goedeavond meiden dat was weer wennen na 2 dagen vrij weer werken Ik ben moe zeg en mijn buikkie staat helemaal bol, meestal aan het eind van een dag werken Hoe issie verder hier? Cath is het kamertje mooi? @de rest hoe issie? Kus
Hey ladies! Effe heel snel... Hoe is het met iedereen? Hier alles prima! Zometeen weer lekker bedje in, want keimoe. Veel vergaderd vandaag en dat vind kleine Pip (net als Uk ) niet zo heel grappig. Dus veel 'actie' in het buikje! Liefs Xx Deb
Hey lieve skatties, Hoe gaat ie hier? @debsel; hey meissie, ik moet 27 feb weer naar de gyn. Verder bijna 10 weekjes. Hopelijk blijf het zo goed gaan, heerlijk! Ik denk dat ik het wel weer doodeng ga vinden de 27e hoor! bbrrr @debbedebs; wat balen meis, hopelijk komen er snel betere tijden voor je! @maaik; hey mamsie, hoe ist @miesje; wat houdt dat precies in meis dat je vruchtwater wordt gecontroleerd? @cathie; hey lieverd, hier gaat ie goed hoor! idd bijna 10 weekjes echt fijn! @LJ: hey meissie, hoe gaat het met je? x Dikke kus
Hoi meisjes, Hier alles goed. Net bed verschoond, nu wasjes aan het draaien. Morgen halve dag werken en dan weekend! Een druk weekend, vrijdagavond, zaterdag- en zondagmiddag visite.. Iedereen wil ons huis komen bewonderen. Heb iedereen weg kunnen houden tot na de feestdagen, maar nu barst dan echt de drukte los.. Wel gezellig! @ Inkie, spannend de 27e! Ben echt benieuwd.. Hoe voel je je verder? @ Debsel, welterusten! @ LJ, blijft moeilijk hè iedere ronde maar weer.. Dat wachten! Die spanning.. En het zo graag willen! Pfff nog 12 dagen! Ik nog veel langer @ Maaike, hé wijffie, alles goed buitenom de misselijkheid? @ Miesje, het is alleen maar voor de zekerheid, om alles uit te kunnen sluiten, voor je eigen bestwil. Tuurlijk is het eng en zenuwslopend! Ik zal aan je denken! Laat je ff weten hoe het ie gegaan? Wat is er toen bij je zus uitgekomen? Die beeb van jullie is gewoon lekker aan het groeien.. @ Melanina, een clubje? Gezellig! Hoe voel je je? Al veel geklust deze ronde? @ Cathie, hoe was de Custard? Om op te vreten moet je zeggen?! Hahahaha! Hier ook alles goed.. @ Debbedes, beterschap wijffie! Hopen dat je er snel echt van kunt gaan genieten! Heb je je VK al gebeld? Wat zei zij? @ de rest, hoe is het? Kus Heidi
Hoi Ikheid; ik voel me prima. Buikje begin ik (uiteraard vooral 's avonds) al echt te voelen. Ook al zijn het wellicht m'n darmen... het is wel mooi! Lekker druk weekendje dus, wij juist heerlijk rustig!
goedemorgen allemaal @Ink, jij ook vooral s'avonds he? ik ook hoor vooral na een dag werken Verder voel ik me goed, ff geen last van de ochtendmisselijkheid Das wel lekker, wel werd ik vanmorgen wakker met rugpijn en pijn aan mijn buik, miss verkeerd gelegen, tja het groeit toch ook al van binnen he wanneer heb jij nou weer echo? @Ikheid, pff druk weekend meis, nou hier niet hoor, ga lekker rustig aan doen. ff bijkomen en bijslapen, en miss wel ff struinen door de babywinkels @de rest, hoe issie meiden? Hiero dus best redelijk laatste dagje werken en dan weekend Moet maar tot 17.00 maar ja moet ik wel om 07.00 beginnen Werk ze allemaal Liefs Maaike
De 27e mag ik weer Maaik... spannend hoor brrrr. Ga me zo heerlijk laten masseren. Doe ik vaker zo af en toe. Is bij een heel lief schattig vrouwke hier dicht in de buurt. Ze heeft zo'n heerlijke rustgevende ruimte met rustige muziek en kaarsjes en dan masseert ze m'n rug nek en schouders en daarna mag je kiezen uit óf je benen óf je hoofd. Ik doe altijd hoofd. Zó ontspannend! Lekker theetje van te voren drinken met lekkers en dan ben je zo'n 1.5 uur zoet.. en dat alles voor ............................... maar 10 euro! Goed he. Om 10.00 ga ik lekker genieten. Heb veel last van m'n rug gehad. Is nu stukken minder. Heb ook 2 paar hakloze schoenen aangeschaft.. scheelt ook wel denk ik.. Heb alleen beetje last (net als 1e keer) van bultjes op m'n rug.. Dat vind ik zo smerig maar ja.. Herkent iemand dat? Fijne dag allemaal! x
