Echt super hoor; meeste huisartsen zijn niet zo lief Mag wel eens meezitten ook he!!! Thanks meissie!!! Het is zo'n scheet. Af en toe ook wel een draakje hoor. Vandaag gaat het van keihard lachen naar zielig huilen en weer terug. Beetje moodswings!!! Hij krijg zo lekker een flesje en dan kan hij straks weer lekker z'n bedje in!!! Goed voor 'm. Hahahaha!!! Liefs Xx
Heej lieve Sjaan, wat ontzettend fijn dat de HA je zo serieus neemt en jullie meteen doorstuurt! Weet je al wanneer je in het ziekenhuis terecht kan? Dikke kus
hey deb ja heel fijn nee...hij gaat een spoedfax sturen en krijg binnen nu en een week bericht....er zitten nu alleen de feestdagen tussen dus kan iets langer duren maar de huisarts zei als het te lang duurt dat ik dan gelijk even aan de bel moet trekken!! hoe is het met tijntje??klas dat je binnenkort aan de fruithapjes gaat beginnen super leuk man!!!ben benieuwd hoe ie dat vindt vast heerlijk haha!!! kussie
Wat super fijn dat je HA er zo achteraan zit! Wel balen dat nu net de feestdagen er tussen zitten, maar hopelijk kunnen jullie snel terecht en zit Jade in het nieuwe jaar helemaal goed in haar velletje! Ik kan me zo goed voorstellen hoe zwaar het is om je meisje zo te zien, maar ook hoe super zwaar het voor jezelf allemaal is! Knuffel voor jou meis! Met Tijntje is alles prima! Zo rustig als hij in het begin was, zo'n druktemakertje kan het nu zijn, hahaha! Hij heeft het gillen ontdekt en hij laat ons duidelijk merken als meneertje aandacht wil, honger heeft of ongeduldig is ! Maar verder is hij hartstikke vrolijk en het slapen gaat gelukkig ook goed. Binnenkort idd met de fruithapjes beginnen, ben erg benieuwd!
Absoluut!!! Flinke moodswings Maar meestal heeft het wel een reden. Nu net bleek hij onverwachts al honger te hebben. Een half uur voor z'n normale tijd, maar ja... Hij bijt zich ook weer helemaal verloren en zit steeds met z'n handjes in z'n mond, maar ja. Ook wel grappig om te zien dat ze steeds meer een eigen willetje hebben he??? En Sjaan: idd balen van de feestdagen. Hopelijk duurt het evengoed niet te lang. Denk wel dat je 't nu wat beter kan hebben nu je weet dat er binnenkort wat gaat gebeuren!!! Dikke kussss Xx
Dat is zeker leuk om te zien! Een eigen willetje is alleen maar goed! En ik moet er ook altijd alleen maar erg hard om lachen, hahaha! Tijn zit ook constant met z'n handjes in z'n mond en maar kwijlen, hahaha. Hij heeft hierdoor wel een erg schrale mond. Ik smeer z'n gezichtje al een paar keer per dag in met Balneum creme, maar dat helpt nog niet echt. Iemand tips? Ik merk nu ook echt dat Tijn weer een sprongetje achter de rug heeft, hij kan weer zoveel meer. Zo leuk om die ontwikkeling zo te zien. Ik heb net de babyhoroscoop van Tijn gelezen en hij is een echte leeuw, hahaha! Herken al best veel in!
haha deb ik heb net ook de babyhoroscoop gelezen!!kwas nieuwschierig geworden wel heel grappig!!!ben benieuwd of het gaat kloppen!!! nou jade ligt nog steeds in bed ze is wel paar keer schreeuwend wakker geworden maar ga dr dan weer ff troosten en slaapt dan weer verder..kunt gwoon merken dat ze zo licht slaapt... daaaaaag daaaaag!!
