Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goodmorning lieffie's.

Zo voor het eerst eens goed geslapen :D
    Ben nog wel steeds moe maar anders ;) haha jullie snappen me vast :D
    Verder nemen mijn klachten geleidelijk aan af :(
    Mijn (.)(.) doen niet eens meer pijn! Af en toe wel eens angstig maar goed ik weet niet wat ik er van moet denken, sommige mensen hebben kwaaltjes en die vinden dat soms niet leuk, maar ik heb geen kwaaltjes en dat is ook niet leuk hoor :( Het maakt me een beetje onzeker, sorry hoor ff een ego-bericht, ik ben op dit moment echt ff heel onzeker en het raakt me best wel moet ik zeggen :( Zo nu heb ik ff lekker geklaagd haha.

@debsel, idd er was gewoon al wat te zien :D Heel speciaal moment was dát al dus ben benieuwd hoe het straks is als we echt al een mensje kunnen zien. Maar eerst uitkijken naar de 8 weken echo dan zal er ook vast al wat te zien zijn.
    @Mel, jij hebt ook volgens mij altijd wat he? ;) Nou we kunnen elkaar de hand schudden meis want ik heb dat ook gehad. Ik had ook elke x SI.... Zo irri is dat, verder was ik ook altijd ziek hoor, maar bij mij hebben ze nooit wat gevonden, Hopelijk is er bij jou verder ook niks te vinden. Of wel iets maar dat ze dat met een medicijn o.i.d. kunnen verhelpen, want het is echt niet fijn dat je niet lekker in je velletje zit toch?
    @Ink, jeetje meis dat gaat hard joh, je bent nog verder dan mij haha, maar ja dat hadden we ook wel verwacht :p En wat heerlijk dat je al een beetje aan het genieten bent en nadenkt over het kamertje enzo :D Super meissie, het komt helemaal goed ;)
    @debbedebs, meissie wat fijn dat je je weer beter voelt! zag je echo op hyves, leuk hoor :D Heb je al inkopen gedaan voor jullie beebje? Spannend allemaal wilden jullie nog weten wat het geslacht is?
    @Ikheid, meis nieuwe ronde nieuwe kansen ;) Kan me voorstellen dat het weer k*t is maar we moeten door lieverd. Hopelijk is het deze ronde echt jullie ronde, en wat een droppie van een hondje hebben jullie zeg ;) Zo schattig, ga je nog wat leuks doen van het weekend?
    @sjaantje, meissie maandag is het zover, je zal er vast naar uitkijken, zien jullie eindelijk jullie beebje voor het eerst. het zal al echt een mensje zijn en het hartje kunnen jullie dan ook al horen :D
    Super zeg, ga je nog wat doen van het weekend zodat de tijd vliegt? ;) Hoe staat het met jou klachten?
    @Cathie, ook voor jullie weer spannend maandag :D Ook jullie zullen er vast naar uitkijken ;) Nog steeds lekker halve dagen aan het werk he meis? Ennuh de volgende date ben je er bij hoor ;)
    @LJ, meissie hoe issie? Ook nog druk op je werk? hoe bevalt het werk bij je mannetje? die is weer begonnen toch 2 febr? hopelijk heeft ie het daar naar z'n zin :D En met carnaval een duiveltje he? haha leuk joh :p
    @miesje, lieffie hoe issie met jou? ook druk? hoe staat het met alle voorbereidingen voor jullie beebje? Verder alles goed met je meis?

Zo als ik iemand vergeten ben neem me niet kwalijk, vergeetachtig he :p Haha

Kussies maaike

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey hallo,

Zijn er meer die wat zeurende rugpijn hebben gehad in de zwangerschap?
    Ik lees het wel meer en de gyn zei dat dat er allemaal bij hoort. Heb het niet continu maar zo af en toe...
    x

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ha Ink, ik heb er nog geen last van gehad, maar ja heb nergens last van haha, maar kan me wel voorstellen dat het normaal is. ik bedoel alles groeit he ;)
    Miss zijn er andere meiden die eht wel gehad hebben.

Liefs Maaike

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ja hoor lieffie... Don't worry ;)

Xx

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi hoi!

Bruiloft was super! Echt een mooie dag!
    Ik werd gisteren gebeld door een programma-maker van RTL 4 of we maandag om 2 uur in Scheveningen kunnen zijn voor een tv-opname..
    Dus ik meteen mijn werk gebeld, heb maandag een halve dag vrij, dan ga ik met Roefel naar Scheveningen.. Komen we dus gewoon op TV!

