Om gek van te worden...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by debsel82, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi Hoi,

Ik ben net 2 uurtjes geleden terug gekomen van de beurs......We waren er ook al om 10:00 uur maar daardoor konden we wel als eerste een 3d echo laten maken. hihih

Ik krijg waarschijnelijk wel een eigenwijs kindje want ons beebje wilde niet de goede kant op kijken hihihih. Wel weer hele mooie beelden erbij en zelfs een dvd van 20 minuten met beelden en uitleg erbij....echt zo stoer.

@Cath
    Echt onwijs leuk dat ik je nu even in het echie heb gezien. Je lijkt me wel een gezellige meid.....Bij de volgende date moet je er ook zeker bij zijn....(Iedereen natuurlijk)....Jammer dat je duizelig werd, maar al die drukte, vind het ook niet zo gek...pfffff

@debsel
    Wist niet dat jij ook ging, anders had ik wel even goed gekeken ook naar jou gezicht.....haha maar goed in die drukte kun je ook haast niet verwachten dat je iemand tegen komt.....moet wel heel toevallig zijn (net zoals bij cath en mij)
    Hoe gaat het nu met jou? voel je de baby al erg goed? Ben benieuwd.

@ LJ
    Hoe was jou dagje uit? Beetje leuke dingen tegen gekomen enzo? wat een drukte he!
    Lees dat je bijna kan testen? erg spannend! Ik hoop op alle goeds....! dikke knuf!

@ikheid
    Tof dat je zoveel hier bent, en zo met iedereen meeleeft. net zoals deb als zei....Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is nu.....Al dat wachten...Bah, wel knap hoor dat je dan toch zo positief kan blijven en leuk meeklets met iedereen....bewonderingswaardig!

@sjaantje en Maaike
    Lees dat jullie allebij zaterdag gaan....Veel plezier hihih, maar dat zal wel lukken denk ik! Is erg grappig om over de 9 maandenbeurs te lopen en van alles te zien.

@inkie
    Hoe was jou dagje beurs? beetje leuk gehad? Heb je niet voorbij zien lopen! jammer...nog leuke dingen gezien en gekocht?

@ de rest....
    Hoe is het met jullie allemaal?/

Ik ga nu even kijken of ik wat foto's online kan krijgen, is altijd zin gedoe....

Liefs Marleen

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Goedemorgen meissies,

Zo zeg, wat was ik geslóópt na zo'n dagje beurs poepoe!

Was wel echt kei leuk. Paar dingetjes gekocht en ik zei nog tegen mijn vriendin toen we bij de babydump stonden; zoiets met opa of oma erop vind ik echt mega schattig.
    Ink vind het best eng maar.... heeft een rompertje gekocht (écht ieniemienie!) met "ik ben opa's trots" erop. Stond haast te brullen bij de kassa haha!

Wat was het druk zeg tjonge, helemaal in de je-mag-hier-proeven hal!

En wat denk je; ineens komt er een meisje op me af gelopen en zegt; hey hoe is het met jou?
    Lady Joey!
    Dat je me herkent had zeg, zag eruit alsof ik onder een auto had gelegen, tenminste zo voelde ik me.
    Ik had jou niet meteen herkend, dat zag je wel aan me denk ik he.
    Sorry! Zal de moeheid wel zijn geweest. Wij gingen richting uitgang. Paar meter verder dacht ik, oja.. jij was met je moeder en zus!
    Stom zeg dat ik goed moest kijken, ik gooi het op de vermoeidheid.

En LJ... wat denk je.. posi test?

Fijne dag meiden.
    xxx

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Nope... negatief...
    Stomme testen ook... ik ga zo maar s flink onder de douche staan en frustraties botvieren op het huis met poetsen enzo.

HHB en 9MB was errug gezellig. De 9 MB was eerlijk gezegd wel wat confronterend, maar over de gehele HHB zag je dikke buiken kleine kindjes, etc etc. Dacht dat ik er wel tegenkon, maar was stiekem toch wel lastiger dan ik had verwacht...

Ink, tja... heb ik van mn vader... als ik een gezicht ken, vergeet ik m praktisch nooit... ;) Ennuh, je zag er helemaal niet slecht uit ;) Alleen vermoeid, maar dat is logisch, na zo'n dag!

Kus

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Morgen meiden! Zo heb ik lekker geslapen vannacht zeg! Niet raar natuurlijk ook. Ik heb me wel wat verslapen vanmorgen :oops: Nou ja, geen probleem hier gelukkig.

@Inkie, LJ, Debs: jullie vonden het dus ook geslaagd? Ik ook hoor, maar wel druk. Poeh! jammer dat ik jullie gemist heb, maar het is ook zo groot daar. LJ, kl*te van je nega-test meis. Getver. Kan me voorstellen dat je baalt.

