ben nu erg moe en een klein beetje misselijk Heb de eerste baby cadeautjes al binnen zo lief en schattig *smelt*
Nog even en je bent lekker de 12-weken voorbij. En dan kan het echte supergenieten beginnen!!! Leuk he, dat kleine grut??? Geniet er lekker van joh. Hoe is het met je ventje? Begint 'ie het ook echt te geloven nu??
Hey hey! Ik kwam ff snel spieken... gister mn laatste werkdagje gehad... zo vreemd.. ze waren super lief hoor, lieve kaartjes, mooie kadobon van lief en een zeer gewaardeerde speech van mn baas... kreeg ik ook nog nieuws dat ze nog niet zeker zijn of ze mn contract wel gaan beindigen, want ze willen me eigenlijk wel heel graag per 1 april op de nwe functie als het allemaal doorgaat met subsidies enzo... dus echt wazig! Verder kreeg ik ineens bezoek op mn werk.... stond wes daar met een gigantische bos bloemen!!!! Echt zo lief... smolt gewoon weg... Nu genieten van mn verlof... sorry, heb niet alles teruggelezen, want ben erg moe. Vandaag de doopkaars uitgezocht in kevelaer... zelf ontworpen, en hij is GE-WEL-DIG! Dikke kus
heyyyyyyyy meiden!! idd erg stil hier... lj meis wat lief van je manneke!!edn whoeiiiiiii verlof meis ga er echt lekker van genieten hoor....je hebt t verdient!! deb aaah die kleine nils wie weet zit er idd wat te broeien....zo jammer dat ze t niet zeggen kunnen he.... mel heerlijk doe eerste ladootje reacties enz......lekker hoor!! de rest???alles goe!!! hier prima jade is echt een lachebekkie aan t worden...gistermiddag was ik even shoppen met mn schoonmoeder en normaal slaapt ze heerlijk in de kinderwagen maar ze kon dr slaap maar niet pakken en wij al wiebelen hard lopen niks hielp ze huilde niet maar je zag dat ze moe was....ik al ruiken maar k rook niks.....dus we kwamen thuis en ze bleef daar slapen dus ik knuffel ze nog steeds flink lachen hoor ik later van mn schoonmoeder dat ze tot aan halverwege dr rug de luier vol had aaaaaaaaaaaah de stumpert vandaar dat ze niet slapen kon.....en gwoon blijven lachen he!!!(kvoelde me even een slechte mama hoor) verder gaat ie dus super hier!! morgen spannende dag want dan ziet ze ome danny voor t eerst!!die komt naar 4maanden terug uit afganistan dus dat wordt spannend leuk en mss ook wel beetje emotioneel....brrrrrr nou meiden dikke knuf en fijn weekend xxx
hey meid, ach meid er zijn meer moeders die zoiets mee hebben gemaakt, hier nog zo 1 ach kan gebeuren hihi. wil je in iedergeval veel succes en natuurlijk heel veel plezier wensen morgen. zal idd wel emo zijn maar dat is logisch he. wel heel mooi. kuzz mies
LJ: wat lief van Wes! Geniet van je vakantie en verlof! Sjaan: wat Mies al zegt, dat overkomt zovelen.. Veel plezier vandaag! Mel: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je maar lekker verwennen!!! 8) De rest: alles goed? Hier: slechte n8 gehad.. Net al de beneden ff gedaan, gestofzuigd en gepoetst.. Nu ff chillen. Om 11 uur komen mijn ouders, rond 12 uur gaan we inslaan bij de Babydump. Daarna nog ff wat verven hier in huis en wat dingen opruimen en uitzoeken. Vanavond lekker niks! Fijne zondag allemaal! XxXxXxXxXx EGO::: 22 weken + 1 dag!!! Wiehoe!!!
hey meiden Wat een rust hier zeg Nou hier gaat ie goed, sennah doet t ook goed... De laatste fles gegeven om 23.00... wel 150 i.p.v 135 en ze heeft tot 6.15 geslapen... heerlijk! daarna weer tot 10.00 dus wij zijn blij Nou ik ga weer verder genieten van de zondag! Kussies!!!
