het is een dag en misschien een nachtje erbij opname. De gyn denkt dat het vruchtje nog in me eileider zit omdat me hormoon gestegen was en ik heeel veel pijn heb. Dus ja word morgen een heftig dagje . En daarna kan het alleen maar beter gaan.
Hoi meiden. Zo ff wezen shoppen met moeders. Heb leuke laarsjes gekocht voor het voorjaar en van m'n moeder heb ik een leuk zwangerschapsjurkje gekregen. En ze heeft een voedingskussen gekocht voor m'n verjaardag, maar het kussen krijg ik zaterdag pas. Ben zondag jarig, maar zaterdag komt ze het vieren. Lief he? @Melanina: jeetje meis, wat een nare toestand. Denken ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? In dat geval is het wel beter dat je snel terecht kan zeg! Heel veel sterkte morgen en hou ons op de hoogte he? @Anderen: hoest met jullie? Ik ga weer opschieten, want moet vroeg eten. Ik heb vanavond weer m'n yoga. Fijne avond meiden en tot morgen.
tjee meid, dat is allemaal niet niks he. wil je veel sterkte wensen morgen en alles gewoon op je af laten komen meid. maar idd heftig dagje en dan hoop ik meid dat het namorgen je alles beter afgaat. denk aan je meis. liefs en knuffel mies
@mel, he wijffie wat een naar bericht, maar idd wel ff goed dat er naar gekeken wordt, wil je 1 van ons nummer hebben zodat we elkaar hier morgen op de hoogte kunnen houden? Laat maar weten, iig heel veel sterkte en succes meid @sjaan. idd zin in mac flurry maar niet gegeten haha, thom bleef lang wel en werd misselijk haha @Ink, meissie spannend morgen joh, sms je me ff als je bent geweest? Denk je dat als de echo goed is, wat ie ook is Dat je dan "echt" kunt gaan genieten? Heel benieuwd meissie, en dan een banner he @de rest, hoe issie hier? Ik heb net gegeten en gedoucht, ben echt te druk geweest, buik deed helemaal zeer en was helemaal opgezet Niet misselijk geweest, komt vast door het ontbijtje van mijn mannetje Kussies voor mijn dinnetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Morgen echo, heel erg spannend. Duim maar voor me om 10.00.... Niets wijst erop dat het niet goed zou zijn, toch redelijk nerveus als ik erover nadenk.. Toi toi toi x
Ik duim voor je! Laat maar ff weten hier hoe het is gegaan.. Mel, heel veel sterkte en succes, houd je ons op de hoogte? Ik denk aan je! Liefs Heidi Ooh ik heb via internet HCG-testen besteld, 25! Kan ik ff vooruit Dus dat zegt genoeg hè? Deze ronde is niet mijn ronde.. Dat voorgevoel heb ik nu.. Kusjes
Ja maaike, ik laat wat weten. Komt goed! Na morgen, als het goed is, zal het werkelijker worden omdat we het dan bekend gaan maken en ik het maandag op m'n werk zal gaan vertellen. Eerst maar eens een mooie echo morgen! xxx
hey meiden rustig hier............. @mel jeetje hey das ff schrikken doe rustig aan en sterkte he meis! @lj ik heb de zilvere gekocht leuk he! de rest hoe is ie? ik kom net van stadt ben kapot ga zo lekker met hondje lief in bed liggen! knuf voor iedereen xxsie
he meissie, dat doe ik zeker voor je meid. zal aan jullie denken morgen.veel succes en plezier morgen. lees het morgen wel hier hoe het was. ik moet morgen vroeg ook naar het zh om te kijken da ik op controle daar moet blijven en natuurlijk nog even naar de kleine kijken oja heb weer nieuwe buik foto''s in m'n album staan. fijne avond nog dikke knuffel mies
Miesje.. Mooie buikfoto's! Ik ben er weg van.. naar bed. Ben dood moe! En mijn lieve hondje zeurt, zit me met die puppie-oogjes aan te kijken 'mag ik op schoot'. Natuurlijk! Ff kroelen! Trusten allemaal! Kus
Inkie geniet morgen lekker van je echo kan snappen dat je bang bent en nu helemaal na wat ik nu mee maak. Ik neem me tel mee en er zit inet op dus zodra alles achter de rug is zal ik of via msn of via het forum jullie op de hoogte houden .
oja dames heb ook het geboorte kaartje in m'n album staan! moeilijke keuze, maar we vonden allbei deze het leukste en tja er zit blauw in maarja kan voor een meisje ook hoor!
Hey mel, wat klote.... heel veel sterkte... kus voor jou! Ink, spannend morgen, ik duim voor je! Mies, mooi! ook het kaartje, het kan perfect! Hier nog steeds nix... Kus!
Heey Mel, Thanks. Maar ondanks dat ik het vreselijk vind voor jou word ik er niet extra nerveus door. Ik heb zelf een miskraam gehad dus dat zou de reden zijn van m'n onzekerheid. Goed, dat was met een week of 7 en ben er nu bijna 12. En we hebben met 8.5 week een mooie echo gehad. Sindsdien nergens last van, geen bruin- of bloedverlies of wat dan ook dus zal vast goed zitten. Heb er een goed gevoel over, dat zeg al heel veel voor mij
nee sorry was ff verkeerd uitgelegt ik bedoel meer als ik dalijk weer zwanger raak zou ik ook meer bang zijn dan anders juist omdat ik een miskraam heb gehad en kan me dus ,meer meeleven dus snap nu meer dat je banger bent door je miskraam. je begrijpt iemand meer als je hetzelfde hebt mee gemaakt
Ah zo, ja dat is waar! Hoe goed mensen het vaak ook bedoelen en hoe ze ook meeleven.... Iedereen zegt; "komt wel goed de volgende keer, het heeft zo moeten zijn". En ze hebben gelijk. Je móet een keer positief zijn want anders mis je de mooie dingen door het piekeren. Maar het blijft soms zó moeilijk! Ik heb geen reden om bang te zijn, was met de eerste echo deze keer al verder dan toen... tóch draaide gisterenavond even het filmpje toen ze zeiden dat het mis was. Verschil is wel, ik heb nu een afspraak voor de 2e echo.. toen belde ik omdat ik bloedde en moesten ze eerder een echo maken dan gepland. En ik wil nog even duidelijk zeggen dat ik heel veel steun heb gehad toen aan de meiden hier. Ze hebben me er echt wel doorgetrokken. Hoe kan dat .. alleen door te typen zou je denken. Het is zo, je kunt van je af schrijven, ze 'luisteren' je kunt klagen/tieren en foeteren. Niemand die dat raar vindt! Niemand die meteen een mening heeft van; je kunt tenminste zwanger raken dus gewoon naar de volgende ronde.. Ik hoop dat jij het ook zult ervaren dat we er voor je zijn! Sterkte! x