@Maaike en Sjaan: hoest met jullie? Veel plezier zaterdag hoor! Vertrek wel op tijd van huis, de beurs gaat om 11:00 uur open, maar hoe eerder je er bent des te beter. Veel plezier!

@Marleen: hey meis! Was zeker toeval dat ik je zag. Was je met je moeder? Ik wel. Wat was je laat thuis joh! Jeetje. Maar je moest ook nog wel een stuk rijden he? Ben benieuwd naar je echo foto's hoor!

@Ikheid: hey meis, hoest met jou? Hoe voel je je?

@Anderen: met jullie ook alles goed?

Nou, nog 1 ochtendje werken en dan weekend (godzijdank). Vanavond naar vrienden die een kleintje hebben van nu 2 maandjes. Zo schattig. Gaan jullie verder nog wat doen?

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Het was echt belachelijk druk!
    En wat ik heel erg vond opvallen... dat veel mensen gewoon echt chagerijnig waren, niet normaal...
    Voor mij was het een dagje uit, lekker relaxed, maar dr waren echt veel kwaaie koppen aanwezig hoor!

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hey LJ, ja dat viel mij ook op. Mensen gingen ook duwen enzo. Hou ik al helemaal niet van en ik ga ook echt niet harder lopen of aan de kant. Maar ja het was ook zo warm en druk. Ik werd er ook chago van op een gegeven moment. Je kon heel moeilijk bij sommige standjes komen vond ik. Gelukkig kon ik wel de dingen kopen die ik wilde hebben, dus dat scheelt. Heb jij nog wat leuks gekocht op de 9MB of HHB?

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Enkel op de hhb. Gewoon wat handystuff en goedkope producten die in de winkel eens zo duur zijn... that's it ;)
    Had jij dat van w&p enzo gekocht? Dat is echt mooi spul!

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hey meis. Ja ik heb een W&P boxkleed gekocht voor de helft van de prijs van wat ie normaal is en een lampje. Echt heel schattig. Nog genoeg andere spullen ook gekocht hoor, maar van W&P alleen bovenstaande.

En handige dingen voor in huis is altijd mooi meegenomen, toch?

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    daarom ;) mooi hoor!

dikke kus

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hellowa lieffie's

wat grappig om te horen ink en LJ dat jullie elkaar tóch tegenkomen ;)
    Ben benieuwd naar morgenm heb er zin in :D

heb vandaag echt teveel gedaan, och mijn rug en buik deden heel erg zeer, buik stond helemaal strak en heupen zeg, pff maar goed tis voor een goed doel ;)
    Hoe is het hier?

LJ nega? nou je zeg, dat had ik niet verwacht meis!

Kus

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Weekend Maaike! Hoe staat het met de vorderingen voor de grote dag?
    Ga je nog wat leuks doen in je weekend?

@ LJ.. balen wijffie. Maar jij gaat eerst lekker de DUIVEL uithangen met carnaval en daarna ga je lekker met frisse moed verder. Komt helemaal goed!
    Ga je binnenkort nog huisjes bekijken?
    Dat die chagerijnen gewoon thuis waren gebleven! Chagerijn, chagerijn, wat ben jij een chagerijn (ken je dat nummer van Gordon! hahaha, lachuh)..

@ Cathie, het gaat hier zijn gangetje. Enorm veel steken in onderbuik. Maar dat had ik voorgaande rondes ook al..
    Weekend wijffie!
    Zo ik ben er echt aan toe.. Lekker lamballen dit weekend.
    Wat leuk zeg die W&P spulletjes allemaal..

@ Inkie, dus toch wat gekocht! Leuk zeg! Wat was de je-mag-hier-proeven hal? Wat voor soort dingen kon je proeven?

@ Marleen, wat lief van je zeg om dat te zeggen! Tja ik leef met iedereen hier mee, of ze nu zwanger zijn of niet.. Ik hoop me snel aan te kunnen sluiten bij de club zwangere vrouwen.
    Wat leuk van die 3D echo en dan ook nog beeld- en geluidmateriaal meegekregen, mazzelpik! Das weer een extra collectors item voor je verzameling ;)
    Ik zie nog geen foto's in je album, is het niet gelukt?

@ Debsel, weer helemaal bijgekomen van de beurs? Ik heb allerlei soorten lekkere thee in huis gehaald, ga het hele weekend lekker theemusten, hihi! ;)
    Heb je nog wat gekocht op de beurs?
    Het gaat wel hoor.. enorme steken in mijn onderbuik, als ik erop druk doet het zelfs zeer.. Steken zeg maar. Maar dat wil niks zeggen, ik w8 rustig af.
    Lief van je wijffie.. Ik hoop het zo!
    Tuurljk leef ik met jullie allemaal mee, dat zullen jullie straks ook bij mij doen.

