Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Cath nu al een lekker eigenwijsje

Gisteren wezen eten bij schoonouders daar werd het een beetje emo en te veel maar geloof dat ventje het nu eindelijk begrepen heeft .
    Gisteren avond voor het eerst sinds bijna 2 maanden weer intiem geweest was erg emotioneel moest ineens erg huilen vond het wel dood eng bang dat alles pijn zou doen maar viel mee.

Dus we kunnen nu langzaam gaan werken aan een volgende ronde nu nog het hormoon uit me lichaam en ik kan er weer tegen aan.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Mel,

Wat fijn zeg dat het nu eindelijk een beetje bij hem doordringt! Ook goed dat andere er nu eens wat van hebben gezegd, dan is het niet zo dat jij er alleen zo over denkt, maar dat echt iedereen achter je staat!

@ Maaike, nog gefeli met je schoonma.. Was het leuk, lekker en gezellig?

@ Cath, ooh jeetje dat is balen zeg! Volgende x beter!

@ Sjaantje, nieuwe coupe? Nieuwe kleur? Lekker hè dat weer.. Het is sinds vrijdagmiddag nu officieel lente :)

@ LJ, een gezellig en druk weekend dus? Hoe was het? En wat is een halfvasnefeest?

@ de rest, hoe is ie?

Mijn vriendin is bevallen van een zoon; Sven. Twee maanden te vroeg geboren.. Maar moeder en zoon maken het heel goed :)

Hier ook alles goed, in mijn buik zit het niet helemaal zoals het hoort, beetje erg veel last ervan! Denk dat het mijn ei is..

Fijne zondag allemaal!

X

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey Ikheid, gelukkig dat je vriendin en zoontje het goed maken!
    Flink klussen dus nu voor jullie ;)

Vanmorgen lekker aarbeidjes gegeten en een broodje ham.
    Net kwamen de aarbeien er weer uit :( Blegh, zo vies he als je moet overgeven... maar goed, geen komkommer en kaas-uibolletjes, en nu ook geen aardbeien meer dus :(
    Ach ja tis voor een goed doel!

Hoe is het verder hier?

Kus

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier is het rustig heb vandaag een rust dag.
    Ben al heel de week weg steeds dus lig nu lekker op de bank .
    Alleen vind het niks warm.

jij gaat vanaaf naar tarzan toch maaike ? veel plezier.

Heidi flink aan de klus dan maar.

Ik hoop ook snel weer te mogen hoor zodra het licht groen word ga ik weer ovu testen bestellen en gaan we er weer voor.

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieverds!

Alles goed met iedereen? Hier gaat het prima. Zie er alleen wel erg tegenop morgen weer te moeten gaan werken. Heb de laatste dagen best wel last van m'n banden en ook van m'n ribbenkast. Ach, we zien het wel!

@ Maaike: heel veel plezier bij Tarzan vandaag meid! Wij zijn er 2x naartoe geweest, dus dat zegt genoeg he. Het is werkelijk waar FANTASTISCH! Ik ben zelf helemaal weg van het liedje verloren verleden. Geniet meissie! Enne... Balen dat je ontbijt er (weer) uit is gekomen.. Maarrrr... als jullie dinsdag jullie kleintje weer zien, dan weet je waar je 't voor doet!

@ Ikheid: gefeliciteerd tante heidi! Wat leuk zeg - een kereltje :D En Sven is ook een hele leuke naam! Flink klussen maar meis, wie weet is het deze keer raak voor jullie. Je laatste ongi is eigenlijk alleen maar bruinverlies geweest of niet? Hopen dat het nu 'normaal' gaat (of helemaal uitblijft natuurlijk ;) ) Ga je nog lekker met Roefel naar zee vandaag? Have fun! ow en gefeliciteerd met je verlenging van je contract!

@ Cath: balen dat jullie eigenwijsje zich niet heeft laten zien he.. Maarrrr.. Een extra keertje kijken is altijd fijn toch?! En misschien kunnen dan volgende keer wel alle opa's en oma's mee? Of gaan jullie dan gewoon lekker met z'n tweetjes? En rustig aan dan maar he meissie.. Heb je nog gebeld naar je werk dat je nog minder mag werken? Kan me voorstellen dat je 't rot vindt dat te moeten melden, maar het is niet anders! Jij en Uk zijn het allerbelangrijkste!

@ Melanina: jeetje meid... Het blijft echt wel aanslepen zo he. Hoop echt dat je van de week meer duidelijkheid hebt en je eindelijk weer vol goede moed verder kunt. En ook erg goed dat je je ventje hebt kunnen 'bereiken'. Als het zwanger worden niet van een leien dakje gaat, heeft dat behoorlijk veel impact op je relatie. Goed dat jullie nu weer beter op één lijn zitten. Rustig aan he!

@ Sjaantje: leuk he, als je je buikje zo ziet groeien?! Nu mag je ook lekker gaan pronken he. In die eerste weken lijkt het soms nog vooral of je teveel Big Macs hebt opgepeuzeld, maar nu wordt het een echte overduidelijke zwanger-buik en das gewoon mooi! Geniet lekker!

