Ja zie je! Je hebt ook volkomen gelijk Ga toch maar effe kip maken in zoetzure saus met rijst en lekkere vruchtjes erbij. Misschien vanavond nog ijs I know... Nog maar een weekje! IK KAN HET! hihi Dikke kussss Xx
goeiemorgen lieffies ww er is veel bijgeklets gister ik heb gister de hele dag niks gedaan!mijn mannetje was een daggie werg dus had t rijk alleen!en wat denk je heb gwoon helemaal geen pijn in mijn rug meer dus ik MOET gwoon echt rustiger aan gaan doen.....njah eerst kijken ofdat wel gaat lukken jullie nog wat van mel gehoord? en lj meis ik snap je helemaal neem lekker de tijd en doe rustig aan.... ikheid spannend............ben erg benieuwd hoor 8) de rest weer aan t werk vandaag? kussie!
Hallo allemaal, Nou ik ben nog niet ongesteld, heb vanochtend getest, negatief.. Was te verwachten.. Werkse allemaal, ik ga de hondjes nog ff uitlaten en dan naar het werk. Kus
Goeiemorgen dames! Allereerst bedankt voor de felicitaties voor m'n verjaardag gisteren op hyves! Echt super lief meiden! Ik heb leuke kadootjes gehad (voor mij en niet voor Uk ) dus ben goed verwend. @Ikheid: jammer meis! Laat die ongi dan maar komen he? Werkse meis. @Sjaan: hey meis, je moet echt rustiger aan doen. Niet alleen voor jezelf, maar denk aan je kindje! Die heeft er niks aan als mama straks plat moet liggen omdat ze teveel doorgelopen heeft. Kijk naar mij, ik liep ook door, maar je krijgt vroeg of laat echt een opdonder! Niet doen hoor! Zo, dat was het strenge gedeelte Hoest verder? @Debsel: hoe voel jij je moeders? Al minder moe? @Debbedebs: en met jou meis? Nog zo misselijk? Ik las dat je medicijnen had nu? @Anderen: hoest met jullie? Ik heb niet zoveel teruggelezen deze keer , maar heeft iemand wat van Mel gehoord nog?
Effe heel snel want ben al way too late.... Klote ikheid.... Nog effe afwachten dan maar! Je bent vrij regelmatig altijd, dus als het nog een paar dagen uitblijft.... You never know! Blijf duimen En Cath: fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Hier gaat het wel goed hoor, maar de vermoeidheid blijft echt flink aanwezig. Nog maar één weekje werken.. Dan lekker vakantie! Yahoo! Sjaan: rustig aan doen dan maar he Gelukkig dat je nu effe geen last meer hebt. Geniet ervan! En Melanina: where are you? Gaat het? @ de rest: how are you? Dikke kusss & I'm off! Xx
Wat een stilte hier.. Iedereen weer aan het werk zeker? Mel waar ben je?! Hier nog steeds geen ongi te bekennen.. Kus
Mel krabbelde me op Hyves.. Hier ff een update: Mel heeft inmiddels ook een inwendige bloeding gehad en is nogmaals onder het mes gegaan.. Ze hoopt woensdag naar huis te mogen. Kus
goedeavond meissies, zo ben ik ook weer ff, t gaat wel weer goed hoor, we blijven posi, moet ook wel voor de kleine, morgen 9 weekjes, gaat toch wel hard zeg, heb er ook nog steeds een heel goed gevoel over @Ikheid, he balen wijffie, maar ja you never know, miss is je ei iets later geweest Nog ff geduld dan maar Wachten duurt lang he.... duim voor je @debbedebs, jeetje meis wat balen dat je je zo beroerd voelt, snap wel dat het erbij hoort maar kan me goed voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent Sterkte, en denk aan je hoor @Ink, hoe issie meissie? lekker aan het genieten Ben zo blij voor jullie @Cath, leuke verjaardag dus gehad? Ik ben ook bijna jarig... 17 maart Hoe issie verder met je? @mel, nounou meissie, t zit je niet meer he? heel veel beterschap en doe rustig aan hoor! @sjaan, fijn dat je rug minder zeer doet, ik heb er nu ook al last van En mijn linker heup... maar ja kijk het nog ff aan... hoe issie verder? @debs, bijna vakantie meis, heerlijk, ff lekker bijkomen en genieten! @de rest, hoe issie? Kus
hey meiden! ikheid balen joh maar you now geen bloed geeft moed! maaik ook last van je rug hou t maar in de gaten! mel khad je ook al gekrabbeld doe je rustig aan meis? de rest bedankt voor jullie strenge woordjes zal proberen aan mezelf te gaan denken(wordt moeilijk)haha ben vamorgen weer bij fysio geweest en ze heeft me weer flink te pakken gehad doet weer helemaal zeer nu mja dat zal wel horen denk ik? weer een oefening erbij gekregen nou een houding waarvan ik niet wist dak het kon haha! maar ondanks mijn rugpijn voel ik me verder SUPER! mijn mannetje heeft heerlijk een paar dagen vrij dus die kan mooi lekker eten koken enz heeeerlijk!ben er echt van aan t genieten hij is nu ff met de hond de polder in dus daar hebben we vanaaf ook geen kind aan! nou lady's ben er weer vandoor kussie!
