Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goodmorning meiden

Door alle indrukken van gister heel goed geslapen, van 22.00 tot 11.00 :confused: Dat is echt lang voor mij haha!

Thnx meiden voor alle lieve felicitaties :D
    Jaaaaa mooie ring he, kijk er de hele tijd na ;)
    @Lj, wijffie heb goede hoop, denk aan je!

Kussies

2. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Maaike, wouw wat lief he, dat was zeker een romantische valentijnsdag voor jouw. gefeliciteerd hoor meid. echt super voor je.

Ikheid: he meissie, tja het is toch weer afwachten he, je hoeft het natuurlijk ook niet5 x per dag te doen,he ;) ik hoop het voor je meid, dat deze ronde het mag zijn.

LJ: tja meid die testen zien er veel belovend uit, maar snap je,niet te vroeg juichen en toch maar afwachten. ik duim voor je meisje.

Inkie: he meis hoe is het met je, geen kwaaltje of op komst. wanneer ga je het iedereen vertellen meid?kreeg je nou volgende week alweer een echo toch?

hier is alles ok en ga vanmiddag lekker aan m'n negenmaandendagboek veder, die ik maak voor de kleine voor later natuurlijk. ik doe aan scrappen en dit is m'n laatste project, stop er dan mee, want vergt veel tijd en veel centjes. zal het eind resultaat in m'n album zetten.
    fijne zondag allemaal. liefs miesje

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!

Eerst Maaike: van harte gefeliciteerd meissie!
    Inks: hoe gaat 'ie? Hoe was de film? Wij willen 'm namelijk misschien ook nog wel gaan zien...
    En LJ: ziet er nu toch wel erg goed uit moet ik zeggen... Ik zie het streepje in elk geval wel! Hope so! Enne... spa blauw dus ;)
    Mies: wat een ontzettend k*t-bericht zeg... Hopelijk inderdaad niks aan de hand. Wel goed dat het gecheckt wordt, maar kan me voorstellen dat je er niet echt blij van wordt. Zal duimen!
    Ikheid: joh, 1x kan genoeg zijn he :D En het gaat om de belangrijkste dagen... Dus vandaag nóg een keertje aan de bak. En dan maar duimen!
    Melanina: duurt wel lang he... Gelukkig heb je afspraak staan en hoor je dus snel meer.
    Sjaantje: hoe is het meiske?
    Cath: hoe was je valentijnsdag? En wat heb je nou nog gekregen van 'm?
    Debske: lieverd, hoe gaat 'ie? Wel een leuk weekend gehad?
    Marleen: where are u?

En in z'n algemeenheid: hoe gaat het met iedereen? Hier alles prima! Pipje is ontzettend druk en laat zich goed voelen aan mama (en papa). Afgelopen nacht lag ik tegen m'n ventje aan met m'n buikje tegen z'n onderrug/billetjes... En kleine pip maar schoppen! Papa kon het zelfs voelen! :confused: Schandalig he, zo'n hummeltje die papa gewoon een schop onder z'n kont geeft :) :) :)

Verder KEI-moe, maar denk dat ik maar moet accepteren dat dit voor de rest van de zwangerschap zal zijn... Ach, je kan niet alles hebben toch! ;)

Vanmiddag bij vrienden op visite dus weer weinig online vandaag. Dikke kussss Xx

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    En als onze LJ een goed gevoel heeft........ dan is dat vaak zo he! ;) Komt goed LJ. Ik ben aan al aan het duimen geslagen!

@ikheid; Ik ben vandaag 10 weken. Naast de ouders broers/zussen weten een paar vriendinnen het. Woensdag komt een goede vriendin en haar ga ik het vertellen. Zaterdag ook tegen vrienden. En wanneer de echo goed is de 27e dan ga ik het van de daken schreeuwen. Buikje groeit lekker en vanmiddag heerlijk liggen slapen. Komt hopelijk vast goed!

