Nou inderdaad, de afgelopen paar maanden in je hele leven ineens veranderd! Je hele wereld staat op z'n kop.. Logisch hoor dat daar dan af en toe wat onenigheid bij hoort.. Gelukkig zitten jullie nu weer aardig in je ritme! Dus weer geshopt voor Tijn?! Hahahaha! Blijft leuk al dat kleine spul..
Hey meis, heerlijk toch dat je papa zo goed helpt? En dat ie zo blij is met z'n kleinzoon?? Beter kun je het niet hebben hoor! En de weken gaan nu erg hard (vond ik wel toen ik eenmaal voorbij die 20 weken was ). Dus geniet er lekker van! Doe je nog wel rustig aan? Heb je nog last van harde buiken?En van je werk nog wat gehoord of helemaal niets meer?
Nou inderdaad, dat is echt erg fijn dat ie dat allemaal voor ons doet! Het gaat erg hard ja.. nu alweer op naar de 24 weken, zo met de feestdagen en trouwerij voor de deur gaat het helemaal hard! Ik merk dat ik steeds meer weet waar de grens ligt voor me, dus ik kan echt nog wel veel doen en vind dat ook heerlijk om bezig te zijn, maar nu is het makkelijker te bepalen waar de grens ligt, dus heb ik ook minder last van harde buiken.. Wel nog steeds erg moe, zere rug en billen.. Maar mijn vriendje kan erg goed masseren Mijn werk heeft aangegeven dat ze niet verw8en dat ik nog terugkomen, dus ze gaan nu alvast de afrekening opstellen.. Ik heb het uit zitten rekenen, ik krijg minimaal 3000 euro van ze.. Komt hier errrrrg goed van pas! Hahaha! Kunnen we de laatste dingen inslaan, nog wat shoppen.. en de rest zetten we opzij.
Lieffies!!! Effe snel hoor, want Nils is wakker dus dan heb ik altijd effe wat minder tijd he.... Uhm.... Nils zit ook al in maat 68. Niet omdat maat 62 te strak zit, maar wel omdat hij dan zo'n kindje lijkt wat maar 1x per jaar nieuwe kleertjes krijgt. Huh? Nou, wat ik bedoel te zeggen: qua breedte is het allemaal prima, maar qua lengte.... Dan heeft hij dus hoogwaterbroekjes en driekwartmouwtjes.... Niet ideaal voor de winter Nu zijn de meeste broeken maat 68 wel aan de lange kant, maar ach. Das niet zo erg. @ Ikheid: jij hebt een superlieve papa!!! Ik krijg ook niks anders m'n strot uit dan papa hoor. Hihi!!! Enne... Voorstad weet ik wel te zijn ja!! Vrienden van ons wonen daar ook. Grappig zeg Nou ja... Je hebt m'n telefoonnummer dus als je nog zin hebt. Ow trouwens: mijn vader had precies hetzelfde. Alleen heeft hij 2 meiden, maar het gaat om het idee. Een jochie vindt hij helemaal fantastisch. Leuk om te merken he?! Trouwens een flinke smak geld die je nog te goed hebt zeg!!! Wow!!! @ Cath: wat superknap trouwens dat rollen zeg!!! Hier was meneer net effe flink pissig zeg!!! Hij lag op z'n zij en daar hield het wel op. En ipv dat hij dan met z'n beentjes zwaait en doorrolt, zette hij me daar een keel op!!! Hahahaha!! Helemaal niet gewend van 'm. Nu is 'ie weer rustig hoor Vanochtend van buik naar rug ging wél goed. Meestal lukt dat wel. @ Debs: bijna tijd om naar huis te gaan denk ik he??? Lekker naar je kleine manneke!!! Geef 'm straks maar een dikke kusss @ de rest: kusje van ons!!!! Liefs Xx Deb
