@cath, oh wat leuk het kamertje, heerlijk mag je alles in elkaar zetten en dan wordt het allemaal nog echter @Mel, ja spannend he meis, hoop dat het allemaal goed zit bij je Ben me toch een partijtje misselijk, zo he... maar ik klaag niet xxx
@Maaike: tja, hopelijk blijft het bij alleen misselijkheid en ga je niet spugen. Ik heb wel met vlagen last gehad van misselijkheid en kokhalzen, maar gelukkig nooit ziek geweest als zijnde spugen. Blij toe. Enne..jij riep hard dat je nergens last van had Dat is gehoord, want nu krijg je je kwaaltjes
haha cathie ja ik wordt gestraft Nee hoor als het hier bij blijft vind ik het niet zo erg Ach ja hoort erbij.... wel heel raar want dit is wat we wilden (zwanger zijn) en nu is het zover, er is gewoon echt een kleintje onderweg Zo spannend. Kus
Haha, ja die kwaaltjes komen wel hoor! Enne, het blijft wonderbaarlijk hoor. Dat gevoel hou je voorlopig nog wel even. Tuurlijk je "went" aan het idee dat je zwanger bent, maar het ongelovige blijft wel hoor. Heb ik nog steeds. Als ik nu in de spiegel naar m'n buik kijk (doe ik dagelijks ) kan ik nog niet geloven dat dat mijn buik is Ook het bewegen van Uk blijft ongelofelijk. Zo bizar om dat eindelijk te mogen meemaken zelf..
Hellooowwww ladies, Hoe is het hier? Hehe maaike, dit is wat je wilde he bevestiging dat het echt zo is... het is echt zo! Dus lekker van genieten! Enne Cath, schiet ook op bij jou he! Gaat goed! Hier alles rustig, afgelopen dagen netjes om de dag geklust... zou bijna zeggen dat het deze maand niet kan missen... maar goed, we zien wel. Geen druk, geen verplichting... wel een intense wens, maar 1001 andere zaken die ook belangrijk zijn... Pfff... nog teveel dagen tot mn volgende NOD, maar een voordeel... carnaval is "duiveltjes-vrij" in mn broekie! Kussss
Hey LJ! Gezellig dat je gaat carnavallen! Ongi tijdens feesten is nooit prettig he? En tja, meer dan klussen kun je helaas niet doen he? Vandaag je ei zie ik? Gewoon nog een keertje extra En dan duimen dat het gaat lukken. Ik duim mee hoor. Hier alles goed ja! Maandag de 20 weken echo gehad. Gaat nu opschieten ja! Ongelofelijk dat ik alweer op de helft ben..
Ja, jeetje zeg, schiet echt op bij jou! Vandaag kunnen we helaas niet klussen, ik heb een nachtdienst... Maar goed, we blijven gewoon nog ruim 1,5 week om de dag doorgaan, totdat de ongi komt... is behalve praktisch ook gewoon gezellig haha! En dan zien we wel... nog 13 dagen, dus dan zitten we op de 24e geloof ik... als ik op de 25e nog geen tekenen van een ongi heb, kan het goed zijn dat ik de 26e ga testen, mits ik er een goed gevoel over heb... helaas moet ik er met het testen gewoon vroeg bij zijn, want ik moet een echo met de 6 weken en ik moet direct een afspraak maken bij de internist... en aangezien die altijd bomvol zitten met afspraken, moet ik echt op tijd bellen... had liever de eerste 12 weken gewoon nix geweten, maar dat zit er niet in.... Kus
lieffies effe een snel berichtje van mij!ik lees wel elke dag ff bij hoor maar ben op t moment zow MOE en heb gwoon nergens geen zin in....en mijn hormoontjes doen ook goed hun best dus mn humeurtje is ook niet toppie haha!dus als ik thusi ben doe ik echt niet veel..... maar ik denk echt wel aan jullie hoor! ik zal snel een keertje uitgebreidt iedereen een berichtje sturen! dikke knuf sjaantje!
