Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Grappig is dat he om zo duidelijk die sprongetjes te zien! Je ziet ze daarna ook alweer zoveel groter en wijzer worden! Dat merk ik ook altijd echt aan Tijn. Ik merk wel dat Tijn de sprongetjes ietsje eerder heeft dan in het boek aangegeven staat, maar dat zal verder wel niet uitmaken denk ik.

Tijn heeft nu ontdekt dat het heel leuk is om mama's haren vast te pakken en daar dan flink aan te trekken :D!

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey hey!!!

alles goed hier

deb idd balen hey van die dokter nu weet je nog niks....

hier is het nu ff rustig naar weer een huilend ochtendje ze ligt in de box te slapen das de enige manier om dr overdag beetje rustig te houden....khoop dat ze ook fftjes een ruk maakt want anders is ze vamiddag weer helemaal oververmoeid en is het helemaal drama........\
    ow chips ze wordt alweer wakker

xxx

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey debs,
    Met mij gaat het wel hoor... gister ff emodag, nadat ik hoorde dat ze bevallen was... werd me gewoon allemaal teveel... spanning, stress, en niet alleen haar bevalling, maar ook vorig jaar, het huis, werk, financien, lening, alles erom heen... dus ff flink gebruld bij mn manneke en mn roes uitgeslapen... nu maar weer werken... komt allemaal wel goed ;)

Kus

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    pffffffffffffffffffffffffffff GEK wordt ik

kheb net de fysio gebeld....morgen komen ze bij ons thuis kijken naar jade want dit is echt niet normaal een kindje die de hele dag huilt....het cb heeft me dit aangeraden ik hoop zo dat het helpt...

lj meis doe je rustig aan!!komt zeker allemaal wel goed maar kan het me voorstellen zoveel zorgen......hele dikke digi knuf voor jou!!

verders gaat het wel goed met mij hoor!!gelukkig ben ik redelijk stressgevoelig maar ik vindt het ook zo zielig voor jade.....

ik hou jullie op de hoogte!!

xxx

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaantje... Anders zou ik zeker eens een osteopaat overwegen. Wel eentje die geregistreerd staat bij de vakvereniging natuurlijk ;) Wie weet wat die nog voor je kan doen. Arme Jade!!! Hopelijk morgen wat hulp en/of begrip van de fysio.

@ Debs: achterlijke oetl*l zeg!! Belachelijk!! Als vandaag Tijn zo onrustig blijft bij jou aan de borst (en het uit een flesje wél goed gaat), gewoon terug gaan hoor. En van die sprongetjes... Nils loopt ook niet altijd exact met het boek mee, maar wel ongeveer. Weer allemaal nieuwe dingen die hij kan. Hij wordt echt al snel groot!!

@ LJ: rustig aan meissie... Het moet er af en toe effe uit. Natuurlijk komt het goed!!

@ de rest: hoestie???

Xx

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi lieffies!

@Debs: hey meis, thanks voor je sms...zag hem alleen vanmorgen pas doordat ik naar de film was gisteravond :) Vond het wel lief dat je aan me gedacht had ;) De film was errug gaaf trouwens! Was naar 2012 geweest! Heb je op hyves ook al ff gekrabbeld!

@Debbedebs: hey meis, wat een vage dokter zeg :x Die stekende borsten en jeukende tepels kunnen namelijk een voorbode zijn van een schimmelinfectie (had ik wel!). Ik kreeg ter preventie al medicijnen toen, zodat Kyra geen spruw zou krijgen en Kyra kreeg ook ter preventie medicijnen. Hou het goed in de gaten en anders gelijk aan de bel trekken hoor! Dat soort klachten moeten ze gewoon serieus nemen. Dat Tijntje geen spruw heeft, wil niet zeggen dat het nog niet kan komen (niet om je bang te maken he :)).
    Wel vervelend dat ie weer wat last van z'n darmpjes heeft..hopelijk is het gauw over!

@Mies: ook al ATWT fan :D Ik volg het ook hoor ;) Geniet Stijn van het babyzwemmen? Ik wil het ook eens gaan doen met Kyra! Kijken wat ze ervan vindt. Wij gaan 4 december een lang weekend naar centerparcs, dus dan mag ze lekker poedelen :D Ben echt benieuwd!