@ LJ: hoe is ie? Ik zie allemaal gezellige dingen staan steeds in je wiewatwaar op hyves, dus jij vermaakt je wel he ;)

@ Inks: hey lieffie! Hoe gaat het? Lekker aan het uitbuiken he.... Geweldig gewoon! Voel je je verder goed? Knuffie voor tante Ink van kleine Pip!

@ Debs: lieverd! Hoe gaat 'ie nu? Dikke kus!

@ de rest: hoe issie?

Nou meiden, het wordt een lekker relax dagje!

Liefs en kussss Xx Deb

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve Debsel; gaat goed hiero hoor.
    Het zonnetje schijnt zo heerlijk, we gaan zo met vrienden naar de bossen. Lekker wandelen.
    Gisteren ook heerlijk genoten van het zonnetje!
    Succes morgen met werken meis

@maaike; tarzan is super! Wij zijn er in september geweest en het was geweldig! Geniet ervan en we horen wel hoe het geweest is. Trouwens, mooi he om het hartje te horen! Ik vond dat ook echt heel speciaal en ontroerend.

@debbedebs; hoe issie meis? Niet meer misselijk hoop ik?

@lj; hoe gaat het met jou?

@melanina; hey mel, hoe voel je je.. Gaat het weer wat beter? Hcg nog te bekennen?

@cath; jammer dat jullie meiske niet lachte naar de camera maar goed, volgende keer beter. Lijkt me kei mooi 3d

Hoe is het met de rest?
    Fijne zondag!
    x

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja Inkie het was weer verhoogd dus morgen weer prikken + uitslag

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dus vandaag is laatste dag vakantie? Altijd weer balen om dan weer aan het werk te gaan.. Gewoon lekker rustig aan doen en je vooral niet druk maken ;)

Hier alles goed, laatste ongi was niet een ongi die ik ooit heb gehad, was alleen wat bruinverlies met een klein beetje bloed, bruinverlies heeft erg lang aangehouden, hopen dat het deze keer wegblijft! We zien het wel, je hoopt iedere ronde weer..
    Dank u dank u, ben helemaal trots op mijn dinnetje! Een kergezonde zoon, wel 2 maanden te vroeg, maar hij doet het heel erg oed. Morgen mag ze naar huis, hij moet blijven, logisch. Maar dat doer d'r erg veel pijn. De bevalling was een makkie, vliezen gebroken, als een speer naar het ziekenhuis en na 20 minuten was Sven er..

Komend weekend gaan we hem weer bewonderen. Ik hoop dat ie snel mee naar huis mag!

Fijne zondagavond!

X

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey moppie!

Wij hebben een tuinset gekocht voor op ons dakterras en gisteren al heerlijk in het zonnetje gezeten. Verloskundige had gewaarschuwd voor zwangerschapsmasker, maar vooralsnog lijk ik er geen last van te hebben.

Heb je lekker gewandeld? Merk je al dat je minder puf hebt als anders, of valt het wel mee? ;)

Werk ze morgen meis!

Liefs Xx

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meis!

Tja... zo'n laatste dagje valt altijd tegen he. Nu heb ik dat elk weekend wel ;) , maar nu is het extra!

Ik hoop met je mee hoor! Jullie hebben goed geklust, dus daar kan het in principe niet aan liggen. Hopelijk zit het mee en is het gewoon raak!

Kan me voorstellen dat het voor je vriendin moeilijk is d'r kleine ventje achter te laten in het ziekenhuis. Ik zou er ook écht niet aan moeten denken! Maar gelukkig gaat alles gewoon supergoed met Sven en is de bevalling meegevallen. Hoe groot en zwaar was 'ie?

Jij ook nog een fijne avond he! Wij gaan hier nog 'ns een keertje LOTR kijken. Is al zo lang geleden en is toch altijd wel leuk...

Liefs Xx

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieve meiden,

even een kort berichtje van mij! Heb een hele drukke week gehad met werken enzo waardoor ik daarna helemaal uitgeteld was! Nu ook weer een heel weekend weg geweest, dus stap zo lekker m'n bedje in!

Morgen lees ik even bij en reageer ik wat uitgebreider!

Dikke kus voor iedereen xx

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hahaha, geen alcohol voor mij na mn ei ;)
    Maar was geweldig, flink gefeest... zonder alcohol, maar kan ik me ook super vermaken hoor,

Morgen langer!

