@ikheid, nog steeds niet ongi meid? oh je moest eens weten hoe hard ik voor je duim @Ink, als je moe bent lekker aan toegeven hoor Lekker op tijd naar je bedje Fijn dat alles goed met je gaat meis, die 12 weken ben je iig voorbij, zal blij zijn als ik die voorbij ben @Miesje, he vervelend dat het niet meer zo goed gaat op je werk, maar ja wat gaat gaat niet he meis... goed naar je lichaam luisteren! @de rest, hoe issie? Wij zijn gister uit eten geweest maar kreeg bijna niks weg.... gewoon geen honger Maar ja.... Ik kon ook niet meer lopen van de pijn in mijn heupen en rug gister, sinds 2 dagen heb ik er zo'n last van, niet normaal. Dinsdag bij de VK maar eens aankaarten denk ik... Verder gaat ie goed, niet meer misselijk s'morgens, miss helpt het toch echt wel, ff wat eten voordat je opstaat Werken tot 18.30 en dan vroeg naar bed, krijg een druk weekend, morgen na het werk ff eten thuis en dan naar een vriend van ons, die geeft een housewarming, zaterdag jurk kijken en s'avonds verjaardag.... en zondag lekker niks doen haha... Oh ja ben ook nog bijna jarig 17 maart Klein feestje thuis gewoon... we maken het niet te gek Zo nu ga ik me ff verder klaar maken Kussies voor jullie, dinnetjes xxxxxxxxx
Hallo lieffies! Vanochtend bloed verloren. Ik hou het vandaag gewoon goed in de gaten, mocht het bloed niet aanhouden/doorzetten dantest ik alsnog morgenochtend. Maar ik denk dat de ongi gewoon doorbreekt! Ik voel niets.. maar mijn voorgevoel zegt dat het foute boel is. Vanavond reageer ik wel wat uitgebreider, zit nu op het werk.. Werkse allemaal! Kus Heidi
meiden ff een snle berichtje!maaik pijn in rug en heupen hou t in de gaten want dat is wat ik ook heb je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn! ikheid mzzz balen bloedverlies.....blijf duimen voor je! nou ik ben werken xxxx
hey ikheid, balen meis, zo wordt het lastig, maar proberen gewoon moed te houden! Dit wordt ronde 7 toch? Dat is nog steeds niet buitensporig hoor! Wanneer je in de eerste paar rondes zwanger wordt ben je gewoon echt lucky. De kans per cyclus om zwanger te worden is 1 op 10, ook al klus je in de juiste periode. Dan, mocht je na 4 weken zwanger testen, heb je nog 50% kans dat je bloed verliest, waarvan die 50% weer de helft een vmk of een ma krijgt... Even een hoop cijfers, maar dat illustreert misschien hoe moeilijk het eigenlijk is om zwanger te worden, en hoeveel geluk je hebt om zwanger te zijn en het goed af te sluiten... Ik baal met je mee, weet heel goed hoe je je voelt... Vertrouwen hebben dat het goed komt, en proberen er niet elk moment van de dag mee bezig te zijn, wat naar ik weet een bijna onmogelijke opdracht is... In sommige dingen in het leven is het gewoon niet mogelijk om daar de controle over te hebben, of om het op het precies het juiste moment te plannen, zonder de nodige middelen en controles... Dus nogmaals... het is nog niet helemaal doorgezet dus dat wordt nog spannend, maar hoe dan ook: het komt goed meis! Dikke kus ps hoop dat je dit leest als een peptalk he Enne, schelden en tieren mag hier altijd! Zijn we voor he
