Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey meis,

Ik heb ook last van pukkels... en die heb ik nooit! Ook die witte rommel in mn broekje en ni zo'n beetje ook ni... gatver! Maar ongi blijft uit... grrrrrr

Kus

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @ikheid, ik moet zeggen dat mijn gevoel ook niet 100% overtuigd was dat ik zwanger was, afscheiding heb ik vooral nu erg veel last van, tis ook echt veel, soort speldenprikjes heb ik niet echt gehad, wel lichte steekjes....
    Het klinkt wel hoopvol meissie, dus duim heel hard voor je ;)

Ik ga ook lekker in bed tv kijken :D

xxx

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Spannend LJ.. Wanneer test je weer?
    Kut ja die pukkels en die witte troep :(

X

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks wijffie!
    Ik ga ook op bedliggen..

X

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen! Zo gister ff een dagje overgeslagen ivm drukte. Had even geen tijd en puf om achter de pc te kruipen thuis.

@Ikheid: afscheiding en steekjes zijn goede tekens. Ik had ook geen goed gevoel die maand en dacht (wist bijna zeker) dat ik niet zwanger was. Wel dus :D Dus je weet maar nooit! Wanneer ga je testen?

@Sjaan: denk je wel aan jezelf? Ik weet dat rustig aan doen moeilijk is, maar je moet ook aan je kleine denken he? Dus niet stressen en echt die momenten pakken voor jezelf!

@Maaike: hoest met jou meis? Ga je je echo foto hier nog plaatsen? Heb je het kamertje besteld? Hij is leuk hoor!

@Mies: fijn dat alles in orde was meis! Hele opluchting zeker? Nu kun je gaan genieten van de laatste weken! Jeetje wat gaat het hard joh! Je zit al bijna bij de 30!

@LJ: hoest met jou? Hoe was carnaval?

@Inkie: bijna echo he? Spannend meis! Geniet ervan hoor, het is vast helemaal in orde!

@Debsel: hey meis, nog zo moe? Hoe is het met jou en Pipje?

@Debbedebs: fijn dat het beter gaat met je meis. Hopelijk verdwijnt die misselijkheid nu helemaal!

Hier gaat alles goed. Uk heeft zo haar momenten van wel of niet willen trappen. Ene dag is ze druk, andere dag heel rustig. Het varieert nogal. Vooral 's ochtends of 's avonds voel ik haar het meest. Overdag zal ze wel lekker liggen slapen :D
    Voor degene die de foto's nog niet gezien hadden van het kamertje met meubels, ze staan in mijn album!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Cathie,

IK probeer niet te gaan testen.. AHUM! Zondag is mijn NOD, we shall see..
    Misschien dat ik zondag wel test. Weet 't nog niet..

Fijn dat je die Uk zo goed voelt zeg! Moet een heerlijk gevoel zijn..
    Ik ga nog een x fotootjes kijken. Volgens mij had ik ze al gezien.

Kus

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Foto's had ik al gezien.. echt kei qute! Daar mag die kleine trots op zijn zeg op zo'n mooie kamer :D

X

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Ikheid: tja, ik had me echt voorgenomen tot zeker 4 dagen na m'n NOD te wachten haha. Gelukkig was het me gelukt :D

Ja we zijn ook heel trots op het kamertje :D

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goodmorning allemaal :D

Zo nog lekker een dagje vrij, lekker een broodje op bed gegeten en een kopje thee erbij :D
    Nu lekker wat voorbereiden voor de bruiloft :D

Hoe is het hier met iedereen?

Liefs Maaike

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    morgen weer bloedprikken .
    heb nog steeds buikpijn en bloedingen dus ga zo lekker nog tukken.

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Maaike: zo dat is lekker wakker worden zeg! Morgen ben ik een dagje vrij lekker. Ga je nog wat leuks doen vandaag?

@Melanina: beterschap en sterkte meid.

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hye,

Heb maar een dagje carnaval gevierd, maar was errug gezellig. Rest van de dagen ziek. Knap nu weer een beetje op gelukkig.
    Nog steeds niet ongi, zal vandaag wel komen, heb wat krampen in mn buik. Verder net een bloedneus... heb ik nooit haha! Als t ni beneden wil vloeien dan maar boven?!?!?!
    Nee, denk niet dat ik nog eens hoef te testen... Blijft het uit, dan wordt het maandag... ik moet wel, want bij de zes weken moet ik een afspraak bij de internist en gyn...

@ Maaike: Lekker zeg, ontbijtje op bed! Veel plezier met de voorbereidingen!
    @ Cath: Lekker een dagje vrij morgen, nog ff op de tanden bijten!
    @ Melanina: Jeetje meis, doe rustig aan he. Sterkte...