@ Maaike, alles goed? Eindelijk een beetje kunnen slapen? Zit vast allemaal goed bij je.. Logisch dat je onzeker bent, tis ook zo onwerkelijk allemaal!
    Ja we moeten door hè, hopen dat deze ronde onze ronde wordt! Vandaag niet veel bijzonders, morgen gaan we naar mijn tante (waarvan mijn oom in november is overleden) en nog ff langs mijn ouders en met de honden wandelen..

@ Inkie, alles goed met jou? Dus last van je rug? Verder gaat ie wel?

@ Melanina, heb je al een afspraak gemaakt? Inderdaad misschien beter voor jezelf als we je wat meer duidelijkheid hebt.. Kan je ongerust weer verder!

@ Debsel, dus weer flink geshopt?! Leuk toch! Moet ook gebeuren hè! Dus alles wordt ingericht in de sfeer van Nijntje? Schattig! En een aantal dagen er tussenuit geweest, lekker hoor! Was het een mooi hotel? Lekker geslapen en gegeten en geshopt dus?
    Leuke naam hè! Ik zag het op internet en vond het zo goed bij haar passen, tis een echte droopy-naam, en dat is ze ook hoor, een echte droopy! Hahahaha!

@ Cathie, leuk gehad bij vrienden? Wat leuk dat je Uk nu voelt.. Het wordt zo steeds echter..

@ LJ, hoe is het met jou?! Wat een goede info heb jij steeds zeg! Je weet er echt veel van af.. Handig!

@ Debbedebs, bruiloft was super! Heerlijk dat je je een stuk beter voelt dan voorheen! Kan je er in ieder geval optimaal van genieten! Fijn weekend en geniet van je extra weekje vrij.. Lekker toch dat ze er op je werk zo over denken. Veel plezier met shoppen!

@ de rest.. Hoe is het meiden?

Liefs Heidi

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieffies hier ff een snel berichtje!kmoest vamorgen al vroeg op mijn tante licht in het ziekenhuis en die woont niet naast de deur dus we moesten ff voor een half uurtje op en neer naar dordrecht!maar het ging stukken beter met dr ze had ontstoken alvleesklier....en dan is niej zo best!

verder gaat ie redelijk met mij ik heb gewoon in 2 weken tijd al op 3 plekken last van mn rug gehad en gistermorgen had ik ff een inzinking op t werk......kmoest gewoon heel hard huilen fijn he die hormoontjes pffffff
    vanaaf hebben we feestje hier in bemmel frans duijts komt en is hollandse avond 900 man helemaal uitverkocht ben erg benieuwd!

en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maandag eindelijk de echo ben zo benieuwd....en we vinden het ook echt spannend!

nou dit was ff snel een berichtje van mij ga nu aan de poets want daar is natuurlijk ook nog niks van gekomen......

knuf voor jullie allemaal!

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedemiddag allemaal :D

Zo ben geslaagd, leuke broek en rok met zo'n band gekocht! het paste goed en het zat heerlijk :D merkte gelijk al verschil, en die band zat ook niet te los ofzo dus dat was helemaal perfect ;)
    Hoe is het hier meiden?
    oh ja zal eens een foto plaatsen van mijn buikje in mijn album ;)

Liefs Maaike

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    leuk hoor maaike als een klein buikje hahaha zelfs de mijne is zonder zw al groter :p

En heidi bij ons is het als je smorgens belt je smorgens al terecht kan dus bel maandag ochtend ff want heb nu weer mega veel buikpijn :( maar goed moeten zo naar de bas toe voor ons wekelijkse voedsel voorraad maar zit echt moed te verzamelen heb het ook mega koud brrrr .

Ben blij als de zomer weer in het land is weer lekker weerstand opbouwen :p

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    thnx mel, mijn buikkie is normaal heel plat dus het valt voor mij nu gewoon al op ;) Ook al zijn het mijn darmen dat maakt niet uit, het is een kleine bolling die ik nog nooit heb gehad :p

Boodschappen doen dus? moeten wij ook doen maar geen zin, vanaaf lekker uit eten en miss morgen ff doen ofzo...
    Hoop dat het allemaal mee valt met je buik meis.