Hé wijffie! Doet me echt goed dit te lezen.. Weet ff niet goed wat te zeggen, maar ik stel het echt erg op prijs dat wat je doet en wat je zegt! Het valt me echt zwaar momenteel.. Nu kom ik er toch achter dat ik stiekem erg veel heb zitten hopen. Maar er is nog een beetje hoop. Ik heb nu één tampon met bloed opgevangen en nu is het alleen nog maar bruin vloeisel.. Geen bloed meer met plassen of afvegen na het plassen. Ik ga vanuit het werk ff snel langs KV, haal ik 2 testen van KV-merk voor 5 euro, zoals jij al zei.. Mocht het morgen dan echt nodig zijn, dan kan ik testen en hoef ik er niet eerst de deur voor uit.. Mama smste me net ook al.. kan oud bloed zijn meisje. Toen zij 9 weken zwanger was werd ze gewoon ongesteld.. Ze schrok zich kapot. Ze zegt het niet om me teveel hoop te geven, al doet ze dat natuurlijk wel een beetje, maar meer om me een beetje gerust te stellen.. Ik wil julle allemaal tot zover bedanken voor het duimen, het hopen en de lieve woorden en peptalks! Doe me echt goed om hier mijn ei kwijt te kunnen.. Heb het net ook in vertrouwen aan een collega verteld, een superlieve collega, nam het heel goed en leuk op en vertelde ook van haar moeilijk zwanger worden en haar moeilijke zwangerschap.. Schept meteen weer een andere band. Fijn om mijn ei ook ff kwijt te kunnen op het werk. Pfff.. nou dit was het dan tot zover.. Ik wacht vandaag gewoon ff af, ga er maar vanuit dat het gewoon moeizaam door gaat zetten en dat we door gaan naar ronde 7. Als ik daar nu de moeite voor doe om dat te geloven dan scheelt het iets qua tegenvallen.. Nogmaals allemaal heel erg bedankt en vanavond weer ff een update! Dikke x en veel liefs Heidi
heidi meis kan me voorstellen hoor dat je gefrustreerd ben maar kop op eens ben jij echt wel zwanger hoor Ik ben weer lekker thuis alleen hcg zit nog in me bloed dus volgende week bloedprikken weer
Hier nog steeds niet echt iets.. Beetje bloed op de tampon, verder veel bruin.. Mocht ik morgen denken dat het nodig is dan test ik, anders niet.. Banner maar aangepast voor de zekerheid.. Weet het ff niet meer. Kom morgen wel weer ff online, ga nu ff met ventje bankhangen. Kus
hey meiden hier even een snel berichtje van mij! alles goed hier?ikheid spannend meis ik heb in t begin ook bloedverlies gehad maarja kwil je geen valse hoop geven morgen gwoon een teste heb je ff zekerheid he! lj hoe is met jou meissie?thanks voor je ti p over de namen!we zijn nog steeds zoekende haha! mel meis fijn dat je weer thuis bent doe maar lekker rustig aan!en hoe rot het allemaal geweest is deze weekjes je weet wel dat zwanger worden lukt!? de rest alles goe? ik ga zo naar de fysio kheb voor de eerste keer een man en ik ben zow PREUTS haha kvindt het dan niks om daar in mn bh te staan!1 ding scheelt khoef nu mn buik niet meer in te houden haha! maargoed het helpt en dat is het allerbelangrijkste! fijne aaf kussie
