Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meissie.. Rustig aan he! Je kan wel wíllen, maar je moet nu aan jou én je kleintje denken hoor. Dus als het too much is, tóch ziek melden! Enne... Iedereen staat achter je, dus don't worry. Kan je verder een beetje genieten?

Liefs

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffie!

Leuk dat je er weer effe bent! Ik vind het zo ontzettend k*t dat je zoveel moet spugen.. Ik vind wel dat ze super goed met dit alles omgaan op je werk hoor. Jij bent nu het allerbelangrijkste en dat schatten ze blijkbaar op waarde! Super :D

Enne... Thanxx voor het compliment over ons kamertje. Zijn er ook zó ontzettend blij mee! Ben erg benieuwd wat het bij jullie wordt... Is echt zo leuk om daarvoor te shoppen! Hoop dat je er lekker wat van kan genieten. Enne.. Hoe gaat het met het buikkie? (ondanks het spugen...)

Ik ben zo benieuwd wat het is bij jullie! En namen blijft lastig... We dénken er nu wel uit te zijn, maar weet het nog niet zeker hoor ;)

Nou meis, dikke kusss en hou ons op de hoogte!
    Xx

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedeavond allemaal :D

@Lj en deb, stuur jullie iig een kaartje en dan moeten jullie maar kijken of jullie daadwerkelijk komen!
    @debbedebs, balen wijffie dat je nog steeds moet spugen :( Maar idd top dat je werk zo makkelijk is ;) Kop op hopelijk mag je snel nog meer gaan genieten!
    @Ikheid, ik duim voor je meissie, hopelijk is het deze maand raak :D
    @miesje, wat leuk een scrapboek, ik heb een soort dagboek en nog een boek van anne geddis... leuk om er mee bezig te zijn ;)
    @LJ, he meissie wat een naar bericht van die val :(
    Maar idd denk wel dat je buikkie wat kan hebben... Ik duim voor je en hopelijk houdt je vruchtje zich goed aan je vast! Denk aan je!
    @cath, morgen weer controle dus? spannend, maar het zal vast wel allemaal goed zijn toch? ;)
    @sjaantje, aan jezelf denken meissie, en aan je kleintje. Doen waar je je goed bij voelt!
    @ink, meissie hoe voel jij je? kun je wel een beetje genieten?
    @de rest, hoe issie? sorry als ik iemand vergeten ben!

Hoe is het met Marleen meiden hebben jullie wat gehoord? heb er nog gesmst maar hoor niks van d'r....

Hier gaat ie goed, helemaal in luv haha ;) verder moe en misselijk maar ik klaag niet :D Vind het een heerlijk gevoel; zwanger zijn :D

Dikke kus Maaike

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meissies,

Alles goed hiero?

Met mij gaat het goed. Kan wel genieten hoor Maaik, alleen wanneer ik aan het werk ben heb ik veel afleiding wat ergens alleen maar goed is zodat ik ook niet negatief kan gaan denken he ;)

Donderdag gaan we met vrienden naar de 9-maandenbeurs/huishoudbeurs. Veel zin in!
    Deze week maar 3 dagen werken en volgende week ook maar 3 (dinsdags vrij). Heerlijk!
    En dan is het zover.. echo nr 2.
    Heb er een heel goed gevoel over maar het is natuurlijk heel erg onwerkelijk en wij zijn natuurlijk maar een klein erwtje gewend dus de vorige echo was al mega... ik hoop gewoon dat pukkie goed gegroeid is en het hartje gewoon klopt. Dan kan mama Inkie d'r geluk niet op. Ben nu dus heel positief. Wedden dat ik de 27 in m'n broek schijt!

@debbedebs; Fijn je hier weer te zien meis.. en jonge jonge wan ellende zeg dat misselijk zijn. Ik hoop echt dat dat nou eens ophoudt bij je en dat je lekker kunt gaan genieten!
    @debsel; he liefie, hoe gaat het met je? Hoe is het met mijn nichtje/neefje (denk steeds meer aan een jongen nu bij je.. ;))
    @maaike; wat lief zeg dat je iedereen uitnodigd zeg voor je bruiloft, echt kei leuk!
    @LJ; meis, ik geloof nooit dat wanneer het nu raak is, het door die val nu voorbij is! Waarom denk je dat? Je hebt toch geen bloed gezien? Geen bloed is goed toch?!
    @Ikheid; hoe ist meis? Ben idd alweer 10weekjes en 1 dag.. op naar de 11. Hopelijk is alles goed de 27e. Hoe voel jij je... kwaaltjes?
    @Cathie; hey meiske, hoe gaat ie? Voel me goed hoor, mag absoluut niet klagen!