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Mies,

Das een leuk idee dat dagboek! Ik heb een 9mnd scheurkalender gekocht gister. Weet papa ook een beetje wat er allemaal gebeurt! ;)
    Ik krijg de 27e m'n 2 echo. Kwaaltjes vallen niet tegen. Heb alleen ondanks de honger soms echt géén trek in eten. Ja... chippies wel :)
    M'n (.)(.) zijn nog wel om te janken en verder slaap ik lekker veel. Ik mag niet klagen dus!

Na de echo (27 feb) ga ik het van de daken schreeuwen. Heb hier en daar nog wat speldenprikjes dus hoop dat het allemaal aan het groeien is!
    x

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meissie; gaat goed hiero. De film was leuk maar ik vond het lang duren. Ondanks de loveseet en het kussentje voor de rug (ja echt, dat kreeg iedereen!) was ik blij dat ie af was. :oops:
    Vond het wel een mooie film hoor maar mams was om 0.00 moe!
    Hoe gaat het met jou liefie?
    Haha! Mooi zo dat kleine pip zo schopt hihi, heerlijk lijkt me dat.
    x

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    lieve meiden, bij deze zijn jullie uitgenodig bij ons huwelijk, Wij geven s'avonds in laatste week van juni een feest in de buitenlucht ;)
    We duimen voor mooi weer ;)
    Als jullie willen komen pb me dan even jullie adres zodat we een kaartje kunnen sturen...

Liefs Maaike

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    was er weinig vh weekend nog veel buikpijn en hoofdpijn gehad en nog steeds bloedverlies is dag 14 nu grrrrr

Maar goed pillejtes genomen hopelijk blijven ze binnen want heb hoofdpijn en ben kotmisselijk.

Maarja gelukkig dru dagje op het werk dus dan is er geen tijd om pijn te voelen heh

Gelukkig dat het goed gaat met alle ukkies in de buikjes :)

LJ zal voor je duimen en heidi ik duim ook voor jou.

Nou mijn ei zou morgen moeten komen maarja door de rode troep geen geklus hier dus deze ronde slaan we ff over.

Nou werkze en shopze en hele fijne dag voor jullie
    groetjes,

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden. Zo he, wat was het weekend snel voorbij. Zaterdag valentijnsdag. Ik heb 2 chocolade harten gekregen waar op de 1 stond XXX en op de ander LOVE YOU. Van papa voor mama :D Zo lief. 's Avonds m'n moeder op visite om naar het kamertje te kijken. Die vond dat ik al een heel mooi buikje heb en dat ik mooi voor draag. Tja, klopt ook wel :D
    Gister een verjaardag van een neefje van Björn. Kreeg heel veel commentaar op m'n buikje. Tja, tis toch allemaal bekend wat je tegen komt :) En toen was het weekend weer om.

@Maaike: Meissie gefeliciteerd met je verloving! Wat super gaaf joh! Ik ga gauw naar je ring kijken. En ik vind het echt superlief dat we mogen komen op je huwelijk, alleen ben ik 1 juli uitgerekend, dus ik ben bang dat ik helaas niet kan komen. Met zo'n dikke buik staan/zitten zal niet meevallen en je woont niet echt in de buurt van mij, mocht er dan ineens wat gebeuren. Ik vind het wel jammer, want had graag gekomen. Hoe is het verder met je?

@Debsel: hey meis, hoest met jou? Kamertje hier is erg mooi geworden. Ik wilde een foto maken, is m'n accu leeg :evil: , dus die moet ik even opladen.

@Ink: hey meis, schiet al op voor jou he? Hoe voel je je verder?

@Ikheid: hoest met jou?

@Mies: leuk een 9maanden boek! Ik heb ook een dagboek, moet ik ook maar ff weer in gaan schrijven :oops: Leuk voor later..

@Mel: lange ongi heb jij zeg...wanneer ging je naar de dokter?

