Hé wijffie! Kop op, bij jou zit het allemaal goed, weet ik zeker! Je echo was ook goed toch?! Maak je niet al te druk, is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik wens je veel succes! Maaike vandaag je, Inkie volgens mij de 27e.. (klopt dat Ink) Nou ik ben weer ff werken, maar blijf stiekem af en toe kijken of Maaike al heeft gereageerd.. Ben benieuwd! X
Maaike en ? Ik moet om 4 uur terug naar de gyb dan zijn alle bloeduitslagen binnen . Heb een half dagje gewerkt maar dat viel wel ff tegen hoor ben nu kapot . MOrgen en woensdag gelukkig vrij. Dus denk dat ik vanaaf lekker ff een drnakje neem
Hé Melanina! Ik duim voor je! 'k Zal aan je denken! Lekker nu 2 daagjes vrij, geniet er maar lekker van! Dat heb je verdient wijffie.. Ik ben vrijdag vrij, lekker lang weekend Jeuheuj! X
ja heb ik wel ff verdient me weekend in halen hahaha Ach ja we gaan er gewoon weer snel voor zodra het weer mag DUs vanaaf ff ovutesten weer bestellen .
Hey ladies! Maaike, waar ben je meis? Wil héél graag horen dat jullie jullie schatje hebben gezien! En Miesje.. Ik duim voor je! Laat je snel weten hoe het is gegaan? De rest: hoe gaat 'ie meiden? Ik heb me vandaag voor het eerst echt hondsberoerd gevoeld. Heel veel last van zuurbranden en oprispingen. Net wat gehaald bij de apotheek en wat zuivel gegeten (schijnt te helpen....), dus hopelijk snel wat beter! Liefs en een dikke kuss Xx
sorry meiden haha Maar we zijn de hele dag op pad geweest Alles was goed, hartje klopt en het lag qua groei helemaal op schema Het was zo'n mooi moment, voor mijn gevoel was het wel goed maar nu zijn we helemaal in love, En zo mooi zo klein als de beeb was zo goed verstopte het zich al met de echo, het ging helemaal aan de zijkant liggen *smelt* 11 maart intake verloskundige @mel en mies, hoe was het met jullie? @deb en Ink, thnx voor jullie smsje Vervelend deb hopelijk gaat het snel beter Kus
fijn om te horen meis! Dikke kus voor jou? Hoe is t met mies en mel bij de gyn gegaan? Hier nog steeds nix.... morgen dan toch maar weer n testje... kus
spannend LJ, ik duim voor je wijffie, je verdiend het zo Wow wat geeft het een goed gevoel zeg zo'n echo... echt super! Hoe is het met de rest meiden? Kussies Maaike
@ikheid; inderdaad 27 februari echo @maaike; leuk je gesproken te hebben, fijn dat alles zo gaat met uk meissie! @debsel; he lieve toet, schiet weer niet op met onze date he met weer een boel afmeldingen? @debbedebs; hoe ist meissie, wat Twan zondag verrast!? @LJ; zou geweldig zijn meis als je morgen een posi test hebt! Laat wel even wat weten he! x
Maaike, wat gaaf zeg! Kamertje ook besteld? Debsel, sterkte wijffie! Hopelijk voel je je snel beter! LJ, houd ons op de hoogte hè! Wat zou dat gaaf zijn zeg, als je morgen een posi test in handen hebt! Ik duim voor je! Miesje, hoe was het bij jou? Vertel! Melanina, hoe waren de bloeduitslagen? Hier nog steeds last van dikke witte afscheiding (sorry voor het detail), ook steken in onderbuik.. Zo heel af en toe een flinke, harde steek. Kus
Hoi meiden! @Debsel: jammer van je misselijkheid meis. Hopelijk blijft het eenmalig. @Maaike: gaaf dat alles ok was! Zie je wel? En heb je nog een fotootje? @Mies: hoe is het met jou gegaan? @Anderen: hoe is het met jullie? Ik heb EINDELIJK foto's van het kamertje in mijn album staan (Debseltje ) en van de kinderwagen en jawel...een foto van m'n buikje die net genomen is, dus enjoy! Ik ga lekker tv kijken, tot morgen meiden.
