Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi dames,

ja hoor vanmorgen getest en zeker een goede duidelijke streep te zien (zie mijn album.)
    mijn vriend was helemaal blij en gelukkig, maar ik kan het nog niet geloven.!wat moet ik nu doen!

@debsel: bij mij was eerste keer ook meer ontpillen denk ik. dit is ook onze tweede keer dus, redelijk snel. daarom kan ik het ook niet geloven.
    veel succes debsel. lees wel hoe het verder allemaal gaat. spannend.

@inkie: spannend morgen dan. toen ik vanmorgen wakker werd, zei m'n vriend ahh dit is de uur van de waarheid, hihi. en gelukkig een duidelijke test. kan het nog niet geloven. maarja net wat jij zegt naar de dokter gaan heeft geen zin. die doet het zelfde! moet gewoon proberen een afspraak te maken met een verloskundige praktijk, toch!?
    succes voor morgen meid! ps: is jouw buik ook nog zo opgezet?

@maaike: heb jij al getest?
    fijn weekend verder allemaal, liefs mies

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    miesje gefeliciteerd!ga er lekker van genieten!fijn weekend liefs!

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    GEWELDIG PROFICIAT!
    Mooie streep, net nog een keer naar de mijne gekeken en volgens mij zijn we toch echt samen zwanger!
    Morgen wil ik nog een keer testen, gewoon om het nog een keer te zien maar zo'n streep zegt, volgens iedereen, wel meer dan voldoende!
    M'n buik vertoont een kleine bolling stuk onder de navel. Daar begint het het eerste met groeien zeggen ze. Plassen moet ik nog steeds veel maar niet meer zo super zoals de afgelopen 2 weken. Borsten nog wel gevoelig en vooral 's avonds donkerdere tepel, veel witte puntjes erop.
    Durf jij al beetje blij te zijn...ik vind het zó onwerkelijk dat ik morgen veel te bang ben dat het alsnog niet waar is...
    bah

Maar super meis!
    xxx

4. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he inkie,

ja idd denk ook dat we samen zwanger zijn. het is ook niet te geloven, en zeker omdat het pas de 2e ronde is! ik bel van de week gewoon de verloskundige praktijk!
    ik moet ook veel plassen, en was gisteravond misselijk! dan moet jij ook in de 5e week zitten en volgende week in de 6e weekdan.
    ohh spannend allemaal he!ik kan het ook echt niet geloven.maar ben nog steeds bang dat ik nog gewoon ongesteld word!
    succes morgen, liefs mies

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!
    Als ik het zo hoor, dan heb ik alle vertrouwen in ronde 2 ;) haha! En 't is superleuk om jullie verhalen te lezen, jullie onzekerheden enzo. En natuurlijk super om te horen hoe familie en vrienden reageren op het nieuws :D

@ Ink: toch heerlijk dat je 't met wat mensen kan delen? En morgen zul je zien dat er een prachtige posi test uitrolt. Merk aan dat je nu toch voorzichtig wel een beetje durft te genieten. Super joh! En het is inderdaad waarschijnlijk wel het mooiste nieuws dat je je schoonouders kunt meegeven. Hoe reageerden je eigen ouders? Haha, heel je leven wil je een zo strak mogelijke buik (tenminste, de meeste meiden toch :p) en nu ben je al helemaal blij met een kleine bolling... En believe me: ook ík zou het heerlijk vinden! Ik wil ook zo'n mooie buik! (volgende x ;) )

@ Miesje: super super super! Oh, jullie moeten echt hier blijven kletsen hoor! En je mag zelfs wel eens mopperen... Weten wij ook wat ons nog te wachten staat!

@ Sjaantje: keep us posted!

@ Maaike: kan niet wachten (bijna) tot je terugbent en ons kan vertellen hoe het nu met je is! Of die posi test er toch is gekomen enzo ;)

Nou meiden, ik ga effe douchen en dan boodschapjes doen... Leuk :S
    Liefs en een dikke knuffel! Deb

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Inkie en Miesje: GEFELICITEERD! met jullie zwangerschap. Miesje, dat is een duidelijke positief hoor!

Ik ben nu 2 dagen overtijd. Ik durf nog niet te hopen, snap nog niks van mijn cyclus. Gister toch een testje gedaan, maar een dikke nega :(
    Ik snap nog altijd niks van mijn cyclus. Misschien dat ie nu erg lang is. Ik zit nu op 35 dagen. Hiervoor was het 34-33-33 en dan nu bijna 36 dagen. Ik heb ook nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden.
    Vreselijk die onzekerheid! Wel of niet, wel of niet...blijf toch stiekem hopen, ook al ga ik er niet vanuit dat het raak is. Klinkt gek he?

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Meiden!

Vanochtend weer getest en echt een dikke donkere streep! Ben nu een week over tijd. Woensdag was de test al duidelijk maar nu helemaal.
    Ben heel vroeg wakker (zie de tijd..) m'n (.)(.) doen echt zeer nu en gisteren begon ik misselijk te worden

Heb foto's gemaakt, zal ik straks in m'n album zetten.

