Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hello lady's....
    wij willen heel graag straks met de babykamer een woezel en pip muurschildering gaan maken maar nu vraag ik me af of ik dat dan het beste met een projector kan doen ofzo? zodat ie groot op de muur komt?
    Iemand ideeen of suggesties?

Liefs Maaike

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hehe, eindelijk weer uit vergadering. Vind ik echt zo niks aan gewoon :(

@Maaik: ga je ook voor Woezel en Pip ;) ? Tja, als je een grote muurschildering wil, kun je beter iemand inhuren die dat professioneel doet. Hebben wij toen ook voor gekeken, maar het kost wel veel geld, maar dat weet je zeker dat het goed gaat. Ik heb ooit eens een grote tweety geschilderd, maar gewoon los uit de hand n.a.v. een plaatje. Is wel moeilijk.. Maar ik zou dus iemand inhuren die wandschilderingen maakt.
    Enne, ik had ook geen klachten he? Alleen luchtjes die ik niet lekker vond en kokhalzen en heeeel moe, maar verder nooit wat! Je hebt kans dat de moeheid nog komt he? Enne..die emotionele uitspattingen is ook een kwaaltje he, dus je hebt er al minstens 1 :D

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    haha jaaaaaa ik vind W&P zó schattig, wij willen verder ook alles daarvan hebben, mobiles enzovoorts ;)
    Ja zit al een beetje rond te snuffelen voor iemand die dat schilderd, ideeen en adressen zijn dus welkom :D
    Jij ook geen klachten he? Nou voel me nu eigenlijk wel goed, wel moe idd maar ik ben heeeeel posi weer ;)
    Had gewoon ff een dip en die is nu weer voorbij ;)

Kus

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die dipjes zullen wel vaker komen hoor. Vooral de eerste 12 weken wordt je heen en weer gegooid door je hormonen. Na de 12 weken ga je je een stuk beter voelen (meestal dan)...

Enne, hou er rekening mee dat W&P spulllen wel enorm duur zijn in vergelijking met andere spulletjes. Vaak het dubbele aan prijs. Wij keken er toen ook naar, maar ik vond die prijzen soms wel belachelijk hoog! Dus wees voorbereidt :D

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ja ik heb er al naar gekeken hoor, en idd duurder maar dat heb ik er wel voor over... ga ook meer voor de muziekmobiles enzo... niet echt overdreven alles :p
    Tja die hormonen he haha, komt allemaal goed!

xxx

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De mobile heb ik ook. Die heb ik van m'n zusje gehad. Hij is heel schattig. Verder heb ik 2 hele grote knuffels, een deurhanger en natuurlijk de behangrol en een knuffeldoekje van W&P. Maar de andere spullen doe ik niet zoals klamboe en lamp enzo. Die zijn megaduur.

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    nee precies, dat doe ik ook niet hoor... maar wel voor aan de maxicosi en wandelwagen en de box ook zo'n W&P hanggeval haha ;) Je snapt vast wat ik bedoel....
    Ik vind t zo schattig allemaal :D kan niet wachten als die 12 weken voorbij zijn, kan ik ook gaan kopen haha, nou ja nog maar 6 weekjes ;)

xxx

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey meiden,

@ debs: Ben je weer ziekjes meis? Wat vervelend!
    @ Cathie: Super mooi! Het kamertje en de echo's echt heel schattig!
    @ Maaike: Hoop dat je jezelf beter voelt meisje, is ook allemaal niet nix he... rustig aan, doe dingen waar je energie van krijgt en breng lekker veel tijd met thom door ;)
    @ Ink: Gaat goed bij jou meissie! Elke dag is er weer ene!
    @Melanina: Fijn dat je zo snel terecht kunt... Hopen dat ze je wat duidelijkheid kunnen geven!
    @ Mies: Hoe was je echo?
    @ Debsel: Alweer over de helft, gaat vlug zeg!
    @Sjaan: Je echo staat niet in je album... waar heb je die want ben mega nieuwsgierig!
    @Ikheid: Leuk geweest met die shoot?