Bolling is echt al goed te voelen. (.)(.) zijn nog vreselijk gespannen en voor de rest af en toe speldenprikjes. Ik probeer te geloven dat pukkie dan aan het groeien is..........

Woensdag komt een goede vriendin van me en haar gaan we het vertellen, evenals vrienden die we zaterdag zien.
    De week erop heb ik met niemand afgesproken dus dan gaan we na de echo sommige misschien even bellen. Ik ga ons mam nu de gelegenheid geven zelf te bellen naar bijv. broers/zussen. 1 zus van haar weet het. Wij waren de dag van de echo bij pap en mam eten en toen belde m'n tante. Ik zei tegen ons mam; "vertel het maar lekker".. Ze kreeg het alleen bijna niet gezegd... schoot vol. Zó schattig! "ze zijn nu verder"... aandoenelijk he!
    Ook pap en mam hebben er nu een beter gevoel over.
    Ik heb goddank nog geen bruin of rood gezien dus ik hoop dat dat een goed teken is! Ik weet dat dat niet altijd iets zegt maar.... julllie snappen natuurlijk wel dat ik de vorige zwangerschap continu bruin zag en dat dat toen een slecht teken was.. ik nu heel blij ben dat ik het nog niet gezien heb! (afkloppuh!)
    Ik verheug me zo enorm om goed nieuws te mogen vertellen de 27e. Maar goed, ik houd er nu over op.. m'n fantasie van "wat als..." gaat het zo weer overnemen bah!

Hele fijne avond meissies. Ik ga lekker met m'n schatje kroelen.

xxx

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieve tante Ink!

Misschien komen we elkaar nog wel tegen donderdag op de beurs dan ;) Zou leuk zijn toch?! Hihi! Misschien herken je me niet, want ben vandaag naar de kapper geweest en er is héél veel afgeknipt :D Ventje is helemaal in luv, dus denk dat het wel leuk is!

Meiske, zo leuk om je zo enthousiast te 'zien'. Komt helemaal goed! En ben reuze benieuwd of Pip een neefje of nichtje krijgt ;) Spannend!

Dikke kusssss Xx

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ow en Maaike, ik heb ook al een hele poos niks van Marleen gehoord. Heb d'r laatst nog gekrabbeld, maar niks terug gezien... :( Hopelijk gaat wel alles goed. We zien d'r vast snel wel weer!

Enne... Kaartje zie ik wel verschijnen dan!

Ik ga er weer vandoor en lekker knuffelen met m'n schatje! (en straks ANTM kijken... FOUT - I know ;) )

Xx

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej moppie,

Ben ook heel blij dat ze er op m'n werk zo mee omgaan hoor! Heb nu een andere leidinggevende en hij is een heeeeeeeel stuk menselijker, dus das mooi ;) !

Leuk zeg dat jullie al bijna uit de namen zijn! Maar blijft inderdaad lastig. Ik ben nu al zooo benieuwd naar jullie Pip!

Mijn buikje blijft wel groeien, dus daar ben ik wel blij mee! Zal binnenkort weer een nieuwe foto maken en in m'n album zetten.

Fijne avond meis!

Kussie

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Fijn dat je zo aan het genieten bent meis! Ben echt heel blij voor jullie!
    xxx

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieve Inkie,

wat fijn om te horen dat alles goed met je gaat!
    Ben ook heel benieuwd naar je buikkie hoor!

En wat heerlijk dat je nu zo positief bent. Kan me voorstellen dat je je de 27e misschien iets anders voelt, maar dat gaat helemaal goed komen, echt!

Veel plezier op de 9 maanden/huishoudbeurs!

Kroel ze :)!

Dikke kus

10. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames,

hier gaat alles wel oke, blijf natuurlijk zenuwachtig voor maandag, maar goed misschien is er gewoon niks aan de hand, en dat er gewoon veel vruchtwater aangemaakt word!morgen testen en maandag echo en dan die vrijdag horen we de uitslag.

he inkie, leuk he negenmaandenbeus. ik ga vrijdag heb er zo'n zin in. verheug me er echt op.

debsel: jaja is echt heel leuk zo'n dagboek, zal straks wat foto's in m'n album zetten.

