleden jaar 4 Abcessen gehad 3 uitwendig en 1 inwendig en dus ook 4 antibiotica kuren ook een keer AB voor me me blaasontsteking dat maakt 5 en 3 keer SI gehad dus ik wil gewoon weten of alles nog wel goed en gezond is van binnen .
    Ook kunnen het me darmen zijn hoor heb hier ook last van namenlijk.

Dus nee zwanger ben ik niet maar er klopt gewoon iets niet hoor .
    Ik sta ook me gloeiende wangen op.

En ik heb altijd geleerd om naar me lichaam te luisteren en dat heeft me nooit in de steek gelaten.

Gestresst ben ik dus ook absoluut niet eigenlijk was zelfs niet eens echt verdrietig hoor had ook wel verwacht dat het niet raak was dus .
    Niet alles draait om zwanger worden maar als ik zwanger ga worden moet dat wel in een gezond lichaam .

Deel Deze Pagina