Goeiemorgen meiden. Hoest hier? @Sjaan: fysio heeft al zoveel gezien, maak je niet druk hoor Anders trek je gewoon een truitje met spagettiemouwtjes aan, die mag je dan vaak aanhouden en die kun je eventueel omhoog opvouwen. @Mel: fijn dat je er weer bent meis. rust nog maar goed uit. @Maaike: pas je op met je rug/heupen? Zo begon het bij mij ook he? Pak je rustmomenten en push niet teveel door met lopen/shoppen enz. En hoe voelt het om in ondertrouw te zitten nu Nog even meis en dan is het alweer juni! @Debsel: hey mama, alles goed met jou en Pip? Hier ook alles goed hoor. Uk laat zich ook steeds vaker voelen. Druk dametje ook hoor! Nu al een kind van haar vader Ik was namelijk heel rustig in de buik, maar m'n ventje niet, dus vandaar. @Debbedebs: hey meis, fijn dat het beter gaat met je. Met mij en Uk gaat alles goed hoor. Buikje groeit en groeit maar @Miesje: halve dagen werken is erg prettig hoor, ik kan erover meepraten Als het moet dan moet het. Je moet toch aan je kleine denken en natuurlijk aan jezelf! Lekker doen meis en pak ook je rustmoment dan in de middag (ga je dan 's ochtends werken ook?). Gewoon ff een half uurtje platliggen en rust houden. Werkt perfect. Voor mij in ieder geval wel @Ink: hey moeders! Je bent de 12 weken voorbij meis! Is dat niet een heerlijk gevoel?! Enne, als jullie willen daten moet je dat gewoon doen hoor. Ik zou het wel leuk vinden als ie verplaatst werd, want ja ik was er de 1e keer ook niet bij en nu dan weer niet. Kom ik heel erg achter te lopen , maar kijk maar meis. Wat jullie willen! @Ikheid: hey meis, hoe is het nu? Heb je nog getest? Bruin verlies zegt niks idd en een klein beetje rood hoeft ook nog niks te zeggen. Ik ben benieuwd meis. Hier gaat alles goed. Uk laat zich steeds meer voelen. Komt ook omdat ze groeit natuurlijk en moeders hier vind alles maar al te mooi Gister weer yoga gehad en deze keer moesten de partners mee Ventje is nooit zo van de yoga en die keek er niet echt naar uit, maar voor mij ging hij toch mee. En hij heeft het heel goed gedaan allemaal Ik ben supertrots op hem! Hij was zelfs met bepaalde oefeningen te lief voor me (te zachtaardig) , maar toen ik en de lerares hem ervan overtuigd hadden dat ie me geen pijn deed ging het prima! Over 4 weken mag hij weer mee!
Hallo allemaal.. Hier ff snel een berichtje. Vanochtend getest,negatief.. De ongi zet maar nie door, beetje bloed, veel bruin. Ben nu hondjes uitlaten, poetsen, wasjes draaien, boodschappen doen.. Liefs Heidi
Hey meis, jeetje joh wat vervelend. Als je niet zeker bent, gewoon ff langs je HA gaan. Heb ik toen ook gedaan, omdat ik ook altijd stabiel was en toen ineens niet. Bij mij bleek dat het waarschijnlijk een afstoting was. Vandaar dat ik later was. Ik wil je niet verdrietig maken met mijn verhaal hoor meis, maar het zou natuurlijk kunnen dat dat bij jou ook is. De maand erop was ik wel zwanger, dus meis geen moed verliezen. Wat LJ zegt, ronde 7 is nog altijd binnen de normen hoor! Kop op meissie, het komt echt wel goed!
Hey ladies, ff snel een berichtje, ben namelijk doodopo van het werken enzo, dus wordt een dagje bankliggen voor mij. Ikheid, meis, ik snap dat je heel graag wil... en je wil gewoon een positest zien... ik kan het moeilijk uitleggen, maar begrijp je gevoel o zo goed... Hier zijn we vandaag begonnen met ovulatietesten tot 18 maart gaan we door. Had nu een lichte streep, maar mn klusdatum is nog niet bereikt... ach, dat houdt ons niet tegen, gewoon nu gassen! Melanina, fijn dat je weer thuis bent meis! Meisjes, rustig aan vandaag, het is bijna weekend!