oja btw hebben jullie al over namen nagedacht enz.......wij vinden het best moeilijk want we hebben behoorlijk verschillende smaak wat dat betreft iemand nog suggesties!?we willen wel iets aparts wat je niet vaak hoort!
he dames. zo weer ff bijgelezen. @ikheidh meid wat spannend allemaal he. toch iets goeds idd dat je nog niet ongi bent, maar wel een negatieve test!gewoon nog even afwachten. oh denk aan je meissie, spannend. @debsel: he leuk meid dat ze voor jouw ook allemaal leuke cadeautjes hadden. geslaags feestje. lekker 2 weekjes vakantie. oh heerlijk en dan lekker naar de zon. lekker hor. @maaike: oh meissie het zit jullie niet mee he, maar ik weet zeker dat het allemaal goed komt, en denk aan die kleine he die is het aller belanrijkst. duim voor jullie meid. @cathie: he meis alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. helemaal vergeten om je gisteren nog snel te krabbelen. dacht zaterdag nog zondag ff krabbelen (zwangerschapsdementie ) fijn dat je een leuke dag en leuke cadeaus hebt gehad. @debbedebs: echt balen meid het nog steeds niet de goede kant opgaat. maar laat je niet opjutten door je werk. wat debsel al zei, als je niet lekker ben kan je je ook niet optimaal presteren en dat wil je baas toch ook niet maar snap wel dat je wel weer aan het werk wilt maar dan idd lekker halve daagjes. beterschap verder meis.denk aan je. @melanina: beterschap en sterkte meid, laat maar hier wat van je horen als je er behoefte aan hebt he. denk aan je meid. @inkie: he meis, lekker saampjes aan het genieten. heerlijk he. hebben jullie aan een kamertje uitgezocht? @lj: he meissie ik snap wel wat je bedoeld. enne dat moet je dan ook echt doen. goed aan je zelf denken en aan elkaar. denk aan je meissie. kussss hier gaat alles goed.!alleen heb net op m'n werk afgesproken dat ik op woensdag (de enige dag dat ik van 7 tot 6 werk) alleen de middag tot m'n verlof werk. het word steeds taaier en zwaarder. hou ook veel vocht vast dus dat gaat na een dag werken allemaal zeer doen en m'n rug en m'n heupen. nog zes weken werken gelukkig en dan begint het aftellen. ben nu echt zo nieuwsgierig wat het word en hoe het eruit ziet. spannend allemaal. ga nu lekker gehaktballetjes eten, niels heeft gekookt fijne avond allemaal meiden. dikke knuffel mies
He Miesje! Hier nog steeds niets! Ben steeds aan het broekloeren.. Goed zo, aan jezelf denken, je kan bijna gaan aftellen! Spannend hoor.. Ook echt spannend wat het gaat worden en hoe het eruit gaat zien! Leuk joh! @ Sjaantje, namen.. lijkt mij ook erg moeilijk hoor! Mijn vriend is schots en heeft dus ook een schotse achternaam, wij moeten dus een naam zien te vinden die daar een beetje leuk bijpast.. Ik heb al wel wat ideetjes hoor! Telkens als ik een leuke naam hoor of zie schrijf ik hem op Dus die fysio heeft zijn best weer gedaan? Jeetje.. @ Maaike, hoe is het met Tom zijn werk? Heeft ie al ziht op iets anders? @ Debsel, hoe was Roosendaal? Nog iets gekocht? Tell me! @ Cathie, dus je hebt eeb geslaagd feestje gehad? Leuk! Wat heb je allemaal gehad? @ de rest, hoe is ie? Mijn mannetje is overwerken, komt zo thuis.. Wanneer zou ik weer een test kunnen wagen? Kan dat trouwens? Dat je nega test en een paar dagen later posi? Lett me know! Kusjes
