hey dames allemaal genieten van een heerlijke kerst??? geweldig he met zo'n ik erbij!!en met een dikke buik lijkt me ook bijzonder!!!heb ik niet meegemaakt ik weet nog wel dat ik 3de kerstdag positief teste nou hier gaat het echt heel goed!!jade slaapt nu iets meer t zijn maar slaapjes van een half uur maar ze is niet zo hysterichzul je zien kom je woendag bij de ka gaat t eigenlijk wel goed.....maar t is wel zo dat het echt maar hazeslaapjes zijn en ze niet helemaal relax is..... nou wij gaan zo lekker naar schoon paps en mams een fijne kerst nog voor jullie!!! liefs jeanne
Hey dames! Hoe is het met iedereen? Zijn jullie een beetje goed de kerstdagen doorgekomen? EN hoe hebben de kleintjes zich gedragen? Nu op naar Oud en Nieuw! Nog plannen? Kyra heeft zich keurig gedragen, ondanks dat ze niet helemaal lekker is. Er is nu EINDELIJK een tandje aan het doorbreken (puntje zit er al)! Voor Kyra rechtsonder voortandje. Ze is dus nu wat hangerig, maar ze heeft zich echt prima gedragen bij mijn ouders 1e kerstdag en gister bij vrienden. Netjes gaan slapen en geen ruzies meer! Nu hopen dat dat tandje snel helemaal doorbreekt, dan voelt ze zich hopelijk een stuk beter!
Had op hyves al gereageerd, dus voor jou en Kyra een dikke kus!! @ de rest: hoe gaat 'ie meiden???? Liefs en een dikke kussss
ik ben de kerstdagen gelukkig goed door gekomen zonder misselijk te zijn alleen die avonden pfffff waren vermoeiend hoe leuk ik kerst ook vind ik ben blij dat het er voor dit jaar op zit Ons kleintje is goed verwent dus das mooi haha Nu alleen nog met vriendlief ruzie maken over de kinderwagen maar komen we ook wel uit.
He meiden, hoe is het hier? Iedereen leuke kerstdagen gehad? Wij hebben erg gezellige dagen gehad, maar ook best druk. Vanaf woensdag zijn we bij vrienden geweest, 1e kerstdag 's ochtends weer naar huis en 's middags naar familie van Toine waar we hebben gegeten. 's Avonds pas laat weer thuis. 2e kerstdag 's ochtends brunch bij de vader van Toine en daarna meteen door naar mijn ouders waar we uitgebreid hebben gegeten. Het was echt super gezellig allemaal en Tijntje heeft het echt zo ontzettend goed gedaan! Het waren wel drukke dagen, maar we hebben heel erg Tijn z'n ritme aan kunnen houden. Hij heeft hierdoor ook overal heel goed gegeten en geslapen! We zijn zo trots op ons manneke! Gister hebben we een heerlijk relax dagje thuis gehad en heeft Tijn z'n 1e fruithapje gehad. Hij heeft een half potje peer naar binnengewerkt en hij vond het heerlijk. Hij gaf duidelijk aan wanneer hij vond dat het te lang duurde voordat het volgende hapje kwam, hahaha! Gisteravond heeft hij echter heel veel gehuild en ik denk toch dat het door het fruithapje kwam, dus daar gaan we maar weer even mee wachten. Ik denk dat z'n darmpjes er niet goed op reageerde, het was zo zielig! Dus voorlopig maar gewoon melk! Ik geef nog steeds bv, maar ik merk dat m'n productie een beetje achteruit gaat. Daarom krijgt Tijn na de voeding van 11u en 19u er nog een fles achteraan en dat gaat hartstikke goed! Dikke kus
He meis, hoe gaat het met je verkoudheid? Voel je je alweer wat beter? Hebben jullie een leuke kerst gehad? En wat eet Nilsje toch goed zeg, knap kereltje hoor! Liefs
Wat fijn dat het wennen op het kdv zo goed is gegaan! Is toch wel prettig om te weten he dat ze het daar ook zo goed doet. Wanneer moet je weer gaan werken? xx
Wat ontzettend fijn dat jullie woensdag al naar de kinderarts mogen! Echt super nieuws hoor! Laten weten hoe het is geweest he?!! xx
Wauw, Kyra heeft haar 1e tandje, wat leuk! Hopelijk knapt ze nu ook snel weer op! Wat super van jullie meisje dat ze het zo goed heeft gedaan met kerst!!!! Vrienden van ons komen met oud&nieuw naar ons. Ze komen woensdag al en blijven 2 nachtjes slapen, erg gezellig dus! Woensdagochtend dus snel boodschapjes doen, zodat we genoeg lekkere hapjes hebben! En wat zijn jullie plannen? xx
wij blijven voor het eerst thuis met oud en nieuw normaal gaan we altijd met zijn 2tjes naar het buitenland maar zie dat nu ik savonds zo moe ben echt niet zitten.