maaike geweldig dat je meissie het nu zo goed doet en jij moet geven wat jij het beste vind jij kent jou meissie het beste Nou ik lig ff op de bank ff rusten van me bezoek van net En ik heb echt lieve hyves reacties gehad zo lief allemaal \
zow what a day........pfffffffff ome danny is weer in t land hij lande op half 7 vanavond niet de idiaale tijd voor ons meisje want dan slaapt ze altijd als een roosje maargoed toch maar meegenomen ging heel goed totdat de mannen binnen kwamen en er een hoop toeters en bellen gingendus jade wakker geweest terug weg ook...even mee naar mn schoonouders daar op bed gelegt geen succes lekker naar huis gedaan in dr doekje gewikkeld en ze slaapt gelijk zonder mokken of jammeren de schat ze was zo moe....nu om 12u weer de fles dus ik lig ff lekker op bed..... nou kleine update morgen kom ik even iets langer kletsen!!! btw wat een rust hier???????????? xxx
Hey meiden!!! @ Sjaantje: wat heerlijk dat hij er weer is!!! Gelijk helemaal verliefd op Jade zeker??? Knap van d'r hoor, dat ze thuis meteen weer verder is gaan slapen. En trouwens... Heerlijk dat je nog wat langer thuis bent!!! Heb je al zin om terug te gaan werken, of helemaal niet?? @ Maaike: Kleine knapperd. Goed hoor van d'r!! En dat advies van meer in de laatste fles hoor je wel vaker. Hier ging dat nooit, omdat Nils z'n laatste fles sowieso al nooit leeg dronk Mooi dat het bij Sennah wel werkt!!! @ Melanina: jeujjjj!! Lekker van de daken schreeuwen dat je zwanger bent!! Heerlijk Ben je ook goed verwend op je verjaardag?? @ Joey: verlof!! Wow!! Lekker joh. En wat superlief van Wes. Wel bijzonder dat ze je zo graag willen houden, toch?! Wanneer krijgen jullie nou de sleutel van het huis??? En wat moet er precies allemaal gedaan worden voor jullie er in kunnen?? Sowieso de keuken, toch? @ Ikheid: hey moppie!! Hoe was het bij de baby-dump?? Je bent toch niet té fanatiek geweest he. Leuke kleertjes heb je trouwens al gekocht!! haha, zag het op de babysite!! @ Debs: bah bah bah!! Vandaag weer je eerste werkdagje zeker?? Zal aan je denken lieverd. Benieuwd hoe het gegaan is... @ Ink: wanneer moet jij eigenlijk weer beginnen? Of gaat het nog niet goed genoeg?? Wát een ontzettend mooi meisje is Elin zeg. Ben helemaal verliefd op d'r!!! @ Miesje: vanochtend foto's van Stijntje toch??? Leuk leuk leuk!!! Ben benieuwd!! Laat je ook nog even weten hoe het vanmiddag in het ziekenhuis is gegaan?? @ Cath: hoe gaat 'ie lieverd?? Begin je al wat te merken van de medicijnen?? En wat knap dat Kyra gewoon d'r flessen helemaal leeg blijft drinken. Nils is de melk echt wel beu geloof ik. 's Ochtends dronk hij 'm sowieso al niet leeg, maar nu al helemaal niet meer. En de rest van de dag is het ook niet super. Hij drinkt wel genoeg volgens het CB (meer dan 600cc), maar soms haalt 'ie dat ook maar nét. Ach, fruit gaat er zo makkelijk in en daar zit ook flink vocht in. Groente gaat meestal ook wel goed, maar gisteren moest ik 'm echt wakker maken om 7 uur en dan hoeft 'ie dus niet. Logisch!! @ Marleen: hoe gaat het met jou en je kleine knapperdje??? Ik moet nog steeds denken aan die opmerking van die verpleegster in het ziekenhuis zeg. Belachelijk!! Natuurlijk heb je striae en wat losser vel, maar zo verschrikkelijk als zij zei.... Echt, ik vertelde het aan Hans en maakte me er gewoon weer boos over!! haha!! @ ben ik nog iemand vergeten??? Het is nog vroeg he Hier gaat het goed. Nils heeft overdag wat minder zin om te slapen, maar gaat dan gewoon liggen kletsen. Soms heel lang, maar vaak valt hij dan toch wel weer in slaap. En ja, hij is wel écht moe. Oogjes wrijven, rode wangen, jengelen. En dan in z'n bedje leggen: lachen!! Alsof hij wil zeggen "lekker mama!! even rust!!". Tja, als hij dan niet slaapt, rust hij toch even. 