Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey melanina,

We zijn je niet vergeten hoor!
    Dikke kus meis!

Liefs,
    Joey

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Voor de rest...

Fijn om te lezen dat het hier goed gaat!
    Ikheid... over een paar dagen nog eens als je nu nega had... moet wel n posi worden he ;)

Hier alles rustig, druk bezig met loslaten... lukt nog ni zo ;)

Kus!

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden:

@Mies: goed van je dat je wat gaat minderen. Logisch dat het nu wat zwaarder gaat worden. Nog even en dan aftellen! Spannend meis.

@Ikheid: kan zeker wel meis, dat ie over een paar dagen wel posi is. Spannend joh! Ik ga hard duimen hoor.

@Sjaan: hoest met jou meis?

@Melanina: jeetje meis wat een gedoe allemaal! Rust maar goed uit en beterschap. We zien je wel weer als je eraan toe bent.

@Maaike: wat rot zeg van Thomas z'n baan! Ik hoop dat ie gauw wat anders heeft. Door die rot recessie in Nederland zijn heel veel banen komen te vervallen. Ik ga hard duimen hoor! Hoest met jou verder?

@Debsel: nog een weekje en dan lekker vakantie! En dan lekker naar de zon?! Zo, ik ben niet jaloers hoor ;) Heerlijk hoor. En wat je zegt, gewoon goed uitkijken met eten en drinken.

@Ink: wat gaaf dat je alleen maar leuke reacties hebt gehad! Dat is echt wel positief he?

@LJ: hey meis, kan me voorstellen dat het moeilijk is loslaten. Als je je op wat anders gaat focussen, gaat dat vanzelf wel komen hoor. Verder alles goed?

@Anderen, hoest met jullie?

Hier alles goed. Kan alleen zo moeilijk m'n bed uitkomen 's ochtends 8-[ Jeetje, voor m'n gevoel heb ik dan maar net een paar uur geslapen...pfff. Verder gaat alles wel goed. Van het weekend ben ik met m'n ventje en zusje naar het stadhart hier geweest. Nou, zo groot is dat niet en normaal kon ik makkelijk een keertje op en neer door het stadshart. Nu dus niet meer. Op de terugweg liep ik erbij als een bejaarde :confused:
    Mijn heupen en rug deden echt zeer. Dus ik denk dat het alleen maar zwaarder gaat worden. 's Middags ben ik echt blij met m'n rusturen. Die komen dus goed van pas!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mel, beterschap! Snel beter worden..
    @ de rest, bedankt voor al het medeleven!

Hier nog steeds geen ongi..

Vanavond reageer ik uitgebreid, zit u op het werk..

X

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hier is alles goed hoor. Zo weer n gesprek bij BJZ en nog twee weekjes werken en dan ff vakantie voordat ik met m'n nieuwe baan begin.

Balen Cathie, dat je zoveel pijn hebt... het is voor een goed doel maar dat neemt niet weg dat het heel erg vervelend is...

Maaike, heeft thomas al zicht op een nieuw baan?

Ink, fijn dat ze zo positief op je werk reageerde joh!

Ikheid, je bent al flink overtijd meis... ik duim met je mee!

Debsel, gaat goed met jou meid! Ennuh, die kilo's kan je best hebben ;) Als je dalijk bevallen bent zijn ze er ook zo weer af ;)

Sjaan, ik weet wel een aantal heel weinig voorkomende namen, maar dan geef ik mn eigen namen weg haha ;)
    Als je weet wat voor soort namen je wil, kun je ook gaan kijken naar welke letters, hoeveelheid letters enzo...
    (vb: Wij hebben namelijk altijd gezegd dat we geen jongensnaam wilde die eindigt op -o... Lorenzo, luciano, marciano, delano... dat soort namen)
    Dan kun je steeds meer een selectie maken... ook een tip: Bekijk de aftiteling van een film ;)

Debs, hoe is het nu met jou?

Mies, mooie ronde buik heb je al zeg!

Liefs!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nog steeds niks hier..
    Loop steeds heen en weer naar WC en zeg tegen mezelf'; 'ik ben nu ongesteld'. Maar nog steeds niks dus. Vind het nu wel erg spannend worden, ook omdat ik het tot nu altijd erg regelmatig ben geweest. Morgen dan toch maar ff testen.

Ik ga weer ff verder met werk.. Geen zin!

By the way, heb speldenprikjes, zere tepels (niet mijn borsten) en een borrelend gevoel in mijn onderbuik.

Kus

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Oeh! Spannend ikheid! Ik hoop het zo.....

Ik ga duimen!

Dikke kussss Xx

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou, het is hier aardig stil vandaag! Wij gaan lekker ons bedje in om te lezen (en misschien een héééééél klein beetje ijs eten... :oops: )(zuivel he!)

Dikke kusss voor jullie allemaal!