@LJ: OOEEH! Dat ziet er goed uit! Ben benieuwd hoor! Nog ff paar daagjes wachten en dan opnieuw testen... ga heeeeeeeel hard duimen voor je!

@Sjaan: hoest met jou meis? Hoe voel je je?

@Anderen: hoe gaat het met jullie?

Morgen heb ik weer controle bij de VK. Uk is rustig de laatste paar dagen. Voel haar niet dagelijks nu, maar daar maak ik me totaal niet druk om. M'n placenta ligt immers voor, dus kan het af en toe niet goed voelen. Als ik dan luister, hoor ik haar wel heel hard trappen en draaien, dus het zit wel goed!

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik zie het toch somber in deze maand. Gister een heel heftig conflict op het werk gehad, waarbij ik een jongere moest fixeren voor de veiligheid van mijn collega. Toen mijn collega ook wilde vastpakken, zijn we met z'n drieen achterover over een stoel op de grond gevallen, en zijn de twee heren bovenop mij terecht gekomen. Ik denk niet dat daar een eventuele zwangerschap tegen bestand zou zijn... Dus ik ga denk ik gewoon de volgende ronde in... Dus Melanina of Ikheid, dan zouden jullie toch echt moeten volgen hoor!

Kus

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    LJ, jeetje meis, dat is heftig geweest zeg! Wat doe jij voor werk?

Maar maak je niet al te druk he? Je buik kan meer hebben dan je denkt... Nog even afwachten. Zolang je niet bloedt, is er nog niks aan de hand he? Maar kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent..

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ff stiekem vanuit het werk.. Baas is met vakantie dus we zitten hier allemaallekker te internetten enzo. Maar goed, ze hoeven bij mij niet te zien dat ik op dit forum zit, dan geef ik ze net weer wat teveel informatie ;)

@ LJ.. Jeetje dat is schrikken! Geloof het graag ja.. Maar net zoals Cathie al zegt, je buik kan veel meer hebben dan je denkt.. Kop op! We wachten gewoon nog ff en dan weten we meer.

@ Cathie, was lief van je ventje zeg! Wij hebben er niets aan gedaan, gewoon heerlijk saampjes op de bank filmpje gekeken en lekkere hapjes d'r bij, erg gezellig! Wanneer denk je foto's te plaatsen van het kamertje? Ben benieuwd!
    Leuk morgen weer naar de VK.. Je laat vast wel ff weten hoe het was? ;)

@ Melanina, gatver dat duurt echt lang.. Gewoon weer naar de volgende ronde vol met goede moed! Komt helemaal goed.. Misschien ook wel beter, ff de rust pakken nu. Niet dan?

@ Inkie, 10 weken.. Gaat echt snel zeg! Jeetje! Wel lekker hoor.. De 27e, nog ff geduld hebben dus en dan klan je het van de daken gaan gillen! Leuk lijkt me dat en lekker gaan pronken met je buik..
    En op je werk ga je het dan ook pas vertellen? En wat ga je doen na de bevalling? Parttime werken? En de kleine naar het KDV?

@ Debsel, dat is waar.. Het hoeft maar één keer raak te zijn hè! Maar ik geloof er niet in deze ronde. Denk ook dat we de volgende ronde weer wat meer kans hebben. Zoals ik altijd zeg, we zien het wel weer.. Ga me er niet druk om maken, heb zoiets van het komt wel..
    Schandalig, papa een trap onder z'n komt geven, dat wordt me er eentje zeg die kleine Pip van jullie ;)

@ Miesje, tja het afwachten is inderdaad weer begonnen.. Heb afgelopen weekend mijn ei gehad, alleen heb ik er niet heel veel van gemerkt zoals de voorgaande rondes.. We shall see!
    Leuk zo'n 9maandenboek, ik zou dat ook willen doen inderdaad, is leuk voor later om terug te lezen.. Mijn moeder heeft dat ook gedaan, is leuk om terug te lezen hoe ze zich voelde enzo en hoe mijn eerste levensjaar is gegaan, met plaatjes erbij.. Mooie herinneringen zijn dat!