@Maaike: hey meis, idd wat Debs al zei, probeer niet teveel van voeding te wisselen, want daar kunnen ze ook last van krijgen..maar ik begrijp je wel hoor! Dat blijven spugen is ook niks he meis? Hopelijk doet ze het op de nutrilon wel goed! Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad met spugen enzo. Ze kan wel wat kramperig worden he, maar dat kan door het wisselen komen ;) Fijn dat ze nu tenminste wel goed slaapt! Kyra heeft de 1e 3 maanden echt niet in bed geslapen overdag. Die pikte dat niet. Nu slaapt ze sinds een maandje echt veel in bed overdag :D Ze went er wel aan hoor meis en wil ze het nog niet dan is dat ook geen ramp. Leg je haar lekker in de box of kinderwagenbak (of wieg) in de woonkamer als je dat prettig vindt. Laten huilen is ook niet verkeerd, zolang ze maar niet hysterisch wordt ;) Is het nog gelukt met de harde plekken? Is het nu helemaal weg??

@Ink: hey meis, vervelend dat je je wat minder voelt. Had ik ook bij m'n eerste ongi. Blijft toch niet leuk, ongi worden. Heb je verder geen pijn aan je litteken enzo? Wat goed dat Elin weer in slaap viel vannacht! Super hoor!

@LJ: gefeliciteerd met je dinnetje!!! Helemaal super! En die emoties..heel normaal hoor. Ff lekker eruit gooien af en toe is alleen maar goed ;)

@Sjaan: ben het eens met Debs. Zou ook een osteopaat overwegen. Die zien toch vaak meer dingen. Wacht eerst de fysio af anders, kijk wat ze zegt en als je niet tevreden bent of je weet het niet, gelijk een erkende osteopaat inschakelen. Het heeft bij Kyra in ieder geval effect en we weten nu wat meer ;) Niet mee doorlopen hoor! Mocht ze nog zo blijven, dan zou ik zelfs je HA inschakelen en je eventueel laten doorverwijzen naar een kinderarts als het zo erg blijft...

Nou, gister naar het ziekenhuis geweest. Bloed laten prikken voor m'n schildklier en geloof nog wat andere dingen die gecheckt worden. Ik haat bloedprikken :x, maar goed, na 5 of 6 buisjes bloed minder mocht ik weer gaan. We hopen dat de uitslag dinsdagochtend binnen is, want dan kan ik dinsdagmiddag meteen naar de HA. Anders wordt het donderdag. Dus het is even afwachten.

M'n moeder heeft me gisteravond meegenomen naar de film: 2012. Die wilden we allebei zien, hij was heel gaaf :D Björn bleef bij de kleine meid :) Die is toch niet zo'n filmfreak, dus dat vond ie ok niet erg :p

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hallo allemaal....

Hier echt een kl*te nachts gehad, nog niet eens vanwege Sennah maar flinke woorden gehad met manlief om half 3 s'nachts :x de stoom kwam nog net niet uit mijn oren... Sennah kwam half 1 voor d'r flesje, heb ik gegeven... maar slapen ho maar, dus na 2 uur vraag ik of thom a.j.b een xtje wil kijken aangezien ik al tig keer heen en weer ben gelopen... Dus thom gaat kijken, heeft ie t idee dat ze honger heeft... nou ja kan... hij helemaal boos omdat ie een flesje moet maken, en ik zit maar thuis en hij moet werken... dus waarom ik dat niet allemaal maar doe... hij wilde dat hij 'lekker' de hele dag thuis kon zitten met d'r....:$ Nou ikke huilen natuurlijk want had maar een uurtje geslapen... dus hij komt weer naar boven, zeg ik nou geef maar hier en ga jij maar 'lekker' slapen hoor, nee hij moest en zal die fles geven, tja wat zeur je dan eerst allemaal... en maar dorgaan, ik geef je geen sorry blablabla... nou ik was zo kwaad, heb op de trap ff flink zitten janken... ik kon dus niet echt meer slapen... Komt ie daarna weer terug in bed, sennah in bed en slaapt gelukkig... Bied ie excuses aan... jaaaaa daaag... ik was nog zo boos.... Hij doet t elke x weer... ik zit maar thuis en hij werkt vet veel... ja nou ik heb én de zorg van de kleine die om de 2 uur komt om te eten én het huishouden én de boodschappen én het eten... had verdorie nog de hele middag in de keuken gestaan om z'n lievelingseten te maken... nu heeft ie vanmiddag vrij genomen en morgenmiddag zodat ie mij kan helpen... heel lief natuurlijk maar vind t wel lullig...

Nou verder gaat het moeizaam. temp was gisteravond 37 nu weer 37.6... net ook sennah weer kunnen omkleden want ze was helemaal nat van het zweet... terwijl ze bij mij op bed ligt en niet eens onder de dekens... ze is weer huilerig... sneu hoor!

