Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hoe zou het met onze Joanne zijn???? Ben zo benieuwd!!!
    Als je dit nog leest meis, ontzettend veel succes! Je kunt het meis en je weet waar je het allemaal voor doet! Straks heb je gewoon jullie wondertje in je armen!
    Dikke kus

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #9902 Kolibrie, 1 jan 2010
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
    Lieve meiden! Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en natuurlijk de beste wensen voor 2010 gewenst! Het jaar waarin ons gehele clubje allemaal moeder is en wordt!! Supergaaf idee, vinden jullie niet??

Moge 2010 net zo'n topjaar worden als 2009 met natuurlijk al onze kleintjes!

Liefs Cath, Björn en Kyra

En hoe is Oud en Nieuw verlopen voor jullie? Zijn jullie kleintjes nog wakker geworden van al het geknal? Wij zijn thuis gebleven en Kyra heeft nergens last van gehad. Die heeft gewoon door het geknal heen geslapen :p Nu moet ik zeggen, dat het hier in de wijk voornamelijk siervuurwerk was, dus eigenlijk alleen maar mooie vuurpijlen enzo en weinig ratelbanden, rotjes en strijkers. Niet dat ik dat erg vindt, want ik kijk toch liever naar het siervuurwerk :) Aan de voorkant waar Kyra slaapt, was het iets gehooriger, maar dat komt omdat in de slaapkamers enkel glas zit en geen dubbel glas zoals in de woonkamer. Dus je hoort het gewoon wat harder, maar madammetje had nergens last van. Ik ben nog regelmatig gaan kijken, maar ze lag heerlijk te slapen :D

Hoe ging het bij jullie? Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad?

3. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames, allemaal een gelukkig nieuwjaar. 2009was voor ons sommige een super jaar en voor andere word dat ook voor 2010. helemaal mooi toch idd cath allemaal moeder straks van ons clubbie.

hier gaat alles goed, stijn heeft gewoon gister en vannacht lekker geslapen, hij heeft gewoon door al die herrie geslapen!!ongelooflijk toch.
    er werd flink geknald hier!! maar goed het is gelukkig voorbij (geef niks om vuurwerk, wel sier natuurlijk) vandaag even langs ouders gelukkig nieuwjaar wensen en dan weer lekker naar huis.

hoe gaat het met de rest??
    sjaan: nu maar afwachten dan wat het gaat doen dan? wel fijn he dat je nu serieus geholpen word. dikke kus voor je meisje.
    joanne: en meid inmiddels iets of waggel je nog rond??
    good luck meis

reageer van het weekend weer, allemaal een fijne dag gewenst en een fijn weekend.
    liefs mies

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    allemaal gelukkig nieuwjaar

dalijk zijn we allemaal mama en miss dat sommige al voor een 2de gaan een dus weer zwanger raken .
    Iig 2010 word een top jaar :D

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Iedereen het allerbeste voor 2010!! Moge de slechtste momenten van 2010, mooier zijn dan jullie mooiste momenten in 2009!!!

Hier is alles hartstikke goed gegaan. We zijn na Nils z'n middagdutje (van een half uurtje.... meneer lag alleen maar te kletsen....) naar mijn ouders gegaan en daar heeft hij lekker gedronken, in de box gelegen en toen voor het eerst in z'n spiksplinternieuwe ledikantje geslapen!! Mijn moeder vond het helemaal niks dat hij steeds in het campingbedje moest slapen daar en vanaf mei gaat hij 1 dag in de week naar opa en oma dus.... Wij dezelfde mobile als thuis aangeschaft en meneer is zonder morren gaan slapen voor z'n namiddagslaapje én voor z'n nacht-dut!!! :D Hij heeft bij ons aan tafel gezeten met het avondeten en heeft van z'n bruine bonen gesmuld (zéker een half 6 maandenpotje, denk iets meer) en daarna nog bijna heel z'n bakje yoghurt op!!! Z'n papfles was dus bijna niks (45cc), maar z'n buikje goed gevuld dus.... Heeft van alle commotie niks meegekregen en vanochtend om half 9 (we sliepen bij m'n ouders) schrok ik wakker omdat ik Nils nog niet gehoord had. Toen ik ging kijken lag hij net heel rustig rond te kijken. Wat een scheet!!!! ;)

Nu zijn we alweer lekker thuis en gaan we lekker genieten van een rustig dagje. HEERLIJK!!!