Kus

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden pfffffffffffff kan gewoon niej slapen ben zo moe en t lukt gwoon niet!vandaag eerst op kraamvisite geweest en daarna naar een feestje hier in bemmel in t cafe van mijn ouders en daarna uiteten met vrienden mischien teveel geweest maar kan nu wel janken.
    dus nu maar een bak thee gezet en daar zit je dan om 2 uur snachts voor je laptop.......

kheb van de vrienden waar we op kraam zijngeweest haar angelsound mogen lenen dat is wel heel GAAF joh dus daar ff naar liggen luisteren straks!

nou kga maar ff beetje surfen en dan zien we wel weer knuf sjaantje

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedemorgen meiden!
    WAUW wat een super gave musical, je weet niet waar je moet kijken zeg, overal gebeurd wat haha.
    Eerst ff uitgewaaid op het strand. Had er eerst een hard hoofd in want bleef maar spugen maar gelukkig hoefde ik niet meer over te geven :D
    Vandaag werken en morgen de echo, ik heb er zo'n zin in. Nu zien we echt een mensje.
    Ff een vraagje, in mijn zwangerschapsboek van week tot week staat dat je een volle blaas moet hebben voor de echo? Hebben jullie dat ook gedaan of hoeft dat niet perse, dan hou ik daar rekening mee!
    Zo ben gaar, ging 12 uur slapen haha ;) Maar goed het was de moeite waard!

Werk ze vandaag weer lieverds.

Kus

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden!

@ Debs: druk druk druk met werken... dus je bent goed bezig? Wil dat zeggen dat het beter met je gaat? Hope so!

@ Sjaantje: balen meis dat je zo slecht kunt slapen... Sowieso slaap je vaak lichter en slechter als je zwanger bent, maar dit is natuurlijk wel zwaar k**. Hopelijk ben je toch nog in slaap gesukkeld én heb je nog effe naar het hartje kunnen luisteren ;)

@ LJ: ach, alcohol hebben we toch helemaal niet nodig?! Lekker dat je je goed vermaakt hebt meis.

@ Maaike: fantastisch is het he?! Ik zou er zo nóg een keer naartoe gaan! Enne... Jij bent hartstikke slank, dus hij mag volgens mij gewoon leeg zijn. Ga anders iets te vroeg daarheen en vraag het. Als je blaas dan gewoon leeg mag zijn, heb je nog tijd om effe te gaan plassen. Bij mij hadden ze 'm het liefst leeg in elk geval. Nog één dagje!

@ de rest: werk ze vandaag meiden!

Liefs en een dikke kussss Xx

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey maaik gaaf he die musical ik ben er ook geweest je komt ogen en oren te kort he!leuk dat je zo'n fijne dag gehad hebt!
    en over de echo ik heb t weleens gehoort maar?of het ook echt zo is ik denk dat de vk het je dan wel verteld zou hebben anders moet je ff bellen!

jij hebt ook zo'n angelsound toch?je hoort dan toch echt alleen het hartje van de uk of kan t ook zijn dat je je eigen hart hoort?kan t bijna niet geloven want t ging best snel!maar tis wel moeilijk om m te zoek ofniet?

nou ik ben om 4 uur op de bank in slaap gevallen maar was 6 uur alweer wakker....maargoed vandaag niet veel doen dat scheelt knuffie!

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaantje, ik heb ook zo'n angelsound. Het hartje van de kleine gaat echt supersnel. Als je twijfelt of het jouw hartslag is of die van de kleine, moet je even je vinger tegen je halsslagader leggen. Dan voel je hoe snel je eigen hartslag is. En het kan best even lastig zijn het hartje te vinden. Gebruik in elk geval wel veel bodylotion of massageolie ofzo. En zoek laag! Dus het gebied net boven je schaambeen. En dan héél langzaam van links naar rechts luisteren. Kleintje is nog erg beweeglijk, dus kan bijna overal zitten! Succes!

Xx

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, hoe is het hier?

@Debsel: hey vakantieganger! Leuk een nieuwe tuinset gekocht! Heerlijk voor strakjes als je verlof hebt he?

@Maaike: hey meis, bij mij moest m'n blaas helemaal leeg zijn, maar het verschilt nogal per verloskundige. Bel anders even om te vragen voor de zekerheid. Spannend he morgen? Ben heel benieuwd hoor!

@Sjaan: wat rot dat je niet goed kunt slapen! Ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee. Hoe voel je je verder? Leuk he die Angelsounds? Ik merk wel dat ik hem nu veel minder gebruik omdat ik de kleine meer en meer ga voelen. Dat is al een geruststelling op zich :D

@Anderen: met jullie ook alles goed?

Ik ga zo even weer bellen om een nieuwe afspraak te maken voor de 3D echo. Hier op het werk maar meteen besproken voor de dag minder werken en dat was gelukkig akkoord. Moet toch aan mezelf denken he?

Oh ja en dames, op mijn hyves staat een nieuwe buikfoto :D :D

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou meiden, net gebeld met Babyview en ik kan morgen alweer terecht voor de 3D :confused: Was iemand uitgevallen, dus kan ik mooi tussendoor! Wat een mazzel he? ;) En nu maar heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat Uk zich nu wel wil laten zien!

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat ie?!

@maaike; gave musical he!
    @debsel; hey meis, heerlijk gewandeld in de bossen ja. Ook in de zon gezeten zaterdag, heerlijk. Kans op een zwangerschapsmasker is dat als je wat verder bent in de zwangerschap en bij een sterkere zon?
    Werk ze meis. balen he! bah!
    Oja.. en die angelsound? Kun je die overal kopen en kan het geen kwaad (straling)
    @debbedebs; leuk weekend gehad?x

Deel Deze Pagina