hey meiden wat een gebep hier gezelllig... Ik ben uitgerust Sennah gisteravond om 19.45 in slaap gevallen tot 02.45... om 3.40 weer in slaap gevallen tot 06.45 en daarna van half 8 tot half 11 samen geslapen... nou heerlijk... Maar toch proberen om die "laatste" fles om 23.00 te geven... Nou deb, wat een mooie schilderijtjes zeg... super! @lj, rustig blijven ademhalen Hahah... Gooi t er maar uit, dat lucht op haha @Marleen, als het goed is heb je mijn adres nu ook... @Mel, hou es op over choco letters... ppffff heerlijk! @ikheid, alles goed meis? Kus
nou zeg maaike mag ik haha heb 9 weken me longen uit me lijf gekotst haha dus mag me zelf wel een keer verwennen toch
Het gaat echt goed daar hè meis! Sennah is er 1 om trots op te zijn! Fijn zeg! Hier alles goed.. ik ga zo maar 's ff boodschappen doen en ff langs de drukker, boeken ophalen voor het geboortekaartje.
geboorte kaartjes pfff word erg lastig denk ik later maar wil hem zelf ontwerpen met me buik en de handen van me vriend erop
Hey meiden, hoe gaat het hier? Ben ff snel, want ik hoor m'n kleine meisje alweer wakker worden Op Kyra's babysite staan foto's van onze meeting! Heb ff alles bij elkaar gezet Heb ook op hyves wat foto's gezet. Nou, ga even iemand een hapje fruit geven!
We hebben t kaartje al... gewoon uit een boek. Voor een eventueel volgende wist ik het al (eigen ontwerp), maar voor een eerste vond ik het wel megamoeilijk! Zooooo, werk heeft me weer ff werk gegeven, sowhee! Heb nu voor volgens mij nog 4 weken werk liggen... hun pech dat ik volgende week vrijdag de pin d'rin hou! hahahaha! kus
Hoi Hoi, Nou de lijst wordt al erg gevuld Heb alleen nog de volgende dingen nodig @lady J Mag ik je geboortedatum @debsel82 Adres en huistel @Miesje Adres en telnummers @Cath Telnummers @Sjaantje Adres en telnummers @Heidi uitgerekende datum @Ingrid Adres en telnummers! Als ik dat heb is het lijstje compleet en mail ik hem naar iedereen xxx marleen
07-01-1983.... ik ben een dagje later jarig dan de uitgerekende datum... en mijn mannetje (ook wel grappig te vernoemen) 28-01-1981... dus als ie de 14e zou komen zou wel komisch zijn