hello lady's... beetje misselijk en een vol gevoel, alsof mijn eten in mijn keel zit haha Geeft niet Ook heb ik kleine steekjes in mijn buik, vooral aan de onderkant, beetje aan de zijkant. Hebben de zwangeren dit ook gehad? Wij gaan zo ff boodschappen doen Kus Maaike
haha thnx. oooh wat maakt zwanger zijn een vrouw onzeker he haha Nou nu gaan we echt boodschappies doen Doeidoei allemaal Kus
Hey hey ladies, Druk gehad, veel gewerkt... Joey moet het echt rustiger aan gaan doen. Verder druk met huizen enzo bezig, hopen snel te kunnen verkopen, want as zaterdag gaan we al een huis bezichtigen... Echt heel erg! Rustig aan allemaal, denk aan jezelf enne... Luv ja! XXX
Hey ladies! Effe vlug een berichtje van mij! Ik heb vandaag bizar weinig puf en ben echt hartstikke gaar! Dus alleen nog maar tv gekeken (schaatsen) en wat gelezen. Pfff.... Zou het een pré-werk-dip zijn? Denk aan jullie allemaal hoor lieffies! Ow en Ink... Wat had je nou nog gesms't dan? (je vroeg of ik 'm had ontvangen en dat is niet zo....) Liefs en een dikke kus allemaal... Xx
hellowa lady's Zo he ineens misselijk haha, t wordt langzaamaan erger haha.... nou ja we zullen zien. Wij gaan straks lekker fonduen, lekker kip, biefstuk en gehakt! Oh ja moeders voor moeders was geweest en heb t boek gekozen maar wat een gedoe elke x zeg in die kan piesen haha Nee hoor tis voor een goed doel maar he tis wel ff wennen, en die geur zeg blegh haha, volgende week woe komthet boek binnen Ben benieuwd. Hoe issie hier? Kus
hoi hoi meis weet gewoon dat ik niet zwanger ben voel me niet zwanger. vandaag een blehg dag gehad qua buikpijn mooilijke ontlasting en spugen zelfs lig nu al lekker bed. 16 mei ga ik naar Arno kolenbrander toe maaike was het fondue leuk? en gewooon neusknijper op je neus doen haha nou voor de rest hoe was jullie weekend met of zonder kwaaltjes?
Bonjour! Hier alles goed, ongi is pleite! Nu lekker aan de thee met m'n ventje, net terug van mijn ouders in Tilburg en ook nog ff bij mijn tante op de koffie geweest. @ Melanina, wat een gesukkel allemaal zeg! Fijn als je morgen naar de dokter kan! @ Maaike, dus de misselijkheid is zijn intrede bij jou aan het doen? En dat buikje, wat schattig! Hihi.. Gewoon tampons in je neus vrotten, ruik je die stank niet @ Debsel, heerlijk zo'n dag lekker niks doen! Geniet er maar van! @ LJ, de rem erop! Doe je rustig aan wijffie en denk je wel aan je zelf? Leuk huizen bezichtigen! Naar watvoor iets gaan jullie opzoek? @ Miesje, ja het was echt een hele mooie dag! Klopt, op 7 maart om 17.00 uur kom ik met mijn hondje op TV. Waar ik niet op gerekend had wordt nu werkelijkheid, ik kom dus op TV, dat is wat minder.. Maar ja! Wie weet breek ik nu door 8) Whahaha! NOT! Leuk de controle-echo! Veel plezier en geniet ervan.. @ Inkie, hoe wast bij je ouders? Alweer 9 weken, gossie dat gaat echt snel zeg! Geniet ervan! @ de rest, hoe is het meissies? Fijne avond nog.. Ik ben zo pitten
Heej meiden, even snel een (ego) berichtje van mij. Heb helaas te vroeg gejuigd, misselijkheid is vanaf gister in volle hevigheid terug. En moet helaas ook een paar keer per dag spugen . Voel me echt ontzettend beroerd. Maar gister wel een heleboel spulletjes voor ons mupke besteld, helemaal leuk! Met een emmer tussen m'n benen zijn we naar babypark gereden . Wat voelde ik me beroerd zeg, pff! Maar hopelijk is het over een paar weekjes dan toch echt voorbij, dus daar ga ik me maar op richten. Komt goed! Hopelijk hebben jullie allemaal een heerlijk weekend gehad! Dikke kus