Hé meisjes! Hier alles goed, nog 1,5 dag werken en dan weekend. Ga nu ff alles bij elkaar sprokkelen voor de boekhouder, zodat hij de belastingaangifte kan doen, lekker makkelijk! @ Sjaantje, doe lekker rustig aan en rust maar goed uit! @ LJ, ik hoop zo dat het raak is voor jou! En wat gaaf dat je geen duivel hebt tijdens de carnaval als duiveltje We w8en en we w8en.. @ Maaike, hoe is het? Nog misselijk? @ Cathie, alles goed? @ de rest, hoe is het? Ik heb niet zoveel te lullen vandaag.. Fijne avond! x
Hey meiden, hoe gaat ie hier?! Graag gedaan maaik van m'n belletje.. Hoe is het debbedebs? Nog zo misselijk? En debseltje? where are youuu! Hoe is het hier met iedereen. Lekker cath dat je de 20 weekjes al hebt bereikt zeg! Ik ben op weg naar de 10 weken... vandaag 9 weken en 3 dagen... Voel me goed, m'n buik groeit best flink vind ik zelf.. Vooral na het eten zo 's avonds denk ik: tjee zeg.... en dat al bij ongeveer 10 weekjes.. dat beloofd nog wat! Fijne avond allen. Kus Inkie
Hey lieffies! Ik ben d'r wel, maar het werken deze week valt me echt zó tegen. Ben supermoe! En dan heb ik 's avonds dus ook echt niet zo veel puf... Maar ik lees wel mee en denk aan jullie hoor! @ Inks: jeetje zeg... Time flies! Wanneer heb je nou weer een echo? Enne.. wel foto's maken van dat buikje hoor. Wil ik zien! @ Debs: waar ben je meis... Nog steeds zo beroerd? En hoe groeit Mupke? @ Maaike: jij wou graag klachten he Nou zal je 't krijgen ook! Haha! Blij dat je weer wat positiever bent.. En snel weer kijken naar jullie kleintje! @ Cath: sow heey... jij bent ook alweer voorbij de 20. Gaaf hoor! En heerlijk dat Uk zich nu steeds beter laat voelen Echt een letterlijk binnenpretje bij zo'n vergadering dan he!? @ Ikheid: ben erg benieuwd naar het resultaat van de shoot van jou en Roefel. En deze maand wordt jouw maand. Moet gewoon! @ LJ: hey meis... wat een gedoe altijd he met die huizen. Nu eerst maar effe zélf het duiveltje uithangen en ervoor zorgen dat die rotduivels niet meer komen Dus flink aan de slag! @ Sjaantje: die vermoeidheid he... Drama! Neem gewoon je rust en schrijf wat als je 'in the mood' bent. Maakt niet uit toch @ Melanina: je kan wel snel terecht zeg. Hopelijk alles goed daarbinnen! @ de rest: hoe issie? Nou meiden, ik denk dat ik zo een lekker warm badje neem. Ventje is gaan sporten, dus heb het rijk alleen. Buikje erbij en relaxen maar! Of gewoon onder de dekentjes... Kan natuurlijk ook Dikke kus van mij! Xx Deb
Heej lieve meiden, als eerste excuses dat ik hier de laatste tijd zo weinig ben! En als ik er ben dat ik niet op iedereen reageer, sorry! Maar het gaat hier helaas nog helemaal niet goed. Ontzettend veel spugen, erg misselijk, veel duizelig, weinig energie en ben weer af gevallen. Bijna 14 weken zwanger en nu al 5 kilo afgevallen . Ik weet dat ik er niets aan kan doen, maar ben soms zo bang dat ik ons mupke tekort doe. Maar ik denk echt aan jullie lieve meiden! Leef heel erg met iedereen mee en probeer ook regelmatig even bij te lezen om op de hoogte te blijven. Maar meer zit er helaas even niet in . Dikke kus
goedeavond meiden, hehe doet de site het weer Kon er niet op komen! Ja nog steeds misselijk en maagzuur haha Geeft niet! @debbedebs, geen sorry hoor meis, als het niet gaat, gaat het niet Hoop dat je snel opknapt! @ink, idd buikfoto's Goed meis dat je zo posi bent @debs, idd ik wilde klachten nu heb ik ze @ de rest, hoe issie meiden? xxx
