Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

hoe is het met iedereen?

Heb even geen puf om op iedereen te reageren, ben zoooo moe! Het is echt ontzettend wennen om weer te moeten werken hoor, pfff viel niet bepaald mee. Maar goed 1e dagje zit er weer op. Tijntje was vandaag lekker thuis met papa en ons manneke was echt super vrolijk! Heerlijk om dat lachende koppie te zien als je dan weer thuis komt! Morgen gaat Tijn voor de 1e keer naar het kdv, dus weer spannend!
    Kolven ging vandaag niet echt lekker op het werk. Is niet echt een ruimte waar ik een beetje op m'n gemak kon zitten, dus dat is wel lastig. Ben vandaag dus ook lekker op tijd naar huis gegaan zodat ik de middagvoeding zelf aan Tijn kon geven. Maar ja, dat gaat helaas niet elke dag. Hopen dat het morgen beter gaat.

Fijne avond allemaal! Ik kom woensdag weer even op m'n gemakje schrijven.

Kussie

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Debb, kan me voorstellen dat je uitgeput bent! Lekker op tijd naar je bedje hoor! Enne..die ruimte moeten ze dan maar maken voor je ;) Je hebt daar gewoon recht op hoor! Desnoods kantoordeur dicht en op slot, ja toch? Doe rustig aan meis en we lezen je woensdag wel dan!

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meiden hoe ist hier?x

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Elin morgen ronde 2 prikjes. Brrr...
    Zal blij zijn als we het weer gehad hebben hoor.
    Schatje gaat gelukkig mee.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Spannend! Gelukkig hoef je niet alleen..
    Leuke foto's op Hyves! :D

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    leuke reactie van jou op hyves :)
    hoe voel je je?x

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Meis!

Tis echt een plaatje hoor.. die wimpers! :$ Daar kan ze als ze later heeeeeeeel groot is veel mee sjansen ;)

Hier alles goed.. nu ineens veel last van maagzuur en lekkende borsten! Maar goed, verder mag ik niet klagen :D

En hoe voel jij je? Alweer wat beter?

X

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Gaat hard he meid.. voor je het weet is je kereltje bij jullie!
    Ik? Jawel, komt vast goed.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja het gaat echt hard.. Op naar de 23 weken nu! :D

Goed zo! Doe maar lekker rustig aan en geef het allemaal ff de tijd..

XxX trusten alvast!

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    meiden wat een rust hier!!!!!

Hoe gaat ie?

xxx

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou idd wat een rust!!! :(

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou idd..

Stilte voor de storm?

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    tis al een paar dagen zo rustig:(

niemand niks spannends te vertellen??

whoeiiiiiiiii ik ga morgenaaf onverwachts naar anouk:Ddas leuk!!

verder alles goed hier met jade ook lekker!!

en met jullie dan????????

bleeeh kben gister met dieet begonnen....moet elke week gaan wegen EGA mss kennen jullie t maar t probleem is dat ik ook ongesteld moet worden dus mijn humeurtje is op het moment:x:x:x
    en kan alleen maar aan chocolade letters denken:pgelukkig hebben we niks in huis!!kmoet er ff voor gaan nu!!

nou kussssssssssss

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Alvast veel plezier morgen bij Anouk! Fijn dat het zooo goed gaat met Jade.
    Nee dat dieet ken ik niet, nog nooit van gehoord.. Maar het valt best tegen dus? Ach, ff beide schouders eronder meid.. Komt helemaal goed.

Hier gaat het wel, vandaag weer teveel gedaan.. Vind het echt moeilijk om die grens te bepalen. Dus nu zere billen, zere rug en hele zware benen.
    Mannetje is net thuisgekomen en staat nu heerlijk voor me te koken en voor vanavond had ie nog een verrassing zei hij, ben benieuwd!
    Hij is zooooo lief! Smelt smelt.. :D

Ik ga ff bankhangen, lekker met een bak thee op de bank onder m'n fleecedekentje :)

Fijne avond allemaal!!! XxX

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    oewwwwwwww heidi spannend ben benieuwd wat een schatje!!laat je maar lekker in de watten leggen ennuuuh rustig aan doen he!!!

nou t dieet is best t edoen hoor je mag van alles hebben maar ben gwoon een ontzettende snoepkont dus moet echt afkicken nu....
    ach eertse weekje als ik die door ben dan gaat t meestal beter he!!

xxx

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ikheid: hey meis, lekker rustig aan doen. Probeer zware dingen te laten (stofzuigen valt ook al onder zwaar nu ;)) en bedden opmaken enzo. Dat is heel belastend voor je rug/bekken, dus niet doen! GEniet van je avondje!