Hier gaat alles zn gangetje. Jeukende (.)(.), veel plassen en steken in mijn buik, dus mijn ei komt er weer aan. Verder even afwachten hoe het zit met een eventuele hypotheek aanvragen voor het nieuwe huis. Het doet de bank blijkbaar nix wanneer je al jaren de hypotheek gewoon betaald maar geen vast contract hebt... balen.
    (Pfff, hoever ben ik eigenlijk? Meteen maar ff bannercheck)
    Dikke kus,
    Joey

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Maaike: was ff naar huis gegaan in de tussentijd. Zo ff lekker bankhangen voor m'n ruggetje. Maar ja ik weet wat je bedoelt. Bij baby-dump hebben ze heel veel W&P dingetjes. Ik heb ook nog 2 foams voor op de muur, maar die hangen we pas op als we weten waar de meubeltjes komen te staan. Je hebt zoveel leuke dingen tegenwoordig. En die 12 weken zijn er zo hoor. Het lijkt heel lang te duren tot de 12 weken (althans vond ik wel) en daarna gaat het helemaal hard met de weken. Ik ben morgen alweer 20 weken :confused: Moeilijk te bevatten dat ik dan alweer op de helft zit...

@LJ: thanks meis. En jij weer je ei! Flink klussen dus de komende dagen! En ja, van banken snap je niks af en toe...hopelijk komt het wel goed!

Nou meiden, Uk laat nu toch wel weten dat ze er zit hoor. Ik zat net in vergadering en ze vond er schijnbaar niks aan, want ze begon te "trappen". Het voelt als zachte tikjes, maar het kietelde wel. Ik moest hard m'n best doen niet ineens hard te gaan lachen :D Ik heb net een wippertje gekocht (kleur lime groen) en rompertjes in de kleur roze. Helaas gingen die pas vanaf maatje 62, maar ja, ik kan ze maar alvast hebben.

Nou volgende week de 9 maandenbeurs he? Ik ga die donderdag met m'n ouders gezellig. En ik neem wel een "budget" mee, anders koop ik straks de tent leeg :oops: Ik heb er echt zin in. Eerst het kamertje donderdag :D

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hellowa lieffie's

zo de misselijkheid is toegeslagen haha, lichtjes maar hoor, ben moe en heb maagzuur ;)

Hoe issie verder hier?

Kus

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Maaike,

Ik ken inderdaad wel mensen, mijn tante is kunstenares en mijn oom ook. En mij vriendin heeft de babykamer bij haarzelf gedaan van Dombo, het vliegende olifantje. Alleen zij gaat niet naar Almere, heb het haar al gevraagd en mijn oom en tante vragen er ook veel geld voor.. Maar, voor mij komen ze het gratis doen, alleen daar heb je helaas niets aan. Ik zou gewoon gaan googlen! Daar vind je vast wel iemand..
    Je kan het ook zelf doen, d.m.v. een projector. Zorg dat je een strakke achtergrond hebt en dat je eerst de omlijning trekt. Dat laat je drogen en als het droog is kan je het in gaan kleuren met verf.. Succes!
    En gatver zeg dat maagzuur, echt irritant! Gelukkig is die dip voorbij!

@ Cathie, hahaha dat beebje van jullie weet er wel raad mee.. Gewoon mama laten weten dat je er geen bal aan vindt aan die vergaderingen! Lekker druktemakertje is het! Heerlijk!
    Lekker flink aan het shoppen, leuk zeg! Vind jullie kamertje echt mooi!

@ LJ, ja de shoot/tv-opname was leuk.. Ben benieuwd!
    Ooh je ei! Dus flink aan de klus?
    Ik zit in de hypotheken en zelfs mensen die via een uitzendbureau een baan hebben kunnen een hypo krijgen. Belangrijk is dan dat je een intentieverklaring van je werkgever hebt, oftewel dat je werkgever de intentie heeft om jou een onbepaalde tijd contract te geven nadat je contract dat je nu hebt afloopt. Oftewel, je komt niet op straat te staan als dit contract afloopt. Dus het kan wel hoor!

@ Miesje, wat fijn zeg van de echo?! Dus je krijgt een flinkert? Niks mis mee! Lekker rond en gezond!
    Ik was als beebie echt een Michelin-poppetje en mijn oma noemde mij dan ook altijd bolle-wangen-hapsnoet.. Hahaha! Nu soms nog wel eens ;)

Hier alles goed hoor.. Vrijdag maar half dagje werken! Heb er nu al zin in!