Liefs Maaike

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik denk dat het me darmen zijn maar goed pijn is er niet minder om ach ja .
    Dalijk lekker vega mini loempiaatjes eten met patatjes heb vanmiddag al paste met groente op dus dan mogen die loempiaatjes wel :)

Nou is toch leuk dat je nu al wat ziet ook al zijn het je darmen word alleen wel moeilijk verbergen haha

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    haha ja idd, ht liefst wil ik het van de daken schreeuwen haha ;) Maar ja als de 8 weken echo goed is gaan we het bekend maken ;)

Ik ben benieuwd of ze wat kunnen vinden bij je en dat het opgelost kan worden hoor.
    Lekker eten dus, eet smakelijk alvast.
    Ik heb niet zo'n zin om uit eten te gaan haha blijf liever op de bank liggen hehe, maar ja hoort erbij he, we kunnen een reis winnen dus dat wil ik niet missen :p

Kus maaike

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi lieffies,

Alles goed? Ik ga ff happie eten, mannetje heeft lekker macaroni gemaakt. We zijn de hele dag op pad geweest en hebben weer kleertjes gekocht voor Uk. Zo lief. We hebben ook een paar filmpjes gehaald, dus ga zo lekker filmpjes kijken met ventje. Gezellig!

Maar ik heb foto's van het kamertje in mijn album gezet, dus kunnen jullie gluren. Alleen de gordijntjes moeten nog en de meubeltjes natuurlijk. Als de meubeltjes staan, maak ik nog een foto. Eet smakelijk en fijne avond meisjes! Ik ga snel weer persoonlijk op jullie reageren hoor!

Kusss

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedemorgen meiden.

Het is rustig hier, zo het etentje was lekker en erg gezellig :D
    Lekker geslapen, nog wel moe natuurlijk maar verder gaat ie goed ;)
    Hoe is het hier met jullie?

Liefs Maaike

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey maaik;

Goed hiero.
    Gisteren gezellig avondje met vrienden gehad en lagen er om 1 uur in en schatje moest vanochtend alweer om 7.30 gaan werken dus heb ook niet veel geslapen. Beetje aan het relaxen nu en ga zo douchen/omkleden en naar die pappie en mammie!
    Om 15:00 kom een dinnetje van me en we gaan samen een hapje eten.
    Zie schatje pas weer morgenavond :cry:
    Verder nog steeds last van een zeurende rug.
    Komt goed!

Vandaag 9 weekjes.... hopelijk gaat het goed met kleine pukkie in m'n buik!

Ik snap dat je je soms zorgen maakt meis en ik weet ook niet goed wat te zeggen om die zorgjes te verminderen want ik heb dat zelf ook zoals je weet.
    We gaan gewoon allebei van het positieve uit deal!?

Kus

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @Ink, deal ;)
    Komt ook goed met jou meis, gezellig naar je paps en mams :D Altijd leuk.
    Veel plezier :p

Kus

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Thanks maaik.

Ja, we gaan gewoon van het beste uit he!
    Het is en blijft spannend.

Fijne dag iedereen!
    xxx

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hello girls :D

Hoe issie hier? mannetje slaap nog steeds :(
    Pff saai hoor :p
    Oh wat zit dat heerlijk zeg met dat elastiek (rok) haha... zit tenminste lekker losjes :p

Morgen weer werken, blegh geen zin in ;)
    Vroeg opstaan weer, 5.30....
    Kan niet wachten totdat de 2 weken voorbij zijn... kijken of de kleine frummel gegroeid is en of we een beetje op schema liggen. Hopelijk kan ze me dan precies vertellen hoe ver we zijn :D

Kus

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi hoi
    hier gisteren avond een wii party gehouden met Mario Kart en Skype wat een gezelligheid heeft tot half 2 geduurt hahah en was om half 8 al wakker vd buikpijn nou bewijs is er het zijn me darmen jeetje wat een moeite met naar de wc gaan net .
    Ben niet zwanger dus ga denk ik vanaaf me medicijnen maar innemen tot na me ei en dan weer ff weekje stoppen en dan weer innemen want dit is geen pretje .
    Het kan zo ie zo geen kwaad maar neem ze gewoon liever niet maar begin het nu te merken :(

Vandaag:
    zo lekker douchen dan naar een vriend van me en daarna door naar een verhaardag van me ventjes tante.

En misschien vanaaf weer lekker wii-en .

