hey cath lieverd!tuurlijk denk ik aan mezelf daar ben ik nu wel achter gekomen!heb net heerlijk in bad gelegen en ga fris naar mn werk!ben ook al mn klantjes thuis aan t inlichten dat ik in mei stop met thuis werken!dus dat is ook een heel fijn vooruitzicht! doe jij ook rustig aan?voel je je verder goed? nou nu ben ik echt weg even tandjes poetsen en dan gaan met die banaan! kussie
goodmorning allemaal ten eerste, thom kan maandag beginnen op zijn nieuwe werk Ben ik heel erg blij om en ik heb zo'n zin in vandaag.... eerst in ondertrouw, dan ff lekker struinen door de babywinkels en nog wat dingen regelen voor de bruiloft Leuke dag met z'n 2-tjes dus @cath, thnx voor de tip meis, zoiets dacht ik al idd daarom wacht ik nog ff tot de 12 weken iig Maar vind die banden zo schattig.... @Ikheid, joehoe weer geen ongi Super meissie, denk aan je @sjaan, idd rustig aan he meis, het vervelende is dat je het eigenlijk pas merkt als je thuis bent en rustig op de bank zit of in bed ligt.... haha tenminste ik heb dat wel, dan voel ik mijn buik zo trekken.... Hoe issie verder hier? Kus
Hey Maaik, wat een leuk dagje ga jij tegemoet. Babyspullen shoppen is altijd leuk. Ik heb ook al leuke banden gezien, maar wacht nog ff een paar weekjes
haha ja leuk hoor die banden maar ik wacht ook nog ff, een kadootje voor mezelf als we de 12 weken hebben bereikt Zo net een fruitsalade gemaakt, een hele bak vol dus kunnen voorlopig ff vooruit, ga nu ff het huis schoonmaken want het is echt een zooitje jij weer aan het werk meis? Kus
Hey meis, ja helaas weer aan het werk. Nou ja, heb niks te zeuren. Het is maar een ochtendje en morgen vrij. Lekker fruitsalade...moet ik ook maar weer eens doen. Ik zit te kniezen over wat ik vanavond weer moet koken en kan ff niks bedenken Ventje lust geen kolen, dus dat schiet niet op. Mmmm..nog meer nadenken dan!
Hé Cathie, Moeilijk om steeds weer iets te verzinnen zeg! Bijna weekend voor jou! Lekker! @ Maaike, leuke dag zeg! Echt gaaf! Gefeliciteerd met Thom zijn nieuwe baan! Wat een goed nieuws en ook zo snel Werkse allemaal! Xjes
Hey Ikheid, nou vrijdagochtend moet ik nog werken, maar ach dan is het idd weer weekend Jij ook aan het werk? Ik denk dat ik maar eens champignonnesoep maak een keer.Ook weer eens lekker... Wanneer ga je testen? Vrijdag? @Maaike: nog gefeliciteerd met Thomas z'n nieuwe baan. Sorry hoor, lees af en toe echt over dingen heen
Ja ik ook aan het werk.. Lekker stiekem op het forum Ik ben vrijdag hele dag vrij, dan ga ik ook testen.. Spannend! Is ook lekker ja die soep! Tomatensoep is mijn favoriete.. X
Hey ladies, BJZ= bureau jeugdzorg Ik blijf gewoon thuis, wes heeft geen vakantie, maar in zijn weken kon ik geen vakantie krijgen en wes heeft gewoon vastgestelde tijden.. vandaar... Ikheid, maak je geen zorgen joh Komt goed Gefeliciteerd en driemaal hoera voor Thomas en zijn kersverse bruid! Gefeliciteerd, een hele speciale dag voor jullie! Kus voor allemaal!
Aah ok, nu ikke snap Hoe is het verder met je?! Ik hoop het zo LJ! Vrijdag ga ik testen, spannend.. Heb nergens last van, voel me ook totaal niet als ik zou voelen als ik ongi moet worre.. Helemaal niet juist! Wel af en toe steken, zere tepels, maar verder niets. Dikke x
Nogmaals... maak je geen zorgen haha... het komt goed Mij alles oke, behoorlijk druk... nog ff twee weken en dan heeeeeeeeerlijk vakantie!
Dankje LJ! Oooh heerlijk vakantie.. nog speciale plannen? Of gewoon lekker relaxen? Ook aan het werk? X
lekker relaxen, voorbereiden op mn nieuwe baan en de grote voorjaarsschoonmaak... Verder nix. Ik kom net uit de slaapdienst en moet weer van 13 tot half 5 en daarna met een vriendin en haar zoontje en neefje naar zwemles... dus lekker druk! Jij?
Ooh gezellig dagje en druk dagje vandaag dus! Ik ben aan het werk, geen zak te doen, zit stiekem steeds op forum te checken, hahahaha! Werkse alvast voor straks wijffie! X
wel spannend hoor, vrijdag testen, ben je 6 dagen overtijd... een logische reden om dan te testen idd... neem wel een kv 2 voor 5 euro test. die geven tenminste geen valse posi. Die van matcare en die plusjes van kv doen dat wel
Zo hey, wat een geklets ineens Nog een kwartier en dan lekker naar huis. Pfff..m'n rug doet weer onwijs zeer, dus ben het nu al zat.. @LJ: hey meissie, hoest met jou? Ook nog werken zo? @Ikheid: ook zo "boring" op je werk? Hier nog 1. Dan is internet wel handig he
Echt spannend ja.. Ik heb die HCG testjes van internet, zijn dezelfde als die van KV. Pffff, dat w8en is nog het ergste! @ Cathie, ik verveel me de pleures! Echt saaie ballentent hierzo! Ben blij als ik dadelijk weer ff pauze heb en dat ik deze week vrijdag vrij ben zeg! Je rug? Doe rustig aan hè! XxX
jah, hier alles goed hoor werken, straks weer ja, ff drie uurtjes adem halen Nog 1,5 week........... joehoe! Ik ben me alleen nog aan het bedenken hoe ik een brutobedrag van 36 uur moet omrekenen naar een brutobedrag voor 32 uur... Is dat niet bruto 36 uur x 12 = / 52 = / 36 = x 32? Lekker dat je naar huis kan!
jah, volgens mij wel... en dan de uitkomt weer x 52 = / 12... en dan heb je bruto bedrag 32 uur.. toch?
Bruto bedrag : 4.3333 = brutobedrag per week Dat weer delen door 36 Dat weer maal 32 en dat weer maal 4.3333 Heb in de arbedisbemiddeling gezeten en moest dat soort dingen heel veel berekenen