@cath, leuke film dus? nee weet dat ik niet te vaak moet wisselen van voeding maar dit was echt te zwaar voor d'r... ik hoogde een klein beetje op en gelijk spugen... ze slaapt nu wel beter namelijk!
    @sjaan, goed dat je hebt gebeld... sneu is dat he als je niks voor ze kan doen.
    @debs, eigenwijs mannetje hebben jullie he ;) Goed hoor zo'n eigen willetje haha... dat KDV is niet helemaal naar jullie zin he?
    @debb. nou ja zeg wat een gekke arts... dat zijn juist de tekenen van spruw als jij ook last hebt van je borsten... spruw hoeft niet altijd te zien te zijn... stomme vent zeg... belachelijk! Anders gewoon naar de een andere HA evt hoor!

@de rest hoe gaat ie? sorry hoor ff geen puf om op iedereen te reageren!

Kus

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    oh ja LJ, gefeli met je vriendinnetje, kan me voorstellen dat je er een beetje emo van werd, is ook niks allemaal... fijn dat je lekker hebt kunnen uithuilen bij je mannetje, doe je rsutig aan verder?

kus

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Maaike,

Wat ontzettend lullig zeg. Kan me voorstellen dat je effe flink pissig bent. Kan hij achteraf wel 'sorry' zeggen, maar eerst krijg je 't wel te horen. Hij zou eens een hele dag alleen met d'r thuis moeten zijn. Maar dan óók wassen en eten koken he!!! Grrrrr... Wel lief dat hij nu vrij neemt, maar volgens mij is de lucht voor jou nog VERRE van geklaard. Zou het zeker nog eens ter sprake brengen en misschien inderdaad hem eens een hele dag de zorg van Sennah toevertrouwen. Zal wel over zijn dan!! ;) Lucht het wel effe op om het hier eruit te gooien?

Dikke kusss Xx

10. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he meiden,

tjee al heel wat afgekletst hier vanmorgen
    Maarre ik zit vanaf vandaag in de ziektwet!! kan niet meer. Het doet zo'n pijn. en vooral omdat ik op mijn werk geen mogelijkheid heb om even te zitten en dan weer staan!!
    dus dan maar thuis blijven!! had heel de nacht niet geslapen en ben doodop!!!! de chiropractor gebeld kan ik woensdagmiddag te tercht!! (die doet je kraken etc, heb ik altijd heel veel baat bij)
    fysio al elke dag!!! en dan ben ik nu nog bezig met een afspraak bij de orthopeet!!hij moet maar eens even kijken, want ze zeggen wel je moet met de pijn leren leven maar dit is niet normaal!!!
    pff het is me allemaal wat! Stijn is nu wel lekker bij mijn moeder zodat ik m'n rust kan nemen wanneer ik wil!!! maar ik maandamiddag zeker hoor anders laat ik me gewoon brengen??!! ;)

debsel: he meid, al wat beter en je mannetje?? En de rest??
    zoals je las hierboven gaat het dus niet meer om te gaan werken!! enne Stijn krijgt nog geen boterham!!mag ie al wel een paar kruimels!!! gaan we volgende maand is proberen!
    en Nils eet ie z'n groentes ook goed??

Cathie: he meid ja zeker een grote fan. is er met de paplepel in gegoten!! atwt is echt een super serie!!! En Stijn vind het ook mooi want hij is er altijd stil van haha.
    maarre leuk dus jullie gaan ook nog lekker ertussen uit!en idd bij centerparcs heb je mooi baden om te zwemmen. heb je een zwemband gekocht?? dan kan kyra er wel in denk ik.?
    lekker hoor meid dat jullie dat nog te goed hebben.
    nou spannend dan een dinsdag voor de uitslag meid. hebben het er maandag nog wel over.

LJ: he meid, gefeliciteerd met je vriendinnetje. Ik begrijp dat het dan allemaal even heavy word voor je. gewoon lekker de traantjes eruit laten stromen he meid ;)
    maar super voor d'r dat alles super is gegaan met moeder en kind.
    hoe gaat het verder met de ontwikkeling van het huis? en kwam je maandag nou wel??

