Ik ben LOSSS! Ik had zoveel geld opzij gelegd.. en dat kan ik nu heerlijk uit gaan geven, zonder aan iemand verantwoording af te hoeven leggen.. Mijn zusjes en mams zijn ook al los.. Hahahahaha! Wat een verwend jong wordt dat!
Thanks meiden!! Nils heeft z'n flesje niet super gedronken (maar de rest van de dag wel); groentehapje ging ook goed. En hij is net zonder huilen naar bed gegaan. Pfffffff!! Lekker En m'n ventje is nu lekker thuis @ Ikheid: hihihihihi... SORRY!!! (not ) Verslavend he? Maar er is echt zoveel leuk spul!! Ik ben fan van Imps & Elfs en ook van Noppies en LIEF. Shop ze!!! @ Cath: misschien wel hoor, want hij bijt als een gek - ook op z'n flessenspeen. Hij stopte met drinken maar 'hapte' wel naar z'n speen en ging daar op liggen 'bijten'. Bij het KDV is 'ie heel de dag zonder morren gaan slapen. En net gelukkig ook weer 'gewoon'. Kyra heeft gewoon effe d'r dagje niet dan... Maar eventjes aankijken. Hou die poepbroeken in de gaten Kan best dat er bij haar ook wat broeit onder het tandvlees. Hoeft er niet meteen een tand door te komen, maar onderhuids opschuiven is ook al vervelend natuurlijk. Laat haar maar lekker doen; straks drinkt ze misschien beter. En anders morgen weer!! Enne... Dat ze de ene dag de groente lekker vinden, zegt niks over de andere dag! Nils smult soms echt enorm en de dag erna kijkt 'ie van GADVER wat geef jij me nou?! Don't worry!! (en slaap lekker) @ Mel: willen jullie nou ook vooraf weten of het een jongetje of een meisje is?? Balen trouwens van de auto zeg.... Gelukkig zat je mannetje er niet in!! @ de rest: welterusten voor straks!! M'n lieffie is nu frietjes halen. Écht geen zin meer om nu nog te koken hoor!! En dan lekker bijtijds ons bedje in. Heerlijk!! Liefs Xx
Goedemorgen ja wij willen weten wat het geslacht is Heb ff dipje vandaag ruzie met mannetje en maak me zorgen over dalijk . Al zit het wel goed denk ik heb nog wel buikpijn en moest gisteren weer spugen, Jullie fijne dag verder
goedemorgen ff snel want mevrouw wilt eten Ik ga zo naar CB om te wegen en te meten. Gister kwam ze heel de dagnetjes om de 3 uur en om 22.45 heb ik haar in bad gedaan. Flesje gegeven om 23.00 naar bed om 23.45 en slapen tot 6.30... goed toch? Daarna weer geslapen van 7.30 tot 9.30... dit is wel lekker zo! Nou ik kom straks ff uitgebreid reageren! Fijne dag meiden! xxx
Nou geloof het of niet, ik dacht dus hetzelfde. Misschien een tandje. En ja hoor, ik zie bovenin een wit puntje doorbreken Ze kauwt echt zoveel nu en idd, dat niet willen eten (wat echt NIKS voor haar is) en die vele poepluiers horen daar wel bij dan he? Ff afwachten maar! Vandaag is ze 5 maanden!! Jippie!!