hellooowwaaaa girls Zo tis weer vroeg haha. Vind t gek, ben niet meer zo moe als ik gewend ben Oh word gek van die onzekerheid. Ik hag gisteravond ineens een dip, lekker bij thom uitgehuild, zo onzeker over alles en af en toe hoop ik maar dat alles goed zit van binnen.... Af en toe ben ik heel posi maar heb ook wel zo mijn momenten dat ik denk, zit het allemaal wel goed? Maar ja..... Fondue was lekker, halverwege gestopt met eten was misselijk haha maar ik snel weer overgegaan, lekker op tijd naar bed gegaan @debbedebs, he meis, wat vervelend joh dat je je zo beroerd voelt is niet leuk zo! Wel super dat je toch wat dingetje hebt gekocht/besteld. Doe rustig aan en geniet van je vrije dagen he Kussies Maaike
goeiemorgen meiden!hoe is het hier kwas vamorgen 6u al wakker toch nog maar ff geprobeerd te slapen ben toch wel beetje zenuwachtig stom he! ik laat jullie weten hoe het was! xxx sjaantje!
meiden ik ben helemaal in de wolken en in luveee!het was geweldig eerst uitwendig geprobeerd je zag gelijk duidelijk het hartje kloppen!maar verder het kindje niet echt heel scherp toen inwendig geprobeerd en dat was veel beter!alles is goed en dat is het aller belangrijkste!ik heb op hyves de foto staan!de uitgetelde datum is 3 sept en we zijn nu dus 10 weken en 4 dagen! we zijn helemaal happy nu genieten dus! ff snel een vraagje mel?hoe was ie bij de dokter! de rest hoe gaat het met jullie? xxx sjaantje
Sjaantje, wat leuk voor je! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg! IK ben echt blij voor jullie! Ik heb de Hyves foto al gezien, je ziet echt een klein hummeltje, kei schattig! @ Melanina, hoe was het bij de dokter? Wat kon ie je vertellen? @ Debbedebs, gatverdamme zeg! Wat balen.. Maar wel leuk dat je geslaagd bent voor allerlei dingetjes voor je beebje! Geniet van je weekje vrij. @ Maaike, jezus wat ben jij iedere keer vroeg wakker, blèh! Die onzekerheid hoort erbij denk ik hoor.. Ik heb dat hier al bij iedereen gezien, is ook normaal. Je hebt al kleren gekocht, wat leuk! Zet je snel weer een keer een foto van je op het forum? Wil je buikje goed bij kunnen houden.. Leuk! @ de rest.. Hoe is het? Ik ben bijna klaar met werken, moet tot half 1 en dan ga ik met mijn hondje en mijn vriendje naar Scheveningen. Daar hebben we om 2 uur TV-opname. Ik om samen met mijn hondje op TV op 7 maart om 17.00 uur voor het programma Dierz. Dus.. zet die datum maar alvast in je agenda (L) Heidi.. en tot forumsze maar weer
Hoi meiden, Zo we zijn weer terug van de 20 weken echo! Alles was prima in orde met Uk. Hartje zag er supergoed uit, blaasje was gevuld dus Uk drinkt en plast ook en ook het schedeltje en middenrifje waren mooi dicht. Hersentjes waren goed en ook de groei klopte met exact het aantal weken en dagen dat ik nu ben. Beter kan dus niet! Het geslacht is niks veranderd, dus het is nog altijd een meid Ik had wel gelijk wat mijn placenta betreft, die ligt inderdaad voor, vandaar dat ik Uk dus nog niet zo goed voel. Af en toe een zacht tikje tot nu toe. De echo mevrouw vond haar wel een heel mooi fotogeniek kindje en zei dat ze een mooi gezichtje heeft! Kijk, dat willen we horen he Uk werkte met alles goed