Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    whhhhhhiiiiiieeeeeeeeee LJ en wesley gefeli ;) Fijn hoor!!!!

xxxx

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! :D

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #9583 Kolibrie, 26 nov 2009
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
    Hoi dames, wat een rust!

@Ink: als je haar nageltjes vijlt met zo'n babyvijltje, dan zijn ze niet zo scherp. Het duimen is juist lekker voor haar, want dat is haar manier van troost zoeken en dan troost ze zichzelf ermee. Kyra valt door het duimen in slaap en tja...die krabt zichzelf ook af en toe nog eens hoor ;)
    Wat rot van het vloeien!! Hopelijk is het snel over! Hoe voel jeje verder?

@LJ: gefeliciteerd met Wes! Super!

@Maaik: hoest met jou?

Nou Kyra heeft weer gewoon lekker geslapen gisteravond! Geen gehuil en gekrijs meer. Ze had ook wat last van krampen eergister, dus denk dat dat het ook was. Gisteravond maar even een "troost" fruithapje gegeven voor de zekerheid in haar favoriete smaak: banaan :D Ze zit daar zooooooooo van te smullen altijd! Die vind ze heerlijk. Daarna zonder mokken gaan slapen!

Vandaag is mijn moeder jarig!!! Ze is 50 jaar geworden, dus vanavond gaan we gezellig daar eten en krijgt ze die grote foto van Kyra op canvas en 1 van ons 3-en.

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @cath, gaat goed hoor meid, en met jou? fijn dat het weer goed is gegaan met Kyra, oooooh wat zal je moeder blij zijn met die foto, gefeliciteerd, 50, mijn vader word 19 dec 50 ;)
    Laat je ons wel weten hoe ze het kado vond?

Kussies

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

ben ik ook weer!

@LJ, wat ontzettend fijn dat alles goed was bij de gyn! Na zijn echt de laatste loodjes aangebroken. Heb je zelf een goed gevoel over je soll. gesprek? Wanneer hoor je er meer over? Wat fijn dat Wes z'n rijbewijs heeft gehaald, gefeliciteerd!

@Cath, gefeliciteerd met je moeder meis! Wat zal ze blij zijn met het cadeau! Wat fijn dat Kyra weer zo goed geslapen heeft! En wat heerlijk dat zo zo kan smullen van haar bananenhapje! Wat hadden trouwens een mooi geboortekaartje zeg!

@Maaik, fijn dat het allemaal goed gaat! Hebben jullie nog steeds zo'n goed ritme met Sennah? Spannend zeg de CT-scan voor je oor!

@Ikheid, hoe gaat het met onze zwangere?!!! Voel je je goed meis? Super leuk kaartje hebben jullie uitgezocht zeg! Ik zal zo ook eens foto's van ons kaartje neerzetten. En is de kledingkast van jullie manneke al een beetje goed gevuld nu? :D

@Debs, lekker geslapen moppie :D??? Succes met werken weer vandaag! Hoe gaat het verder met jou? En met Nils? Is hij nog steeds zo aan het smullen van de fruit- en groentehapjes?

@Ink, balen zeg dat je nog een beetje loopt te kwakkelen! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ik heb vandaag ook de nageltjes van Tijn geknipt, hij had zich vannacht ook gekrabt!

@Mies, lekker gezwommen gister? Vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar voelde me nog te beroerd. Volgende week ben ik er wel weer! Hoe gaat het verder met je, geen last meer van je heup?? En Stijn z'n 1e tandje, wat geweldig!!!

@Sjaantje, fijn dat je er weer bent meis! Hoe gaat het met Jade verder? Hoe was het gegaan met haar bij de gastouder? Ik moet Tijn volgende week ook voor het eerst naar het kdv brengen, erg spannend! We hebben afgelopen maandag de intake gehad.

@Mel, hoe gaat het met je meid? Niet teveel last meer van zwangerschapskwaaltjes?

@Marleen, alles goed meis?

6. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Afgelopen dagen ben ik flink beroerd geweest, waarschijnlijk door de vaccinatie voor mex.griep. Maar vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter!
    Met Tijntje gaat alles prima! Al is hij denk ik weer begonnen aan z'n volgende sprongetje. Hij wil namelijk 's avonds niet meer slapen! Nar z'n voeding leggen we hem om 20u op bed en dan valt hij na even gehuild te hebben wel in slaap, maar na een uurtje wordt ie dan weer wakker. En dan wil meneertje echt niet meer slapen hoor! Dan blijft ie gewoon wakker tot de volgende voeding!! En dan de volgende ochtend wel slapen tot 11.15u, hahaha! Nu al geen ochtendmens! Maar gisteravond ging het weer super goed, das ach zal wel weer goed komen! Het is verder zo'n vrolijk en ondeugend manneke, heerlijk!