Haai skattie! Grappig dat je daar vrienden hebt wonen.. Wie weet bel ik je ff, ligt eraan hoe laat we er zijn, want ik krijg overdag ook nog zelf visite voor m'n verjaardag.. En dat van die kleren, ik snap 'm Ik zou mijn mannetje ook niet in een hoog water broekje hijsen, hij moet er gewoon op en top bijliggen/zitten Grappig dat je paps dat ook heeft, eerst zelf 2 meiden en nu een manneke! Leuk hè voor die papa's van ons!? Papa is net weg, hij boven alle deurposten nog een keer geverfd, de plinten op onze slaapkamer zitten er eindelijk tegenaan en alle muren op de babykamer zijn geverfd! Wat een kanjer, ik ben zooo blij.. Mijn vriend heeft 2 linker handen dus die durft helemaal niks aan te pakken, bang dat ie het verprutst.. En ik.. ik heb er de energie echt niet voor op het moment, ook al wil ik zooo graag Ik ben ff aardappels schillen.. XxX
Joh, zie maar!!! Voor 't zelfde geld zijn we niet thuis hoor, maar je kan altijd proberen toch?! Sow eej!!! Jouw papa heeft echt veel gedaan zeg!!! Superlief van 'm. Tja... Lastig als je mannetje 2 linkerhanden heeft natuurlijk. Maar beter dat hij het van zichzelf weet als dat hij het toch doet en het er niet uitziet En jij moet gewoon je rust houden!!! Weet zeker dat je papa het daar mee eens zal zijn!! Hahaha!! Nils net even op bed gelegd. Ventje was alweer moe. Was ook al iets meer dan 2 uur wakker dus... Hij mopperde wel een heel klein beetje, maar niet huilen. En nu is het alweer kletsen. Zow... Ik ga hier even een romantische-kerst-sfeer creëren met..... Kaarsjes!!! Vind het altijd mooi als de lampjes in de boom branden en er verder niet te veel direct licht is. En dan effe wat voorbereidingen voor het avondeten (jaja, klinkt indrukwekkend... Maar dat is het niet!!! We eten macaroni, dus ga alvast de kaas op blokjes snijden en de ham en kaas kruiden en de knoflook enzo in laten trekken) en dan is m'n grote ventje er alweer bijna!!! Liefs Xx
Hahah! Hier ook.. het eten staat te pruttelen, de kaarsjes aan èn de boom natuurlijk ook, tafel gedekt, nu alleen nog ff w8en totdat m'n manneke thuis is.. Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrr!! Smakelijk en een fijne avond allemaal! xxx
nekplooimeeting was positief heb zelfs 10% minder kans op een downsyndroom kindje dan de gemiddelde vrouw van mijn leeftijd haha
hey meid, nee idd hij is echt geen dikkertje. hij ziet er gewoon goed uit en idd niet te dik of te dun. mooi knap gezond manneke. stijn was vorige week gewogen en woog 9065. echt zwaar hihi. en was 72cm lang. hij doet het ook prima. volgende week de vierde fles eraf gaan halen, die krijgt ie om 4 uur en een om 5uur krijgt ie een potje groenten en een toetje, dus dat is dan weer belangrijker. enne ben vandaag niet naar babyzwemmen geweest!!Stijn was niet optimaal fitom het zo te noemen!! volgende week dinsdag ga ik wel en dan gaat oma ook mee kijken en dan komen we in het nieuwe jaar weer op woensdag gezellie gaat het werken meid?? nog wel moeilijk denk!! enne niet druk op het werk?? schiet de tijd ook niet ech op he. ook al geshopt op lief.nl!! ik ook gister een mutsje en een pyjama gekocht, teminste al betaald maar nog niet gehad veel plezier met zwemmen morgen, groetjes aan marloes!! fijne avond meis liefs mies
Heey mel wat een goed nieuws! Jij gaat ook hard zeg! Hoe gaat het met de rest? Vandaag echo heupjes gehad Elin. Was helemaal prima gelukkig. Verder weegt ze nu 5505gram en is 60cm. Dus bijna 400gram gegroeid in 1 week. Da kan toch nie zei ik vandaag tegen de arts maar het kan wel, gezien ze nu meer voeding krijgt. Dikke kans dat ze dalijk een keer wat minder aankomt. Nou ja... lekker goed groeien dan he! x