Goeiemorgen meiden! Jeetje ik kon vanmorgen m'n bed amper uitkomen 8-[ Gelukkig laatste dagje alweer (half dagje dan..). De custard was heerlijk hoor Tja, nu ik dikker wordt heb ik ook sneller en vaker honger. En het kamertje is SUPER geworden! Niet de indeling zoals we hem in gedachten hadden (paste niet), maar het staat toch, na wat schuifwerk, heel leuk! Ventje heeft goed z'n best gedaan Ik zal het weekend foto's maken. Misschien vanmiddag als ik eraan denk... Gister ook weer zwangerschapsyoga gehad. Toch wel nuttig hoor. Je leert echt nuttige dingen voor straks met de weeën en ontsluiting. Maar goed, hoe gaat het hier? @Miesje: succes straks. Heeft ze ook gezegd waarom ze je vruchtwater willen onderzoeken? Gewoon voor extra zekerheid? Sterkte meis.. Enne, jullie beeb groeit gewoon lekker! Misschien heeft ie nu al z'n groeispurt in plaats van later @Debsel: hey meis, ook al zo moe? Hier gaat 's avonds ook wel het lampje sneller uit hoor. Hoe voel je je verder? Enne..Uk en Pip hebben nu al wat gemeen..een hekel aan vergaderingen @Maaike: hey meis, ja dat gezwollen buikje 's avonds hoort erbij! Dat blijft voorlopig wel. Heb ik nu nog last van dat ik het idee heb dat hij 's avonds iets dikker is als 's ochtends. Hoe voel je je verder? Ben je al wat rustiger? @Ink: hey moeders, hoest met jou? Je bent er bijna meis, nog 2 weekjes! En ook al gauw een echo! Spannend hoor, maar wel superleuk! En dat je het eng vindt is niet meer als logisch. Had ik ook elke keer. Het blijft toch spannend. Enne, die bultjes ken ik hoor. Heb ze alleen niet alleen maar op m'n rug Puistjes in het gezicht, op m'n borst.. Bleh, maar ja het hoort erbij! En heeeerlijk een massage! Dat is zeker geen geld zeg! @LJ: hey meis, hoe is het bij jou? @Ikheid: custard was lekker hoor En jeetje, wat een druk weekend heb jij voor de boeg! Wij krijgen vanavond onze schoonouders waarschijnlijk op visite en zondag een kinderverjaardag van het neefje van m'n vriend. Pfff, zal wel lekker druk zijn... @Debbedebs: meis, gaat het een beetje met je? @Anderen: hoe is het daar? Nou, morgen Valentijnsdag he? Doen jullie er wat aan? Wij normaal gesproken niet, maar ventje heeft wat besteld op internet en dat kwam gisteren binnen voor me. Staat erop: "niet openen voor valentijnsdag". Dus ik vind het nu al superlief van hem. Hij doet er normaal gesproken nooit aan... Nu ben ik dus heeeeeel nieuwschierig
Hey lieve Cath; Ja het schiet al een beetje op he! Ik heb nu al weekend. Ik merk wel dat wanneer ik op m'n werk ben, ik veel rustiger ben want dan kan ik niet zoveel nadenken haha. Dus vind het prima als het maandag is en ik weer kan werken, dan gaan de dagen zo snel en ben ik niet zo onrustig als wanneer ik er in het weekend alle tijd voor heb om na te denken .... Ik heb ook bultjes bij m'n (.)(.). Tja.. het hoort er idd allemaal bij. Nu ik ook wat vochtiger ben zo nu en dan (schijnt ook weer normaal te zijn?) blijf ik het weer een beetje eng vinden; "als het maar niet bruin of rood is !" Brr. Wij doen niks aan valentijnsdag. Trouwens, we willen morgen naar de bios maar ik ga geen kaartje meer kopen. Vorig jaar wel gedaan maar dat hoeft voor mij niet meer hoor. Ik had vorige week trouwens wel kei lief van m'n schatje een heerlijk creme gekregen van mijn favoriete geurtje! "omdat je zwanger bent!" Ahhhhh lief he. Hey maar dat van jou mannetje is ook schattig hoor. Ben benieuwd wat er in zit. Ik lees het nog wel. Liefs van Inkie xxx
Hey lieve Ink, Lekker he al weekend? Ik nu ook hoor. Ben lekker thuis nu. Vanavond komen m'n schoonouders naar het kamertje kijken. Zal wel meteen tegen m'n schoonmoeder zeggen dat als ze niet wil weten wat het is, ze de kastdeur dicht moet laten Daar hangt Uk's schattige turqoise jasje met roze vlinders. Kun je wel raden dat het een meisje is he? Maar die zorgen ken ik. Ik had het ook elke keer, terwijl ik helemaal geen reden had om zo bezorgd te zijn. Nu ben ik wel wat meer opgelucht nu de 20 weken echo in orde bleek te zijn. Maar ik denk toch dat ik pas echt opgelucht ben als Uk er is en ik weet dat alles echt gezond is. Maar ja, that's me.. Hey, maar hoe was je massage? Lekker zeker he?