Laatste weekje van m'n verlof zit er al weer op, is echt snel gegaan! Maandag weer aan de slag, pfff! Maandag is Toine nog thuis met Tijn, dus dat is wel fijn. Dinsdag Tijn voor het eerst naar het kdv brengen, daar zie ik best tegenop. Maar gaat goed komen!

Ik zal ook nog even foto's van ons geboortekaartje plaatsen. Wij waren er namelijk heel erg blij mee!

Dikke kus

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Voorkant kaartje

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Voorkant kaartje met gedichtje:
    Zo klein
    Zo mooi
    Zo bijzonder
    Zo welkom!

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Achterkant kaartje

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    En de envelop.

Alle foto's van Tijn zijn gemaakt op de dag dat hij is geboren!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heel erg gaaf kaartje zeg!!! Dat is een heel werk geweest..
    Zoiets ben ik nog niet tegengekomen, echt apart!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maaike: weer ff lekker geshopt? Altijd leuk hè!?
    Ik ben benieuwd met je oor.. Gelukkig vrijdag al, hoef je niet
    zol lang te w8en en kunnen ze er hopelijk snel wat aan doen!
    Sjaantje: ik ben zo blij om te horen dat het met Jade stukken
    beter gaat. Het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van allemaal
    wennen.. Voor jou en voor Jade. Maar zo zie je maar, alles komt
    goed meis! Hoe was de film? Ik heb het boek gelezen.. meestal zeggen
    ze dan dat het boek beter is. Ben benieuwd wat je er van vondt!
    Cath: hoe is het nu met Kyra? Zie je al een tandje of iets wat erop
    lijkt? Vervelend als ze nog niet aan kunnen geven wat er aan de hand is!
    Hopelijk gaat het nu stukken beter!
    Veel plezier vanavond bij je ma en gefeliciteerd! 50 is weer een hele
    mijlpaal voor die mama's.. Ik weet het nog met mijn mams! Hahaha!
    Inkie: fijn dat het zo goed gaat met Elin! En dat ze zo lekker lang
    doortukt! Zaaaalig! Ennuh dat vloeien is wel balen zeg, hopen dat het snel
    ophoudt! Voel je je zelf al wel weer wat beter, al wat uit je
    dipje?
    Debsel: dus dankzij Nils nog ff wat langer kunnen blijven liggen! Wat een lief
    ventje.. hij d8 ik laat mama nog heel even liggen voordat ik wat van me
    laat horen, hahaha! Wat een dotje!
    LJ: wat gaaf voor Wes! En voor jou natuurlijk! Fijn zeg, nu kan hij voortaan ook
    autorijden! Hoef jij niet steeds te rijden, is ook weleens lekker!
    Debbedebs: hier alles goed, ik mag ècht niet klagen hoor! Buik groeit door
    als kool en volgens de VK was alles goed met mij en ons manneke! Dus no worries voor ons!
    Fijn dat je je weer wat beter voelt zeg..
    Tja, de klerenkast gaat uitpuilen hier, maar dat vind ik helemaal niet erg, hahaha!
    Ik ga gewoon door met shoppen.. Heerlijk om je nu eindelijk zo uit te
    kunnen leven!
    Maandag weer werken jij.. dat wordt wennen. Maar ook dat komt weer goed,
    fijn dat Toine er maandag nog is voor Tijn..
    Marleen en Mies: alles goed? Mel hoe is het bij jou???
    Iemand vergeten? Sorry dan! zwangerschapsdementie hè! Hahahaha!
    Gisteren naar de kapper geweest, heerlijk! Flink weer ff wat lagen erin laten knippen en de
    puntjes, oook een nieuw kleurtje; donkerbruin/koper! Dan lijk ik niet zo pips in mijn gezicht..
    XxX

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    schattekes!!

alles goe hier lj gefelciteerd!!!!!!!!super!!

de film was heel mooi maar ik vond idd het boek mooier.....

verders alles goe hier!!vandaag beetje drukke visite gehad dus jade is beetje van slag dus vandaar even kort hier!!!!