Lieve Debs, don't worry! We missen je, maar snappen het heus wel hoor. Heb je contact opgenomen met je verloskundige? Je doet mupke echt niet zomaar tekort hoor.. Mupke pakt juist wel wat hij/zij nodig heeft van jou! Jeetje, hoop nu echt wel dat het snel wat betert, want dan kan je tenminste ook écht gaan genieten! Dikke kuss Xx
Hoi meiden, Ga zo weer ff nog wat Custard maken voor ons. Heb weer honger @Ikheid: hier alles goed hoor en met jou? @Debsel: hey daar moeders, hoest met jou? Ben je zo moe joh? Ik had het gisteren ook. Niet normaal ineens... verder alles goed? @Debbedebs: meis, als het zo aanhoudt ga dan ook ff met je HA of VK praten. Is je bloeddruk wel goed? En slik je vitamines? Misschien ligt daar ook een oorzaak? En denk eraan dat je veel blijft drinken he? In principe kan je Mupke dan niks te kort doen, maar wel goed blijven drinken meis. Ik vind het echt zo rot voor je dat je zo ziek bent... Ik hoop echt dat je snel beter bent. @Maaike: hey meis, ik kon ook niet op de site. Was een storing ofzo! @Ink: hey mama, hoest met jou? Alweer bijna 10 weken he? Kijk zo schiet het lekker op die weekjes.. @LJ: klussen tot je een ons weegt Tis voor een goed doel! Werkse straks! Nou, morgen komt ons kamertje en komen m'n schoonouders 's avonds de kinderwagen brengen, dus het wordt nu echt leuk! Kan ik lekker kleertjes gaan inruimen enzo! Nou, ik ga lekker custard maken en bankhangen. Weer lekker uitrusten. Fijne avond meiden..
Goedemorgen en was de custard lekker ? Hier alles goed ben er neit zoveel omdat ik een clubje heb gevonden waar ik elke avond mee Wii lekker afleiding dus. Verder alles goed hier wel moe hahaha . Zo weer aan den arbeid heb er vandaag wel zin in Hoe is het met jullie?
Hey hey, Ik ben weer klaar met werken. Flink aan het werken geweest, maar vandaag maar weer een relaxdagje. Ben veelste moe om iets nuttigs te doen... Ik dacht dat ik er deze maand minder moeite mee zou hebben, maar moet zeggen dat ik weer het idee heb dat de dagen voorbij kruipen, niet te zuinig... Wel een goed teken, want dat betekent gewoon dat we heel heel heel graag willen en er dus wel degelijk klaar voor zijn... Pfff.... nog 12 dagen tot nod... Hoe is het met de dames hier? Liefs
he meiden. he lj nog een weekje meid, oh wa spannend meis. duim en denk aan je. debbedebs: he meisje echt klote dat je je nog steeds niet goed voelt he. konden we er maar iets aan doen. sterkte meid en komt allemaal weer goed. ***********egobericht************** Ik moet morgenvroeg naar het ziekenhuis, ze willen m'n vruchtwater nog een keer gaan controleren. bahbah. ik dacht dat het maandag allemaal goed, maar de vk vond da we toch naar het ziekenhuis moeten gaan. maar goed we zien het morgen wel weer. baal er wel weer van. waarom heb ik dat nou weer. mijn zus had dat ook, toen dacht ik al oh ik hoop niet dat ik dat ooit krijg. maarja. ************einde ego bericht************ fijne avond allemaal meiden, reageer morgen weer. dikke kus mies
LEES: bij m'n banner staat bij 27 weken weegt de baby 900 gram, hahahaha de onze weegt nu al 1000gram en ik ben 26 weken. vond wel grappig!