Ik haal 'm niet.. omdat ze niet weten watvoor risico's het heeft voor de baby! Dat zeiden de vk, de ha en de gyn.. Driemaal is scheepsrecht, ik ben eruit..
hey meiskes!!!! hoe is het hier?? cath!!nou fijn dat je nu iets meer weet ik heb t ook gehad maar heb dr nu geen last meer van heb net voor mn zwangerschap laten testen!!met medicijnen gaat dat helemaal goed komen hoor meis en wat een kleine vretert die kyra echt een droppie!!! mies ik pb je ons adres!!heel leuk(alleen ik doe niet aan kerstkaartjes sturen)!!hoest met stijn?? maaik wow die sennah!!echt heel goed ben echt zoooooooow jaloers op het slapen van jullie beebs..... de rest?????????alles goed?? fijne aaf allemaal kussie!!
Wat de mexicaanse griepprik: Kyra laten we NIET enten als ze 6 maanden is. Ik weet niet wat het met zo'n klein kind doet en het vaccin is nog niet genoeg getest. Wij laten ons wel enten, maar puur en alleen om haar te beschermen. Wij zijn absoluut niet van de griepprikken, maar ik doe er wel alles aan om Kyra te beschermen en als dat dit vaccin is, dan doen we dat!
Weer wat nieuws... Nils ging altijd geruisloos slapen 's avonds, maar gisteren en vandaag begint hij hartverscheurend te huilen als we 'm in bed leggen!! Stopt wel na een paar minuutjes, maar ik vond het een stuk leuker hem in bed te leggen zónder huilen hoor... Enne... Nils is te jong voor de prik, maar wij laten ons wel inenten. Zou het mezelf nooit vergeven als hij Mexicaanse griep zou krijgen en er niet goed uit zou komen én ik me nooit had laten inenten. Maar vind het wel een lastige hoor. Mies, vind ik ook leuk!! En stuur je mij dan even jouw adres??? Wij hebben namelijk ook hele leuke kaartjes.... Nou meiden.. We gaan een dutje doen hier!! Nils ligt al een half uurtje te pitten en ik heb ook zin in m'n bedje!! Liefs Xx
Heej meissies, hoe is het hier? @Cath, toch wel prettig dat je nu de oorzaak van je klachten weet he meis! Hopelijk kunnen ze er nu snel iets aan doen en zit je dadelijk weer lekker in je velletje! @Mies, jammer dat je er morgen niet bent, maar dan zien we elkaar volgende week wel weer! Rustig aan doen he meis met je bekken! @Debs, vervelend is dat dan he om je kleine manneke huilend in bed te moeten leggen. Tijn heeft dat de laatste dagen ook, maar die ligt nu ook lekker rustig te slapen. 'T is even doorbijten, maar dan heb je ook wat he, RUST!! Slaap lekker moppie! @ikheid, wat een geweldig mooie echofoto's van jullie manneke! En wat fijn ook dat alles goed is! Heb je gister nog veel geshopt? Fijn dat vandaag bij de vk ook alles in orde was. Maar jij hebt dus ook zo'n druktemakertje in je buik ! Dat was Tijn ook en nu nog steeds, dus je hebt nog wat tegoed ! @Sjaantje, ik kan me heel goed voorstellen dat je graag zou willen dat Jade ook goed zou slapen. Niet alleen voor jullie kleine meisje, maar ook voor jezelf om het een beetje vol te kunnen houden. Hoe is het vandaag gegaan? Maar je mag echt wel trots zijn op je prachtige meisje hoor! @Maaike, fijn dat Sennah weer goed geslapen heeft en dat het eten ook beter gaat. Heeft ze ook weer minder gespuugd vandaag? Wij hebben trouwens Kip Madras gegeten ! @Mel, fijn dat de gyn je heeft kunnen geruststellen. Doe rustig aan meis! @Ink, hoe gaat het meis? Ik bel je snel! @LJ, bijna koopcontract tekenen, wat spannend meis! En gaat het lukken om jullie huisje zover mogelijk af te hebben voor de kleine komt? En nog maar een paar daagjes werken en dan verlof, joehoe!! @Marleen, balen dat je de foto's kwijt bent meis. Ik zal ze morgen even op de computer zetten en doormailen.