fijne aaf dikke knuf voor jullie xxx

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey gefeliciteerd dat is wel super he. enne nog eventjes meid. de laatste loodjes!! zijn het zwaarst zeggen ze :((denk ik, heb ik niet echt gehad;))
    kus mies

15. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames,

debbedebs:zozo auto van de zaak, doe maar!!!hihi grapje nee dat is wel super fijn he. en heel makkelijk toch. nog 1 dagje en je verlof is officieel voorbij meid. bah he!! :(
    Tijn niet slapen 's avonds las ik!! tja een fase misschien, die had stijn ook!en dan pas om 11uur weer!!komt goed hoor.
    nou meid geniet nog van je verlof:( en hoor woensdag wel hoe het allemaal weer gegaan is. en voel je wel weer helemaal lekker?? jullie hadden idd een leuk kaartje he. mooi gemaakt!

ikheid: zwangerschapsdementie, haha smoesje. nee hoor we weten gelukkig allemaal wat dat is hihi. lekker haartjes laten knippen meid.is ook weer is lekker.

o de bel das stijneman. reageer morgen weer verder.
    kus mies

16. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi,

Hier even een kort berichtje van onze kant!
    Ga zo namelijk lekker pitten dus houd het kort;)

Joanneke is weer beter, morgen even de huisarts bellen en als we groen licht krijgen gaan we de mexicaanse griepprik halen.
    Ze is best wel even goed ziek geweest dus wil zeker weten of ze helemaal weer beter is om voor de prik te gaan.

Arm kind, gelukkig is ze er weer bovenop! 1 voordeel. ze slaapt nu sinds 3 avonden wel stukken beter. van 23:30 tot 07:00 de volgende ochtend. Is nog nooit voorgekomen dus wij zijn erg blij:D:D hihihi

nou ik ga de kleine meid even aan de borst leggen en dan gaan we heerlijk pitten. Hopelijk matst ze ons vanavond ook:D

xxx marleen en joanneke

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!!!

Hoe gaat 'ie?? Ik hou het ook effe kort hoor. Gaat goed hier!!! Hoe gaat het met iedereen??? Zag dat ik in elk geval Joey mag feliciteren: lekkerrrr dat Wes z'n rijbewijs heeft gehaald!!! :-D

Dikke kuss van mij en Nils

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Marleen,

Fijn dat Joanneke aan de betere hand is! En heeft ze jullie gematst vannacht?

Debsel: alles goed meis? Druk druk druk?

Hier: de beneden is weer aan kant en is weer fris en fruitig. Net ff naar de bloemist geweest om 1 plantenbak weer opnieuw te laten beplanten.. Dadelijk ff naar de Intratuin, nieuwe kerstballen halen, ik wil dit jaar zwarte en zilvere ballen, mat en glans, groot en klein.. Heb er zin in om de kerstboom te zetten!

Nou ik ben er weg van!

Ooh trouwens! Vanochtend heeft Eammon ons manneke voelen schoppen en hard ook! We zagen het zelfs aan de buitenkant, mijn buik ging gewoon op en neer..

XxXxXxXx

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou meiden... Wat een oorverdovende stilte!!!

Hoe gaat het met iedereen???

Hier alles goed!! Hebben wel een beetje een 'raar' dagje met Nils. Drinken gaat niet super (wel 'ok'), z'n fruithapje had hij helemaal op :$ (en das ook vocht, dus prima) maar slapen?!? Vanmiddag wilde hij niet echt een lange dut gaan doen. Na een half uur lag hij alweer te kletsen. En nu had hij 2 vuurrode wangen, zat 'ie volop in z'n oogjes te wrijven en te gapen (hoeveel signalen wil je hebben?), maar nu ligt 'ie in bed te mopperen. Heeft net in de auto dénk ik wel even geslapen, maar goed. Uit bed gaat het écht niet - huilen, hangerig, zeuren - maar ín bed vindt hij het ook even niet echt super. Overigens is het nu echt zeuren, maar niet overstuur huilen ofzo. ;) Misschien weer een sprongetje ofzo. Of z'n tandjes natuurlijk... Durf er niks zinnigs over te zeggen. Trekt vast snel weer bij!!

We zouden eigenlijk morgen naar een verjaardag moeten, maar zijn vandaag al geweest. Dus morgen lekker een dagje thuis met z'n drietjes!!! HEERLIJK!!! :D

Dikke kussss Xx

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier alles goed
    visite is net weg en ze zijn erg blij met het baby nieuws :)

Deel Deze Pagina