mee! Uk heeft wel een hele vreemde voorkeurshouding in mijn buik, namelijk met haar knieën in het gezicht en de voetjes boven het hoofdje uit Onvoorstelbaar dat dat lekker ligt, maar zo lag ze vorige keer ook en nu weer. Geen gezicht hahaha! Ook daar hebben we een echo van. De echo mevrouw was erg vriendelijk en we hebben 9 (!) foto's meegekregen van Uk! En ze lag ook nog eens te duimen..hoe schattig zeg! Ook daar is een fotootje van. Ik zal de foto's vanavond erop zetten, dan kunnen jullie kijken. Hoe vonden jullie ons kamertje eigenlijk? Staat in mijn album! @Sjaan: meis, super dat je zo'n mooie echo had! Altijd een geruststelling als je het eenmaal gezien hebt he? @Maaike: meis, die onzekerheid hoort er helaas bij. Daar heb ik ook last van gehad en eigenlijk heb ik dat soms nog steeds. Een zwangerschap is toch iets wonderbaarlijks en spannends, dus maak je niet al te druk. Al je kwaaltjes en onzekerheden horen er allemaal bij @Debbedebs: he getver meis, wat vervelend dat je je zo rot voelt elke keer. Wel genoeg drinken he! Ik weet dat dat moeilijk is, maar let er wel op hoor, dat je niet uitdroogt. Doe rustig aan, helaas kun je er niks aan doen. Ik ga duimen dat het snel over is voor je! @Debsel: hey mama, hoe voel jij je? Al wat minder moe? @Ink: hoe is het met jou zwangere dame? Wel een lekker gevoel dat je al zover bent nu he? Hoe voel je je? @Mies: succes met de controle foto meis! We horen gauw hoe het geweest is. Hoe voel je je verder? @Ikheid: wat leuk dat je hondje op tv komt. Je moet wel ff tegen die tijd een herinnering zetten, want ik ben nogal vergeetachtig aan het worden Fijn dat je ongi weg is, kun je er weer stevig tegenaan @Anderen: hoe is het met jullie?
hoi hoi nou bij de dokter was alles goed hoor heb maagtabletjes gekregen en ik mag een afspraak maken bij de gyn omdat ik het zelf gewoon niet allemaal vertrouwde . Dus die ga ik zo ff bellen. Leuk hoor alle echo verhalen hoe bijzonder het allemaal is of het nou de eerste echo of de 20 weken echo is of de laatste je ontdekt steeds weer wat nieuws dus geniet er lekker van. Ik was lekker bij moeders ff bijkomen vd misselijkheid en duik zo weer lekker me bedje in
hallo allemaal @Mel, fijn dat het goed was en dat je naar de gyno mag, miss geeft dat ook wat rust. @Cath, wat fijn meis dat alles weer goed was Heerlijk, zal snel foto's kijken als ze er op staan @Ikheid, hoe was het in scheveningen meis? @sjaantje, mooie echo meis en fijn dat alles goed was @de rest, hoe issie? ik heb opassen morgen afgezegd, voel me niet lekker dus kan 2 dagen rust goed gebruiken Lekker in mijn huispakkie zitten Verder rustig dagje vandaag.... Kussies
ja is lekker hoor ff 2 daagjes rust Ik ga morgen wel weer werken heb medicijnen gekregen Gelukkig is mijn dokter niet moeilijk met door verwijzen dus niks geen tempkaartjes enz enz . 24 feb mag ik al naar de Gyn ben benieuwd denk zelf dat alles wel goed is maar wil het gewoon zeker weten ook dat alles netjes schoon is enz. Morgen nog ff urine inleveren om te kijken of me urineweginfectie echt weg is . Heb nu soepje opstaan kijken of dat gaat smaken hahaha.
Hoi meiden, Op mijn beebiesite staan foto's van de 20 weken echo. Anders wordt mijn album hier zo vol. Klik maar op mijn banner en als je dan naar foto's gaat zie je een mapje "echo's 9 wkn en 20 wkn". Daar staan ze tussen!