Vandaag weer met Tijn naar het bureau geweest. Hij was weer goed gegroeid en weegt nu 6240 gram! Volgens de wijkverpleegkundige was het een kleine ondeugd, dat zag ze meteen aan z'n oogjes ! En dat klopt ook zeker, het is echt een kleine boef, Tijn van Drakestijn zoals Toine hem noemt ! Verder hier een rustig dagje gehad, naar het bureau gewandeld en daarna lekker doorgelopen naar het centrum om wat boodschapjes te halen. Wilde vanavond eigenlijk gaan sporten, maar Toine was pas laat thuis van z'n werk. En tsja, met zo'n kleintje is dat nu iets lastiger ! Morgen gewoon weer een nieuwe poging! Iedereen nog super bedankt voor de bloemetjes, cadeaubon en vers fruit die ik gister van jullie heb gehad! Echt super lief, maar zeker niet nodig! Vond het erg leuk om gastvrouw te zijn hoor! Fijne avond! Kus xx
Goedemorgen ladies... Vandaag dagje werken (nou ja... werken...) en dan morgen lekker een dagje vrij! Moet zeggen dat ik er aan toe ben... ff weinig doen. Makelaar komt fijn hierheen... scheelt mij weer een tripje naar het kantoor! Wat een luxe he! As zaterdag hebben we de assurant, dan horen we wat de offerte gaat worden en het voorstel wat naar de financierder gaat... als we akkoord gaan, hopen we binnen 3 weken iets te horen. Als we dan akkoord hebben van de financierder, kunnen we gaan tekenen en in het huisje beginnen.... en dan praten we denk ik over halverwege december/eind december? Dus huisje is nog niet klaar als onze spruit zich meldt. ============================================== Cath: Mijne werkt te langzaam... was in een half jaar 20 kg aangekomen. Maar goed dat je arts dat zegt! De debjes: Huilende kindjes.... bah, vind ik altijd zo hartverscheurend! Hopen dat t maar een periode is! Ink: Voel je je al wat beter meisje? Ikheid: Nu je weet dat het een manneke wordt, is het shoppen geblazen!!! JEeejjjj!!!! Mel: Morgen zie je je spruit weer! Marleen: Hoe gaat het met jou en Joanneke? Sjaan: Hopen dat het slapen met het kleine meisje snel wat beter zal gaan... je hebt ook af en toe rust nodig he! Maaike: Wat gaat jullie Sennah vlug! Ze lijkt echt als kool te groeien, gezien de foto op Mies haar site! Mies: Mooie foto met al die te schattige kids! Hoe gaat het met je heup? Iemand vergeten???? Mex. prik: Ik ga m halen... ik heb lang met mezelf gesteggeld... maar de gyn gaf met klem aan dat hij toch sterk geadviseerd werd... aangezien die gast professor is, dacht ik dat ie er wel verstand van had... maar zeker weten doe je het nooit.... Ook de dokter en ap. ass. gaven meteen akkoord... Tja... wanneer doe je het goed? Moet zeggen dat het hier nu wel heeeel dicht bij is... vrienden, familie... allemaal de griep... vind t allemaal wat eng... Kus Oja... 33 weekjes!!! Nog ff minstens 5 weekjes blijven zitten kleine!
Boehoehoehoe! Heb ff lekker zitten brullen.. Mijn mannetje is nu t/m zaterdagavond weg naar Schotland. Zijn oma is vrijdagnacht overleden en vrijdag is de crematie. Ik mis hem zooo! Pfffff! Hier: nog niet veel geshopt, ik zag nog niet echt leuke dingen.. Binnenkort gaan mijn manneke en ik naar Knokke en dan gaan we inslaan, hahaha! LJ: 33 weken alweer! Wooow! Gaat nu echt hard zeg! Debsel: das ff schrikken als meneertje niet wil gaan slapen zoals gewoonlijk.. Mies: ik ga je pb'en! Wij sturen alleen zelf geen kaartjes.. Doen we eigenlijk nooit. Wel als we strax ons manneke hebben, dan ga ik gave kerstkaarten maken van hem.. Debbedebs: woow wat wordt Tijn groot! Tja de vk en gyn zeiden ook al dat ik een echt druk manneke ga krijgen, dat was 1 ding wat ze zeker wisten.. Maar ik vind het heerlijk! Beter dan een saai kind.. Hahahaha! Ik houd wel van die ondeugd! Rest: iemand vergeten? Alles goed? XXX
hoi heidi haha ik herken het hoor voor ik zwanger werd alles was leuk en schattig en nu ik zwanger ben vind ik niks goed genoeg voor me ukkie. Verders hier een beetje het huis op orde gebracht voelde me ineens energiek Maar na een tijdje toch weer banden pijn dus ben gelijk gestopt en zit nu lekker Vind het alleen mega koud en maak me wel een beetje zorgen of frummeltje het nog wel doet . Morgen mag ik hem/haar gelukkig weer even zien Ik denk zelf dat me lichaam nog neit helemaal hersteld was van me operaties van feb/maart en dat betaal ik nu terug denk ik.
Ik heb ook nog vaak het idee van "Hallo, gebeurt daar nog iets in die buik?!?!" Maar hij zit er nog steeds en groeit als kool.. Soms voel je je gewoon echt zwanger en soms gewoon niet, dan heb je alleen een buik en that's it.. En doe het rustig aan Mel! Je lichaam waarschuwt je als het ware met die bandenpijn, dan heb je toch echt te veel gedaan..