@ Maaike.. en hoe voelt het om te weten dat je gaat trouwen? Leuk zeg!
    Hoe zijn de reacties uit de omgeving?

@ alle andere chickies.. How's life?

Ik ga in mijn pauze lekker de markt op hier in Roosendaal.. Groente en fruit halen.
    Verder vandaag lekker rustig aan.. Niet teveel doen. Tis maandag hè en dan moet je heeeeeeeeeeeel rustig aan opstarten ;)

Kusjes

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieve meiden daar ben ik weer even sorry dat ik er niet zoveel ben maar loop al 2 weekjes beetje te klungelen en wil niet de hele tijd zeuren bij jullie :rolleyes:
    ik heb eeb collega waar ik helemaal niet mee kan en vrijdag ben ik uit mn velletje gesprongen(tja hormoontjes)wat ik normaal dus nooooit zou doen...gelukkig staat iedereen achter mij en denken z eook zo over haar....
    maar doordat ik zo moe ben en dat tegen zit voel ik me niet helemaal toppie kheb vandaag al mn klantjes afgebeld en doe lekker relax aan....kwil me niet ziek melden op mn werk dus tja?
    ****einde ego berich******
    hoe is ie hier verder met de lady's?allemaal een leuk valentijn gehad :D
    en MAAIKE wow het geluk kanjou niet op he meis ben echt heel blij voor je!
    nou ik ben er weer van door hele dikke knuf voor jullie allemaal! :baby:

14. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieve meiden,

zo ik moest even wat bijlezen zeg :D!

@Maaike, gefeliciteerd meis! Wat ontzettend leuk dat Thomas je ten huwelijk heeft gevraagd! En wat een prachtige ring! Geniet maar lekker van de tijd die komen gaat, allemaal maar leuke dingen in het vooruitzicht.

@LJ, oh meis wat ontzettend vervelend wat er op je werk is gebeurd. Ik kan me voorstellen dat je je verschrikkelijk zorgen maakt. Maar zoals een aantal meiden al zeiden, je buik kan best wat hebben. Het vruchtje zou ook nog erg diep van binnen zitten, dus misschien komt het wel goed! Ik steek een kaarsje voor je aan meis!

@Ikheid, wat goed om te horen dat je er zo nuchter instaat deze maand. Is toch de beste instelling, hoe lastig het soms ook is. Maar hoop nog steeds voor je dat het raak is hoor :D ! Lekker dat je het zo rustig aan kan doen op je werk. Hoe is de fotoshoot met Roefel trouwens geweest?

@Sjaantje, balen zeg dat je niet lekker in je vel zit. Hopelijk gaat het snel weer beter.

@Inkie, alweer 10 weken meis! Gefeliciteerd! Volgende week alweer naar de gyn, spannend hoor. Probeer er lekker van te genieten meis! En hoe reageerde je ouders toen jullie het goede nieuws vertelde? En gaat het allemaal nog steeds zo goed op je werk?

@Debsel, kan me voorstellen dat het niet meevalt om weer aan het werk te zijn meis! Maar gelukkig hebben jullie weer goede vooruitzichten! Wel balen dat je nog steeds zo moe bent. En waarschijnlijk zal dat de komende maanden/jaren nog wel even zo blijven ;) ! En wat geweldig dat Pip papa al een schop onder z'n kont heeft gegeven :) :) ! Kamertje van Pip ziet er trouwens helemaal geweldig uit zeg!

@Miesje, jeej toch wel schrikken meis dat je weer terug moet voor controle. Hopelijk valt het allemaal mee en is er niets ernstigs aan de hand. Zag dat jullie kamertje al klaar was, leuk hoor!