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    heej LJ,

Ja is wel lekker wakker worden zo ;)

Balen wijffie :(

@mel, rustig aan en sterkte....
    @cath, niet echt iets bijzonders vandaag haha, ff kijken voor de trouwkaarten :D errug leuk en moeilijk haha :D

Liefs

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieverds!

Even vlug een berichtje van mij. Ben inderdaad nog steeds erg moe 's avonds, dus de pc staat weinig aan. Sorry! Verder gaat het wel heel erg goed hoor ;)

@ Inks: echt keilief dat de date bij jou mag... Jammer dat er weer veel niet kunnen. Misschien toch maar verzetten dan? Enne... Nog een paar nachtjes. Komt helemaal goed joh! Heb je wat leuks gezien (kamertje)?
    @ Debs: keilief je sms'je gisteren meis :D Gelukkig gisteren geen last gehad van zuurbranden, maar ben er nu in elk geval op voorbereid. Heb kauwtabletten in m'n tas en zorg dat ik meer zuivel binnenkrijg per dag... Foto van je kamertje is hartstikke mooi! Gaaf hoor, dat strakke witte ;) Zal zo gaaf zijn om het straks allemaal in te richten!
    @ Mies: wat een fantastisch bericht dat alles goed is! Ik had niet anders verwacht, maar toch! Je hebt gewoon een grote beeb. Niet zo leuk voor de bevalling ;) , maar er is in elk geval een goede verklaring voor je grote buik!
    @ Cath: zo zeg! Met meubeltjes erbij is het meteen een heel ander gezicht he?! Hartstikke leuk met al die woezel en pip spulletjes! Loop je geregeld even binnen? Wij moeten echt elke ochtend even kijken hier... :oops: Onvoorstelbaar dat straks onze hummeltjes daar zullen slapen he?! Enne... Buikje groeit goed dame!
    @ Ikheid: meissie, ik had dezelfde klachten toen ik zwanger bleek te zijn. En een 'onbestemd gevoel' erbij. Zo durfde ik niet te zeggen dat ik zeker wist dat ik zwanger was, maar wist ik wel heel zeker dat ik maandverband in m'n tas hoefde te stoppen want was toch niet nodig. Snap je 't nog? En die prikjes is héél kenmerkend. Ik had die nooit bij m'n ongi. En die stortvloed aan afscheiding kan ook héél goed wijzen op een zwangerschap. Hoop het echt! Probeer in elk geval te wachten tot zondag meis. Ik duim!
    @ LJ: verdorie, snap er niks meer van bij jou met die testen. Pfff... En bloedneus is dan weer een teken dat wél zou kunnen wijzen op zwangerschap. Over een paar dagen toch maar weer eens testen dan... En beterschap nog he!
    @ Sjaantje: rustig aan meid! Het kan wel niet in je zitten, maar soms is het gewoon geen keuze. Je kindje heeft er niks aan als mama straks niet meer fatsoenlijk kan lopen op stoeien omdat ze te koppig was om in de zwangerschap rustig aan te doen ;) (en ik overdrijf expres een beetje) Maarrrr... Jij kent je lichaam zelf het beste dus...
    @ Maaike: hey lovebird! Haha, 't is allemaal wat he! Trouwen en zwanger... Echt leuk al die berichtjes op hyves he. Heb daar toen ook écht van genoten.
    @ Melanina: rustig aan he....
    @ Marleen: hoe gaat 'ie schat?

Nou meiden, ik ga ervandoor... Vandaag begrafenis van een collega. Hersentumor en op 55-jarige leeftijd. Bah! En dan morgen begrafenis van de opa van een van m'n beste vriendinnetjes. Zucht!

Dikke kusss Xx

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Debseltje, veel sterkte bij de begrafenissen. Nooit leuk zulke gebeurtenissen :(

Ik had al zo'n vermoeden dat je moe zou zijn, anders ben je wel aanwezig hier namelijk. Jouw buikie groeit ook goed he? Zag ik op je babysite dan! Gaat aardig opschieten. Jij bent 2 weken verder als ik he?
    Hier gaat buikie idd ineens erg hard. Leuk juist, lekker pronken ;)

We zijn ook heel blij met het kamertje. We lopen zeker wel elke dag (al dan niet om de dag) even binnen om te kijken enzo. Zo leuk. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat daar straks MIJN kindje ligt. Heel onwerkelijk nog steeds. Heb jij dat ook?

@Maaike: leuk trouwkaarten uitzoeken! Een oom van mij werkt bij een drukkerij en die gaat een geboortekaartje voor ons ontwerpen. Leuk hoor een uniek kaartje. Nou ja, als het leuk wordt dan haha! Maar eind juni trouwen gaaf! Hopelijk is het goed weer dan! Heel hard duimen dan maar!

