Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pff wat gaat dat snel! :$:D

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Vind je haha voor mij kruipt de tijd
    al gaat ie nu weer wat sneller nu ik niet elk uur boven de wc hang hahaha en ik gewoon weer kan eten en dus weer energie heb om dingen te ondernemen :)

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Das waar, dan heb je afleiding en gaan de dagen/weken een stuk sneller.. :D

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hallo meiden...

Nou er was niks veranderd aan mijn oor maar ook niet erger geworden... heb nu wat agressievere druppels wat toen niet kon omdat ik nog zwanger was. Ook moet ik morgen een afspraak maken voor een ct-scan en daarna een gehoortest. Dan kijken ze weer hoe de druppels helpen en wat de scan en test zeggen! Ben benieuwd!
    Thom haalt lekker patatjes als ie naar huis komt :D Lekker lui vandaag... Ook heb ik mezelf maar voorzien van sint chocolade en nog wat andere cofcolaatjes :D

Kussies en fijne aaf!!!!

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goeiemorgen!!!

alles goed hier??????
    jade gaat zo voor een paar uurtjes naar de gastouder!!!even proefdraaien!!ondanks dat ik er nog een paar weekjes verlof bij hebt gaat ze wel vanaf maandag gwoon de dagen er naar toe dat stond al vast en kan ik vast een beetje wennen he haha!!

verder gaat t nog steeds redelijk goed!!ze slaapt nu overdag gewoon waardat ze in slaap valt en dat bevalt mij goed en zelf is ze er ook iets relaxter onder....het in bed slapen komt vanzelf!!!ze begint al aardig te grijpen naar dingen en houd t speeltje dan ook even vast ook begint ze dr handjes te ontdekken nu aaaah zo schattig!!

nou ik ga zo ff flink aan de poets!!is ook weleens lekker he!!

dikke knuf!!

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ga ik ook doen hoor voordat mijn kleintje mee naar het kdv gaat soms even een dagje naar me mama
    want ik ga pas werken als de kleine een maand of 4 a 5 is dus als hij/zij dan nog moet wennen is wel zielig.

Gelukkig hier nu alleen nog misselijk als ik me ontlasting heb moet dan ook echt ook spugen blegh hahah maarja voor de rest voel ik me top nou ja als die moe nou ook eens weg bleef haha

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat is niet verkeerd Sjaan, dan kunnen jullie er allebei aan wennen!

Mel beterschap!

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mel vervelend dat je zo misselijk bent meis maar allemaal voor een heeeeel goed doel!!

ikheid wow alweer 21 weken wat gaat dat hard pfieuw voordat je t weet is je mannetje er al lekker gnieten hoor!!!

xxx

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Alweer bijna 22 weken.. het gaat zoo hard! Niet normaal! :D

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ben blij als ik weet wat het is lol ben ik ook een stuk verder

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    pfieuw......valt me toch iets zwaarder als ik dacht jade zo wegbrengen tis echt een schat van een vrouw hoor en ze woont om de hoek bij ons maar mn maag draait nu wel beetje rondjes:(zal wel normaal zijn denk ik........kga even lekker de radio hard aanzetten en poetsen!!even me gedachten verzetten hihi kus kus

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Idd ff wat afleiding zoeken! Kan ook erg lekker zijn meis.. ff je eigen dingetjes, probeer er van te genieten!

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meiden

:$ tis rustig hier ;) Hoe gaat het met jullie?

@sjaan, leuk dat je er weer bent en fijn dat jade het ook beter doet :D Super joh, hoe is het je verder bevallen zonder jade? beetje je gedachte kunnen verzetten?

Nou ik moet vrijdag voor een ct-scan voor mijn oor, ben benieuwd!

Vandaag lekker de stad in geweest, 2 pyaamtjes gekocht en een slaapzakje... en voor mezelf heerlijke warme slofsokken ;) lekker warm!
    Fijne aaf...

Kus

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    maaik!!ja t was ff wennen ben dr een uurtje eerder op gaan halen:)maar t was goed gegaan die vrouw houdt van wandelen dus das heerlijk voor jade:Dwe hebben ze net in bad gedaan en ze slaapt als een roosje!!
    kga zometeen met vriendinnetjes naar de bios komt een vrouw bij de dokter dus dat wordt huulen;)haha!!

hoest met jou mooie meisje??en het spugen werkt de nutriton goed?jade heeft dat ook door dr voeding he bij haar werkt het igg super!!

nou dikke knuf xxx

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @sjaan, hey meissie, nou ja enen uurtje eerder is mooi toch... is toch moeilijk hoor om je kindje ergens achter te laten! Misschien slaapt ze hier nóg wel beter door, nieuwe indrukken enzo... Heerlijk dat ze nu slaapt... oeh goede film volgens mij... laat je weten hoe ie was ;) Have fun!
    Ja gaat goed joh met die nutriton, ze spuugt echt niet meer!
    Ze is zo tevrden en zo lief haha... echt een schatje.

kussies

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden! Wat een rust hier!