@ de rest van de meisjes.. Hoe is het?!

Mies, hoe gaat ie? Al wat meer duidelijkheid?

Debbedes, nog steeds zo misselijk?

Kusjes en liefs

Heidi

12. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi meiden heb lang getwijfeld of ik het hier neer zou zetten , maar er zit een klein kansje in dat ik dus wel zwanger ben.
    Ik deed vandaag gewoon een test omdat ik di naar de gyn moest dacht heb ik dat gehad kan ik daarna lekker weekend vieren .
    Blijkt die test gewoon licht positief te zijn.
    NOu 2 digitale geprobeerd hebben we verklooit hahah.
    Dus ik weer een KV test gedaan ja hoor een streepje .
    Maarja ik natuurlijk nu bang want die 2,5 week bloedingen kunnen nooit goed zijn.
    Ik naar de huisartsenpost die kon mij niet meer vertelen.
    Moet morgen om 12 uur naar de gyn toe .
    Ben zo bang dat of het mis is of dat er gewoon niks zit en die testen me gewoon belazerd hebben.

Dus heb even een emo en angstige avondje :(

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Succes bij de gyn melanina!
    Snap dat je bang bent.

Maar.... je hoort wel vaker bloedingen die uiteindelijk geen schade bij de baby hebben aangericht. (doorbloede baarmoeder etc.)

Duim!

14. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    heb kort geslapen mar 5 uurtjes en ben nu kotsmisselijk blegh maar goed hopelijk voor een goed doel.

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    hey mel spannend meis ik heb ook bloedverlies gehad hoor donkerrood maar ook helderrood....vond dit ook heel erg eng maar alles is goed met de uk dus ik duime echt voor je meissie!
    zo ik ben dr klaar voor zometeen de bus in en dan richting a'dam ben erg benieuwd!
    fijne dag meiden kussie!

16. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja nou 2,5 week bloeden is niet goed geloof ik maar goed merken het over 4 uurtjes.
    wat een dag zeg eerst positest en daarna lig je bij de huisartsen post.
    Maar ben echt bang hoor echt zo erg gewoon.

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    ja ik snap het meis het is ook niet niks natuurlijk doe rustig aan he....xx jeanne

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

He lievertjes!

Mel.. wat lees ik nou? Laat je ff weten hoe het was? Ben zo benieuwd en leef zo met je mee..
    Ik lag er gisteren optijd in. Was zo moe en mijn buik werkte ook niet echt mee, zo'n enorme steken/krampen..

Ventje komt zo thuis van het werk, ik heb huis van boven naar beneden gespoetst en dadelijk gaan we de stad in, nieuwe mobiel voor mijn ventje halen en abo verlengen.

@ Sjaantje, veel plezier! Niet te veel kopen hè! Hahaha!
    Moet ik zeggen.. ik zou echt blijven kopen ;)

@ alle meisjes.. Hoe is het?

Wie gaat er allemaal carnavallen? Alleen LJ?

Dikke x en veel liefs

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Net gewerkt en ff boodschappen gedaan... Hier alles rustig, we moeten ff wachten tot dinsdag met testen... kijken of ik dat trek.
    Verder gaan we vanavond lekker carnavalluh! Mn zusje komt ook en haar vriend uit Leusden gaat ook meevieren ;) Zullen s ff laten zien hoe je carnaval viert ;).

Melanina, jeetje meis, heftig allemaal. Ik hoop zo dat je duidelijkheid gaat krijgen, want dit is echt helemaal nix!

Ikheid, heel veel plezier in de stad. Geniet ervan meiske! Hoe is jou gevoel deze maand?

Sjaan ook bloedverlies gehad? Jeetje meiS! maar je echo was wel goed?

Hoe is het met jou Inkie meis? Aankomende week weer fijn een echo... ben zo benieuwd!

Maaike, jij begint ook nu lekker echt te weten dat je zwanger bent ;) Goed hoor! Zwanger zijn is een hele gezonde ziekte ;)!

De debs, Cathie, Marleen, Mies en iemand die ik vergeet misschien... Hoe is het met onze moeders in spe!

Dikke kus!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé LJ!

Nog ff w8en jij dus.. Maar eerst vanavond ff flink de beest uithangen! Laat ze maar eens een poepie ruiken ;)
    Ik weet het echt niet, denk het niet hoor, ik ga voor de volgende ronde :D

Carnavalsuh!

X Heidi

Share This Page