Hoe gaat het met jullie allemaal????

Liefs Xx Deb

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    de allerbeste wensen voor iedereen!!!

Wij zijn in zaandam geweest bij de fam van thomas... tegen 18.20 weggegaan en waren er tegen 19.00.... Sennah heeft lekker geslapen en daar aangekomen was ze wakker. Natuurlijk ff bij iedereen op schoot en tegen 20.00 zijn we naar het restaurant gegaan..lekker gegeten, sennah nog een fles en alleen maar wakker geweest... tegenn half 11 weer naar huis en om 23.00 pyjama aan en nog een fles... in de kinderwagen gelegd om te slapen.... nou NOT.... haha 00.00 sliep ze nog niet dus lekker bij ons gehouden om af te tellen... Nou ze vond het maar wat intressant... maar niet slapen hoor.... vanaf 22.30 wakker geweest tot 02.00!!!!! :$ toen in slaap gevallen, ze heeft niet gehuild ofzo hoor alleen maar liggen kijken. Lekker naar huis we waren er om 03.00 sennah in bed gelegd en ze eheft geslapen tot 9.15!!! whoe... flesje en daarna wakker om 12.15! netjes dus!
    Geslaagde aaf!
    Jullie ook zo te lezen ;)

@cath, lekker thuis geweest dus meis? ook lekker toch!
    @mies, ook al zo'n knapperd dus! heerlijk!
    @debs, lief van je ouders ;) Fijn dat het verder zo goed is gegaan!
    @debb, ook fijne aaf gehad dus?
    @mel, eem beetje de aaf dpoorgekomen met die moeheid? ;)

kusjes

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieffies!!
    iedereen de beste wensen voor 2010 en dat het weer een mooi jaar mag gaan worden!!

bij ons ook alles super!!
    jade heeft bij opa en oma geslapen want wij hadden verjaardag en zag het niet zitten om snachts nog met haar over straat te gaan!!
    ze heeft super geslapen en nergens wakker van geworden!!

wij zijn lekker wezen stappen na de verjaardag en dat was ook weleens weer een keertje heerlijk hoor!!

nou vandaag gaat weer helemaal geweldig ze ligt nu lekker onder de babygym en zo lekker in bad en dan weer naar bedje toe!!

hoe is jullie uiteinde geweest???

liefs sjaantje

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    dames wat een rust hier!!!!
    allemaal druk??

nou t wordt nu spannend voor ons joey he!!ben heel beniuewd meis ff volhouden en dan heb jij ook jullie mooie wondertje in je armen!!hoe voel je je?

de rest alles goed?!!

liefs jeanne

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ff egobericht,

Sennah rolt net van buik naar rug, ikke dacht ach toeval, dus nog een x, en nog een x en nog een x.... Nou ja zeg knapperd, filmpjes op hyves!
    Trotse mama hier!

@sjaan, hoe werkt het medicijn bij jade?

xxx

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    whaaaaaa maaik geweldig super vlot man jade is wel aan t duwen met dr beentje en gaat al helemaal naar de zijkant maar dan wordt ze zo driftig dat t niet lukt haha!!dus t zit eraan te komen ben benieuwd naar de filmjes!!!!erg leuk om te zien tis een schatje die sennah!!

nou jade doet het echt super!!tis gwoon een slaapkop aan t worden!!ik weet niet of de medicijnen al zo snel aan kunnen slaan maar ze is echt een stuk rustiger en ze ruikt ook niet meer zo zuur uit dr mondje!!

ik ga zo ff naar de stadt met schoonmams en moet gewoon wachten totdat ze wakker wordt!!nou dat is nog nooit gebeurdt haha!!!

ik wacht met smart op je filmpjes!!haha

xxx

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    thnx sjaan, de filmpjes staan er al op hoor ;)
    Nou als je al zo'n verbetering ziet kan het vast wel werken die medicijnen. Heerlijk meis, moet voor jou ook echt super zijn dit!!
    Geniet ervan!