's Nachts overigens totaal geen problemen dus... We klagen niet!! Wat ik hierboven ook al zei, qua flesjes hebben we geen grote hongerlap hoor. Ach ja... Die melk wordt toch steeds minder belangrijk. En hij is actief en fit genoeg, dus het zal wel goed zijn!! Nou meiden, nog effe lekker relaxen met m'n ventje en vanmiddag gaan we op visite bij een vriendinnetje. Heb haar leren kennen omdat haar dochtertje en Nils op dezelfde dag in het ziekenhuis geboren zijn en wij bij elkaar op de kamer lagen. Gezellig dus!! Liefs xx Deb
hey meiden! Heeft iedereen het druk? @Debs, ach nou ja als Nils goed blijft poepen en plassen geeft het niks Ze geven echt zelf wel aan of ze honger hebben of niet. hij krijgt natuurlijk ook fruit en groente dus tja.... Zal gewoon wat minder worden. Fijn dat het slapen s'nachts wel lekker gaat, en net als met de flessen regelt ie dit ook zelf wel. Hij wordt natuurlijk steeds iets ouder dus zal ook minder gaan slapen! @sjaan, hey meissie fijn dat ie er weer is! Moet wel weer even bijzonder zijn geweest vor jullie allemaal! lekker geknuffeld met Jade zeker? En knap van r dat ze zo lief is geweest Hoe gaat het verder met jou? wanneer gaat jade weer naar de gastouder? @Cath, hoe vond je moeder het kadootje? vast super mooi! Hoe gaat het met jou? weer helemaal opgeknapt? Hoe gaat het met de medicijnen? @Debb, moet je al weer aan de slag meid? tijd vliegt he?! ben benieuwd hoe het kolven je bevalt op je werk! @Ink, he meissie, hoe gaat het met jou? alweer helemaal beter? wat een mooie foto's van elin op je hyves!! @Mel, leuke verjaardag gehad? en heerlijk he dat iedereen nu mag weten dat je zwanger bent Geniet er maar lekker van! @ikheid, he meid, hoe gaat ie? toch niet teveel gekocht he Ik kon het ook niet laten hoor, en nog steeds niet haha! @LJ, VERLOF, geniet ervan meid, je vedient he Wat lief van wes zeg! De schat... heb je al wat dingetjes gepland die je wilt gaan doen deze week... de bevalling komt nu ook erg dichtbij he Ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen? Heb je voor de rest alles in huis en klaar? @Marleen, hoe gaat het met jullie meis? Lekker weekend gehad? Slaapt Joanneke nog steeds zo goed s'nachts? @Miesje, he meissie hoe gaat het met jullie? Gaat het ook goed met Stijn? Ga je deze week weer babyzwemmen? Zo heb ik iedereen??? Nou hier gaat ie ook lekker. Thom was vrijdag vrij want ik moest naat het ziekenhuis voor de scan. Daarna ff de stad in gegaan en broodje gegeten. Sennah thuis de fles gegeven en samen op de wii geweest S'middag moest thom de mex. griepprik halen en ben ik even bij mijn collega's langsgeweest met Sen, altijd leuk!! Daarna samen boodschappen gedaan. Zaterdagochtend is thom wel gaan werken maar we hebben SAMEN het huishouden gedaan in de middag. Schoonouders zijn s'avonds komen eten dus hebben we samen lekker gekookt. S'avonds harry potter gekeken met z'n allen! Leuk dus! Gister hebben we allemaal in onze pyjama gezeten haha... helemaal niks gedaan. Even de kerstspullen uitgezocht want tja de boom mag bijna op verder doet sennah het goed. Vannacht kwam ze weer wat eerder maar goed ze had de 150 niet opgedronken dus was ook niet zo gek! Verder eet ze goed en poept ze echt na elke!!!!! fles Maar ja beter wel dan niet nu slaapt ze ook weer lekker in de box dus ga zo haar bedje verschonen en de was doen. Verder is alles al aan kant! Zo een heel verhaal weer Kus