Xx Deb

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé LJ,

Wat is dat BJZ? Hoe is het verder met je? Gaat het goed? Moeite om het los te laten? Dat zal wel ja!

@ Sjaantje, hoe is het? En met je rug? Lekker dagje gehad vandaag?

@ Mel, hoe is het wijffie?

@ Miesje, hoest met jou?

@ de rest, hoe is het?

Hier nog steeds geen :evil: , geen bloed geeft moed hè! Hahahaha!
    Net nog naar de wc geweest, blijft eng, maar helemaal niets te bekennen.. Heb ook echt nergens last van, soms wat lichte steekjes in mijn zij maar echt geen smptomen die ik normaal voel als ik ongi moet worden.
    Ik ga, als ik dat volhoud, vrijdag testen, dan is mijn ventje jarig, zou een leuk cadeau kunnen zijn, hihi!

Fijne avond allemaal en ik houd jullie op de hoogte..
    Net terug van de nagelstudio, dus heb weer mooie nagels.

Kus

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een stilte hier inderdaad...

Blèh!

x

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    nou ff snel een berichie van mij dan :p
    Hier gaat ie goed, vanmiddag ff flink misselijk geweest maar voel me verder goed :D
    9 weekjes alweer, gaat snel zeg ;)

@ikheid, succes meissie met wachten en zemuwachtig zijn haha :D Komt allemaal goed.
    @Lj, meissie hoe issie met je? ga je echt op vakantie of blijf je wel in NL?
    @mel, meissie hoop dat je snel opknapt en lekker naar huis mag, in je eigen bedje!
    @Debs, slaap lekker lieverd ;)

Nou morgen in ondertrouw, whaa spannend, heb er erg veel zin in...
    Moet zeggen dat ik wel weer meer last krijg van een soort van ongi kramp, niet echt een kramp maar drukkend/zeurend gevoel....
    buikkie groeit wel, voor een ander miss niet duidelijk, maar voor onszelf wel hoor :D
    wil graag buikbanden bestellen maar w8 denk ik ff de 12 weken af ;)

Kussies Maaike

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier op het forum hebben ze een leuke site voor buikbanden!
    Veel pleizer met oppassen!

Trusten en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!

Iedereen bedankt voor het duimen..

Kusjes

13. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he ikheid,

tja ze zeggen het geen bloed geeft moed maar ik hoop het echt zo voor je meid. zal idd een mooi cadeau zijn voor je mannetje en voor jouw natuurlijk. oh echt spannend hoor meid. zal als ik jouw was ook vrijdag testen. dat was bij ook. woensdag een heel licht vaag streepje en vrijdags een streep en zaterdag een hele dikke (heb allemaal opgeschreven in dagboek.)
    ik duim voor je meid en denk aan je hoor.
    fijne avond meid.
    liefs mies

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat liefffffffffffffffffffffff!
    Dankjewel wijffie!

Ben echt heel benieuwd nu.. zeker omdat ik het alle rondes best optijd was, en nu dus 3 dagen overtijd ben.
    Ik houd je op de hoogte!

Dikke x

15. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    veel plezier morgen maaike geniet er lekker van
    dikke knuffel mies

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden!hoe is ie hier ff een snel berichtje wat ben de hele dag al aan t hollen dus plof zo op de bank!kwas net bij mn ouders die zijn vanacht terug gekomen van 11 dagen tenerife en ze hadden SO SWEET(L)kadootje meegenomen voor de beeb een knuffelschaap want wij willen een schaapjes babykamer en van burberry een klein koffertje met baby parfum echt te schattig gewoon!

nou ik ga vd week weer even iedereen uitgebreidt beantwoorden maar nu is mijn puf ffkes op sorry dames!fijne avond nog dikke knuf!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat liefffffffffffffffffffffff!
    Wel foto's maken van het kamertje straks hè!

X

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Alles goed hier?

Hier nog geen ongi te zien.
    Heb met mijn ventje afgesproken om vrijdag pas te testen mocht ik nog niet ongesteld zijn (dan is hij jarig namelijk..).

Werkse allemaal en Maaike veel plezier vandaag!

X

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ikheid wel spannend hoor!duim nog steeds voor je!

maaike hele fijne dag vandaag en we horen wel hoe het gegaan is!

de rest allemaal al weer aan t werk?

kussie

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen dames!

@Sjaan: denk je aan jezelf en de baby? Rustig aan he?

@Maaike: succes vandaag! De buikbanden zijn leuk, maar vaak als je hem al vroeg omdoet zie je niet zoveel buik meer. Bij mij zitten ze nu nog steeds redelijk wijd terwijl ik toch al een lekker buikje heb. Maar je kunt op buikbanden.com leuke bestellen.

@Anderen: hoest met jullie? Volgende keer weer ff op iedereen persoonlijk reageren. Zit nu weer ff op m'n werk. Nog 1 ochtendje en dan weer dagje vrij.

Deel Deze Pagina