super meid, dat alles weer goed was. en lekker weer gekeken naar de kleine beeb leuk he. voel je je verder goed meid?? en al wat geshopt voor de kleine? liefs mies
Oooh wat fijn dat alles goed was met d'r heupjes! Ennuh, 400 gram in een week! Wooow! Die meid neemt ff een groeispurt! En zul je zien dat het straks weer wat minder snel gaat.. Wat een mega gave foto op Hyves trouwens van jou en Elin! Je ziet er goed uit meis, hoe voel je je? Helemaal van de ongesteldheid af? X
Mies: Stijn alweer op naar de 8 maanden! Gaat snel hè? Voor je het weet is tie weer een jaar oud.. Wooow! En nu moet je dus steeds minder fles gaan geven en in plaats van fles wordt het dus vaste voeding? Zodat je straks helemaal over bent naar vaste voeding en geen fles meer? Fijne avond! xxx
hey girls Cath: leuke foto's he van centerparcs. jullie hebben echt genoten is echt van de foto's af te lezen. hihi leuk hoor. en die kleine meid die groeit ook goed he. gaat het goed met de groenten?? debsel: hihi die foto's van nils op hyves. mooi manneke he. hij kijkt ook al zo mooi als je foto's maakt. verder alles goed? ikheid: he meid, en papa weer ver gekomen met het kamertje?? leuk he dat ie helpt. voel je je verder goed? marleen: he meid, fijn dat het weer goed gaat met de kleine meid. en heeft ze nog last gehad van de prik?? volgende week maandag krijgt stijn weer de 2e, ben benieuwd!! ze zeggen dat deze meer in heeft als de eerste!!! de rest alles goed? zo heb alle bestellingen binnen voor de foto's pff wat een werk. oma's en tantes wilde bestellen en wijzelf. ben er nu helemaal uit dus ga ze snel even mailen!! tot snel weer dames, kus mies lj: hey meid, goed aan jezelf en aan de kleine denken he. goed rusten.
hey meid, ja idd en dan straks de middag fles eraf en dan een boterham en rond 1 jaar de ochtend en avond fles eraf!! pff en dan ben je fles vrij haha. is wel fijn hoor minder flessen, want je bent alleen maar bezig met voeden!!! maar ach komt goed!! fijne avondnog meid kus
Oké.. dus tot de 1 jaar ben je sowieso bezig met de fles? Ja zeker in het begin is het veel flessen geven! Jij hebt ook altijd flesvoeding gegeven hè? Geen borstvoeding hè? Jij ook fijne aaf! X
jooooooooooooooooo wat een geklets hier zo is het ff een paar dagen rustig en zo moet ik zwat een uur gaan zitten om het allemaal bij te lezen.... maar alles goed met iedereen?? kheb even geen puf om iedereen persoonlijk een stukkie te schrijvende rooie duivel is weer op bezoek en heb dr nog behoorlijk last van:x hier gaat ie super jade slaapt nu overdag ook in dr bedje niet langer als een uurtje maar dan is ze ook klaar wakker en vrolijk dus dan hoeft ze er ook niet in te blijven he!! kmerk wel dat de 4u tussen de voeding wel moeilijk is voor dr....maar ze drinkt toch niet meer als 160/170cc per fles.....dus nog een maand en dan kunnen we die stukjes opvullen met een hapje he oja ze steekt nu de hele tijd dr handjes in dr mond en kwijlen dan niet normaal...achja zal dr wel bij horen!! nou dikke knuf voor iedereen en een fijne aaf kussie!!
dankje voor het compliment lieverd Ik voel me goed, goddank is de ongi nu eindelijk over. Vandaag met strip 2 begonnen. Hopelijk blijven de bloedingen nu weg en komt het alleen in de stopweek Hoe voel jij je?? x
hey meiden.... Hoe heette dat fotoprogramma waar jullie wel eens mee bezig zijn, dat je een kleur in de foto enzo kunt doen?!! Alvast bedankt meiden! Kus