Nou, kan me niet voorstellen dat een hoofdmasage en een massage voor nek, schouders en rug kwaad kan. Ze heeft me rustig gemasseerd en ik was niet de eerste die daar kwam met 10 weken zwangerschap. Ach ja, er gaan zoveel verhalen rond wat je allemaal niet mag.. Ik geloof het allemaal wel. God mies; ik snap heel goed dat je je zorgen maakt zeg bah. Ik weet eerlijk gezegd helemaal niet goed wat dat inhoudt veel vruchtwater en of dat zorgelijk is zoals je omschrijft? @cath; ja enge dingen zijn en blijver er helaas. Zal vast helemaal goedkomen met onze ukkies. Leuk hoor zo'n schattig roze jasje! Fijn weekend iedereen! x
Hey LJ ja he... duurt altijd lang. Nu het weekend is al helemaal. Doordeweeks vliegt de tijd met werken en heb ik weinig tijd om na te denken over enge dingen haha. Maar... ik houd ook vast aan jou kaarten! x
haha... ik moet zeggen dat kaarten inderdaad wel energie geven... het zijn positieve kaarten he Misschien dat ik al wel eerder test... ik heb gewoon een bepaald gevoel (en mn (.)(.) werken aardig mee moet ik zeggen ) Mies... ik maak me zorgen om je, denk je goed aan jezelf!
goedemorgen allemaal, Nou heb een leuke en nare droom in 1 gehad haha Mijn beste vriendinnetje is nog niet zwanger ofzo maar had gedroomd dat ze een miskraam had gehad maar dat ze wel met mijn echo meewas en toen zagen we op de echo dat het een jongetje was haha Beste vriendinnetje helemaal verdrietig natuurlijk en ik helemaal happy, zo raar Maar ja wel goed geslapen en ben niet meer misselijk geweest eigenlijk Wij gaan vanadaag wss ff naar het strand en miss een musical Heb er zin in. Happy valentine's day allemaal @Miesje, denk aan je meissie.... Hopelijk is er verder niks aan de hand! Liefs Maaike
fijne verliefdheids dag allemaal gisteren weer tot laat zitten karten met online vrienden. Vanmorgen wakker geworden wasje opgevouwen en de rest vh huis kreeg ineens buikpijn en ja hoor weer een lading rode viezigheid grrrr Dus ben weer ff op bed gaan liggen met buikje auw Vanaaf lekker uiteten Maarja een romantische nacht kan ik iig wel vergeten pffff 7 dagen vond ik al lang maar nu 12 dagen is wel erg overdreven. Dus ben blij dat ik toch lekker de 24ste een afspraak heb
Hey hey, ff snel, wij gaan zo naar een huisje kijken. Gisteren een goeie makelaar in de arm genomen en vanavond even rozemantisch maken Komt helemaal goed, Ladies.... CU later... luv ja!
Hey LJ... dat beloofd best wat goeds vermoed ik als jij een goed vertrouwen hebt en gevoelig (.)(.)! Fijne valentijnsdag meiden. Wij gaan vanavond naar de bios. Zitten op de loveseets met champagne.. Voor mij zonder alcohol dan he! The curious case of benjamin of button, ben benieuwd! Zo lekker frietjes eten bij ons thuis en dan denk ik nog even de oogjes dicht. Zijn naar ons thuis gefietst, sportief he! Lekker weertje vandaag, heerlijk zonnetje. Komt vast goed mies, denk aan je! Hoe is het hier met iedereen? x
he dames, tja het is allemaal wat zeg! teveel vruchtwater kan komen door een infectie of door zwangerschapssuiker of kan ook nergens aan liggen. en dat laatste hoop ik dan maar. mijn zus had dat ook!haar keine meid is met 36 weken gekomen.!tja het is nu afwachten. m'n buik groeit, groeit en groeit maar! kan al slecht uit de weg, en dan ook nog eens veel vocht vasthouden. nou nu ben ik klaar met gemopper en nu is het lekker weekend en daar gaan we saampjes maar lekker van genieten. jullie ook he meiden. lj: komt allemaal wel goed hoor meid. dankje wel lieffie. hoe was het huisje?spannend hoor. reageer morgen wel weer verder. ga nu de baby spulletjes strijken.!bah, tja de eerste keer moet alles netjes in de kast liggen he. en ik wil dat alles over drie weken klaar is! oja van de week zal ik er een foto van het kamertje op zetten. fijn weekend allemaal en een fijne valentijns dag/ avond. dikke kus en knuffels mies