Ik doe ook rustig hoor heb bijna 9 weken niks gedaan hier pfff is te zien ook hahah dus voelde me goed tot die pijn en toen gelijk gaan zitten hoor Nu heb ik het brrrr koud. LJ spannend hoor een huisje kopen haha weet alles er nog van . Ik vind het al spannend genoeg om dalijk de kinderkamer in te richten haha wil hem anders als andere hebben Ik hou van natuurlijke aarde tinten dus zal veel bruin in zitten met een andere kleur lekker rustig
Wij hebben het babykamertje limegroen met wit... ook lekker rustig inderdaad... ik ben niet zo van de drukke kleuren, word ik zelf megadruk van... denk dat ik toch een ADHD'er ben haha... zo min mogelijk prikkels om me heen, anders word ik onrustig en ben ik heeeeeeeeeeeeeel snel afgeleid *doing doing doing*
Hoi Hoi, Pffff gisteren een latertje geworden. Moest werken tot 23:30 en wil weg rijden doet de auto het niet meer!!!!!! Cotact slot is kapot. Dus mijn mannetje helemaal naar me toe rijden en hebben we de auto gesleept naar de garage. Pffffff gelukkig niet helemaal gebeurd in dongen hiihihi!!! @ Cath Fijn dat je nu weet waar het aan lag. Pfff this ook wat hoor je lichaam! vreemde kuren kunnen ze soms hebben. Mijn moeder heeft ook last van haar schildklier. Die werkt het ene moment te snel en dan weer te langzaam die gaat beetje raar op en neer.....hoop dat ze het met die medicijnen een beetje onder controle kunnen krijgen!!! @ikheid Gefeliciteertd!!! Een jongentje komt het een beetje in verhouding hihihi we hebben nu 5 meiden en 3 jongentjes. Dus een jongetje erbij is helemaal lachu Ben erg benieuwd wat er nog meer bij komt! Spannend spannend @ miesje Wij laten Joanneke wel inenten. Als het echt heel slecht was voor de kinderen werden ze echt niet geprikt hoor! Ik heb natuurlijk ook veel kinderen gezien op de couveuse afdeling die aan de beademing lagen enzo. Nou dat wil ik niet op mijn geweten hebben! Ik twijfelde zelf eerst een klein beetje, maar mijn man die twijfelde totaal niet en zei meteen die prik krijgt ze. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Iedereen heeft hier zo zijn eigen mening over. Zelfs artsen gynacologen en verloskundige. Bij Ikheid raden ze het af maar bij mijn vriendin die 16 weken zwanger is raden ze het weer aan! Tja wie heeft dan gelijk????? is lastig maar volg je eigen gevoel!!!! Leuk idee van die kerstkaarten!! Is het niet wat om even alle gegevens van elkaar in word bestand te zetten? Met telefoonnummers/ emailadressen en de adressen + leeftijden en geboortedatums!!! Lijkt me erg leuk en handig. Heb je gewoon alle gegevens bij elkaar! Ik wil wel even een bestandje maken! als iedereen dan zijn gegevens naar mij stuurd (Marleen_111@hotmail.com) dan maak ik wel even een lijstje! @de rest .......kom vandaag nog wel een paar keer dan reageerd ik ff op iedereen Nou ik ga weer even naar mijn kleine meid! tot babbels! xxx Marleen
en ook dat hebben we... (zilveren accenten) hahaha... en dat zonder te overleggen! Wat grappig! Enne, zolang je mannejte weg is, knuffel ik je wel ff digtaal hoor! ****knufffffffff***
@Marleen, balen zeg van je auto! Ik kan me voorstellen dat je heeeeeeel blij was dat dat niet in Dongen gebeurde ! Goed idee van je bestandje. Ik zal mijn gegevens wel even doormailen. @Ikheid, wat vervelend zeg dat de oma van je manneke is overleden! Ik kan me voorstellen dat je hem nu ontzettend mist! Wanneer komt hij weer terug? Hoe voel je je verder? En inderdaad heerlijk toch zo'n klein manneke met pit! Ik geniet er volop van hoor! Tijn is inderdaad heel groot, zeker als ik hem vergelijk met kindjes die (bijna) net zo oud zijn. Maar hij zit volgens mij lekker in z'n velletje, dus zal allemaal wel goed zijn. @Mel, inderdaad lekker rustig aan doen! Heb je nog veel last van misselijkheid? @LJ, wat fijn dat de makelaar gewoon aan huis komt. Maar je zit toch nog even goed bij je ouders? Is toch wel heel prettig om te weten dat jullie kleintje straks in een lekker warm huisje komt. En jullie eigen huisje komt dan vanzelf. Toine en ik gaan ook de inenting tegen de mex. griep halen hoor! We doen alles om ons manneke te beschermen. Ben benieuwd wanneer we er iets over horen. Tijn ligt nu lekker te slapen. We zijn vanochtend weer gaan babyzwemmen en daarna is hij altijd doodop! Maar hij vindt het geweldig, hij was ook al echt aan het spetteren in het water ! Slapen ging gisteravond helaas wat minder. Na een uurtje werd Tijn alweer wakker en hij wilde echt niet meer slapen tot de laatste voeding. Was eergister al precies hetzelfde, terwijl het normaal nooit een probleem was. Pfff, weet even niet waar het aan ligt. Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat het weer goed komt! Kussie
Kamertje van Tijn is ook licht met een zilvergrijze muur en limegroene accenten. Is gewoon altijd mooi! We hebben ook 6 schilderijtjes boven de commode hangen. Zal wel even een fotootje opzoeken.