Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    LJ ja goed aan geven hoor en goed naar laten kijken succes iig

weekend zo daar ben ik zo aan toe ben nog mega moe maar moet dalijk de stad in kerstinkopen doen en kleren scoren haha
    morgen avond wokken me schoonouders zijn dan zoveel jaar getrouwd .

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    wat een rust hier!!!!!

vandaag ging redelijk goed met ons moppie!!gelukkig zitten er ook goede dagen tussen...

hoest verders?koud buiten he brrrrrr en dan ga ik zo nog naar een markt mijn beste vriendinnetje staat daar met woonspulletjes en we hadden belooft even te gaan kijken!!maar roy blijft thuis jade ligt lekker in dr bedje!!

fijne aaf xxxsie

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden!!!

Hoe gaat 'ie hier???

Hier alles prima hoor ;) Lekker VAKANTIEEEEEEE!!!!

Liefs Xx

PS. Ik begreep van Maaike dat ze even niet online zal zijn - internet is per ongeluk afgesloten (en per ongeluk weer aansluiten duurt op de een of andere manier altijd belachelijk lang.... Grrrr!!!)

4. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

iedereen vandaag genoten van het winterweer?
    Wat een sneeuw he!

Fijne avond allemaal!

Dikke kus

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahahaha, de Debjes zaten simultaan te tikken ;)

6. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej Debsie!!

Hebben jullie lekker vakantie lieverd? Wat heerlijk!! Nog leuke dingen in de planning staan?

Kussie

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nouwwww.... Ik heb wel vakantie maar Hansje niet.... :( Die is natuurlijk wel vanaf donderdag thuis, dus wel 2x een lang weekend gelukkig.

Zou eigenlijk morgen op visite gaan bij iemand die ik ken van de zwangerschapsgym, maar ik heb afgezegd. Ik ben niet zo'n held in de sneeuw (ben paar jaar geleden geslipt met de auto....) en als het dan al niet echt hóeft, dan liever niet!!! Zeker niet met m'n kleine trots achterin!!! ;)

Hoe is het met jou en jullie????
    Dikke kussss Xx

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He wat balen dat Hans geen vakantie heeft! Hier is het net andersom, hahaha! Maar idd wel lekker 2x een lang weekend!

Groot gelijk hoor, als je niet perse weg hoeft met dit weer, dan niet gaan hoor! Geen risico's met jullie kleine man!!

Hier gaat alles gelukkig weer goed. We zijn eindelijk allemaal weer een beetje opgeknapt! Met Tijntje gaat het ook weer prima, weer net zo vrolijk als altijd! Al heeft is ie met eten nog steeds een beetje mopperig. Maar we weten denk ik al hoe het komt, met bv moet ie wat harder werken om melk binnen te krijgen en we denken (weten eigenlijk wel zeker) dat ons Tijntje nogal ongeduldig is, hahaha! Hij begint nu ook al te proberen om te draaien, zo leuk als ie z'n kontje en z'n beentjes de lucht in gooit!

Hoe gaat het met Nilseman?

Liefs xx

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    He balen.... Dus jij 'mag' gewoon werken??? Doe wel voorzichtig morgen he meissie.... (haha, mama spreekt!!! ;) )

Met Nilseman gaat het hartstikke goed!! Hij is super vrolijk en lacht en kletst heel veel. Draaien wil hij nog steeds niet (ja, op z'n zij, maar doorrollen vertikt 'ie), maar dat komt vanzelf wel denk ik dan maar!!! :D Ook het slapen gaat goed - hij gaat lachend z'n bedje in en komt er lachend weer uit. Héél soms (bij oververmoeidheid) huilt hij even, maar dat is tegenwoordig meer uitzondering dan regel. Z'n fruit vindt hij nog steeds helemaal YAMMIE, maar groenten.... Dan moeten we echt ons best doen. Heel soms gaat dat heel erg goed, maar meestal mogen we blij zijn als hij de helft (en dat is nu dus 'maar' 50 gram) opeet. Hij krijgt daarna wel een beetje yoghurt en ook dát is helemaal LEKKERRRRR!!! Dus vanavond na 40 gram bruine bonen, at hij nog vrolijk (echt zo'n vogeltje: snavel OPEN OPEN OPEN!!!) iets van 50 gram yoghurt. Heerlijk vindt 'ie dat. En ook het drinken gaat goed. We hebben dus even niets te klagen!!! :)

Gaan jullie leuke dingen doen met kerst??? Wij 1 dag naar m'n ouders en de rest lekker thuis!!!