ja van tandjes kunnen kids veel dunne poep hebben en zelfs wat uitslag of zelfs koorts Als ze er heel veel last van hebben bestaan er tabletjes voor en een koude bijtring is natuurlijk ook erg fijn
Hoi Hoi, Pffff ben nog niet echt wakker en zit nog heerlijk in mijn pyjama! Joanneke is niet erg lekker, heeft een paar keer overgegeven en heeft koorts. Ze wilde niet echt slapen maar goed dat is logische als je niet zo lekker bent. Net maar even de huisarts gebeld, en als ze minder levendig wordt moet ik langskomen. Zo niet dan moet ik morgen lansgkomen als ze nog koorts heeft. Ze is beetje voorzichtig omdat ze natuurlijk nog maar een half jaar is en tevroeg geboren. Wel fijn hoor als de huisarts je serieeus neemt he! Nou de lijst is bijna klaar alleen mis ik de gegevens van inkie. Heeft iemand die voor mij? dan kan ik de lijst naar iedereen sturen. Ik heb haar adres en nummer nog nodig. Bij haar geboorte datum heb ik 17- 5- 1981 gedaan. klopt dit? Nou ik hoor het wel. Ga nu mijn kleine meid even verwennen met een lekker badje! vind ze heerlijk dus ga der vandaag even flink in de watten leggen! xxx Marleen
@Marleen: agossie, arme Joanneke. Ik hoorde haar maandag al snotteren, maar jammer dat ze nu toch ziek is. Idd wel heeeeel goed in de gaten houden nu he? En als jij maar denkt dat het niet goed gaat, meteen aan de bel trekken! Zeker met die (mex.) griep nu! Lekker kroelen is dan inderdaad ook heerlijk he? Ff lekker bij mama liggen in je pyjama'tje Geef haar maar een dikke knuf van ons!
hey, en mel: al geweest?? enen ? marleen: achgerm meisje, niet leuk dan he. verwen d'r maar lekker hoor. kus voor joanneke van stijn Cath: gefelciteerd alweer 5maanden. volgende maand al een half jaar! gaat echt snel he?!! hoe voel je verder vandaag?? debsel: zie je bij nils ook van die bobbels bij z'n tandvlees???(onder twee middelste) bij stijn wel dus ze komen eraan!! heeft er alleen nog geen last van!tja hoeft ook niet maar misschien komen ze er bij nils ook aan! debbedebs: hoe is het meid? lekker gezwommen woensdag? tijn weer lekker gespetterd? volgende week ben ik er wel hoor! vind het altijd jammer als ik iets leuk vind en dat dan al drie keer heb moeten missen !!maar komt goed. lj: vandaag de grote dag vertel?? ikheid: hoe voel je je vandaag? al wat beter?? denk aan je hoor meid, en nu vooral dat je zonder je mannetje bent. maaike: sennah doet het goed he, en hoe was het op het cb? sjaantje: ja meid, geniet nog maar even!! bah pff niet leuk he. dat begrijp ik wel. hoeveel dagen ga je eigenlijk werken?? het is moeilijk meid maar het komt allemaal goed!! moet maandag al beginnen?? hier gaat alles super goed!!de bahandeling heeft gister goed geholpen en heb geen pijn meer!! dus weer aan het werk volgende week!! En we weten het nog steeds niet wat we moeten doen met de mexicaanse griep prik!! pff moeilijke beslissing hoor! nog goed nadenken we hebben tot maandag twee uur! Stijn is vandaag bij m'n moeder!vanmorgen lekker op m'n gemak een beetje poetsen!! mag alleen nu niet stofzuigen en strijken echt zware dingen!!(van de chiropractor!) nu lekker ff computeren en straks komt stijn weer thuis en niels is er ook op tijd! vanavond haartjes weer geknipt!! over twee weken hebben we een foto sessie nou ja stijn dan!! heb er wel zin in echt leuk!! nou dames, allemaal een fijne dag en kom vandaag nog wel even spieken hoe het met iedereen gaat!! liefs mies
Hey meiden: ff een belangrijk bericht voor ons allemaal! Vond ik op www.grieppandemie.nl ----------------------------------------------------------------- Deze week uitnodigingen voor kinderen en huisgenoten in de bus print deze pagina Gepubliceerd op 18 november 2009 op 16:00 in categorie: Vaccinatie Deze week ontvangen kinderen van 6 maanden tot en met 4 jaar, en huisgenoten van baby's van 0 tot en met 5 maanden een uitnodiging voor de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep in de bus. Iedereen krijgt een eigen uitnodiging op naam, dus op sommige adressen vallen er heel wat enveloppen op de mat. De uitnodigingen zijn niet allemaal op dezelfde dag verzonden, dus er kunnen een paar dagen tussen zitten. De vaccinatie wordt georganiseerd door de GGD'en en start op maandag 23 november. Bij de uitnodigingsbrief van minister Klink zit dan ook per GGD een schema met de priklocaties, data en tijden. Om wachtrijen te voorkomen roept de GGD iedereen op om zich te houden aan de locatie, dag en het tijdstip die in de uitnodiging staan. Iedereen die niet in staat is volgende week de eerste van de twee prikken te halen, kan alleen in de 2e ronde één prik halen. Er worden geen 'nakomrondes' georganiseerd. --------------------------------------------------------------------------- Dus...we kunnen hem vanaf volgende week gaan halen! Björn en ik laten ons in ieder geval wel enten!