goedemiddag meiden... Ben vanmorgen gaan werken maar ik was zo beroerd Ben na 2 uur weer na huis gegaan.... Ff een uurtje geslapen en nu gaat het weer iets beter... Hoe is eht hier? @Ikheid, balen meissie, hopelijk krijg je snel duidelijkheid! @cathie, he meis, ja ik probeer ook niet te pushen maar t is pas als ik thuis tot rust kom of aan het einde van de dag Het voelt helemaal super om in ondertrouw te zijn Hoe issie met jou? Kussies
Zo.. ik ga een poging doen om iedereen ff een brichtje te sturen. Hopen dat dadelijk mijn bericht niet in één keer weg is! @ Maaike, is het zo erg ja? Hoe voel je je nu? Groeit je buikje goed? Ik zag het op de foto's op Hyves, wat gaaf zeg! Lekker pronken met je buik! En in ondertrouw gegaan! Leuk zeg! Nu aftellen naar de grote dag.. @ LJ, lief van je! En het klinkt raar, maar ben ergens blij dat er iemand is die weet wat ik nu voel en wat ik nu doormaak. Voel me er echt niet happy bij, kan wel janken, dat doen we dan ook maar ff Één blok emoties, zit me echt hoog. Ik weet dat ik door moet, beide schouders eronder, maar das niet zo makkelijk. Vriendje is echt lief en leeft echt met me mee. Ik bloed nog steeds, ook veel bruin. Ik heb me voorgenomen niet meer te testen, dat die ongi nu maar doorzet, dan kunnen we weer verder, anders blijf je zo in die negatieve sfeer zitten.. Hoe is het met jou? Zie dat je begonnen bent met ovu-testen, ik hoop echt dat het jullie gaat lukken wijffie! Ik gun het je zo.. @ Cathie, jij ook al.. lieve woorden! Doen me goed. Zoals ik hierboven al zei, ik w8 mijn ongi af en als ik het niet vertrouw dan ga ik volgende week langs de HA. Ik weet het dat er nog kansen genoeg zijn.. Gaat goedkomen, heb nu gewoon ff een dipje. Maar daar kom ik wel weer bovenop. Ook dankzij jullie! Echt fijn mijn ding hier kwijt te kunnen! Wat leuk dat je vriend mee is gegaan naar yoga en dat ie zo lief is.. Hihi! Heerlijk om er zo samen naar toe te kunnen leven zeg! Hoevaak heb je die yoga? @ jaantje, hé wijffie! Dankjewel voor je lieve berichtjes! Hoe is het met jou? Hoe gaat het met je rug? Hoe was het bij de mannelijke fysio? Viel het mee.. Ik hou daar ook niet zo van hoor.. ben best een preutse, jij dus ook @ Mel, hoe is ie? Lekker aan het bijkomen? Hoe voel je je? Nu 6 weken verplichte rust thuis? Zit die hcg nog steeds in je bloed? Jeetje! Erg opstandige hcg, wil je lichaam niet uit! @ iedereen.. ik heb het al gezegd, maar nu nog een keer tegen echt iedereen op dit forum; allemaal heel erg bedankt voor het duimen, het hopen, de lieve woorden en het medeleven! Besefte nu pas in deze situatie hoe fijn het is om met jullie te kunnen praten.. Zo huis gepoetst, de was draait, verse bloemen gehaald.. Nu lekker ff op de bank hangen. Vriendje wordt vandaag 31. Morgen vieren we zijn verjaardag. Hij heeft van mij een hele mooie antraciet gietijzeren braad-/stoof pan gehad, koken is één van zijn hobby's, dus daar was ie heel blij mee Zondag met de honden naar zee denk ik, wordt weer lekker weer en maandag ben ik ook nog een dagje vrij.. heerlijk! Liefs Heidi
heidi erg frustrerend allemaal me lichaam wil dus ook zwanger worden hahaha maar goed. Tja voor een buikwond staat ook bijna 6 weken rust maar goed heb nu nog net iets te veel pijn om het te beseffen hoe lang dat is. heidi heb jij trouwens al eens ovutesten gebruikt ik wel en was dus wel zwanger na de 2de keer gebruiken alleen niet goed maar ik ga ze ook weer gebruiken hoor als het licht op groen is gegaan van de gyn. sorry meiden dat ik niet echt op de hoogte van jullie allemaal ben maar ga het steeds meer proberen bij te houden .
He meid, niet leuk zo allemaal he. had het je zo gegegunt. maar je bent er nog niet, wie weet. maar idd anders kan je er ook gewoon mee naar dokter idd. komt allemaal goed meid, denk aan je meid. ga nu op bedje liggen ben zo moe, heb zo'n drukke dag gehad. doe morgen weer reageren op iedereen. heidi dikke knuffel voor jouw meissie. liefs mies
Hey ikheid; balen meis, maar misschien wordt ronde 7 wel jouw ronde. Heb hoop meis, het komt echt een keer goed, ook bij jou! @cathie; hey meis, ja de 12 weken voorbij heerlijk. Alweer bijna 13. Vandaag voor het eerst een positiebroek gekocht, zit heerlijk. M'n buikje begint nu hoor! @mel; hoe gaat het meis? Lieve debsel, debbedebs en maaik en de rest hoe issie? x