Wat een leuk kamertje! Ooooooh echt schattig zeg.. en dat lampje.. echt te qute! En die kinderwagen, echt stoer hoor.. 21 weken al weer voorbij.. je groeit echt hard zeg! Je bent wel mooi zwanger hoor.. Ik sprak Miesje net op Hyves.. Maar ik laat het haar zelf vertellen.. is wel zo leuk hè! X
he dames. sorry voor late reactie,maar alles is goed met de baby. gelukkig. ze hebben alles weer goed nagekeken en vruchtwater telkens opgemeten en ja de ene keer veel andere keer weer normaal. de echoscopiste vond het niet verontrustend, dus alles is gewoon goed. we krijgen geen klein kindje zei ze en ik heb gewoon een dikke buik moet vrijdagmorgen op controle in het zh en hoor dan ofdat ik in het ziekenhuis op controle moet en krijg dan de bloed uitslagen ook, maar die zullen wel goed zijn anders hadden we dat al wel gehoord. ben zo blij en opgelucht dat alles goed is. @maaike: oh super meid, heerlijk omdat te zien he meid. geniet er lekker van. wat heb je bvanmiddag allemaal gedaan? ook kamertje besteld? @inkie: oh meid nog paar dagen en dan kunnen jullie ook naar jullie kleintje gaan kijken. super meid. @melanina: oh meisje sorry dat ik nog gereageerd had, maar denk wel aan je hoor. vind het echt allemaal klote voor je meid. maar idd dat ene is zeker en dat is wel een gerustelling. je mag best lekker een potje janken en verdrietig zijn he meid. het is allemaal niet niks he. sterkte verder he meid en lekker alles van je af praten,huilen etc. denk aan je meid. @debsel: aah baah meid, niet leuk he. maar ik heb ook last van brandend maagzuur en eet ook yoghurt moet ook helpen zeggen ze. komt allemaal goed meissie. @cathie: ga zo even je fotootjes bewonderen. leuk he is het al helemaal klaar? bij mij wel, alleen de afwerking dan aankleding en wat kleur. (heb ze op hyves staan) @ikheid: he meissie, hoe is het allemaal? zit je nu al weer aan het einde van je cyclus? of zag ik het verkeerd? @lj: oh meid wat spannend he, zal het zo zijn voor je meis. ik hoop zo voor je. ga je morgen testen? dames ben er zo weer ga even lekker badderen, heb ik wel verdiend vandaag voor de andere fijne avond allemaal. liefs mies
Nee, dat zag je niet verkeerd.. Nog een paar dagen. Zondag is mijn NOD. Hoe dichterbij het nu komt hoe spannender ik het vindt worden.. en toch blijf ik mijn stinkende best doen om niet te hopen.. Maar das toch moeilijk en valt echt tegen Nja.. ik zit gezellig op het w8 bankje.. Komt er nog iemand bij? Liefs
hello! chat wat een super schattig kamertje!en wat heb je een mooi buikje mag je echt trots op zijn hoor! mies wat fijn dat het allemaal goed was mijn nicht had het zelfde veel vruchtwater enz......nu supermooi kerngezond kereltje! ikheid lj jullie zitten al aan t testen bijna zo spannend voor jullie weer!en ikheid ik had ook witte afscheiding dus wie weet! verder de lady's alles oke? ink waar woon je nou precies?denk dat ik er wel bij ben hoor want wil jullie nu toch wel eens in t echie zien! nog 1 klantje en dan de rest van de week niks mee heerlijk! knuffie
Hoi hoi Maaike wat goed dat alles goed was . Lekker blijven genieten hoor . Hier ff weer een moelijk dagje achter de rug heb het 2 collegas verteld op het werk omdat ik natuurlijk na een halve dag weg moest. Nou was wel moeilijk hoor. Pff wist niet dat het zoveel met me zou doen . Vooral omdat ik neit eens echt wist dat ik zwanger was en op het moment dat ik het wist ik eigenlijk ook al wist dat het niet goed was. Maar toch lijkt het net of ik klein deeltje van mezelf ben kwijt geraakt hoe gek ook. Ik heb altijd gezegt dat als ik kids krijg ik de namen in mijn tattoo erbij ga zetten en ik weet nu al voor mezelf dat ik ook iets erbij ga zetten wat me aan dit sterretje laat blijven denken hoe raar ook. De uitslagen waren gelukkig goed bloedgehalte was weer gestegen alleen het hormoon zit nog in me lichaam dus morgen moet ik me gewoone afspraak wel na komen en miss vrijdag weer bloedprikken en heeeel miss toch een curritage ondergaan maar de gyn acht die kans wel klein. Ook blijf ik nog vloeien en hou ik bekken pijn Maar goed heeft ff tijd nodig en dan daarn alacht de wereld mij weer toe.
mel doe je rustig aan meis tis niet niks he en je kunt altijd alles kwijt hier!en neem je rust is echt heel belangrijk......liefs sjaantje
jawel doe heel rustig aan ken me lichaam en verwerk het op mijn manier . Maar had nooit gedacht dat het zo moeilijk was.
nee meis het is een deel van jou ondanks dat het nog zo klein was maar ik geloof er heilig in dat het toch al zn eigen zieltje heeft dus het is helemaal niet gek dat je het er moeilijk mee hebt....xx
Aaaah Mel.. Ik weet ff niet zo wat ik zeggen moet. Maar ik denk aan je! Kanp van je dat je het hebt verteld, je moet ook dìt kunnen delen! Zo kan je het misschien op langer termijn iets makkelijker van je af zetten.. Dat heeft echt tijd nodig. Doe rustig aan, neem (zoals je al zei) maar een lekker drankje.. Succes deze week met uitslagen en nog eventuele onderzoeken. * ik denk aan je * Dat van die tattoo.. dat wil ik ook. Ik heb al een tattoo en zou graag de namen van mijn kids erin willen laten verwerken of de namen ergens anders in het klein willen laten tatoeeren.. Dikke knuffel voor jou