@Cathie, hoe gaat ie met jou meis? Doet het je nog steeds goed om halve dagen te werken? En wat leuk dat jullie kamertje ook af is, ben erg benieuwd naar de foto's hoor!

@Melanina, balen dat je nog steeds ongi bent. Je kon toch binnenkort wel bij de gyn terecht?

@de rest, hoe is het met jullie meiden?

Hier nog steeds weinig verandering of verbetering. Moet nog steeds elke dag spugen. Afgelopen vrijdag bij de bedrijfsarts geweest en hij gaf aan dat het hopelijk tussen de 16e en 20e week minder zal worden. De placenta neemt het dan over en daardoor zullen er minder hormonen in je lijf zijn, waardoor je dus ook minder misselijk zult zijn. Daar hoop ik dus maar op! Moest nu nog erg rustig aan doen en de komende 2 weken iig nog thuis blijven. Wanneer het weer beter gaat, starten met halve dagen werken.

Binnenkort gaan wij ook beginnen met het kamertje van ons mupke! Echt super veel zin in. We weten al hoe we het willen, dus dat gaat vast goed komen. Meubeltjes komen in april, dus dat begint al lekker op te schieten!

Volgende week weer naar de verloskundige en over 2,5 week de 1e pretecho. Als het goed is komen we dan te weten of ons mupke een jongetje of een meisje is! Ben erg benieuwd! Daarna gaan we ook nog eens goed nadenken over de namen, want daar zijn we nog niet helemaal over uit. Meisjesnaam weten we wel, maar jongensnaam is best lastig!

Dikke kus

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffie!
    Okeej... Misschien toch maar eens gaan zien dan. Kan me wel voorstellen dat je om 0.00u helemaal op was. Valt niet mee he, zwangeren ;) Was het maar pas de 27e he lieffie? Dan kan je echt gaan genieten... En dan nog een paar weekjes geduld en dan krijg jij ook van die schopjes. Echt gaaf hoor :D Hoe gaat 'ie op het werk?
    Dikke kusss Xx

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey mies!

Wat leuk zeg! Ben wel benieuwd naar het resultaat ;) Kan je de zenuwen een beetje in bedwang houden? En leuke foto's op het kamertje zeg!

Liefs Xx

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Meissie, ik zal je mijn adres nog PB'en, maar ik denk niet dat ik kan komen. Ben immers half juni uitgerekend. Maar zeg nooit nooit, dus als je tóch een kaartje voor me over hebt.... ;)

Lief dat jullie iedereen hier uitnodigen zeg!
    Xx

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Als ik je foto's zo zie, dan draag je inderdaad mooi naar voren hoor! Ik doe dat ook wel, maar heb zelf wel het idee dat ook m'n billen wat beginnen te groeien :oops: (volgens ventje klinklare onzin, maar ja....) Snel die accu opladen, want ben razend benieuwd! Zo leuk om bij elkaar binnen te 'gluren' ;) Enne... je hoeft uk inderdaad nog niet dagelijks te voelen hoor. Geloof dat dat zelfs pas hoeft bij 28 weken. Dus terecht geen zorgen! Succes bij de controle!

Liefs Xx Deb

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Meissie, je buik kan écht heel veel hebben hoor. Vergelijk het met een korreltje hagelslag dat vastgeplakt zit in een dikke klodder pindakaas. Als het goed zit, kan het wel tegen een stootje. Echt! Dus denk nog niet te negatief - positive thoughts zijn sowieso beter. Ik duim wel voor je!

Xx

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meis!

Het is wel goed om er rekening mee te houden dat het niet raak is, maar ik blijf erbij... It only takes once ;) Schandalig trouwens dat je onder werktijd zit te internetten! (hihi, grapje hoor!) En die kleine Pip van ons, wordt er inderdaad eentje ja. Vond het een erg leuk momentje. :D En papa natuurlijk zelf ook.

Heb je lekker vers fruit gehaald? Yummie!

Kusss

Deel Deze Pagina