Liefs Heidi

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @ikheid, lief dat je het iig hebt gevraagd, thom denkt dat ie het zelf wel kan, hij kan iig erg goed tekenen en natekenen, dus komt goed ;)
    Hoe issie met jou meissie?

Kus

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Graag gedaan! Het is ook niet zo heel erg moeilijk, het vergt alleen de nodige concentratie, strakke lijnen..
    Hier alles goed hoor. Nergens last van en dat is ook weleens lekker hoor!
    Niets te klagen dus..

X

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    hier alles zijn gangetje ongie is alleen wel heel erg vandaag jeetje wat deed dat zeer pff is dag 8 alweer maar goed morgen weer minder hopelijk :)
    Misselijkheid is ook afgenomen .
    Ben wel moe drukke dag op het werk .
    Lees morgen ff alles terug en reageer dan erop ok zag iets van muziekmobieltjes enz voorbij flitsen erg leuk hoor

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden. Hoe gaat het hier?

@Ikheid, ja die kleine laat wel weten wat ze wil haha. Nu al een kind van d'r vader :D Waar staan de foto's van jou en je hondje? Of je hyves? Zal nog ff gaan kijken.

@Maaik: hoe voel je je vandaag? Gaat het weer wat beter? Wanneer had je nou je volgende echo? Leuk dat Thomas het zelf gaat proberen. k durfde het niet :(

@Melanina: hopelijk is je ongi snel over en kan je weer aan de klus!

@Anderen? Wat zijn jullie stil allemaal? Druk?

Zo wat was ik gisteren moe zeg. Ik ging om half 9 in bed een filmpje kijken die op tv kwam, viel ik om 09:00 uur in slaap :confused: Dat is al een tijdje niet gebeurd! Ventje kwam heel lief ff knuffen. Schijnbaar vond ie het schattig :D Ik heb ook afgelopen week volgens mij best een groeispurt gemaakt, want m'n buikje begint echt te komen nu hoor. 's Avonds voelt ie ook wat strak aan. En ik kan eten momenteel! Jeetje joh, wist niet dat ik dat weg kon krijgen. Gelukkig eet ik dan wel brood ofzo, geen snoep. Daar probeer ik wel op te letten.

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedemorgen meiden,

zo vandaag eerst kennis gemaakt met de ochtendmisselijkheid ;) Nog net niet overgegeven maar het scheelde niet veel ;)

@Cath, over 2 weken weer, op 23 febr, das op maandag :D Heb er zin in!
    Lekker joh zo vroeg slapen, zul je het wel nodig hebben gehad!

Hoe issie verder hier?

Kus

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Maaik, ja het zal wel nodig geweest zijn. Maar een echo op maandag is wel relaxed hoor! Wij hadden hem eergisteren ook voor het eerst op maandag. En hier op het forum is het geloof ik een beetje rustig... Ben je vrij vandaag?

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    jaaaaaaa vrij vandaag :D
    Ja heerlijk echo op maandag en on 11.00 al dus das mooi, helaas wel weer inwendig maar dat hebben we er wel voor over :D Laatste keer dan bij ferti en dan mag ik afspraak maken bij verloskunde ;) Daar kan ik dan al snel terecht wss want dan ben ik al 8 weken, hopelijk dan snel weer een echo :p
    Jij wel aan het werk meis?

Liefs

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik ben wel weer aan het werk :( Nou ja, het is alleen de ochtend. Tot 11:30 uur en dan weer naar huis. Morgen ben ik wel weer vrij en dan komt het kamertje! 's Middags naar het gemeentehuis, want Björn moet de kleine erkennen en ouderlijk gezag aanvragen (we zijn niet getrouwd) en morgenavond weer yoga.

Maar wel fijn dat je vroeg echo hebt. Het is al spannend genoeg, dus als je nog een hele dag zou moeten wachten is ook niks. Je zal zien dat het dan al flink gegroeid is vergeleken met het vruchtzakje van de eerste keer!

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi maaike 1 dag voor mij dus.
    Ik heb de 24ste het onderzoek . om 10 uur
    was verbaasd dat ik zo snel al mag komen hahaha.
    Hier ook iemand die vrij is ga zo ff naar zuidplein en ff ook me abbo laten maken.

Deel Deze Pagina