@allemaal: Hoe gaat het meiden?
    Even speciaal voor tante debsel: hoe gaat het meissie... heb vertrouwen in ronde 2 he.. en ondertussen kunnen we lekker samen dromen over onze kindjes in de future.
    @Cathie: bedankt voor de felicitaties!

Liefs van Inkie

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    GEFELICITEERD!
    oh super meid. aahhhh kei gaaf, haha.
    echt super voor jullie.
    ben nu ook een week overtijd en mijn tepels gaan idd ook zeer doen. verder nog niks. kan 't nog steeds niet geloven. ga van de week nog een test doen denk!
    laat je de foto nog wel even zien inkie?
    liefs mies

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    da dames!inkie nu kun je er echt van gaan genieten he!ik wou net weer test gaan doen en ja hoor de duivel......maarja maakt niks uit!in ieder geval die onzekerheid weg!(blijft natuurlijk een teleurstelling he...)dus nu weer een cyclus van 39 dagen...kan dus bij ronde 3 niet uitgaan van een vaste cyclus....mzzz nouja flink klussen en dan zien we het wel weer!meiden geniet nog even van jullie weekend!en succes allemaal lieffs sjaantje

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    YES! Ik wist het ;) Super zeg! Nu moet je 't echt wel gaan geloven! Enne... je bent echt wel héél vroeg wakker op zondag ja... Tjonge! Ik heb net tegen m'n vriend zitten jubelen dat je 2e test super duidelijk is en je écht zwanger bent... Hij moest lachen en vindt het ook fantastisch voor jullie :D En hij noemt me nu (vanaf dat ik het heb voorgelezen) tante debsel... haha! :)

Ik heb er vertrouwen in hoor meissie.. Vorige week was ik wel teleurgesteld, maar nu gaan we er gewoon weer voor. Ga ervan uit dat vorige week maandag (ipv donderdag) de eerste :evil: dag was. We zien het wel! En nu maar hopen dat de :evil: snel weg zijn, want ben het nu alweer spuugzat... M'n vriend was vorige week ook erg teleurgesteld en hoopt ook dat het snel raak is (hoewel hij ook wel zin heeft in het 'verplichte' vaak klussen.. haha!) Komt dus helemaal goed!

Ow en ink, heb je de namen al bedacht? (en nee, die hoef je niet te vertellen, maar vroeg het me gewoon af) Wij zijn nog niet eens zwanger, maar als we een leuke naam horen zeggen we toch al gauw "oh! even onthouden!" hihi...

En tantes (zeker tante Debsels) hebben hééééél veel behoefte aan informatie, nieuwtjes enz. enz. Dus je krijgt het nog zwaar :p

@mies: wanneer ga je nog 'ns testen meid? Laat het ons weten he!
    @sjaantje: balen meissie... I've been there! Kruip even lekker bij je vriend in z'n armen voor een heerlijke knuffel en straks gewoon vol goede moed weer verder!

Liefs en een dikke knuffel (tante) Deb

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Take a look at my album! :D

Joepie, na de 2e test vanochtend durf ik echt blij te zijn!

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    TANTE DEB!

De test van vanochtend staat in m'n album.
    Nu durf ik langzaamaan toch beetje blij te zijn..

Namen vind ik zooooo ontzettend moeilijk poepoe.. Maar gooi es wat leuke namen deze kant op. (zo onwerkelijk joh!) Morgen ga ik de huisarts bellen en even kletsen. Is een vrouwelijke dokter en die zei al aan de telefoon; hoop het zo voor je meid. Dan even wat dingen doornemen en van daaruit stuurt ze me naar het ziekenhuis, gynacoloog lijkt me :) (ivm colitis wil ze dé perfecte zorg voor me..)

We hebben het trouwens vandaag aan de ouders verteld door een mooi gedicht in een fotolijstje te doen (onder het gedicht kleine afbeelding van beschuit met muisje) Super mooi reacties. Ook de broers en zussen gaan we het vandaag vertellen en over een weekje of 2 pas aan iedereen. Dit is nog even onder ons en de familie zeg maar.
    Ik wist niet wat ik het beste kon doen; al vertellen of toch nog maar even niet. Maar met zo'n mooie testen vind ik dat de mensen die het dichtst bij je staan, het toch mogen weten nietwaar? Als het mis zou gaan, wil je dat toch ook met je dierbaren delen.

Hahaha, jouw vriend zal ook wel denken van .. "da forum da forum" ;)
    Lekker gaan klussen meid, alles komt goed.
    Jij ook zo'n test volgende maand! Ik ga duimen voor je en hou me op de hoogte he.

Liefs van Ink

13. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi ladies

@debsel: ik ga morgenvroeg weer en hopelijk de laatste test doen. dan bel ik vrijdag naar de vk. hopelijk mag ik dan zo snel mogelijk komen.
    succes meid met klussen en hopelijk voor jullie ook een mooie duidelijke test straks. ik duim voor je meid.

@inkie: jajaja dat is nou echt een duidelijke streep, het is gewoon zwanger. ik kan het nog steeds niet geloven hoor. gefeliciteerd meid, super.