Kus

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

En voor de meiden waarvan we een kerstkaart hebben gehad bedankt hoor!

Leuke jaarwisseling gehad allemaal? Wij hebben het super leuk gehad. Heerlijk met vrienden gevierd en ons meiske sliep lekker door.
    Krijgt nu voortaan 4 voedingen waarvan de laatste met 2 eetlepels rijstebloem en slaapt vanaf 's avonds 2100 lekker door tot 's ochtends een uur of 8. (goed plan debsel ;))

Hoe gaat het hier met jullie kanjertjes?
    En met de zwangere onder ons? Jeetje heidi, wat ga je snel zeg. Joey... nog efkes meis. Hoe is het met Mel?

x

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    Joey voor jou gaat het opschieten
    heidi hoest met jou?

rijstebloem is zeker een uitkomst bij hongerige kindjes haha

hier alles goed woensdag naar de vk voor het eerst hopelijk gaat ze ook ff het hartje beluisteren want ik hoor nog niks met me angelsound.
    Maak me niet al te druk maar onzekerheid hoort erbij denk ik.
    Buikje komt wel al dus dan zal alles wel goed zitten

Maaike leuk hoor je kleine al aan het draaien

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

Nou das fijn voor je dat alles goed is
    Kun je nu al een hartje horen dan met zo'n sound :( Da wist ik niet. Ik dacht dat je dan verder moest zijn...
    anyway; leuk dat je al een buikje krijgt en ja onzekerheid hoort erbij..

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    De rijstebloem krijgt ze omdat er een volle fles vanaf gaat. Ze is van 5 naar 4 voedingen gegaan..

Sjaantje; Jade ook al naar 4? (ben al effe nie geweest he...)

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Ink!!!

Wat fijn dat ze 't er goed op doet!!! 't Is toch zonde om dat kleine wupke wakker te maken als ze 't niet meer nodig heeft... Fijn dat ze meteen zo lekker erop reageert en lekker slaapt tot zo laat!!! Slaapkoppie!!!

Ga je trouwens ook al beginnen aan fruithapjes enzo???

Hier gaan we naar 3 flessen... Nils weigert de laatste fles PERTINENT. Geen druppel!! En gewoon z'n normale tijd slapen 's nachts, dus rond half 8 / 8 uur wakker. Drinkt wel z'n andere 3 flessen veel beter, dus hij compenseert het wel. Z'n ochtendfles (de beruchte ochtendfles ja ;) ) gaat zelfs leeg sinds 2 dagen!! Wow!! Hij krijgt nu 's avonds ook een toetje (van Olvarit), maar ik ga "mijn eerste danoontje" halen want die is op basis van opvolgmelk. Dan krijgt hij daar ook nog wat extra van binnen.

Verder zijn we gestopt met allemaal drankjes en diksapjes proberen: meneer drinkt nu gewoon water bij z'n boterhammetje (een paar stukjes; vindt hij best wel lekker!!) en bij z'n fruit- en groentehapje.

Lees trouwens wel overal dat de meesten de fles van 16u schrappen op een gegeven moment, maar ja... Nils is nou eenmaal nog nooit echt standaard geweest met z'n eten :D hahaha!!!

Hoe gaat 'ie hier verder met iedereen???

Liefssss en een dikke kusss Xx

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey liefie, ja echt heel erg fijn!! Ben erg blij dat ze het zo goed doet.
    Dinsdag gaan we naar het cb voor de (tot nu toe) laatste prikjes :( Ben erg blij dat ze er dan even van is verlost. Dan wordt ze weer gewogen en gemeten en dan komt ook de voeding ter sprake dus effe kijken wat ze zeggen.