Hey lieve Ink, Lekker he al weekend? Ik nu ook hoor. Ben lekker thuis nu. Vanavond komen m'n schoonouders naar het kamertje kijken. Zal wel meteen tegen m'n schoonmoeder zeggen dat als ze niet wil weten wat het is, ze de kastdeur dicht moet laten Daar hangt Uk's schattige turqoise jasje met roze vlinders. Kun je wel raden dat het een meisje is he? Maar die zorgen ken ik. Ik had het ook elke keer, terwijl ik helemaal geen reden had om zo bezorgd te zijn. Nu ben ik wel wat meer opgelucht nu de 20 weken echo in orde bleek te zijn. Maar ik denk toch dat ik pas echt opgelucht ben als Uk er is en ik weet dat alles echt gezond is. Maar ja, that's me.. Hey, maar hoe was je massage? Lekker zeker he?
goodevening lirffie's.... Zo WEEKEND Ben er aan toe, ben steeds misselijk als ik thuis ben merk ik, miss omdat ik dan tot rust kom? @Ink, spannend meissie de 27e Zit vast goed meissie, ik had alleen begrepen van mijn masseuse dat je geen massage mocht de eerste 3 maanden!? Ik weet het ook niet hoor, vond t al een beetje gek! @Cat, heerlijk meissie dat het kamertje mooi is geworden Vertellen jullie het verder niet dat jullie een meisje krijgen? @de rest, hoe issie? Moest vandaag kots ruimen van een kindje haha, nou niet echt prettig als je al een beetje misselijk bent en er zowieso niet zo goed tegen kunt Kussies
haha ken het maaike door me darmen en maag problemen ben ik ook vaak misselijk en kots opruimen is dan zeker geen pretje grrr Hier nog steeds onie grrrr dacht klaar te zijn vandaag ineens buikpijn en jahoor weer heftig aanvalletje Fijn weekend allemaal
he dames, nou ik heb te veel vruchtwater zit al tegen de rand en dat is al te veel voor 26 weken. nu moet ik dinsdag bloed laten prikken voor infecties, suiker laten prikken nuchtere maag en later na een suikerdrankje. de maandag erop weer een uitgebreide echo, gaan ze alles weer na checken net als 20 weken echo, dat ze niets over het hoofd zien. als m'n vruchwater blijft groeien dan blijf ik onder controle in het ziekenhuis en moet bevallen in het ziekenhuis.!en kan het kindje eerder komen! echt klote!baal er vreselijk van.maar goed het is toch afwachten allemaal.! fijn weekend dames. liefs mies
Goeieavond meiden! Ga zo weer ervandoor, want schoonouders komen zo kijken. naar het kamertje. @Maaik: nee we vertellen niet aan iedereen wat het wordt. Een paar weten het (familie) en verder mogen ze lekker wachten. Lekker he weekend? Ben er ook aan toe hoor... @Mies: jeetje meis wat een gedoe! Kan me voorstellen dat je ervan schrikt. Hoelang moet je op de uitslag van het vruchtwater wachten of keken ze alleen hoeveel het was? Hebben ze niet gezegd waar dat aan kan liggen, veel vruchtwater? Ik kan me goed voorstellen dat je baalt meis. Voordeel van in het ziekenhuis bevallen is wel dat ze alles bij de hand hebben voor het geval dat. Sterkte meis en probeer rustig te blijven he? Makkelijk gezegd natuurlijk, maar maak je niet gek he!