Heb ff lekker gegeten!

@Sjaan: welcome back ;) Is idd moeilijk he de eerste keer je kleine ergens achter laten! Ik vond het al moeilijk om haar bij m'n moeder achter te laten en nog steeds vind ik het moeilijk hoor. Dus dat moet gewoon wennen!

@Maaik: hey meis, hopelijk vinden ze wat er met je oor is en kun je er wat tegen laten doen! Leuk, lekker shoppen voor de kleine! Hoe gaat het met het spugen?

@Anderen: wat een rust hier!

Nou, ik weet niet of het tandjes zijn die misschien broeien of wat anders, maar Kyra wil niet meer zo graag naar bed! Ook niet als ze moe is. Gister begon ze elke keer met neerleggen al te huilen, maar zodra je de kamer uit was, viel ze in slaap. Dus niks aan het handje dacht ik. Gewoon ff een fase. Maar gisteravond ......... :$:$

Ze had netjes gegeten en gaf aan dat ze dus moe was (zoals altijd). Dus wij haar naar bed brengen en ze begon inderdaad te huilen (zoals wel vaker als ze moe is). Maar na een paar minuten nog niet stil en het werd alleen maar erger! Echt hysterisch werd ze :$:( Dus ik heb haar uit bed gehaald en even getroost en tot bedaren laten komen. Dus even later weer geprobeerd en WEER hysterisch krijsen en niet willen! Dan maar even lekker bij mama in bed kroelen met een bijtring en speen. Die bijtring vond ze heerlijk en ze kreunde ook erbij, dus denk toch dat er wat broeit. Ze had ook weer wat krampjes, dus er is wel iets aan het rommelen bij haar. Ze is in mijn armen in slaap gevallen en ik heb haar maar even naast me op bed gelegd. Na haar laatste fles van 21:30 ging ze wel zonder mokken lekker zelf slapen in haar bedje. Toen kon ik haar zo wegleggen.

Dus zo maar zien of het weer gebeurd of niet! Het is in ieder geval niks voor haar, dus als ze dan zo is, dan is er gewoon wat. Dan voelt ze zich gewoon niet prettig en dan laat ze dan merken. Ze huilt bijna nooit, dus we waren het ook ff niet meer gewend van haar :) Ik heb nu van VSM van die homeopatische druppels gehaald tegen tandjespijn, dus mocht het zo blijven, dan gaan we daar maar aan beginnen. Zo, weer ff update!

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hoi meiden hoe gaat het hier?

Elin doet het uitstekend! Ze slaapt door tot 8 uur ongeveer, h-e-e-r-l-i-j-k!
    Ze begint alleen wel te duimen en omdat de motoriek nog nul is.. krabt ze gerum wel steeds in d'r gezicht. Echt zielig. Dus af en toe sokjes om d'r handjes zodat ze zich niet slaat.

Met mij gaat het weer ietsje beter gelukkig.

Ben nog steeds ongi, gisteren 2 weken geleden aan de pil begonnen en het is nog niet echt gestopt het vloeien. Dokter zei dat het wel vaker voorkomt dus hopelijk stopt het snel en is alles goed.
    x

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Pfffff... Echt heerlijk zeg!!! Heb je trouwens d'r nageltjes al geknipt of gevijld?? Dan krabben ze zich ook niet zo makkelijk. Nu mag dat al gewoon.

Ik ga zo werken!! Had m'n wakker gezet, maar het was zulk hondenweer buiten!! ;) Dus toen dacht ik: zet maar uit, Nils wordt toch zo wakker en dan ga ik er wel uit. Werd 'ie vandaag ipv om kwart over 7 om iets voor 8 uur pas wakker!! :D Hé, vervelend zeg.... NOT!!!

Nou meiden, fijne dag vandaag!!!
    Liefs en een dikke kusss Xx

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Het is hier vrij rustig... allemaal druk voor de feestdagen, hihi.
    Hier is alles in orde... gisteren dat gesprek gehad... als enige was ik 3 kwartier binnen terwijl de rest een gesprek had tussen het kwartier en het half uur... oei...
    Verder was alles goed bij de gyn... over 2 weekjes weer terug en naar de endo hoef ik pas 6 weken na de bevalling terug... jeej!
    Wes moet vandaag op voor zn rijbewijs en heeft orienterend gesprek... spannend....!!!

Kus

20. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Wes is geslaagd!

Deel Deze Pagina