Hey moppie!!! Gaat wel hoor. Nog steeds niet geweldig eigenlijk.... Heb constant hoofdpijn, maar net nog effe gecheckt: geen koorts! Gelukkig maar!! Verder eet Nils z'n hapjes en zo wel heel goed, maar de flessen zijn maar zozo hoor. Komt ook wel weer goed!!! Wat jammer dat je denkt dat Tijntje last had van de peer.... Zeker omdat 'ie het zo lekker leek te vinden. Nou ja, binnenkort komt dat wel goed. Kan 'ie lekker gaan peuzelen!!! Had vandaag z'n fruit al vroeg gegeven (om 9.15 / 9.30). Heeft wel minder op als anders, maar das niet zo erg. Na z'n dutje dan een beetje brood en een uur later z'n fles. Ik dacht, nou dan zal hij wel dorst hebben en lekker drinken. NOT!! Meneer heeft 80cc gedronken. Nu heeft hij ook veel last van z'n mondje (nu echt constant z'n handje bijna helemaal in z'n mondje... ), maar dit was toch wel weinig. Vanochtend vroeg wél een fles van 190cc dus gemiddeld 'valt het nog wel mee'... Nu ligt hij lekker in bed. Benieuwd hoe lang hij slaapt!!! Wij gaan met oud en nieuw naar mijn ouders en blijven daar ook slapen. Dan zijn we al in Zeeuws-Vlaanderen en kunnen we van daaruit nog even bij mijn oma langs op nieuwjaarsdag. @ iedereen: hoe gaat 'ie meiden??? Ga even onze nieuwe printer installeren.... Dikke kusss!!!
hey meis!! aaaah dr eerste tandjewat leuk weer een kleine mijlpaal he!!fijn dat ze zo lekker slaapt joh en die foto's op hyves echt een droppie hoe gaat het verder met het eten enz?? xxx
fijn dat de misselijkheid minder wordt en tja dat vermoeid zijn hoort er bij he!!gewoon lekker op tijd je rust pakken... haha ruzieen over een kinderwagen heerlijk!!en al uit over de namen of gaan jullie daar ook nog over ruzieenhaha
wat goed dat jullie ventje het zo goed gedaan heeft die rommelige dagen!! en jammer van het fruithapje....maar idd als ie er van overstuur is kun je beter ff wachten en dan probeer je de vlg keer een ander smaakje toch?? hoe gaat ie verder met jou.....kun je beetje wennen aan het werken enz...... xxx
hoe is het met de rest van de dames hier??!! allemaal vakantie of ben ik niet de enige die moet werken:x wij gaan met oud en nieuw naar vrienden zij wordt 30 en geven feest jade kan daar lekker boven in bed slapen!!en anders zijn we zo thuis mocht het niet gaan..... nou verder gaat het echt SUPER goed tis echt bizar maar we leggen dr in bed overdags ook in bed en tis even paar keer mopperen en mevr slaapten als ze wakker is is ze super vrolijk en heeft flinke babbels ze vindt het heerlijk om lekker met knuffeltjes enz te spelen er gaat echt een wereld voor ons open nu maargoed we gaan morgen wel naar de kinderarts want het spugen blijft en ze wordt er soms ook echt wakker van dus dat kan nooit geen kwaad natuurlijk!! lj meis hoe is het met jou??????????laatste loodjes nu echt voor jou he!!!!!!!oewww dat wordt weer een spannende tijd nou ik ga maar s even wat doen haha kzei net al tegen roy ik ga me nog vervelen nu joh haha xxxsie
hey meiden, even een berichtje van deze kant, met deze dagen schiet het er een beetje bij in haha! Hoe gaat het hier? bij ons super, Sennah doet het super goed en slaapt nog steeds lekker door! Ze groeit als een tierelier dus ben eind januari benieuwd hoe ze gegroeid is. Met oud&nieuw zijn we in zaandam, bij fam van Thom! @debb, wat fijn dat het met Tijn zo goed is gegaan. Wat jammer van je productie! miss wat extra kolven? en jammer van dat fruithapje maar goed misschien lukt het de volgende x wel joh! @debs, gaat goed met Nils he? omrollen!!! super knap zeg! Hoe gaat het met jullie zelf? @Sjaan, wat fijn dat het beter gaat, en goed dat je morgen eindelijk naar de KA mag, vertel alles maar goed en hopelijk kunnen ze er iets mee! Hoe gaat ie verder? @ink, he meis, waar ben je?! Hoe gaat het? en met Elin? eet en groeit ze goed? wat doen jullie met oud&nieuw? @cath, hey meis had je al gekrabbeld Vergeet ik nog over het tandje haha, maar d'r 1e tandje, wauwie! Goed hoor... hoe gaat het verder? @mel, jammer van je misselijkheid meis, hopelijk trekt dat snel weg. Kan je er wel lekker van genieten nu? en een keertje thuis met oud&nieuw is ook lekker toch @ikheid, he meis, hoe gaat ie? voel je je goed? wat gaat jullie doen met O&N? nog plannen? @LJ, he meissie, de laatste loodjes he? hoe gaat het met je? ben je er al klaar mee Nog nog ff volhouden en voordat je het weet is het zover? @miesje, he meis, ook jou al gekrabbeld op hyves! hoe gaat ie verder? @marleen ,hoe gaat ie? fijne feestdagen gehad? Zo iedereen gehad? zo niet, solly Kussies
hey dames!! even een korte update want ik moet er zo weer vandoor maar we zijn vamorgen naar t ziekenhuis geweest en we hebben zantac gekregen tegen het maagzuur!!nu hopen dat het aanslaat!! verder gaat het lekker hier jade werdt vanacht half5 wakker even schone broek gegeven ingestopt en ze heeft geslapen tot kwart voor 7 dus dat was lekker!! kussie!!
Hey!! Wat goed!! Nu maar hopen dat het werkt. Enne... Lekker nachtje hebben jullie gehad dan!!! Niet slecht Hier alles prima!! Liefs Xx
Heej lieve meiden, wil jullie allemaal een super oud&nieuw toewensen! En voor 2010 alle geluk, liefde, gezondheid, vreugde, plezier en mooie momenten! Hele dikke kus van ons
He meis, inderdaad hopen dat de Zantac helpt bij Jade! Super fijn dat het verder lekker gaat en dat Jade zo goed slaapt. Hopelijk wordt het nu alleen maar beter! xx