Maaike:wat leuk dat je ons uitnodigd. alleen jammer dat ik niet kan komen. ik hoop dat het dan niet lang meer duurd ;) maar wel heel leuk.
    kreeg zaterdag ook al twee uitnodigen voor 2 feesten, maarja mei is riskant! niks aan te doen.
    ik wil wel graag je adres dan, kan ik een leuk kaartje sturen. mag hoef niet hoor.

debbedebs:je hebt wel een super baas he, echt fijn dat ze er zo rekening mee houden. want ja de baby en jij zijn het belangrijkste. gewoon lekker thuisblijven komt echt wel goed hoor meissie. bij mij was het rond 16 17e week ook wel over. komt goed meissie. sterkte verder.

LJ: wow meissie. das wel heftig ja. maargoed idd je lichaam kan wel wat hebben. als je verder niks hebt gevoeld dan is het toch wel goed?!
    hoe was het nou met dat huisje zaterdag?

cathie: he meissie, he is het kamertje al helemaal klaar?leuk he. bij ons is het bijna klaar op de klamboe na. maar goed dat komt ook wel. je hebt zeker een mooi buikje. ze zeggen als je buik naar voren draagt dat je een meisje krijgt!;) bij jouw klopt dat alleen nu nog bij mij afwachten, ik draag ook naar voren, haha. ach als het maar gezond is toch.

hoe gaat het verder met de andere dames?
    ja marleen weet ook niet hoe het met d'r is!
    fijne avond allemaal, ga ook even met m'n mannetje kroelen. (goed idee ink :) )
    knuffels miesje

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik reageer niet meer vandaag.
    Ik gooi de laptop nog net niet uit het raam..

Maar had tot 2 keer toe een mega-lang bericht en nu is ie weer weg!

AAAAARGH!

Fijne avond allemaal, ik reageer morgen wel weer ff als ik op het werk zit ;)

Kusjes

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    aahh irri he meis, heb ik ook weleens gehad, morgen weer een dag hoor.

oja dames, heb op hyves de foto's van het kamertje opgezet. dat duurd zo lang als ik ze in m'n album zet.

doei doei

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey hey,

Het huisje was echt nix... Onze lieve heer had nog een beter onderkomen toen ie geboren werd ;)
    Echt heel verschrikkelijk!

Fijne avond allemaal!

xxx

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ooh, enne... ik ben gewoon mega onzeker... wil allemaal heel graag... de afgelopen dikke twee jaar proberen, lange wachten op doktoren en uitslagen en NOD's, de miskramen en de bbz, ik denk dat het gewoon allemaal teveel is en me om het minste om geringste super zorgen maak... ik zie wel en wacht wel af... komt goed ;)

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ik ff snel vanaf het werk..
    Allemaal werkse vandaag, de één beterschap en de ander geniet van je vrije dag/dagen.
    Ik probeer later op de dag nog wel ff te spieken, anders reageer ik vanavond weer. Als de laptop meewerkt/de site..

Dikke x

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    LJ jammer van het huisje en kan je onzekerheid snappen hoor je hebt best veel meegemaakt om zwanger te raken.
    Ik hoop zo voor je dat het raak is en dat het gezond mag blijven zitten bij je.

Heidi ja irri heh berichtjes typen en dan floep weg zijn ze hahaa werkze meid.

Hier ff sjaggie dagje gehad veel buikpijn en was nog steeds ongie dag 14 a 15 dus was erg leuk en was ook een huildagje op het werk dus ben lekker in bad gaan liggen en daarna lekker in bed tv gaan kijken.

NOg een weekje en dan me intake bij de gyn word nu wel zenuwachtig hoor haha vooral na zon lange bloedings periode :(
    Maar goed we houden moed.

Ik vlieg naar me werk en lees jullie vanaaf wel weer
    groetjes ,
    Melanie

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goodmorning meiden!