Hoi meiden! Wat een rust hier! @Maaik: hey meis, moeders vond het kado erg gaaf Ze heeft hem gelijk aan de muur gehangen Op m'n hyves staat een andere foto van ons 3-en en die heeft ze ook gehad! Wat fijn dat het zo goed gaat met Sennah nu! Zeker een hele opluchting! EN heerlijk, hele zondag in je pyjama's! Hebben wij ook lekker gedaan @Debsel: hey mop! Lekker toch dat ie z'n potjes zo goed eet? En zolang hij gewoon min. 600cc binnenkrijgt en voldoende natte luiers heeft, is er toch niks aan de hand? Kyra is gewoon een kleine vreetzak Heeft ze van haar vader ge-erfd . Gister heeft ze weer vers fruit liggen ophappen achter elkaar (banaan/appel) en nog een half potje En een uur later gewoon haar hele fles leegdrinken Kind heeft gewoon honger! Haar tandjes zijn nu weer rustig heb ik het idee, maar misschien gaat dat ook met poses?? Geen idee! Hoe is het met Nils z'n tandjes? Trouwens Kyra slaapt overdag ook minder, maar ze is nog altijd snel moe en dus leg ik haar wel weg. Dan ligt ze wel te kletsen inderdaad, maar heeft ze toch even rust @Marleen: hoe is het met jou en Joanneke? Weer helemaal opgeknapt? @Debb: hey meis, vandaag weer werken? Getver!! Sterkte hoor en we horen wel hoe het geweest is! @LJ: gaat opschieten voor jou he? Ben je helemaal klaar met alles? Hoe kijk je tegen de bevalling aan? @Ikheid: hey meis, lekker geshopt Je moet niet teveel kopen he, anders heb je straks niks meer te kopen als de kleine man er eenmaal is Hoe voel je je verder? @Melanina: fijn dat je zulke positieve berichten op je zwangerschap hebt gehoord! Leuk he om het te kunnen vertellen? Hoe is je mannetje er nu onder? @Anderen: alles goed?? Nou, ik heb 2 dagen een stijve arm gehad van die stomme mex.griep prik Björn had nergens last van, maar ik had een beurse arm. Bleh! Nou ja, het is voor een goed doel! 18 dec. mogen we de 2e halen! Vrijdag hebben m'n schoonouders voor het eerst op Kyra gepast. Is goed gegaan en ze heeft zich ook keurig gedragen en netjes in bed geslapen bij m'n schoonmoeder thuis (die heeft ook een bedje staan). 's Avonds daar gegeten en op tijd naar huis zodat ze nog even thuis rustig haar laatste flesje kon drinken. M'n moeder vond haar verjaardagskado helemaal super Kan bijna ook neit anders he? En met mij gaat het nu steeds beter!! De medicijnen beginnen te werken! Af en toe nog een beetje somber (vaak op maandag als Björn weer moet gaan werken), maar ook dat gaat steeds minder worden! Het weekend heb ik me echt toppie gevoeld en voor het eerst in tijden weer lekker gelachen met m'n mannetje en de kleine clown hier Vrijdag gaan we een lang weekend naar Centerparcs! Heerlijk! Kyra voor het eerst zwemmen, dus ben benieuwd
hey meiden!! @deb die kleine nils!!eventjes niet helemaal zich zelf....achja hij doet het verder toch hartstikke goed dan maar een keer niet het flesje opdrinken toch?? @maaik lekker weekendje gehad dus en jullie mooie meiske doet het super!!gelukkig maar @cath wat goed van kyra!!hoe vondt je het om dr weg te brengen??en fijn dat het kado in smaak is gevallen!!leuk ene weekendje centerparks lekker zwemmen!! @ de rest alles goe??????????? jade is nu weer een dagdeel naar de gastpuder stond al gepland dus we hebben t maar laten staan...... ik moet allleen vrijdag al een dag werken en vlg week ook 2 dagen dus echt vrij tot 14 dec gaat helaas niet door.....er is een meisje opgestapt vandaar!! maargoed mag de pret niet drukken!! ik haal jade om 2 uur op ben weer benieuwd hoe het gegaan is..... dikke kus!!
