jammer debsel maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen Voel me nog steeds niet lekker! Ga gewoon over een paar dagen nog eens testen, nou ja volgende weekend! Ga morgen weekendje weg dus weet niet zeker of ik daar internet heb iig nu ff eten en kom zo weer ff spieken. @inkie: vind t zo leuk voor je Liefs Maaike
Jaaa! Dat zou wel heel leuk zijn he Ik ben echt wel blij dat het nu héél duidelijk is. Maar het doet wel pijn zeg... Pffff! En een buik die zo opgezwollen is dat het lijkt of ik 3 mnd zwanger ben. Ik hou zo van de .. NOT! Als ik érgens een hekel aan heb is het dat wel.. Dagenlang van dat vervelende maandverband. Echt Ink, je weet niet hoeveel mazzel je hebt dat je zwanger bent En volgende maand kom ik je gewoon lekker gezelschap houden! Hihi! Bruin blijft weg hoor... Zondag test je nog eens toch? Dikke kuss! Xx Deb
Haai Maaike! Thanks Lief van je... Ik vind het bij jou nog steeds heel raar. Ik zou zeker volgende week nog eens testen als de niet doorbreken. En dan hoop ik dat ik je alsnog mag feliciteren. In elk geval heel veel plezier met je weekendje weg he. Hopelijk wordt het heerlijk romantisch en kunnen jullie samen lekker genieten... Liefs!
Heb deb, Ja zondag ga ik nog een keer testen. Had er 2 van kruidvat en ga ook geen andere kopen. IK las hier van meiden (volgens mij ook van jou) dat wanneer je niet zwanger bent, het "displaytje" ook echt helemaal blanco blijft. Bij mij was het echt een streep dus ik vertrouw die test ook wel.. Dan ga ik maandagochtend afspraak maken bij de huisarts. Ze had het er al over dat ik dan naar het ziekenhuis mag/moet ipv verloskundige. Niet altijd maar nu even omdat ik ook met de colitis zit maar dat gaat so far so good. Vind het eigenlijk wel fijn om ook in het ziekenhuis "onder behandeling te zijn". Keep in contact. En op naar de volgende ronde jij he.. my lucky round! Knuffel van Ink
Dank je debsel en inkie! vind het super leuk om hier mijn ei kwijt te kunnen,we begrijpen elkaar en das erg fijn Ga lekker genieten van ons weekendje, ff wat anders aan mijn hoofd! Spreek jullie Liefs Maaike
goeiemorgen allemaal!vandaag weer niks bij bij geen duivel kweet t allemaal niet meer hoor....ik ga geen test meer kopen hoor toch telkens weer teleurstelling maaike fijn weekend geniet ervan met je mannetje inkie!kun je er al een beetje van genietensucces allemaal!liefs sjaantje
Ja, die van mij bleef echt helemaal blanco (zo blanco als maar kan...), dus op dat gebied: don't worry En iedereen zegt dat die van de kruidvat heel goed zijn, duss.. Wel mooi als je onder behandeling van het zh komt te staan. Is voor je eigen gevoel prettig én misschien wat extra echo's Ik hoor het wel. Vind het hartstikke leuk met je mee te leven. En zodra de weg zijn, gaan wij hier ook weer aan de slag en dat is (of ik nu snel zwanger raak of niet) ook niet echt een straf he! Knuffel en heel veel liefs, Deb
he dames, heb jullie weer gevonden!waarom werd het andere topic nou gesloten. inkie: ik heb ook zo'n last van een opgezette strakke buik. 't ziet er net zo uit idd dat ik al drie maanden zwanger ben! maf he. ik zal eens even lezen hoe met de rest gaat. liefs mies
Tja, er is blijkbaar een speciaal topic voor je NOD, dus dan maar deze geopend Hoe gaat het bij jou verder allemaal mies? Liefs
hoi debsel, morgen nog een keer testen (zei de dokterassi.) dus dat gaan we zeker doen. ik hoop dat er een dikker duidelijker streepje komt, maarja afwachten. hoe gaat verder met jouw? ronde 2? liefs mies
Hey Mies! Spannend! Hoop dat er morgen een super duidelijke test uitrolt. Voor mij volgt de tweede ronde. Helaas pindakaas! Het is de eerste 'echte' menstruatie (na de laatste onttrekkingsbloeding van de pil), en heb er behoorlijk last van! Maar goed, in elk geval is het nu duidelijk en dan weten we in elk geval waar we staan... Laat je morgen effe de uitslag weten? Liefs, Deb
Ik begrijp hoe sommige meiden zich voelen. Het is allemaal zo dubieus. Ik dach ook dat ik dit keer zwanger was. Ben al 4 weken ontzettend moe en kan alleen maar aan slapen denken. Mijn borsten zijn voller en passen niet meer in mijn BH. De tepelhof is qua kleur niet veranderd maar blijft wel altijd groot. Sex is pijnlijk en ben erg humeurig. Tog ben ik 2 weken geleden maar 3 dagen ongesteld geworden terwijl dat 5-7 dagen is. Ik weet niet wat ik daarmee aan moet en testen doe ik niet meer om telerustellingen te voorkomen. Groetjes Jackie
@ jackie... Misschien toch gewoon (ahum) maar even afwachten en kijken of je deze keer wél gewoon ongesteld wordt ofzo. En als je je echt raar en anders blijft voelen, dan toch nog maar 'ns testen. Bij sommigen duurt het wéken voor ze positief testen. En anders tóch maar even uitgaan van de volgende ronde.... Succes meis!
