Ik ben uitgegaan van bruto maandbedrag hè! Niet vaan een jaar.. Van een jaar is alleen nog ff extra maal 12 en delen door 12..
geen idee haha ik ben echt niet handig met netto, bruto enzo, maar komt goed, zie eind april en mei wel wat er op mn loonstrookje staat
http://www.intermediair.nl/rubriek_inde ... 3god2kt0mw check bovenstaande link, kan je het zo omrekenen!
raar, want die calculator rekent dan een lager bruto maandsalaris dan wat we via die berekening hierboven berekenen... scheelt ruim 200 euro! pfff, ik moet gewoon afwachten denk k
jah, daarom Komt wel goed! Wat trouwens helemaal raar is: Ik ga 1,5 schaal, gezien mn vorige salaris omhoog, ga 8 uur per week meer werken, en die calculator rekent een lager salaris dan wat ik nu ontvang uit, haha. Dus dat wordt wachten tot ong 24 april. per 1 mei krijgen we procentuele verhoging van 3% dus dan komt er weer wat bij
Wow, Ikheid, kun je mij dan ook helpen? Ik werk normaal 32 uur, maar ga straks 24 uur werken. Hoe bereken ik dan wat ik erop achteruit ga? Of wat ik dan straks bruto ga verdienen ongeveer?
Tuurlijk! Maandbedrag delen door 4.3333 (= brutosalaris per week obv 32 uur) Die uitkomst delen door 32 (is bruto uurloon) Die uitkomst weer maal 24 (bruto weekloon voor 24 uur) En die uitkomst weer maal 4.3333 (bruto maandloon obv 24 uur per week) Dan heb je je nieuwe bruto maand inkomen voor 24 uur per week. Succes! Dikke x
Hoi, hoi, lekker druk geweest hier de afgelopen dagen! @ikheid, spannend hoor meis nog steeds niet ongi! Vind het wel heel knap van je dat je tot vrijdag wacht met testen! Ik blijf voor je duimen! @Maaike, vandaag in ondertrouw! Gefeliciteerd meis! Verder nog leuke spulletjes gekocht voor jullie kleine spruit? @LJ, spannend zeg een nieuwe baan! Wel fijn dat je van te voren lekker 2 weekjes vrij bent! Je nieuwe bruto maandsalaris kun je ook heel makkelijk uitrekenen hoor: Maandsalaris / 38 * 32 = nieuwe bruto maandsalaris. Netto is altijd lastig om via internet uit te rekenen. Is namelijk ook erg afhankelijk van pensioenafdracht e.d. Dus even afwachten wat er uiteindelijk onderaan de streep komt te staan. En als je het echt al wilt weten, kun je bij je nieuwe werkgever een proforma berekening opvragen. @Ink, wat fijn lieverd dat ze zo positief reageerde op je werk! Is toch wel weer een opluchting he! Hoe gaat het verder met je meis? @Debs, nog ff doorzetten mop! Je vakantie komt steeds dichterbij! Heerlijk zeg! En is Pip nog steeds zo druk in je buikie? @Cathie, balen dat je zo veel last hebt meis. Goed je rust nemen. Hoe gaat het verder met Ukkie in je buik? Ben even krijt wat de rest heeft geschreven. Maar hopelijk gaat het met iedereen goed! Met mij gaat ie redelijk. Ben sinds maandag weer voor een paar uurtjes aan het werk. Heb van de huisarts ook weer nieuwe medicijnen tegen misselijkheid en braken gehad en hopelijk heb ik hier meer baat bij! Morgen hebben we onze 1e pretecho! Zien we eindelijk ons mupke weer! Echt zo ontzettend veel zin in! Ben heel benieuwd of ons mupke goed gegroeid is en nog steeds zo lekker bewegelijk is! Kussie xx
Net toch maar getest.. Negatief! Heb ik nu nog kans dat ik vrijdag posi test? Of kan het aan de test liggen? Ik ga vrijdag ff 2 testen halen bij KV voor 5 euro. Kus