Kussie!!! Xx

PS. Kleine ongeduld, die Tijn!!! Op zich wel grappig eigenlijk he.... Hihi!!

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wat heerlijk meis dat het allemaal zo goed gaat! Gewoon alleen maar lekker van genieten! En wat eet Nils dan toch goed zeg, fijn hoor! Hij leert zo al heel wat smaakjes kennen!

Ik denk dat we over een paar weekjes bij Tijn gaan beginnen met een fruithapje, ben zo benieuwd hoe ons manneke dat gaat vinden!

Ik moet de komende weken gewoon werken, wel minder, maar ja heb natuurlijk net 5 maanden thuis gezeten, hahaha! Ik kijk morgen wel even hoe het op de weg is, anders wordt het gewoon weer een dagje thuiswerken!

Onze kerstdagen zijn wel druk, maar wel gezellig. Op kerstavond zijn we bij vrienden, waar we ook blijven slapen. 1e kerstdag eten bij familie van Toine, 2e kerstdag brunchen bij vader van Toine en daarna eten bij mijn ouders! De mannen zijn al druk bezig een heel kerstmenu in elkaar te zetten, dus ik ben benieuwd!

Kussie

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Fijne avond allemaal!!!

xxx

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffie!! Ik maak me inderdaad helemaal geen zorgen. Dat hij z'n groente minder eet, vind ik ook niet zo'n probleem. De rest gaat er in als zoete koek en als eenmaal de fles van 16u afgebouwd wordt, dan gaat het vast ook beter. We zien het wel!!!

Jaaaaa!!! Tijn gaat dat vast heerlijk vinden :D Leuk joh... Weer een nieuwe fase...

Wel lekker als je gewoon kan thuiswerken natuurlijk!!! Misschien niet ideaal als Toine en Tijn er ook zijn, maar aan de andere kant.... Op het werk ben je ook niet constant geconcentreerd toch?!

Klinkt hartstikke gezellig toch?! Tja... Kerst is altijd druk druk druk he. Ik ga in elk geval wel lekker smikkelen en smullen en lekker niet nadenken over of dat wel of niet goed is voor de lijn ;) Woohoooooo!!! Hahahaha

Net hier nog een sneeuwbui gehad. Ik hou er echt van (zolang ik niet met de auto op pad moet dan).... En dan zo lekker naar bed. Nog effe wat lezen, lekker warm onder de dekens!!! M'n ventje moet wél gewoon werken maar gaat niet naar Utrecht. Dus das een beetje uitslapen voor ons allebei (anders word ik ook al wakker van de wekker om kwart voor 5... Nu dus lekker niet!!!)

Dikke kussssss!!! Xx

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey dames! Hoe is het hier?

@Debbs: fijn dat het met Tijntje beter gaat! Ik had je ook al ff gekrabbeld ;) Balen dat je moet werken joh! Doe je inderdaad wel voorzichtig op de weg??

