Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    meiden top dat het zo leuk was

Heidi een zoon gaaf zeg

hier erg onzeker hoor nog steeds licht aan het vloeien :( en heb pijn in me buik en rug dus morgen lekker ziek thuis blijven en ff de gyn bellen want me gevoel zegt het klopt niet .

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kop op Mel, het wil niet meteen zeggen dat het fout is..

3. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Super gefeliciteerd, echt hartstikke leuk!
    Een zoontje is echt zooooooooooooooo leuk!

xxx

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey lieverds!

Zo, we zijn lekker thuis en de terugweg gelukkig geen files gehad! We vonden het supergezellig!! Alle kids hebben zich echt super gedragen en ik vond het leuk om jullie ontmoet te hebben! Heb ook leuke foto's, dus die zal ik ook op hyves zetten.

@Ikheid: wat gaaf een jochie!!! Lekker shoppen nu. Enne...aan je buikie te zien groeit je mannetje goed, dus idd lekker blijven genieten meis! Wel fijn dat je in ieder geval goed in de gaten gehouden wordt straks ;)

@Mel: probeer rustig te blijven. Het hoeft niks te zeggen hoor. Kan ook een gesprongen adertje zijn. Ga niet teveel stressen he?

@LJ: balen dat je zo'n rotte dag had. Is het nog gelukt met je huisje? Je moest toch naar de makelaar voor iets?

Nou Kyra ligt uitgeteld in haar bedje ;) Niet raar ook, want het was voor haar natuurlijk een dag vol indrukken! Gelukkig heeft ze zich keurig gedragen en ook nog eens netjes geslapen voor het eerst in haar campingbed bij een ander :D Supertrotse mama hier dus! Ik vond jullie kindjes ook echt superschattig en allemaal hebben ze zich voorbeeldig gedragen! Nou, ik ga ook lekker m'n bed in. Ben vannacht weer ongi geworden, dus ben echt gaar nu! Vind het echt gaaf hoe hecht ons clubbie is geworden de afgelopen anderhalf jaar! En hoe we met elkaar meeleven, helemaal super ;)

Fijne avond meiden!

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

was echt super gezellig vandaag! Vond het erg leuk om (bijna) iedereen in het echie te zien en lekker bij te kletsen (al valt dat toch niet mee met 7 breebs erbij, hahaha)!

Tijntje was ook super moe en heeft lekker op tijd gegeten en is meteen daarna in z'n bedje in slaap gevallen!

Nu lekker Grey's kijken!

Dikke kus

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey hey

ik vondt het ook super gezellig!!!!en idd wat een mooie beebs hebben wij!!vlg jaar 3 erbij he!!!

jade heeft de hele terug weg heerlijk geslapen en ik was net optijd thuis voor de fles en mevr begon toen ook te mopperen heb ze dr fles gegeven en ze is gelijk vertrokken naar bed als een roosje!!hier nog een trotse mama dus!!!

deb volgens mij heb ik wat dingetjes bij je laten staan(ik ben echt een vergiet hoor)

mel doe rustig meis hoeft niks te zijn he!!

heidi khad je ook al gekrabbeld maar superrrrrrrr een zoontje heel leuk!!

lj meis rustig aan met je harde buikjes he!!

hoest met onze ink????

nou meiden kga zo ook lekker op bed liggen ben ook moe!!

kussie

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Lieverds!!

Ik vond het ook super gezellig. Nils was echt KAPOT. Heel de weg terug is hij super lief geweest (af en toe een "aaaah" "Ooooh" of "wieeeeeee", maar geen huilen ;) ) en bij thuiskomst twijfelde ik wat te doen, maar slapen ging dus echt niet... Lekker wat eten gegeven (wilde niet zo veel) en toen een badje en z'n avondfles (meneer had daar ERG veel zin in!!) en toen z'n bedje in. Anders dan anders ging hij wel hartverscheurend huilen toen we 'm in bed legden.. :( Doet 'ie anders nooit!! Na 2 minuutjes al stil en nu ligt hij dus al vanaf 19.45u in z'n bedje. Hij was zóóó moe!! Arme schat....

Ik ga zo ook lekker m'n bedje in want ben ook steenkapot!! Super om alle beebjes gezien te hebben (nou ja... jammer dat onze Elin met mama Ink er niet was!!).

Dikke kusss voor jullie allemaal!!

@ Ikheid: wooeeeeei!!! Een jochie!!! :D Gaaf man!!! Lekker geshopt ofnie???
    @ Mel: weer na de grote boodschap he meis.. Net als de vorige keer. Dusse... Don't worry too much. Wel goed om effe contact op te nemen met de gyn morgen.
    @ LJ: hoe was het tekenen van het voorlopig koopcontract??? En rustig aan met die harde buiken he...
    @ Ink: lieverd, gaat het een beetje met je?????