@Lj, jammer van het huisje meis, en kan me heel goed voorstellen dat je een beetje onzeker bent hoor over het zwanger worden, jullie hebben al genoeg mee moeten maken met z'n 2en... maar ik heb wel goede hoop voor je hoor meissie.... Ik denk aan je :D
    @Ikheid, oeh vervelend he meis? ik heb het ook zo vaak gehad haha, kan je zo pissig om worden, en al helemaal als het 2x achter elkaar gebeurd ;) Werk ze vandaag!
    @debsel, meis wat een leuke coupe heb je toch :D Staat je erg leuk! Gaat het goed met je verder?
    @mel, kan me voorstellen dat je ff een dipje hebt gehad hoor... Gelukkig mag je snel naar de gyno, hopelijk komt er iets positiefs uit en kun je weer verder ;)
    @iedereen die me het adres heeft ge-pbt hebben, i kstuur jullie een kaartje en zie wel wie er komt ;)

Hoe is het met de rest?
    Ik ben flink misselijk opgestaan vanmorgen haha, lekker 2 dagen vrij, daar geniet ik nu nog meer van!
    Ik ga vandaag ff wa dingetje regelen en opvragen voor de bruiloft ;)

Liefs Maaike

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden! Net bij de VK geweest voor controle. Alles was weer goed, bloeddruk weer keurig laag en Uk's hartje was goed te horen en ze was weer lekker aan het trappen. M'n baarmoeder zat nu 2 vingers onder m'n navel en was 16cm (gemeten van muts tot navel). Was ook goed, hij groeit goed zei ze.
    Alleen kreeg ik te horen dat er uit mijn bloedwaardes kwam dat ik niet meer antistoffen heb tegen rode hond, dus ik moet ver uit de buurt blijven van mensen/kindjes met rode hond. En als Uk geboren is, dan moet ik me weer laten enten :( Nou ja, als dat alles is :D

Hoe gaat het hier?

@Miesje: hey meis, ja kamertje is zo goed als af. Alleen klamboe en gordijntjes en lamp nog, maar dat kan altijd nog. De meubels staan wel! Hoe voel jij je? Kan me voorstellen dat je nerveus bent, maar maak je niet gek he?

@Maaike: hey meis, hoest met jou? Ben je vrij vandaag?

@Debsel: heb je een nieuwe coupe meis? Ben benieuwd hoor!

@Ink: hey meis, hier alles goed hoor! met jou ook? Wat lief dat je mams volschoot toen ze het mocht vertellen. Tis ook wel leuk nieuws he?

@Ink en Debsel: hey meiden, ik ga donderdag ook naar de 9maandenbeurs. Kijken of ik jullie ergens tegenkom haha.

@Sjaan: jeetje meis, kan me voorstellen dat het allemaal ff teveel werd. Wel aan jezelf denken hoor! Gelukkig begrijpen ze je wel!

@Debbedebs: hey meis, hoest met jou? Ik hoop zo dat het snel over is met je misselijkheid en dat je echt kan gaan genieten... Hier alles goed hoor. Halve dagen werken bevalt super en is ook nog steeds genoeg voor m'n rug nu.

@LJ: jammer van het huisje meis. Gelukkig zijn er nog genoeg huisjes en vind je snel wat. En niet al teveel zorgen maken he? De buik kan veel hebben hoor! Wanneer ga je weer testen?

@Melanina: jammer dat je een baaldag heb. Doe rustig aan maar.

@Ikheid: echt irritant he als dat gebeurd? Ik kopieer soms ook berichten als ik twijfel en als het er dan niet staat, dan kan ik het zo plakken in een nieuw bericht. Hoef je niet opnieuw te beginnen.

Nou, vandaag zal ik wat langer op het werk zijn (zeg maar tot 12:30 ongeveer), omdat ik vanmorgen later was. Maar ga nog altijd op tijd naar huis :D

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey hey, fijn hoor cath! gaat goed dus :)
    ik test pas weer vrijdag of zaterdag, om teleurstelling te voorkomen :)

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @lj he meissie, ben benieuwd, hoop dat je test heel posi uitslaat dan, laat t me ff weten dan he ;)
    @Cath, idd vrij vandaag, gelukkig maar, ben ontzettend misselijk, net wel ff wat in huis gedaan maar ging met moeite haha.

Net mijn ideeen voor de bruidstaart doorgespeeld aan mijn oud collega, die maakt hele mooie taarten voor een mooie prijs! Dus ben benieuwd wat ze er van maakt!

Hoe issie verder hier?

Liefs

Deel Deze Pagina