Daarom.. zolang ie leker groeit en goed in z'n velletje zit is er niks aan de hand, hij eet dan echt wel voldoende! Sommige kindjes zijn makkelijke eters en sommige weer niet. Ik was bij ons thuis vroeger echt een enorme eter! Maar mijn zusjes helemaal niet.. Maar we groeiden allemaal goed, dus geen reden voor paniek.. En nu, nu ben ik de kleinste thuis (op mijn ma na..) en mijn zusjes zijn groter.. Dus het wil niks zeggen, zit gewoon in de genen. Ja die paps, wat een gouden vent! De muren moeten nog één keer geverfd worden er zitten her en der wat plekjes op en dat wil ik weg hebben, ook wat gaten dichten, en het deurkozijn verven.. Dus niet erg veel hoor. Valt reuze mee.. Nou de honden zijn uitgelaten, ze hadden er na 2 seconden al genoeg van, maar hebben gelukkig allebei hun boodschap gedaan.. Wat een pisweer! Bah! Ik ga ff koffie zetten, papa zal er zo wel zijn.. XxX
He lieve meiden!! Ben ik ook weer even na een paar dagen afwezigheid! Sorry hiervoor, maar moet nog even zo wennen aan het werken en het nieuwe ritme dat ik bijna niet meer achter de computer zit thuis. Maar het is nu even rustig op het werk, dus dan maar even hier bijkletsen ! Kan alleen niet op hyves dus alle nieuwe foto's ga ik binnenkort even bekijken! @Debs, hoe gaat het lieverd? Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat met Nils! Wat een heerlijk manneke is het toch he! Hoe gaat het nu op het kdv? @ikheid, je buikje groeit mooooiii!!! Hoe voel je je verder meis? Wat fijn dat je vader zo komt helpen, helemaal trotse opa in spe natuurlijk! Hoe staat het met de voorbereidingen van jullie grote dag? @Sjaantje, GEFELICITEERD!!! Wat een super leuk nieuws zeg!! En dan kan Jade idd bruidsmeisje zijn, wat geweldig!! Hoe gaat het verder meis? Ik las dat het al beter gaat met Jade, wat ontzettend fijn! En hoe gaat het bij jou met werken? @LJ, rustig aan doen meis, dat is nu het allerbelangrijkste! Laat je maar lekker door iedereen verwennen! En wij denken toch wel aan je! @Cath, wat fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad! lekker zeg om er even met z'n allen tussenuit te zijn. En wat leuk dat Kyra ook zo genoten heeft van het zwemmen! Heeft ze nog leuke cadeautjes gehad met sinterklaas? En hoe voel jij je nu zelf? @Maaike, wat is Sennah toch verwend zeg met sinterklaas, leuk hoor! En wat fijn dat ze nu zo goed slaapt! Is het spugen ook minder? En hoe gaat het nu met jou? @Mies, lekker gezwommen vandaag? Is het een leuke groep op dinsdag? Ben benieuwd naar de foto's van Stijn hoor! Het is ook al een hele vent he ! @Marleen, wat heerlijk zeg dat Joanneke doorslaapt 's nachts, echt een verademing he! Vind het super van je hoor dat je de bv al zo lang volhoudt! Maar die neusspray helpt goed voor het kolven? Moet ik dan ook eens achteraan gaan, want kolven wil bij mij nog niet echt lukken. Krijg per keer maar een halve voeding afgekolft. Daar had ik thuis nooit last van! @Ink, hoe gaat ie meis?? Wat is Elin dat een prachtig meisje zeg! Nu lekker samen genieten van de kerstvoorbereidingen!! @Mel, spannend de echo vanmiddag!! Ga nu even in overleg, kom zo nog even bijkletsen! Kus