Ik heb zin in 16 mei :)

19. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames,

lees dat het met de zwangeren allemaal goed gaat gelukkig. en inkie die rugpijn die heb ik ook gehad idd, alleen word nu bij erger omdat ik zwaarder word maar goed hoeft niet bij iedereen te zijn natuurlijk.

i@kheid was het een mooie dag vrijdag? he dus dan kom je op tv met je hondje, haha kicken he. dus dan moet morgen daar naar toe. zien we je met je hondje straks op tv.

@melanina: wat een getob allemaal meid, das echt niet leuk nee. maar hoe weet je zeker dan dat je niet zwanger bent dan?
    doe het maar lekker rustig aan meid, je lichaam is natuurlijk ook heel belangrijk.

@maaike: fijn dat je bent geslaagd voor wat kleren. heerlijk is dat he zuke kleren. ik vind het ook heerlijk en voor als ik aan het werk ben,!niet meer die broek ophijsen ;) haha.
    wel spannend over paar weekjes, maar je hebt een mooi echo en je ziet het al goed, mooi is dat he.

@debsel: lekker van je vrije week genoten saampjes meid? jullie kamertje is echt super meid. heel mooi, en het aankleden is het leukste he. niels is nu bezig en zo elke keer ietsl. zoveel tijd heeft ie niet en ach het komt wel af. en dan mag mama ;) lekker inrichten. ben al bezig met kleertjes wassen enzo. want ja bijelkaar is alles best veel.
    waar zijn je 20 weken echo foto's?komen ze nog:)

@cathie: oh spannend meid morgen is het zover. hoe laat moet je? het blijft toch spannend ook al hebben jullie de beeb al gezien he. lees het morgen hier wel meid. succes en veel plezier met het kijken naar jullie kleine beeb.
    en de babykamer word leuk he, echt leuk met woezel en pip. word zeker mooi. hebben jullie de meubels al?

@inkie: hoe is het meid? ohh ik ben echt zo blij voor je. gewoon super dat je zwanger bent. idd dan ben je nu al 9 weken. ahh spannend allemaal. eerst die klote weken voorbij he meid. denk aan je hoor. geniet er lekker van meid.

@marleen: jeohoe meid, waar ben je? hoe gaat het allemaal met je?

@sjaantje: hoe is het nu met je tante meid?
    en met jouw?die inzinkingen had ik ook last van, gewoon opeens ergens gaan janken enzo. ach meid wij hebben gewoon de smoes: het zijn de hormonen, ;).
    morgen de echo dan eindelijk meid. oh spannend. ik duim en zal aan je denken hoor meid. succes en veel plezier morgen.

@debbeds: hoe ist met je meis?niet meer misselijk? het kan nu toch onderhand wel over zijn, haha. voel je verder wl goed?

@lj: hoe is het allemaal met jouw meid?lekker aan de klus nu?
    maarre je had mij nog nooit gependeld, maar hoeft ook niet hoor meid, als je dat niet meer wilt.

denk dat ik nu wel iedereen he gehad denk ik. anders sorry, zwangerschapsdementie! :)
    hier gaat het verder allemaal goed. heb geen last meer van duizeligheid meer gelukkig en eigenlijk nergens van, haha tja kan ook een keer.

vriendlief is lekker bezig op de babykamer en ik ga maar lekker internetten want anders loop ik alleen maar in de weg.
    morgenavond de controle echo, ben echt benieuwd. wel leuk om de kleine te zien, al 5 weken geleden. spannend.
    wens jullie allemaal nog een fijne zondag.
    (oja heb op hyves nog een nieuwe foto geplaats, en bij m'n www een foto van m'n nieuw nichtje)

liefs dikke kus mies

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey mies; ja blijft spannend natuurlijk.
    We hadden met de 8 en halve week echo die er keurig uitzag dus de héle enge weken voor ons (gezien de mk met een week of 7) hebben we gehad. We zijn er nog niet natuurlijk maar wel goed op weg! Daar probeer ik maar aan vast te houden!
    Nog helemaal niks van bruinverlies gehad dus dat geeft mij ook wat rust!

Hoe gaat het met jou verder meis? Ook rugpijn gehad?
    Volgens de gyn was het heel normaal ook in de eerste 3 maanden. Ach ja.. de ene kotst, de ander vreet zich klem en weer een ander heeft rugpijn; Inkie dus ;)

@melanina; zin in 16 mei? why? heb ik niet goed gelezen :oops:
    Ik heb zin in 17 mei.... big big party! Ikke jarig joehoe! 8)

@iedereen; how you doing?

x

Deel Deze Pagina