debbedebs: he meid nou idd echt leuk ja en waterhappen gekke jongen is het. hihi.
    en wat je zegt hij heeft met mama nog atwt mee gekeken. hij had niet goed geslapen. toen ik hem in de auto zetten sliep ie tot aan kaatsheuvel! daarna heeft ie gewoon niet meer geslapen!!ja om half 5 tot half 6!!!
    maar tjee geen spruw dus. tja maar wat dan?laten ze je weer met een groot vraagteken zitten!! stom. idd even bij het cb erover hebben!! of anders even de thebe lijn bellen!!of hebben jullie die niet!!kunnen jullie rechtstreeks met het cb bellen??
    achgerm manneke, aai over z'n bolleke van stijn ;)
    en dan nog last van krampjes. is niet leuk he om je eigenkindje zo te zien. je bent zo hulpeloos!! kusje voor Tijn

Sjaantje: ach meid wat zielig voor d'r he. nou is kijken dan wat de fysio doet!! maar ben het ook met de andere dames eens probeer een osteopaat eens!!kan nooit kwaad. hoor vaak vele positieve reacties over!

maaike: nou meid, hopen dat ze goed reageert op de nutrilon. Af toe lijkt wel dat alle baby's een weg moeten in vinden in de juiste voeding. gek he. Je hebt wel hele mooie foto's op de site staan meid.kei lief. tot maandag he!

Melanina: He meid, super dat het weer goed was de echo. maar dus paar dagen minder zwanger! heb je een foto meegekregen. en dan volgende week moet je weer terug dan?? krijg jenou vaker een echo dan?? geniet lekker he meid. en hoe is het trouwens met je mannetje?geniet ie er ook al helemaal van? echt super leuk meid.

Inkie: niet echt lekker meid?tja ongi bah erg he!! ELin alles goed meid? ja ben er gewoon maandag hoor!! leuk leuk

marleen: hoe ist meid??

ikheid: he meid, mooi buikkie hoor. en hoe gaat het met het huis???groot gelijk dat je nu in volledige ziektewet zit hoor meid. tja en je vriendin nu ook al. echt erg hoor dat het allemaal zo moet tegenwoordig! maar lekker nu aan je zelf en aan de beeb denken.

nou zoweer een verhaal getypt, ga maar eens even op bed liggen en dan straks nog eens een blokkie om. wel wat beweging!! fijne dag allemaal verder
    liefs miesje

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    idd debs, krijg het allemaal eerst wel over me heen... als ik straks weer moet werken moet ik er toch ook uit... lekker makkelijk, hij doet echt zo weinig. Nee de lucht is idd nog niet geklaard maar goed ben wel blij dat ie 2 middagen vrij is want zit er echt doorheen, het breekt mij ook op dat ik én overdags doe én s'nachts....

@miesje, leuke foto's he ;) Vind ik ook, wat vervelend zeg van je heup, goed dat je thuis blijft hoor. En fijn dat je zoveel oefeningen nu gaat doen want dit is ook niks!
    Tot maandag idd :D

Kus

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    tjee maaike, dat even heftig dan vannacht. Ik heb ook een keer zoiets gehad.!!de stoom kwam ook uit m'n oren. keer goed gepraat en duidelijke afsraken gemaakt en het was goed.
    wel lief dat ie dan wat vrij neemt. tja mannen meid. Vaak denken ze dat wij nu als moeder een super leuk leven hebben en weinig hoeven te doen!!! :(
    achgerm heeft ze nog steeds een beetje verhoging. kan je weinig aan doen, zielig he. sterkte en komt allemaal goed meid.
    kussie

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    idd miesje, ff zware nacht... het probleem is ook dat hij gewoon niet wakker wordt van d'r ... en als ik dan vraag of ie ff wil gaan kijken moet ik em wel 3x wakker maken, nou op een gegeven moment ga je dan zelf wel ;) maar ja... hopelijk gaat t vannacht beter!

Kus

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Mies,

Wat rot dat het lichamelijk niet gaat zoals je wil... gewoon doen wat jij denkt dat goed is voor je! Ennuh, rustig aan...!

Het huisje is ff afwachten... heb alle documenten opgestuurd naar de financierder... nu afwachten hoe het gaat lopen...
    Of ik maandag kom is nog niet zeker... heb een paar uurtjes daarvoor moeten inleveren, maar kan goed zijn dat ik die uur moet werken ivm tekenen van contracten van het huis... weet ik denk ik morgen pas...

Kus

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Maaike,

Wat een ontzettende rotnacht heb jij achter de rug zeg! En wat vervelend dat manlief zo reageert... een dagje de verantwoordelijkheid dragen en zorgen dat alles in huis is, en huis opgeruimd en schoon is een fulltime job... en het idiote daarvan is... je werktijden zijn niet van 9 tot 17 maar 24/7!...
    Gewoon ook eens aan jezelf denken... oke? kan me ook wel voorstellen dat het reageren op de voeding, het spugen, het huilen en de verhoging het allemaal erg frustrerend en stresserig maken... je hebt ook ff slaap nodig he?