@ ikheid: superlief van je pa. Grappig trouwens. Om mij heen zijn er heel veel mensen die zeggen "Pa" of "m'n vader", maar bijna niemand zegt nog papa. Ik wel altijd en Hans vindt dat altijd zo schattig.... Maar jij doet dat dus ook!!! (en volgens mij Ink ook trouwens hoor) @ Debs: jeujjjjjj!! Gezellig Horen straks wel hoe het met jou gaat dan. Kolven gaat nog niet helemaal super dan? Tja, het is ook niet dat je 'even' naar huis kan om Tijn te voeden. Hopelijk gaat het steeds beter. Zo, net lekker gedouched. Nils ligt nog te slapen. Zometeen lekker z'n fruithapje doen, dan wassen en aankleden en daarna lekker z'n middagfles. En tussendoor spelen en lachen. Wat heeft 'ie het toch zwaar Liefs Xx
Zo ben ik weer na een overleg en gekolft te hebben in de voorraadkast ! Met Tijntje gaat alles prima! Het is zo'n vrolijk en actief manneke! Vorige week zijn we weer naar het cb geweest en hij weegt nu 6645 gr en is 65 cm. Verder gaven ze aan dat hij heel sterk en beweeglijk is en dat ik hem echt niet alleen op het aankleedkussen mag laten liggen, ja duh!! Hij was alleen maar naar de verpleegkundige aan het lachen, charmeurtje ! We merken wel dat hij erg moet wennen dat ik weer aan het werk ben. Of iig dat zijn week nu een stuk drukker is. 's Avonds ligt ie om 19u helemaal uitgeput in z'n bedje! Maar op het kdv en ook bij m'n ouders gaat het verder super goed. Met het drinken is Tijn nog steeds vaak onrustig en huilt hij regelmatig. Maar hij drinkt verder best goed, dus ik maak me er maar niet te druk om. Ik moest vorige week wel weer wennen om te werken hoor! Was einde van de week echt bek af! Maar ik begin er toch echt wel weer in te komen. Ook krijgen ik 's ochtends met Tijn steeds meer een ritme. Om 6u gaat de wekker, om 7.45u is Tijn op het kdv en om 9u ik op m'n werk! Heb soms echt het gevoel dat ik er al een halve dag op heb zitten voordat ik aan het werk ben. Het is na het werk ook snel snel naar huis om op tijd op het kdv te zijn, Tijntje lekker mee naar huis te nemen, te koken, Tijn eten te geven en op bed te leggen. Daarna weer opruimen, spullen klaar zetten voor de volgende dag enz. Pffff, vind het best vermoeiend allemaal, maar dat komt wel goed hoop ik! Maar aangezien Tijn om 23u nog een voeding krijgt, ga ik daarna pas slapen en ben ik gewoon moe! Maar ik moet niet zeuren en gewoon doorgaan ! We hebben ook een super druk, maar leuk sinterklaasweekend achter de rug! Was erg gezellig en Tijn is echt gruwelijk verwend, ook door m'n ouders en zusje!!! Nou sorry voor het lange verhaal, maar dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte van huize den Ouden! Dikke kus voor iedereen
hey meiden, zo is het stil, zo zijn er weer hele verhalen Gezellie! @LJ, meis, pak je rust, want je wilt natuurlijk niet te vroeg bevallen! Lekker s'middags ff op bed liggen en voor de rest rusten! Moeilijk he @debb, kan me voorstellen dat het weer een heel ander ritme is nu je weer moet werken. En je mag best ff klagen hoor Geen idee om het laatste flesje te kolven zodat Toine die evt kan geven? Met Sennah gaat t goed hoor, ze spuugt niet meer nee @Mel, veel plezier vanmiddag. Leuk zo'n doptone, áls je het hartje kan vinden hihi vond het in het begin ook lastig