hey debsel week nu maar dan ga ik uit van een regelmatige cyclus...maar ook dat weet je niet als je heel lang de pil al geslikt heb he dus heb nu besloten nog een week te wachten en dan gewoon weer testen geduld hebben he wat heeeeeel erg moeilijk is haha maargoed ook voor ons komt de tijd!gewoon flink klussen wat idd geen straf is....jij ook succes!liefs
Hey Ladies, Hoe gaat het met jullie? @miesje: spannend hoor, zo'n 2e test... brr.. ik morgen ook. Borsten zijn nog steeds gevoelig, nog steeds geen duivels maar plassen neemt voor m'n gevoel iets af. Moest ik eerst wel 4 keer in een uur, nu nog maar 2 haha. @debsel: geloof me, ronde 2 is een hele goede en vruchtbare ronde. Vind het ook fijn om dingen met je te delen en dat je zo met me meeleeft. Ik weet dat dit het forum "zwanger worden" is en dat ik misschien toch voortaan bij een ander forum thuis hoor maar ja, hier heb ik nu m'n clubke opgebouwd hoor! @sjaantje: wachten is zooooo killing. I know. Zelfs ná een positieve test, kijk maar naar mij. Ik geloof het natuurlijk nog steeds niet maar het mega mega krampachtige ongeloof is iets verminderd... Morgen wel heel zenuwachtig voor de 2e test en ook nog vaak naar het toilet, om te kijken of er geen bruinverlies is.. @maaike: jij bent nu lekker aan het genieten van jullie weekend. Laat maar weten hoe het geweest is.. klus ze @nikki: hier een positieve test afgelopen woensdag, 3 nagen na NOD. (zie m'n album) Morgen 2e test maar het zal wel zo zijn alleen is juichen nog beetje eng en onwennig. Gisteren heerlijk gefeest (m'n mannetje 29!) en dan zó ontzettend moeilijk niets te laten merken. (geen wijn, geen filet american, geen leverworst, geen brie.. Jemig, maar goed dat ik op google wat heb gekeken wat je wel en niet mag want zou het anders niet echt weten ja oke, geen alcohol is duidelijk ) 's Avonds ging ik m'n neefje samen met m'n schoonzus in het campingbedje leggen en toen vroeg ze of ik inmiddels al met de pil was gestopt (voor de zoveelste keer, ze wil graag tante worden ) Ik kon van puur enthousiasme niet meer stilhouden en heb, na een paar minuten van proberen te verzwijgen (viel toch al snel door de mand...) haar de test laten zien, ze was door het dolle heen. Heb haar nadrukkelijk gezegd stil te houden, doet ze echt wel, want schoonouders (haar ouders, ze is de zus van m'n schat) weten het nog niet. Ik vind het eng om te zeggen ook al is de test positief, dalijk toch niet goed gezien (ZUCHT) Mijn ouders weten het ook, daar deel ik echt alles mee, ik moest m'n "ei" ook kwijt natuurlijk. Morgenochtend nog een keer testen en dan vertellen we het aan schoonouders. Schoonmoeder is woensdag jarig en dan zou ze denk ik geen mooier cadeau kunnen krijgen. Schoonvader is ongeneeselijk ziek dus ze kunnen wel wat goed nieuws gebruiken. Vandaar dat ik zoiets heb; ik ga niet wachten op een echo of afspraak huisarts want daar doen ze toch dezelfde testen... 2 x positief is toch duidelijk? Een knuffel van Inkie
hoi inkie helemaal super voor je vind het echt heel leuk!geniet er lekker van!gefeliciteerd met je mannetje!heeft ie ook een mooi kado!ik heb nog steeds geen duivel gezien denk dat ik vandaag maar weer eens een test ga halen....en dan morgen doen...en je blijft gewoon lekker bij dit forumpje vind t ook erg leuk om te horen hoe het bij jullie verloopt!veel plezier!liefs sjaantje