Dikke kus voor jou

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Maandag effe lekker je hart luchten bij ons ;) Ga niet aan jezelf twijfelen, want nee het is niet normaal dat hij zo weinig doet. Jullie hebben samen een kindje en een hele dag voor Sennah en het huishouden zorgen is misschien nog wel zwaarder dan zijn baan. Hallo.... Haha, ben helemaal verontwaardigd!! :D Effe een dikke digi-kus voor jou!!

@ Miesje: balen dat je zoveel pijn hebt. Ook kl*te dat je pas woensdag terecht kan dan. Hopelijk gaat de rust al wat helpen. Wát pijn is misschien normaal in jouw situatie, maar het mag niet te gek zijn hoor. Je moet toch op z'n minst normaal kunnen functioneren he!?

Ga effe wat doen voor 't werk!!! (applaus voor mezelluf!!!)

Xx

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Applaus voor debs! ;)
    Ik moet officieel werken, en loop hier gewoon mee te beppen, hahaha!
    Moet wel erbij zeggen, dat ik op 3 na al op mn gemiddelde dagproductie zit... dus ach... het kan wat lijen ;)

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieverds!!!!!!!

@maaike ooow meis jou verhaal is zo herkaanbaar bij ons is het van t weekend geknald....(khad t nie verteld omdat jullie mannetjes allemaal zo liefs zijn)ik vondt ook echt dat roy te weinig deed en als die dan s wat moest doen dan was het zuchten kreunen....ja hij deed wel dingen wandelen lekker douchen en kroelen "ja hallo!!!!!"er zijn ook minder leuke dingen....nou goed erover gepraat en dat lucht op.....gewoon ff met zn tweetjes voor gaan zitten tis een hele verandering een beeb ook voor jullie saampjes!!!

@ cath wat doet de osteopaat dan??wat was er met kyra dan precies??

de rest alles goe???

nou ik bel morgenvroeg zowieso de ha...wil daar toch ook even langs kheb t idee dat t spugen weer iets erger wordt straks was echt alles nat in dr bedje....(kheb ze toen ook wel 1.5 uur laten liggen af en toe wezen kijken natuurlijk maar ze was helemaal overstuur....)maar je kunt je kindje toch niet 2 uur huilend in bed laten liggen.....maar zodra je mevr oppakt is ze stil....wiesneus!!ook maar even dan zet ze t ook weer op t krijsen hoor.....

lj hoe is het met jou meis?weer beetje uit je dip??

meiden tis bijna maaaaaaaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaaaag khoop niet dat jade jullie dan de oren van de kop krijst:)

nou dikke knuffert!!!!!!!!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ff ikke in het kort want ben nog steeds moe

LJ mooi naam voor je dinnetje ach en huilbuien hebben wij allemaal wel eens als het even te emo word had ik toen ik positestte toen kwam alle ellende van feb er gelijk uit

Maaike pffff mannen snappen er ook niks van heh grrrr mijne hier ook bel hem op en vraag hem wat eten we euhhhhh hij zo tja heb niets gemaakt heb al veel op me werk op ik zo en bednakt hij zp ja jij eet toch niks tja kan ik er wat aan doen dat ik na 3 happen vol zit maar oke ik zeg ik haal wel turkze pizza :) hij ok
    dus ik gehaald sta ik bij de bus belt ie neem er voor mij ook een mee ik zo ben al bij de bus hij zo ego ben je NOU JA ZEG !!!!! WAT EEN LEF

zwanger zijn tja hij is er nog neit zo heel erg mee bezig enne volgens iedereen op me werk ga je het wel al zien nou ja ik zie nog steeds me dikke buik die ik al had maar goed
    Echo krijg ik btw voorlopig elke week

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goedemorgen meiden

mel tja mannen!!!!haha

nou kheb de huisarts ook gebeld daar ga ik vamiddag naar toe kben dr klaar mee!!
    ze ligt nu in de box te slapen ook pas 10 min hoor....maar zolang ze slaapt slaapt ze he!!!!vanacht was ze ook om 4 u alweer wakker
    ben wel heel benieuwd of dat er wat uitkomt zoniet is het gewoon uitgesloten

ink khad je nog gsmst ik heb de auto van mams dies niet zo heel groot ze kunnen wel met zn tweetjes achterin maar kheb niet echt kattebak dus je kunt dan geen wandelwagen ofzo meenemen??

hoest verders met iedereen?

Deel Deze Pagina