maar als je eenmaal verder bent vind je em zo @debs, klein boefje hebben jullie Hij ziet er zeer schattig uit op de foto's Lekker dat ie ook zo goed slaapt, nou ja jammer van de nutriton maar als het zo goedkoper was had ik het ook zo gedaan Geeft niks! @Ikheid, he meis hoe gaat ie met jou? Je buik groeit goed he @Ink, he meis hoe issie met jou dan? druk, druk? hoe gaat het met Elin? @miesje, ik zal zo eens even kijken naar de foto's Hoe gaat het met je en je heup? leuk he die kleertjes van Lief! Beetje prijzig wel @Marleen, thnx voor het stemmen hoe gaat ie verder meis? dus Joanneke groeit ook goed verder?! @Cath, heerlijk he zo'n weekendje weg! Fijn dat Kyra het ook zo leuk vond, en het zwemmen ook! Heerlijk joh, en ook goed verwend dus met sinterklaas? leuk! Iemand vergeten? solly, hoe gaat ie Gister heeft Sennah haar prikjes gehad, bij de 1e was het huilen, gelukkig snel over, bij de 2e was het echt brullen, ach gos zo sneu, maar gelukkig was het snel over en op de terugweg sliep ze alweer in de wagen. Helaas heeft ze er s'avonds erg veel last van gehad. Kreunen en huilen. ze had ook koorts, 38.6. Ze heeft lekker bij me gelegen. Ook was ze ineens strontverkouden en kon moeilijk ademen Lekker in bad geweest om 23.00 en daarna wel geslapen tot 8.00! Knapperd. Pff dat gaat door merg en been als ze zoveel pijn hebben Echt zielig! Nu gaat het beter. Ze was trouwens 56 cm en 4310 gram! Goed gegroeid dus. Verder was alles goed en is ze erg sterk met d'r nekje! Nou dat was het wel zo'n beetje! Iedereen alvast bedankt voor het stemmen Kussies
Hey dames! Gezellig hier! @Debs: hey meis! Knappe Nils toch! Ik vind dat ie het super doet hoor! En het is echt een heerlijk manneke! Ik heb (op een paar na) Kyra's kleertjes wel weggedaan (aan een zwangere vriendin gegeven). Alleen haar allereerste kleertjes niet, die heb ik bewaard als herinnering Hebben jullie ook nog pakjesavond gevierd? @Debbs: hey meis! Wat een flinke vent is Tijn aan het worden zeg! En het is ook zo'n heerlijk ventje he? Ik kreeg op onze meeting ook al zo'n dikke glimlach van hem. Heerlijk gewoon! Hoe gaat het met kolven op je werk? Ja Kyra is gruwelijk verwend met sinterklaas (ook kadootjes van mijn ouders, m'n zusje en schoonouders gehad hoor, dus vandaar ). Foto's staan op mijn hyves in de map Centerparcs Tijn ook zo verwend? Nou, nu mag het nog he ? @Ikheid: wauw, mooi buikje hoor! En wat een lieve papa heb jij! Bij ons had mijn schoonvader geholpen met ons kamertje Was ik ook erg blij mee! Hoe voel je je verder? @LJ: rustig aan hoor meis! Neem lekker je rust en geniet van je laatste weekjes!! @Mel: succes met je echo! En veel plezier! @Ink: hey meis, eindelijk gestopt met vloeien? Hoe voel je je verder? En hoe gaat het met Elin? Wat een knappe meid is het toch! @Maaik: hey meissie, hoe is het met jou en Sennah? Ook zo verwend met Sinterklaas?? Zielig he die prikjes?? Agossie arm ding Wat vervelend dat ze koorts heeft gehad! Kyra had alleen wat verhoging, maar wel het hangen en zeuren hoor! Ik geloof dat ze dat wel allemaal hier hebben gehad. Continu bij mama willen liggen enzo. Nou ja, geen straf toch als ze dat wil Geef haar maar een dikke kus. @Marleen: fijn dat Joanneke beter is! Heeft ze nog reacties op de prik gehad of nergens last van gehad? Ik had echt een stijve arm en Kyra heeft hem niet gehad. Die is nog te jong. Hoe is het met jou verder? @Mies; Echt super foto's van Stijn hoor! Zeker moeilijke keuze, maar je komt er vast wel uit. Stijn ook veel kadootjes gehad? Nou hier gaat alles goed! Met mij gaat het een stuk beter. Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest voor controle. De medicijnen doen hun werk en ik voel me in ieder geval weer een stuk beter. Niet meer zo down. Qua spierkracht gaat het ook wat beter nu! Dus er zit zeker een stijgende lijn in Met Kyra gaat het super! Donderdag moeten we weer naar het CB, dus ben heel nieuwschierig naar hoe groot/zwaar ze nu is! Ze eet en slaapt goed en het is een heerlijjk tevreden kind! Ze lacht heel veel en naar iedereen en huilt bijna nooit. Als ze 15 min. per dag huilt is het veel . Ze eet dagelijks 4 flessen van 200cc helemaal leeg en tussendoor fruit en groente (wat ik zelf maak). Groente is nog niet favoriet, maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen natuurlijk. Dus al met al gaat het heel goed hier! Foto's Centerparcs en Sinterklaas staan in 1 map op mijn hyves
Nee kolven gaat inderdaad nog niet helemaal super. Heb me er vorige week best even druk om lopen maken. Maar als ons voorraadje in de vriezer nu op is, krijgt Tijn op de dagen dat ik werk gewoon 1 kunstvoeding. Ik blijf dan wel 2e kolven per dag en dat is dan 1 voeding. Ach, ik ben al super blij dat de bv het zo lang goed is gegaan! Maar moest me vorige week wel even er overheen zetten hoor om op het werk te gaan kolven. Maar ach, tijdschrift erbij en dan is het best een ahlf uurtje vol te houden in de voorraadkast ! En idd wat hebben onze mannekes en vrouwkes het toch zwaar he, poeh poeh!!! Ga je nog iets leuks doen vandaag? xx
Vervelend meis dat Sennah zo'n last heeft gehad van de prikjes! Gaat het vandaag weer beter met haar? En die 2e prik is idd altijd een stuk vervelender! Maar wat fijn dat ze zo goed gegroeid is! Hoe gaat ie verder met jou meis? Wanneer moet je weer gaan werken? En ben je nog met Sennah gaan babywemmen?
wat ontzettend fijn dat je je zoveel beter voelt meis! Super om te horen! Hopelijk blijft die stijgende lijn er nu alleen maar in! En wat heerlijk dat het zo goed gaat met Kyra! Wat een heerlijk meiske is het toch! Ben benieuwd hoe groot ze nu is! Ik zal vanavond eens foto's gaan kijken op hyves, ben erg benieuwd!
Joh, alles wat je kan kolven is weer mooi meegenomen toch?! En wie weet, lukt het ineens weer wel beter. Misschien dat de tip van Marleen met de neusspray werkt. Hahahaha, goed dat je er de humor van inziet - van het kolven in de voorraadkast Gekkie!!! Dadelijk nog wat ballen in de boom hangen en verder gewoon wat relaxen. Nils ligt nu weer lekker te pitten en als hij straks weer wakker is, gaan we misschien nog wel even naar buiten. Effe wandelen. Zo lekker om dichtbij de stad te zitten!! Dikke kussss Xx PS. Wat is 'ie weer gegroeid zeg!!! Met Nils moeten we pas 7 januari weer naar het CB. En dat terwijl ik ook razend benieuwd ben. Ach... Is nog maar een paar weekjes!!!