hey lieffies daar was ik eventjes...... ik ga heel eventjes een beetje afstand nemen....want ik merk gewoon dat als ik lees dat jullie kindjes zo lekker slapen t voor maar alleen nog maar frustrerender werkt....en ik ben natuurlijk super blij voor jullie!!!!maar tis voor mij niet leuk.... jade is dus alweer de hele dag aan het huilen en wat ik ook doe niks helpt....dus heb nu besloten zodra ze naar bed ga ik haar daar ook laat liggen en tja hoe hartverscheurend het ook is....mss dat we zo de dut een beetje door gaan.... dus echt niet om jullie want tis heerlijk om hier af en toe mijn hart te kunnen luchten!!ik denk dat het gewoon even beter is!! een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en voor jullie schatjes en voor de spruitjes in de buikjes ook kus jeanne
hey meis, gewoon doen wat je hart je ingeeft. das is het beste. geef niet hoor goed aan jullie zelf denken. als je even wilt kletsen mag je me ook altijd bellen hoor!! liefs mies en een dikke kus van stijn voor jade
Lief Mies dat je extra aan me denkt... Sjaantje, als jij denkt dat dat het beste is moet je dat doen! Je kan hier altijd terecht, dat weet je.. Ik wens je heel veel succes toe!!! Kop op, je kan het! XxX
Hey meiden. Nou Sennah gewogen en gemeten... 54 cm, dus 1,5 cm gegroeid en 3585 120 gr erbij in 2 weken... op zich redelijk... hopelijk nu we er een goed ritme in hebben dat ze wat beter aankomt. @sjaan, he meid wat vervelend dat je je er zo rot ondervoelt... maar als dit voor jou het beste is moet je dat doen. Kan je niet nog ergens anders met Jade heen gaan om haar te laten onderzoeken? of toch nog eens aan de bel trekken bij.... ben ff de naam kwijt. Die man zou nog langskomen toch? @Cath, goed dat je dat ff hebt gespamd hier Thom zal ook een brief krijgen wss... ik zei al dat ie dat wel moest laten doen. Wat vervelend dat Kyra zo had gespuugd... nou ja miss had ze idd last van d'r tandjes, ben benieuwd @debs, ach gossie meis, jij hebt dus ff een zware dag achter de rug gister zeg... beetje bijgekomen? en wat sneu dat Nils zo heeft gehuild... Maar het is wel goed dat je volhoudt idd anders houdt ie dat natuurlijk vol. Idd af en toe ff kijken bij em... vaak vallen ze wel in slaap... waren de patatjes lekker? @Marleen... ahh misschien een buikgriepje? nou verwen er maar lekker hoor! Hoe gaat ie met jou? @miesje, wat heerlijk meis dat je je een stuk beter voelt! Fijn moet dat zijn... hoe gaat het met stijnemans? @deb, gaat het beter met voeden nu? Zie je nog steeds geen plekjes in z'n mondje... Sennah heeft helaas wéér spruw dus thom haalt vanavond een nieuw medicijn op... zielig hoor! Hoe gaat ie verder? @mel, hoe laat had je echo? laat je het ons even weten? @LJ, he meis hoe gaat ie? vandaag tekenen he, have fun @Ikheid, lekker ,os gegaan meis met kopen haha, nou ja als je geld apart hebt gezet mag het best @de rest hoe gaat ie? Kussies