@Sjaan: hey meis, fijn dat Jade het zo goed doet! Doe je nog inbakeren? En het bedje schuin? En hoe gaat dat nu? En overdag? Zo heel kruisverhoor :p Leuk zeg naar Anouk! Veel plezier!

@Maaik: heb gestemd hoor :p Hoe is het met jullie?

Vandaag zijn we met Kyra weer naar de osteopaat geweest! Hij vond haar wel verbeterd t.o.v. de vorige keer! Ze had ook minder spanning op het schedelnaatje, dus dat is goed! Ze heeft ook minder voorkeurshouding nu, maar ja, ze is momenteel ook zoooooo aan het gymen ;) Ze heeft haar voeten helemaal gevonden en kan ze zelfs al in haar mondje stoppen :$ Verder gooit ze lekker met die benen en armen en is ze lekker actief. Ze veranderd echt zoveel nu. Ik ben weer bezig met nieuwe foto's op hyves zetten, dus die staan er zo op!

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    cath!!!fijn dat t met kyra goed gaat lekker actief dus haha moppie!!

nou jade ligt s'avonds en snachtwel ingebakert maar overdag pikt ze het echt niet en wordt ze hysterisch!!verder heb ik jou advies opgevolgd en slaapt ze nu waardat ze in slaap valt overdag....dus ze is niet meer oververmoeid en dus een heerlijk vrolijk meisje!!mss dat ze met de tijd overdags ook wel in dr bedje wil...verder staat idd het bedje nog iets schuin jah!!

alleen bij de gatouder gaat t nog niet helemaal omdat ze daar meer kindjes hebben en jade natuurlijk wel dr rust nodig heeft maargoed t zal zo moeten zijn....en in januari is jade op haar dagen de enige dus mss dat t dan beter wordt!!!

nou kga lekker bankhangen roy is darten dus kan kijken wat ik wil!!!!!!!!!!!!

xxxsie

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meis, fijn dat het een stuk beter gaat met Jade! Voor jezelf ook prettig. En meis, ze is nog zo jong, misschien over een maandje ofzo dat ze dan wel ineens wil slapen in bed! Gewoon over een paar weekjes nog eens proberen. Kyra sliep overdag ook nooit in bed de 1e 4 maanden en ingebakert heeft ze altijd alleen 's nachts gelegen. Ik heb gewoon eens geprobeerd haar na 4 mnd op bed te leggen 's middags omdat ze oververmoeid was en dat duidelijk aangaf en ineens deed ze het een keer! Nu slaapt ze dus wel in bedje. Die dingen kun je niet afdwingen en als ze nu tevreden is, dan is het toch heerlijk??! Nou geniet van je avondje meis ;)

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hi hi, ff snel... kwam ff kijken hoe t ging... hier ni zo bar, maar komt goed!

kus

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffies!!

Hoe gaat 'ie?? Hier goed joh!! Nils is hartstikke lief en vrolijk. Hij wil niet altijd meer slapen, maar dan wil hij wel z'n bedje in. Gek ventje. Ligt 'ie soms gewoon drie kwartier ofzo te kletsen!! Nou ja... Daarna is 'ie weer wel uitgerust dus.... Prima toch?!

Bovenin z'n mondje zie ik nu op z'n tandvlees een vuurrood smal streepje. Lijkt dus op een tandje wat doorkomt, maar goed - dat denk ik al weken ;) Hahahaha!!

Hoe is het hier allemaal???

Ow ja... Ik heb hier nog een helemaal dicht pak nutriton (johannesbroodpitmeel) staan. Sjaantje of Maaike interesse??? Dan stuur ik het op via de post. Heb het in huis gehaald maar nooit gebruikt voor Nils.

Liefs Xx

Deel Deze Pagina