Debsel: ach iedereen heeft zo zijn kuren.. Komt vast wel goed en dat ie zijn potjes goed leeg eet zegt ook al genoeg hè, die vindt ie gewoon veel lekkerder, hahaha! Sjaan: wat een drukke dag had je gisteren.. Maar wel weer leuk dat ie terug is en hoe vond ie het om Jade nu in het echt te zien??? En nu blijft ie in NL of moet ie binnenkort weer weg? Maaike: wat een heerlijk weekend heb jij gehad zeg! Wanneer krijg je uitslag van de scan? Cath: wat fijn dat het stukken beter met je gaat! Heel goed om te horen! En dan kon ook niet anders dan dat je ma haar cadeau heel erg leuk vond! echt prachtfoto's! Hier: gisteren flink geshopt voor ons manneke.. We hebben nu bijna alles in huis.. Mijn lijstje is al ver afgestreept Dat lucht echt op! We hebben bijna alles van mijn ouders gekregen! Kei lieffff! XxX
Ff een egoberichtje en trots momentje hier!!!!!!!!!!!!!! Kyra heeft zich net omgerold van haar buik naar haar rug ! Noem het toeval of niet, maar ze deed het toch maar even!! Van rug naar buik heeft ze nog niet gedaan, maar ben natuurlijk al SUPERTROTS nu!!!!!!!
Hey hey, Eventjes snel, want druk druk druk Mel, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! (Was gister niet op de pc, vandaar verlaat ) Maaike, hoe was het met je oren enzo?? Supergoed dat ze heeft omgerold Cath!! En nu mooi de trotse mama zijn! Mieske, thanks voor je lieve reactie op www! Ik ga nu snel de rest regelen. Vandaag een handwas gedaan en opgehangen en een hoop geregel met facturen, opzeggingen van abonnementen of nutteloze verzekeringen en dingen rondom het huis... rennen, vliegen, hollen en maar doorgaan... afgelopen maanden geen tijd gehad, dus nu tijd voor grote inhaalslag... Tot overmaat van ramp weet ik toch niet waar ik ons trouwboekje heb gelaten.... heb je he, met verhuizen... maar wel nodig als wes onze kleine dalijk gaat aangeven... heeeelllppp!!! Hahahaha, zoals merkbaar ben ik megahyper, druk en half overspannen, dus ff orde op zaken stellen, zodat ik dalijk RUSTIG kan gaan genieten Dikke kus!!!!
yeaaaaaaaaah die kyra goed hoor idd om super trots op te zijn!! lj owwwwwww haha herkenbaar ik was ook zo in mn zwangerschap alles regelen maar wel heerlijk straks alles op de rit genieten van de kleine!! ikheid wow die foto's op je hyves je hebt echt een mooi buikje hoor!!! mel ik zag dat je jarig was geweest gefeliciteerd!!!!!1 nou ik ga zo ons moppie ophalen joepie!! kwas net in de winkel....is het helemaal niet zeker of ik toch deze week al moet beginnen....ze hadden mij gevraagd zonder met de baas te overleggen maarja hij wil natuurlijk die overuren op 0 hebben t nieuwe jaar ben benieuwd dus!!!! xxx