Ga inderdaad even navragen van die neusspray. En als ik de humor er niet van inzie, wordt het nog lastig. We moeten alles niet te serieus nemen toch ! Fijn dat Nilsje weer zo goed ligt te slapen! Heerlijk om dan zo even naar de stad te wandelen, ideaal idd op loopafstand, maar vast ook heel verleidelijk ! Ik denk dat wij vanavond de kerstboom op gaan zetten. Toine heeft 'm zondag alwel gehaald, maar nog geen tijd gehad om 'm neer te zetten. Ben trouwens ook heel benieuwd hoe groot Nils is ja! Lastig dan dat het nog even duurt voordat je het weet. Volgens mij heeft dat vreetzakje van ons hem al bijna ingehaald ! Kussies
@ Cath: Hey meissie!! Wat super dat er een stijgende lijn inzit zeg. Keep it up!!! En echt superleuke foto's op hyves hoor. Als ze die pakjes openmaakt.... Die oogjes!!! Hahahaha!! Lekker ding!! Wij hebben geen pakjesavond gedaan. Van mijn ouders krijgen we Nils z'n autostoel "voor Sinterklaas" en dat is toch net even wat nuttiger dan allemaal speelgoed enzo Zeker nu hij er nog niks van snapt. Overigens... Als mijn ouders vanalles gekocht zouden hebben, had ik het ook wel heel leuk en gezellig gevonden hoor. Enne.. Je hebt gelijk hoor - hij doet het gewoon supergoed. Mama is trots!!! @ Maaike: Agossie, wat zielig voor dat kleine prutske.... Nils heeft nooit koorts gehad na z'n prikjes - wel een heel klein beetje verhoging. Heb je d'r een zetpilletje gegeven of niet? Wel superknap dat ze toch zo heerlijk geslapen heeft dan. En wat wordt ze al groot he!!! @ de rest: hoe gaat 'ie?? Dikke kusss
Neej joh... We zijn dan wel ineens "mama" maar dan hoeven we toch nog niet té serieus te worden?! Hihihi... Daar hoeven we bij jou niet bang voor te zijn he moppie??? Veel te verleidelijk ja!! Maar ach... Dat overleven we wel!!! Wij hebben een kunstboom. Wel makkelijk hoor. Was alleen even puzzelen waar we 'm zouden zetten. Het plekje van vorig jaar was ingepikt door Nils z'n box Ik denk zomaar dat jullie vreetzakje hem al helemaal heeft ingehaald hoor!!! Lekker toch, dat hij het zo goed doet op de BV??? En wát een kleine charmeur zeg... Heel de tijd liggen lachen op het CB!!! Hihi!! Kus!! Xx
Zo hey! Kyra heeft ff een half potje sperziebonen op!!! (had ik nog staan, dus die moet ook ff op). Wauw hey, helemaal trots hier En ze heeft net weer 2x zich opgerold van buik naar rug!! Knappe meid wordt het nu! @Debbs: haha, kolven in de voorraadkast ! Gelijk heb je hoor! LEkker rustig! En wauw zeg, die Tijn is echt lang! Ik denk dat ie niet veel onder doet van Kyra qua lengte! Lekker zo shoppen? En de kerstboom opzetten vanavond? Ik ga dat het weekend doen!! Heb er zin in @Debs: hey mop! Wij wilden aanvankelijk ook niks aan Sinterklaas doen, maar papa hier kon het niet laten om 3 kadootjes te kopen Mijn ouders en zusje hadden ook wat gekocht, dus ja, dan heb je ineens een berg kadootjes voor kleine Kyra En dat uitpakken vond ze maar wat leuk Zo hey, maar een autostoel is toch ook een flink kado he Die moeten wij ook nog kopen! We hadden een gave gezien in roze, maar dat was een model uit 2009 en die is nu niet meer te krijgen :x Echt zo balen! Dus dat wordt dan een ander kleurtje uitzoeken uit de 2010 collectie van Maxi-Cosi. Welke autostoel nemen jullie eigenlijk? Wij willen de maxi-cosi priori xp.