Die Nilseman ook he.. PERTINENT geen voeding hahaha. Lekker eigenwijs dingske! Elin ook.. Van wie zouden ze het allebei hebben ........ PAPA!! :D

Fijne dag meissie
    x

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahahaha, ABSOLUUT!!! PAPA!! :D

Wij mogen donderdag naar het CB en ben blij dat Nils dan geen prikjes hoeft. Een keer echt een leuk bezoekje aan het CB dus!! ;)

Fijne dag meissie!! Xx

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey ink wij willen jade ook naar de 4 flessen doen.....vanaf wanneer heb jij de rijstebloem door de laatste fles zitten?kzal t wel willen maar de vraag is kan ze er tegen!!
    volgens de kinderarts was t voor jade wel goed naar vaste voeding te gaan ivm met spugen dus we doen nu al heel af en toe wat kleine hapje hihi en ze reageert er goed op!!
    vandaag krijgt ze dus 4 flesjes zometeen lekker in bad flesje en naar bed en dan willen we dr rond 21u nog een geven en dan maar afwachten wat ze vanacht doet!!!
    vandaag hadden we vamiddag even ene kritisch uurtje maar ze slaapt nu toch al weer als een osje!!!
    fijne aaf xxx

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #9920 Kolibrie, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
    Hey dames! Zo poeh, heb even Kyra's kamertje onder handen genomen :D Kast en commode schoongemaakt en opnieuw ingedeeld, kleertjes uitgezocht, speelgoed uitgezocht enz. Ik heb van de week een boxtas gekocht, dus al haar losse speelgoed zit nu daarin. Lekker opgeruimd :p

@Ink: hey meis, fijn je weer te horen! En wat goed om te horen dat Elin het zo goed doet. Nu nog haar laatste prikjes en dan voorlopig ervan af! Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt enzo.

@Debsel: hey meis, heb je alweer ff gesproken op hyves ;) Zal straks nog ff op je krabbel reageren.

@Sjaan: hey meis, wat super dat Jade het goed doet nu. Rijstebloem of fruithapje is wel een van de eerst dingen om te proberen, maar dat mag pas vanaf 4 maanden dus zou je nog even moeten wachten ;) Let wel, in fruithapjes zitten wel fruitzuren, dus misschien zou voor Jade de rijstebloem het beste zijn? Maar wat super dat ze het nu zo lekker doet! Tja, ze mag natuurlijk ook haar mindere momenten hebben, dat hebben we allemaal weleens, maar als het ergste huilen maar weg is. En het spugen natuurlijk ook! 2010 wordt vast een topjaar voor jullie!!

@Debbedebs: hey meis, heo is het met jou?

@Ikheid: wat ben je stil meissie? Gaat alles goed??

@LJ: ik kijk elke keer op je hyves of er al wat is ;):p Echt spannend nu hoor!! Ben zooooooooooooo benieuwd!!

@Anderen: alles goed??

Ga nog ff van m'n zondag genieten. Björn moet morgen (na 2 weken vakantie te hebben gehad) weer werken :(. Wel jammer weer, maar goed. IK heb m'n kleine meid natuurlijk nog ;)

Kyra doet het momenteel super! Ze is lekker druk aan het worden en heeft het spugen helemaal (terug)gevonden. Alleen doet ze dat nu ook tijdens het eten :) Mama zat van de week al onder de worteltjes :p Continu doet ze dat kleine tongetje tussen haar lippen en dan pffffffffffffffffffffffffffffffff!! :p:p:p KLeine viezerik is het :D Ook in haar box of haar bedje kan ze zichzelf zo heerlijk vermaken.
    Vanmiddag heeft ze voor het eerst een potje op voor 6 mnd met groene groenten, aardappels en rundvlees. Het waren maar ene paar hapjes (ze had niet zo'n honger), maar ben benieuwd hoe dat valt. Ook heeft ze een heeeeeeeeeeel klein stukje liga gehad (die van 4-6 mnd die je ook kan verkruimelen). Ze heeft er lekker op gesabbeld ;)

Nou! Dat was het geloof ik wel weer even!

Deel Deze Pagina