Xx

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames,

zo dat was een middagje wel ;) haha het was echt super gezellig. vond het leuk om jullie allemaal te ontmoeten. en de kleintjes ook natuurlijk.
    doen we zeker een keer over maar dan alle mama's en kids.

Ikheid: had je al gekrabbeld maar super meid. geniet lekker he. shoppe!! ;)

melanina: he meid begrijp wel dat je zo voelt. morgen meteen de vk bellen he. want hier moet je niet te lang mee blijven rond lopen. denk aan je meid.

lj: hey meid. alles goed?? jammer dat je moest werken vandaag he?! maar komt goed, volgende date met beeb ben je er bij he.

inkie: hey meid heb je wel gemist hoor, jammer he. maar dat je ziek bent ! heb je ook niet om gevraagd toch.! beterschap meid. en wat knap van je ventje he. las je www.
    alles goed verder met elin?? kusje voor d'r en voor jouw een beterschap digiknuffel.

andere dames, jullie hebben toch ook allemaal heerlijke baby's he. zo mooi om al die kleintjes bij elkaar te zien. lieve en knappe babietjes hebben we allemaal
    fijne avond nog liefs mies en een kusje van stijn

9. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi,

wij vonden het ook erg gezellig:D hihihi.
    Joanneke slaapt nu heerlijk, al die leuke indrukken ook he!

Ben alleen wel een beetje gefrustreerd!!! wilde de foto's op laptop zetten. wis ik ze perongeluk allemaal en kan ze niet terug halen!!!!
    willen jullie misschien jullie foto's naar mij sturen? en dan ook naar maaike. Ik had namelijk ook wat foto's voor haar gemaakt! BAAL BAAL!

mijn email is marleen_111@hotmail.com. Kunnen jullie me ook meteen toevoegen op msn als je dat wilt;)

nou welterusten allemaal en tot babbels!

xx Marleen

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen irritant heh zulke dingen marleen ken dr alles van

nou hier nog steeds bloedverlies wel minimaal ik denk zelf dat het komt omdat me placenta in aanmaak is alleen die buikpijn vertrouw ik niet
    dus meld me dalijk lekker ziek want zie me niet met kids sjouwen enz vandaag
    Heb ook pijn in me bekken en onderrug ,
    Ga zeker de GYn bellen loop namelijk nog niet bij een VK
    Hopelijk doet rust goed en is er echt niks aan de hand

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey hey,

Wat goed te horen dat het leuk is geweest! Had stiekum al op een foto gereageerd bij mies.

Ik moest gister de hele dag werken, omdat we donderdag moeten tekenen... en ik had geen extra uren meer... dus aankomende donderdag mag ik t pennetje vasthouden...
    Dan zaterdagochtend naar de assurant die het verder gaat regelen, zondagochtend de heilige mis voor doopvoorbereiding en hoogstwaarschijnlijk wordt onze spruit op 13 februari gedoopt... mits ie eerder komt, dan verzet ik het naar voren (17 januari kon ook namelijk).

Ik zat weer vroeg achter de pc, maar t werk had zijn werk weer niet gedaan... dus nutteloos een vroege ochtend.... grrrr

Kus

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ikheid,

Wat leuk een zoontje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeeeejjjjj! Helemaal in de wolken dat het goed is natuurlijk? Ook fijn dat ze het zo goed hebben geconroleerd, weet je ook waar je rekening mee kan houden, en de dokters idem toch... Gaat helemaal goedkomen!

Kus

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey mel,

succes bij de gyn, we horen wel wat de uitslag is oke?

Kus

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    weet niet of ik mag komen hoor miss stelt de assisitente ofzo me wel gerust
    moet iig wel do er naar toe

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Meiden ff ego..

Ik heb me toch een pijn! Net boven mijn navel en onder mijn ribben.. Ik kan gewoon niet bukken! Het doet echt zeer! Niet steken of krampen maar echt pijn!

Wat kan dat zijn???

Liefs Heidi

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    geen idee meiske, maar gewoon eventjes de vk bellen... heel erg belangrijk dat jij je niet ongerust maakt... dus doen!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik ga zo maar 's ff bellen.. Kan pas vanaf 9 uur.

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    is ook n crisisnr... kun je ook bellen he...
    dit is voor jou crisis...

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    heidi laat je ons ook ff weten hoe het gegaan is

Ik heb net de gyn gebelt receptioniste nam op chaggie mens haha maar ik word terug gebelt
    Maak me niet heel veel zorgen
    Miss zijn het allemaal kwaaltjes die niks met elkaar te maken hebben

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik word zo terug gebeld..
    Jij dus ook al Mel?

Pfff! Ik kan niks! Zitten doet zeer, staan doer zeer.. Pfff! :x

Deel Deze Pagina