Wat een geklets hier! Weer net zoals voorheen.. Debbedebs: wat een drukte hè?! Werken, een kleine, het huishouden, eten maken, tijd voor elkaar maken.. Het gaat allemaal in 1 ritme door! Je hele leven is in een paar maanden helemaal veranderd. Hoe is het nu met jou en Toine? Jullie had enige tijd geleden toch wat onenigheid? Helemaal weer goed? Papa is helemaal trots op zijn kleinzoon die onderweg is, mijn paps heeft natuurlijk 3 dochters en is heel erg blij met een kleinzoon! Zo leuk om papa zo te zien! Voor de bruiloft hoeven we niet veel te doen.. Moet alleen nog een leuk setje voor mezelf kopen en wat taart bestellen voor de dag zelf, de rest is allemaal al geregeld.. Gelukkig! Debsel: hahahaha mijn vriend vindt dat ook kei schattig als ik papa zeg.. Ik vind mijn vader of mijn pa niet passen. Dat heb ik nog nooit gezegd, ik blijf 'm gewoon pap of papa noemen.. Hahah! Maar ik snap helemaal wat je bedoelt! De meeste mensen om mij heen zeggen ook 'vader' of 'pa'. Maar dat krijg ik m'n strot niet uit. Maaike: wat sneu zeg die prikjes! Lijkt me ook erg vervelend om dat mee te moeten maken, maar ja, wat moet dat moet hè! Gelukkig gaat het weer stukken beter met Sennah! Cath: hier gaat ie super goed hoor! Ik ben erg blij met mijn paps! Echt fijn dat ie dat allemaal wil doen.. Nu moet ik ook wel zeggen dat dit huis een beetje zijn kindje is geworden, hij heeft het helemaal opnieuw opgebouwd en afgewerkt.. Nu wil ie toch nog ff de puntjes op de i zetten en al helemaal voor zijn kleinzoon! Hahaha! Fijn dat de medicijnen hun werk doen en dat jij je stukken beter voelt! Dat is in ieder geval een erg goed vooruitzicht! Ook erg fijn dat het met Kyra zo goed gaat, wat een makkelijk en tevreden kind zeg! En wat is ze verwend door de Sint! Leuke foto's op Hyves zeg! Debsel: jij woont in het centrum van Goes? Althans, vlakbij het centrum? Ken je de straat 'Voorstad'? Daar heeft mijn vriend familie wonen.. Toevallig gaan we er komend weekend heen, zijn nichtje wordt 16.. XxX
Dat vind ik nu ook!! Met humor wordt het leven een stuk leuker ! En net alsof we als mama nu in een keer volwassen zijn, echt niet whahahaha!!!! Wij moeten idd ook even kijken waar we de boom gaan zetten, aangezien Tijn z'n box daar ook staat! Maar daar komen we wel uit. Ja dat kleine manneke van ons doet het maar goed op bv en hij zit qua lengte en gewocht boven de curve, maar ik vind hem niet echt een dikkertje hoor. En Nils is toch ook zo'n heerlijk ventje, knapperdje hoor! En niet alleen de stad is verleidelijk, heb net ook alweer op liefwinkel geshopt , daar is het nu ook weer uitverkoop!!! Oohhhh, ik moet echt gaan werken !! xxx
Balen dat ze net die autostoel niet meer hebben! ik weet welke je bedoeld, vrienden van ons hebben die ook, erg leuk! Hebben ze 'm ook niet meer bij van Asten in Tilburg? Of is dat iets te ver? Wil 'm anders wel voor je halen hoor! En Tijn is inderdaad best lang, maar nu zijn jongens sowieso wel groter he. Nog een paar weekjes en dan past hij maatje 62 echt niet meer hoor, is dan al best krapjes. Maar vind het altijd zo zonde dat ie z'n leuke kleertjes dan niet meer aankan. Maar ach in mt 68 ligt ook weer een hoop leuks te wachten ! Wat kanp van Kyra dat ze zo goed gegeten heeft zeg! En ook nog omrollen, knap meisje hoor!!
Fijn dat het allemaal zo super goed gaat meis! En heerlijk toch dat je paps zo komt helpen! Ik heb ook z'n schat van een paps, die het ook helemaal geweldig vond/vind om opa te worden/zijn!! Dat is zooooo leuk om te zien!! Met Toine en mij gaat het allemaal prima. Tijd geleden inderdaad wel wat onenigheid gehad, maar dat is weer helemaal goed hoor. Heeft gewoon nogal wat impact om in een keer ouders te zijn en een nieuw ritme in je leven te vinden en als je dan ook nog heeeeeeel moe bent, geeft dat af en toe wat bonje! Ach zo houden we het spannend !
Hey meis, dat is echt superlief van je, maar hij is nergens meer te krijgen! Overal staat dat ie niet in voorraad is, dus ik denk dat hij gewoon helemaal uit het assortiment in winkels verdwenen is en dat je nu dus alleen nog maar de 2010 modellen kan krijgen. Nou ja, het is jammer. Had ik eerder moeten weten dat die kleuren dus maar eenmalig zijn Ik ga gewoon nog ff zoeken en wie weet kom ik hem nog tegen, maar denk het niet! En jeetje, al bijna maatje 68?? Kyra zit nog in de 62 en die vallen soms zelfs nog ruim Tja, het is een slanke dame...