@cathie: wanneer ga je testen?

liefs mies

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Haaaalllllloooooooooo dames,

Hier alles goed en met jullie?!
    Voor allen die zwanger zijn.... Gefeliciteerd,
    heb niet getest omdat ik echt dacht at ik ongi zou worden maar nee hoor nog steeds niks, ga morgenochtend testen...
    Had verkeerd gerekend, zou gister pas ongi moeten worden.... Geeft hoop, vandaar dat mijn test nega was hahaaah :p
    Moet toch wat verzinnen he hahahahaha!

@Inkie.... SUPER VOOR JULLIE!
    @debsel, fijn dat je je weer wat beter voelt! Nieuwe ronde nieuwe kansen he! ;)

Liefs Maaike

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Maaike: hahahaha, :) goede actie! Ben benieuwd wat de uitkomst dan is morgen.. Spannend! Ik ga voor je duimen... (en ik klus vrolijk verder hoor! :rolleyes: )

@ Mies: hij is morgenvroeg superposi, dus maak je geen zorgen! En dan hopen dat je snel naar de vk mag en lekker naar je kleintje kan gaan kijken! Ik leef lekker mee hoor ;) (vraag maar aan Inkie!)

Liefs!

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey MAMA INK!

En, wat zei de huisarts? Super dat ze zo aardig is... Sowieso lijkt een vrouwelijke arts me wel prettig. Ben echt benieuwd meissie! Enne... die test is er een uit een boekje hoor! Overduidelijk!

Lijkt me een heel bijzonder moment als je 't met je dierbaren kan delen. Snap wel wat je bedoelt hoor... Áls.... dan weten ze in elk geval wat er speelt!

Uhm... Leuke namen... Ik heb er wel een paar voor een meisje: Sam (vind ik zo stoer) of Robyn (ook stoer). En verder verklap ik er geen, want anders neem je straks 'mijn' naam (die nog 30duizend x kan veranderen natuurlijk, maar goed ;) ) Voor jongens vind ik het lastig. Een vriendinnetje van me is vanochtend bevallen van een zoon: Jelte (en ze had al een jochie van 2: Jens). Welk 'genre' vind je leuk? Hihi... wij helpen wel hoor!

M'n vriend vind het erg grappig dit forum. Hij moest zo lachen om tante Deb. Hij is ook echt een superschatje! Dus geen probleem om wat extra te moeten klussen voor het goede doel :rolleyes: hahaha! Natuurlijk hou ik je op de hoogte! Don't worry ;)

Liefs!

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hihii Ja debsel best wel een goeie actie huh hhahahaah! Ach ja het gaf wel weer een beetje hoop dus...

@Inkie ja hoor super duidelijk :p

Liefs maaike

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ow trouwens... was het wel een leuk weekendje maaike? En ik duim hoor... heb je nog steeds symptomen als misselijkheid enzo? Xx

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Ja het weekendje was zo super, lekker uit eten en heerlijk genoten van alles :D

Nee geen misselijkheid meer, wel grotere (.)(.) en ongi krampen...
    Ook last van mijn rug :( en maagzuur is gelukkig weer minder!
    en die krampen he pffff.... Ook een hele opgezette buik naar het eten, iemand daar ervaring mee?

Liefs maaike

Oh ja voel je weer wat beter debsel?

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

Hey meissie,

Woensdag om 9:40 heb ik een afspraak bij de huisarts. Het kan zijn dat ik dinsdag nog tussendoor kan maar dat moet de assistente met haar overleggen. Ze was er vandaag niet en misschien dat ik morgen al kan komen.. anders woensdag. Zo'n ramp is het niet, dagje meer of minder maar... als het kan dan natuurlijk liever morgen al ;)

Hey das toevallig; Robin vind ik voor een meisje ook zo mooi en Sem voor een jongetje. Dé namen weet ik nog niet, ja .. voor een meisje misschien wel. Ik zou het nog niet weten hoor, je hoort zoveel namen dus kan continu veranderen haha. Maar blijf maar meedenken, das altijd welkom :Laughing:

Het vertellen was heel mooi, bijzonder en tikkeltje emotioneel! Nog even en dan durf ik het van de daken te schreeuwen. Ik ga het eind deze week aan een goede vriendin vertellen en zo beetje bij beetje.. mag iedereen het weten!

Duim maar voor me voor huisarts bezoek. Ik ga denk ik niet nog een keer een test doen. Heb nu 2 duidelijke, die neem ik mee. Vind het wel leuk dat testen maar ook wel eng hihi. Ben ook als de dood dat wanneer ik een echo krijg, er niets te zien is. Tjonge jonge he.. die onzekerheid. Eerst is het testen eng; dan is ie positief.. dan begint het; als het maar niet mis gaat. Maar ja; dalijk na 12 weken... als het maar niet te vroeg wordt geboren... dan na 36 weken; als de bevalling maar goed gaat en laat het gezond zijn!
    Hopelijk vergeet ik niet te genieten hoor!
    Ga nog steeds vaak naar de wc, sowieso om te plassen maar ook om het checken! :rolleyes:

Ja klinkt goed he: "tante deb".

Het is en blijft onwerkelijk....

Veel liefs van Ink..

Deel Deze Pagina