Hey ladiessssss, Ikheid: 's avonds testen is niet slim! Ochtendurine! Dus ja: je hebt nog steeds kans Bij sommigen is het HCG ook pas vrij laat in het bloed te vinden, dus ook dát kan nog een reden zijn. Zeker omdat je steeds super regelmatig bent... Maaike: hey bijna getrouwde vrouw Valt een beetje op z'n plek zo he? Ondertrouw, nieuwe baan... Good for you! Geniet lekker lieffie! LJ: hahaha, wat een rekengedoe allemaal. Wel lekker dat je wat vakantie in het verschiet hebt. Geniet ervan.. Nog effe doorbijten! Cath: hey meis! Nog steeds geen verbetering op je werk? pfff.... Is echt lastig zo dan he?! Hoe gaat het met Ukkie? Debs: wat goed dat het in elk geval niet superslecht gaat En volgende week effe eruit.. Super joh! En hier 'danst' Pip vrolijk verder hoor! Klein schatje is het! Dikke kuss xx Inks: hoe gaat 'ie meis? Heb je al positiekleding gekocht? @ de rest: how's life? Liefs en een dikke kussss van een vermoeide mama Deb (en d'r kleine as-we-speak-trappelende Pipje)
Ooh ok.. nou dan heb ik nog een kansje.. Dankjewel wijffie voor je snelle reactie! Had ik net ff nodig. Voelde me best klote.. Fijne avond! X
Gewoon echt effe 's ochtends testen meissie. Zolang d'r geen bloed is..... Hoop het echt! En graag gedaan hoor Xx
hello lady's, zo officieel in ondertrouw haha Jeej ben helemaal happy, ff babywinkels gekeken maar niks gekocht Nu wachten totdat we weten wat het wordt en dan kunnen we gerichter gaan kopen wel zo leuk! @Ikheid, foei meissie, s'avonds testen Haha nee hoor snap best dat je hebt getest, maar onze mama debs heeft gelijk, ochtend urine is beter @Debs, ja idd alles valt op z'n plekkie, helemaal blij Kan niet beter, met nog allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! @debbedebs, toch aan het werk meis? goed van je maar als het niet gaat gaat het niet, maar wie weet helpt het werken een beetje en zakt het allemaal snel af! Bijna echo dus Leuk hoor meis! Zit vast goed! @Lj, hoe issie meis? lekker uitkijken naar je nieuwe baan dus? Hoe is het met de rest? Wij zijn net uitgenodigd om bij de griek te gaan eten, daar zeggen deze papa en mama geen nee tegen Oh ja zaterdag jurken kijken, zó'n zin in Kussies Maaike
he dames, ben er ff snel, maarre ik ga vanaf volgende week 50% in de ziektewet. het gaat gewoon echt niet meer. dus das wel heel fijn. Maaike: gefeliciteerd meis, ook met de baan van je mannetje tuurlijk. Ikheid: ja meis idd 's morgens testen, stout stout haha. gewoon vrijdag morgen met eerste urine testen. komt goed. reageer morgen weer verder dames. liefs mies
Hey daar ben ik ook weer eventjes. Sorry maar ik ben zo moe 's avonds dat ik na het eten eventjes ga liggen en ja... dan slaap ik dus! Debsel; heel fijn ja dat ze positief reageerde op het werk. We zien het wel, ik maak me er niet meer druk om en wil alleen maar genieten. Volgens mij had ik niet meer gereageerd op je smsje! Heb nog geen positiefkleding gekocht maar wel stiekjes aan de knopen want het zit niet meer fijn helemaal dicht haha. Zaterdag met mama en een vriendin de stad in! Knuffel en kusje voor pip @Debbedebs; hey meis wat leuk de pretecho. Een vriendin van me gaat over een uurtje de pretecho beleven. Ben enórm benieuwd! Wij mogen 18 maart weer. Fijn dat het wat 'beter' met je gaat! Houden zo he. @Maaike; hey meis, hoe was het vandaag in ondertrouw? Heel speciaal denk ik zo he meid! Geniet er maar lekker van. En hoe gaat het met je buikje? Groei je lekker! Ik nu wel hoor. Fijn ook dat Thomas nieuw werk heeft! @LJ; hoe is het meisje! @Cathie; hey cath, alles goed? @Ikheid; ik zie dat je nog steeds over tijd bent!?! Wanneer ga je testen? @Melanina; hey meis, hoe gaat het nou met je? Hebben we het nog over de date gehad van 11 april? Gaat dit door of gaan we een andere datum prikken ivm veel afwezigen? Liefs van Inkie