He Miesje! Ik hoop voor jou ook op het laatste! Geniet van je weekend en ik hoop snel de foto's van het kamertje te mogen bewonderen! @ Inkie, lekker weer vandaag hè! Ik hoor veel mensen zeggen dat het een goede film moet zijn, ben benieuwd hoe je hem gaat vinden, veel plezier! @ LJ, hoe was het huis? Zal het deze ronde niet jouw ronde kunnen zijn?! Ben echt benieuwd! @ Melanina, bah bah wat duurt dat lang bij jou zeg, gelukkig kan je al snel terecht! Fijne valentijn en smakelijk eten! @ Maaike, bah wat aan nare en toch ook leuke droom.. Welke musical? Leuk zeg! @ Cathie, en hoe vonden ze het kamertje? @ de rest, hoe is het? Nou ik heb mijn twijfels of het deze ronde raak gaat zijn, niet zo heel erg veel geklust.. Vanavond natuurlijk en de dagen erna ook.. Ik weet het niet, we zien het wel! Kaarsjes aan, koffie d'r bij en lekker tegen elkaar aan op de bank film kijken, namelijk Fracture met Anthony Hopkins! Spannend! Vandaag naar de duinen geweest met de hondjes, verder nog visite gehad.. Morgen middag komt mijn nicht met man en kindjes en misschien mijn ouders ook.. Nou ik ben er weg van, ventje zit er al helemaal klaar voor! Luv u all.. Kiss kiss kiss
normaal duurt het 7 dagen met uitschieter naar 8 maar dat is bijna nooit en nu gewoon grrrr Maar goed eten was net lekker en nu zit ik met me Wii bezig te zijn Hoest verders hiero? Heidi geniet lekker van je film en romantisch avondje en zelfs 1 keer klussen kan al genoeg zijn heh meid
wauw mijn dag kan niet meer stuk zeg meiden, eerst naar dirty dancing geweest (tranentrekken haha) Daarna lekker uit eten geweest, en als klap op de vuurpijl ben ik net ten huwelijk gevraagd Zal ff foto van de ring op hyves zetten Kussies Maaike
Hey Maaike meis gefeliciteerd! Ink en Ikheid... ik denk dat het mijn ronde word inderdaad... heb 8 en 6 dagen voor NOD getest en zie resultaat van 6 dagen in fotoboek... naja... ik wacht af tot volgende week vrijdag... zit ik op mn NOD en dan nog voor de zekerheid 5 dagen naderhand... dan weten we het zeker Kus allemaal!
LJ ik ben zooooooooooooooooo benieuwd! Wat zou dat gaaf zijn zeg! Ik zie je testen die je in je album hebt geplaatst, dat beloofd veel goeds! Hou de moed erin en hou ons op de hoogte! Ik duim voor je.. @ Maaike, gefeliciteerd! Ga zo meteen ff op hyves neuzen naar de ring! Wat leuk zeg! Wanneer denk je ongeveer te gaan willen trouwen? @ Melanina, ja das waar, één keer kan genoeg zijn.. Vandaag volgens banner spannende dag.. Vandaag dus nog klussen en de dagen erna ook.. Schieten we hopelijk raak dit keer. Dus een gezellige, romatische en zelfs actieve valentijnsdag gehad? Leuk zeg! @ de rest, heo is het? Fijne zondag allemaal.. Kus Heidi
Maaike; van harte gefeliciteerd meis, kei mooi! LJ; mag ik je alvast feliciteren liefie? Het ziet er veelbelovend uit. Ik hoop het en gun het je van harte! xxx
Wacht nog maar ff Ik wil eerst een dusdanig overtuigende test, dus maak me ook nog niet blij... was een gevoel wat ik had, vandaar de vroege test...
He Ink, Hoever ben jij nu? De 9 weken gepasseerd toch? Wanneer ga je het iedereen vertellen? @ LJ.. nog ff w8en dus! Ik duim echt voor je! Kus @ Maaike, wat mooooooooooooooooooooooi die ring! Echt leuk!