@LJ: echt vreemd hoor van je testen... Maar had je vorige keer dat ook niet en dat uit je bloeduitslag kwam dat je wel zwanger was? Kan dan nu niet weer zo zijn? Of heb ik nu iemand anders voor me :oops: Sorry, ik weet af en toe niet meer hoe of wat haha!

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    blegh net weer moeten spugen :(
    Maar ja het hoort erbij he ;)
    Maar ja tis natuurlijk niet fijn, vind mezelf ff lekker zielig en lig met een deken op de bank, misselijkheid is ff gezakt, hoop dat ie ook wegblijft haha!

Liefs Maaike

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meiden,

@Deb, heel veel sterkte vandaag en morgen lieverd! Dit zijn echt ontzettend vervelende gebeurtenissen. Doe rustig aan he meis. Ik denk aan je! Dikke kus

@Maaike, vervelend meis dat je zo beroerd bent. Hopelijk heb je er niet te lang last van. Veel plezier met de trouwvoorbereidingen. Kaarten uitzoeken is idd erg lastig. Ik zal een foto van onze kaart wel even in m'n album zetten, wij vonden hem namelijk helemaal geweldig!

@Cathie, kan me voorstellen dat je af en toe even op het kamertje gaat kijken en dat het ook nog heel onvoorstelbaar is dat daar straks jullie kindje lekker ligt te slapen.

@LJ, gelukkig dat je je weer iets beter begint te voelen meis! Hopelijk zet of je ongi nu door of test je gewoon positief. Maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

@Ikheid, je klachtjes kunnen idd duiden op een zwangerschap, maar dat is zo moeilijk te zeggen. Hoop echt voor je dat je zondag gewoon positief test!

@Inkie, hoe gaat ie lieverd?

@Mel, sterkte meis.

Vanochtend naar de verloskundige geweest. Alles was helemaal goed en we hebben ook het hartje van ons mupke gehoord! Was echt helemaal geweldig! Ze zette de doptone op m'n buik en meteen was het hartje heel duidelijk te horen!
    Vanochtend, net voordat we weg moesten, nog wel moeten spugen, dus dat was minder. Ben ook erg misselijk vandaag. Doe het maar weer even rustig aan.
    Ik heb me ook opgegeven voor zwangerschapsyoga. Ik ga 30 maart starten, dus ik ben benieuwd!

Liefs xx

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Jah, ik heb echt geen idee! Alleen wat krampen in mn linkerlies en mn rechterzijflanken... lichte steken, nix aparts... soms wat rugpijn... normaal lig ik serieus krom van de pijn... maar goed, kan nog komen, hou alle opties open.
    Die bloedneus was zeker wel apart jah, haha... maar ik ga ervan uit dat die ene test vals positief was.
    Met mn hubbie heb ik net ovu testen gehaald, zodat we de volgende keer samen kunnen zoeken (ook een teken dat we allebei een rood gevoel hebben over deze maand). Als dit niet werkt, gaan we na de volgende NOD naar de huisarts... dan heb ik het gevoel dat ik echt alles geprobeerd heb...

Zwangerschapsyoga, geweldig! Leuk joh!

Enne debs, sterkte met al die treurigheid bij jullie. Hou je taai meissie!

Kus

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hey, hebben jullie het nieuws gehoord? Er is vanochtend een vliegtuig neergestort vlakbij Schiphol van Turkish Airlines! Er zaten 134 personen aan boord en tot nu toe zijn er 9 doden, of er meer zijn is tot nu toe nog niet bekend. Ze zijn nog steeds mensen uit het vliegtuig aan het halen. Was eerst gezegd geen doden, maar dat is dus wel zo. Is ook voortdurend op Nederland 1 (NOS) nu, dus mochten jullie willen weten hoe of wat. Om 13:30 is er een persconferentie.

@Debbedebs: fijn dat jullie mupke gehoord hebben meis! Leuk is dat he? En hoe vaak je het ook nog gaat horen, het blijft iets heel bijzonders. Ik zit ook op yoga! Is echt heel nuttig hoor en superleuk om te doen!

@LJ: nou meis, ik gun het je echt van harte joh! Hopelijk ben je nu echt snel weer zwanger meis!

Ik ga ff verder kijken nog op tv...

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    jeetje erg he die vliegtuig ramp... pff moet er niet aan denken zeg....
    Gelukkig niet meer overgegeven en zelfs het huishouden gedaan haha ;)

Liefs Maaike

Debs, sterkte lieverd met deze nare gebeurtenissen :(

Deel Deze Pagina