Hey lieffies! Jeetje, arme Melanina! Hoop snel te horen wat er nu allemaal gebeurd is... @ Ikheid: ik moet vrijdag pas in Roosendaal zijn meis! Dus nog effe geduld. Enne... eerst nega en later posi kan ABSOLUUT! Ik testte zondag negatief en toen vrijdags dik posi. Dusss.... Ik zou morgen overslaan en dan gewoon woensdag proberen. Heb je wel die kruidvat testjes? Ja toch? (met die pipetjes) @ Mies: goed aan jezelf denken hoor! Goed dat je duidelijk aangeeft wat je wel en niet kan. @ Cath: mooi dat je verjaardag zo leuk was meis En dat je zélf ook nog verwend bent! @ Sjaan: we zijn wel streng voor je he! Hihi! Je kan het wel hebben toch?! @ Maaike: jeetje zeg... Gaat hard he! Wel inderdaad ook genieten van jullie wondertje hoor... @ de rest: hoe gaat het? Nou, vandaag weer controle bij de VK. Ik was in 4 weken 4,5 kilo aangekomen Nu kwam er in het begin bijna niks bij (in totaal nu 7,5 kilo aangekomen), maar dit ging wel erg hard. Ze heeft wel effe gevoeld en kwam tot de conclusie dat Pip ook wel een flinke groeispurt heeft gemaakt. Waarschijnlijk geen probleem dus. Als ik volgende keer wéér zoveel aan ben gekomen, gaan ze voor de zekerheid effe checken op zwangerschapsdiabetes. Ik denk zelf echter dat het gewoon Pipje is die goed gegroeid is. Ik hou het thuis namelijk ook bij, en de vorige week en de week daarvoor was ik heel veel aangekomen, maar afgelopen week 'gewoon' een pond. We zien het wel! Ik ga me in elk geval nu niet gek laten maken en gewoon lekker blijven genieten! Bloeddruk etc. was trouwens ook weer allemaal tiptop, dus das fijn. Hartje ging als een treintje! Zo, tot zover weer effe de update Dikke kusss Xx
Hé wijffie! Serieus had jij dat ook? Hmmm dan is er dus nog hoop! Ik sprak Maaike net ook al op msn en die zei dat het zeker wel mogelijk is! Dankjewel lieffies! Pffff Ooh vrijdag pas.. Hahaha! Dan heb je dat nog tegoed Wat heerlijk zeg dat alles goed was, jij en Pip zijn dus heerlijk aan het groeien! Alleen maar goed! Heerlijk zeg dat Pip het zo goed doet, dat je het hartje weer hebt gehoord en dat alles goed gaat met di Mama! Kus
Hallo allemaal, Hoe gaat het hier? Debsel; hoe was het bij de vk? Sorry, niet veel teruggelezen maar ben zoooooooooo ontzettend moe vandaag. Net even wezen eten met schatje, ons jubileum van 1.5 jaar vandaag Nu de bank op, ben kapot! Oja.. vandaag op het werk verteld én... niks dan leuke reacties! Last van m'n schouders gevallen. xxxxxx
haha debsel ik kan het zeker hebben van jullie hoor! enne ikheid zeker weten dat het kan dat je over een aantal dagen posi kan testen!zolang de duivels weg blijven ik duim duim duim duim duim duim duim duim voor je meis! ink gevallen wel voorzichtig he meis? mies heel verstandig van je hoor om t iets rustiger aan te doen vindt het zowieso knap dat je het zolang volhoud met die dikke MOOIE buik van je xxx sie!
hoi meiden gaat nu een heel stuk beter met me maar moet nog wel ff blijven. heb tijdens me kijk operatie waarschijnlijk een bloeding gehad dus na veel pijn en onderzoeken 1dag later weer onder het mes gelukkig is alles goed gegaan en komt alles goed. kan dalijk als ik beter ben en weer wil gewoon zwanger kan worden. maar eerst moet ik beter worden van 2 operaties. heel lief dat jullie mee leven. xxx van uit het ziekenhuis bed
hoi meiden gaat nu een heel stuk beter met me maar moet nog wel ff blijven. heb tijdens me kijk operatie waarschijnlijk een bloeding gehad dus na veel pijn en onderzoeken 1dag later weer onder het mes gelukkig is alles goed gegaan en komt alles goed. kan dalijk als ik beter ben en weer wil gewoon zwanger kan worden. maar eerst moet ik beter worden van 2 operaties. heel lief dat jullie mee leven. xxx van uit het ziekenhuis bed
he meid, wil je heel veel sterkte en beterschap wensen. 't allemaal niet niks wat je de afgelopen dagen weer hebt mee mogen maken. word maar eerst helemaal beter meid, en dan weer met frisse moed er tegen aan. denk aan je meis. dikke knuffel en kus mies