@Debs: hey meis, zo hey wat is die Nils een kleine vreetzak! Hier ben ik blij als ik aan de groente en fruit toekom met Kyra! Die is nog veel gericht op haar melk en slaapt nog geregeld, dus ja, soms is het ff proppen met de hapjes. Hoe is Nils met z'n gedrag nu? Kyra maakt echt een ommezwaai nu :( Zaterdag op een verjaardag van m'n zusje gezeten (die vierde het bij m'n moeder thuis), dus wij erheen en Kyra daar lekker op bed gelegd..nou krijsen!! Niet normaal meer! Ik haar troosten na een tijdje, weer weglopen...nog harder krijsen :( Helemaal over de rooie was ze! Dus ik weer erheen na een paar minuten (want ze werd gewoon echt niet rustiger!!) en haar getroost. Even eruit gehaald, gewiegd. Nou meid, ze was me daar aan het snikken. Toen ik haar een tijdje had gewiegd werd ze kalm en viel ze in slaap. Dus ik haar in haar bedje gelegd en toen ze een tijdje lag werd ze schijnbaar weer wakker en dus weer krijsen (niet huilen, maar echt hysterisch). Uiteindelijk is Björn nog even naar boven gegaan en die kwam na 10 min. met haar naar beneden, want het was gewoon niet te doen :( We zijn ook lekker op tijd naar huis gegaan. Gisteravond was weer drama. Weer helemaal over de rooie met op bed leggen 's avonds. Ze had ook al 2x gepoept en vannacht was ze ook weer aan het huilen. Vanmorgen had ze weer een vieze stinkende luier. Dus wie weet dat nu toch echt die tandjes komen, want ik zou het anders niet weten gewoon.. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat ;)

Hoe is eht bij jullie verder? Lekker van je vakantie aan het genieten?

@Sjaan: hoe is het met jullie meis?

@LJ: Lukt het nog meissie? Nog ff volhouden he? Wel hele gave foto's hoor van je buik!

@Ikheid: hoe voel jij je meis? Alles goed?

@Anderen: bij jullie ook alles goed?? Druk met de feestdagen bezig?

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden!!!!!!!!!!!!!!!!

haha debjes klas op hyves jullie kleertjes verhaal zow grappig!!

cath wat balen hey van kyra mss zit er idd iets aan t komen meis.......

hier nog steeds knudde.....jade heeft vandaag weer de hele dag hysterisch gehuild en vanacht was ze om t uur wakker om eerst te kletsen wat dan over gaat in huilen....morgenvroeg naar de dokter en toch ook maar eens een osteopaat gaan bellen...ik hou jullie op de hoogte kussie!!

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hopelijk word je wat wijzer meissie..... Als ze steeds zo verdrietig is, das niks natuurlijk!!! Geef d'r maar een dikke kus!!!

@ Cath: jou heb ik al een heel verhaal gekrabbeld ;)

@ de rest: hoe gaat 'ie meiden???

Xx

16. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor al die kaartjes:D ze staan mooi op het dressoir!
    Ik doe dit jaar een keertje niet aan kaartjes, dus volgend jaar maar weer;)
    Iniedergeval erg bedankt allemaal!

moet weer ff alles teruglezen en dan reageer ik wat langer;)

Nu eerst even eten!

xxxxx Marleen

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    jaaaaaaaaa jullie allemaal bedankt voor de kaartjes he!!

wij doen er ook niet aan...maar mss vlg jaar wel met een heel lief kerstengeltje erop hihi!!

ja deb idd hopen dat t snel wat beter gaat want tis gewoon sneu ze zit echt niet lekker in dr velletje.....

pfieuw kheb vandaag gewekt en heb me nu toch een rooie biet...ik gloei helemaal....nu lekker 2 daagjes vrij roy is ook leker thuis dus echt even van genieten hoor!!!!

nou fijne aaf allemaal xxxsie!

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    zo net bij de dokter gweest en hij zei gelijk"naar welk ziekenhuis wil je"??!!!
    dus hij maakt een speod fax zodat we zo snel mogelijk terecht kunnen ben dus erg blij!!!
    hij zij ook vaak lopen mensen er veel te lang mee terwijl het met een simpel medicijn op te lossen is!!!
    nu ligt ze op bed te mopperen maargoed ze is moe en ze moet ook weten dat het dan bedtijd is he!!!
    nou ik ga ff aan de peots hier knuf voor jullie xxx

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    O wat goed Sjaantje!!!! Benieuwd wanneer jullie terecht kunnen. Heerlijk als je zo serieus genomen wordt.

Dikke kusss!!! Xx

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja ben echt blij had nu een andere arts ik mocht kiezen en wist dat dit een fijne man was!!!en mevr ligt nu heerlijk te slapen!!

wat heb je weer een GEWELDIGE foto's van nils op hyves staan echt een mooi manneke!!

kussie

Deel Deze Pagina