Nou, Nils ligt ook gestrekt. Had een poepluier en ik heb z'n tandvlees nog even ingesmeerd. Hij ging ook een beetje zielig snikken toen ik z'n slaapzakje aandeed, dus je kan echt merken dat hij een beetje uit z'n doen is. Slapen is de beste remedie dan he!!! Nils is een kreeftenkindje... Ben benieuwd wat daarvan gaat kloppen!!! Hoe koud is het trouwens bij jullie op de babykamertjes?? Bij Nils is het soms maar 16 of 17 graden, maar hij lijkt er geen last van te hebben. M'n mannetje komt net thuis!!! Gaan effe lunchen!! Xx
jade is maagd ja!!! bij jade op de slaapkamer zal het ook 18 graden zijn denk ik....maar ze heeft lekker dikke slaapzak aan en dat vindt ze wel fijn geloof ik!! toen ik haar vamorgen uit bed haalde had ze een vuurrood handje ik gelijk maar even bij de huisarts gevraagd en komt van de kou......aah zielepoot ook dat nog haha maar ze heeft er geen last van.... aaah die nils....tzit m allemaal niet mee he.....maar ow wat zal ie mooi zijn straks met zn tandjes haha!!! nog ff een vraagje voor straks he als jade zover is....begin je dan met fruit of met rijstebloem of hoe gaat dat??we willen zowieso nog eventjes wachten bij dr maar ben ff nieuwschierig!! kussie
Wij zijn toen meteen begonnen met fruit. Ik weet dat Cath 'moest' beginnen met rijstebloem, maar dat hebben wij gewoon niet gedaan. Hallo, smaakloze zooi En fruit vond 'ie meteen lekker dus..... Doe gewoon wat goed voelt!!! Zou idd bij Jade nog wel effe wachten tot na bezoek bij de kinderarts. Liefssss Xx
jazeker weten!!en zowieso tot ze de 4 maand voorbij is hoor!! maar wie weet doet het haar wel goed vastere voeding...maar idd eerst naar de kinderarts!!nou kga ze dr uithalen want nu wil ze echt niet meer slapen!! xxxsie
Op Tijn z'n kamertje is het rond de 16 graden. de laatste dagen koelde het er snel af waardoor het soms maar 12 gr was. Verwarming op z'n kamertje sloeg dan niet aan doordat het beneden warm genoeg was. Toine heeft nu een thermostaat op Tijn z'n kamertje geplaatst en nu is het daar constant 16/17 graden en 's avonds iets warmer. Sjaantje, ik zou ook met fruit beginnen denk ik. Rijstebloem is bij ons ook een beetje lastig door de bv, maar fruit is gelijk een lekker nieuw smaakje. Zou er idd ook even mee wachten tot je bij de kinderarts bent geweest. Misschien z'n de darmpjes van Jade erg gevoelig en adviseren ze tot 6 maanden te wachten met bijvoeding. Debs, gezellig met je manneke geluncht? Kussie xx
Hey hey, Hier weer even snel een update... T gaat zn gangetje... de pijnen blijven af en aan komen, run naar de wc wordt irritant, maar we blijven lachen... Verder heeft wes zn ontslag gekregen, om bedrijfseconomische redenen... gelukkig had hij ook meteen weer nieuw werk... spannend. Ik heb per 1 april ook weer werk... weinig moeite voor hoeven doen, dus dat doen we het liefste, jeejjj! Vandaag om 4 uur horen we of de financiering doorgaat en of we dus het huisje hebben... zoja... snel een tekenafspraak plannen... weet nooit wanneer de kleine zich meldt! Dikke kus voor jullie allemaal, enne, geniet!
Zooooow... Net effe pannenkoeken gebakken en lekker gesmikkeld. Het is hier nu aan het regenen.... Bweeeeeh!!! Vies hoor.... Fijn te horen dat het bij jullie ook aardig koud is op de babykamertjes. Het verschil met van de zomer toen Nils net geboren was is erg groot hoor!!! Toen was het soms wel 27 graden op z'n kamertje.... OEF!!! Xx
Spannende tijden meissie!!! Hou je rustig en hopelijk horen we vanmiddag dat het huis doorgaat!!! Liefs xx
He meis, wat spannend allemaal zeg! Vervelend dat je zoveel last van je buik hebt. Die laatste weekjes zijn echt loodzwaar! Maar nog eventjes meis en dan heb je jullie kleintje in je armen. En wat fijn dat je alweer werk hebt per 1-4. Is de baan ook een beetje wat je graag wilt? En gelukkig zeg dat Wesley ook weer zo snel een baan heeft gevonden! Succes met jullie huisje en de laatste loodjes! Je kunt het hoor meis! Ik duim voor je. xxx
Lekker pannenkoeken!!! Wij hebben hier net broodjes knakworst op. Niet goed voor de lijn, maar wel erg lekker! De goede voornemens komen in het nieuwe jaar wel weer hoor ! Is inderdaad een groot verschil he die temperatuur. Tijn is ook in de warmste tijd van het jaar geboren zo ongeveer. Ik weet nog dat de 1e dag dat we met hem naar buiten gingen het 36 gr was ! Zo'n groot verschil met nu, ik denk ook dat Tijn daarom zo'n koukleumpje is, is echt een zomerkindje ! Het is hier nu ook echt triestig weer. Net natte sneeuw, nu weer droog, maar het ziet er zo grauw uit. Niet leuk....
@lj meis laatste loodjes joh....wegen echt zwaar maar wat je er voor terug krijgt is zooooooo mooi en wat fijn voor wes alweer een nieuwe baan gelukkig maar toen ik op het einde liep hadden wij ook dat probleem met roy is ook allemaal goed gekomen!!en jij per 1 april gefeliciteerd joh wat ga je doen?? @deb broodje knakworst jammie!!!!altijd lekker haha die tijn dies al wel de warmte gewent dat scheelt!! @debs jammiejjjjj pannekoeken wat zijn jullie toch allemaal lekker aan t eten!!kheb straks 2 dreuge boterhammen met leverworst op haha!!maar kga zo met schoonmams naar de stadt dus dan zullen we vast wat lekkers scoren haha!!! hoest met de rest???? doegie xx