Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey cath aaah die kyra kleine boefje is het!!maar wat fijn dat het goed gaat jammer he de mannen weer werken roy moet ook weer na 2 weekejs vrij!!!
    ja ik w8 tot ze 4 maanden is met de hapjes hoor maar ze heeft al weleens wat geproeft hoor haha!!maargoed dat kan ik geen happen noemen;)
    ja echt heel fijn dat jade het zo goed en idd ze mag van mij echt wel keer mopperen hoor stelt niks voor voor ons:phaha

xxxsie!!!!!!!!!!

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Sow eej!!! Jij bent goed bezig geweest vandaag ;) Ik heb de bestekla gecleaned en brownies gebakken. Das ook indrukwekkend toch? Hahaha!!!

Ow enne... Nils heeft het spuggelen ook herontdekt. Hij kwijlt ontzettend veel nu en daar kan je geweldig mee spuggelen natuurlijk. Vliegt alle kanten op :( Lekker dan!!

Nu ligt hij weer in bedje. Hij is een beetje mopperig (t......??? ;) ). Geen verhoging maar wel knalrode koontjes. Arm moppie!!

Kzie je krabbeltje wel verschijnen!! Ga vanaf nu elke 5 minuten op hyves kijken.... :D Hahahahaha!!

Liefs Xx

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    dames kheb even een adviesje nodig!!
    jade kwam dus vamorgen om 8u voor de fles toen een om 12u en een om 16u vanaf dat moment slaapt ze altijd heel diep....moet ik ze nou wakker maken om 8u??of zal ik gewoon nog 1 fles rond bv half 11 geven....kheb wel de fles van 16u 210cc gegeven ipv 180cc mss kan ik de de laatste fles ook 210cc doen!!
    wat is jullie adviesje!!!
    liefs jeanne

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hmmm... Ik zou ze eerder wakker maken om 20u en dan de nacht in sturen (zoals Ink doet) en dus niet meer wekken om 23u. Maar goed... Ik weet niet hoe Jade dat zou vinden. Drinkt ze al haar flessen leeg? Ook als je haar wakker moet maken??

Liefs Xx

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja dat doet ze wel eerder was dr ritme 5.30
    9.30
    13.30
    17.30
    23.30
    dus dan kwam ze wel aan de 5 flessen!!
    maargoed ik ben bang als ik bv 20u doe dat ze dan vanacht gaat spoken??
    mss geef ik m wel om 22u en kijken wat ze dan doet!!en dan mss telkens iets vroeger!!
    haha!!lastig hoor bedankt voor je advies ik denk nog even na wat weisheid is!!!!kussie

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jij kent haar het beste!!! Kijk, wij moesten Nils altijd wakker maken om 23u, dus dan wil je dat niet meer!! En als dat bij Jade ook zo is, dan zou ík kiezen om haar maar 1x wakker te maken - om 20u, maar zoals ik al zei: jij kent je meisje het beste!!! Succes ;)

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    thanks meis ik denk dat ik dat maar s gewoon ga proberen!!!en is het dan de bedoeling dat ze 4x 210 cc krijgt jade is nu trouwens 64cm en weegt 6500gram....mocht ze nou vanacht toch komen geef ik ze gwoon een klein beetje!!als ik t niet met de speen en weer lekker instoppen kan redden natuurlijk haha!!!
    je hoort wel hoe het gegaan is!!xxx

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou, wij zijn toen vanaf 's ochtends idd naar flessen van 210+7 gegaan. En dat dan 4x. Maar van Ink begreep ik dat ze bij haar op het CB zeiden dat dit niet mocht. Nou ja, wij deden het in elk geval wel - met 4 zulke flessen kom je nog steeds niet boven de liter uit. Als je bang bent om teveel te switchen nu ze net haar rust een beetje gevonden heeft, gewoon niet doen hoor. Maar misschien sta je er wel van te kijken wat ze doet.... Succes en ik hoor wel wat het geworden is... Xx

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja idd weet je wat t is wij hebben al die tijd geen ritme kunnen krijgen en wil dat nu gewoon wel!!ook voor haar zelf lijkt het me gewoon fijner!!maargoed we zullen zien wat ze doet ik kijk gewoon goed naar dr en wat ze doet dat lesje heb ik nu wel geleerd!!niemand kent je kindje zo goed als jijzelf he!!
    je hoort het bedankt iig!!!liefs jeanne

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou zeg... dacht ik het net helemaal door te hebben: Nils wil geen papfles meer. Toch bieden we het nog even aan; om het zeker te weten. Drinkt 'ie net..... 200cc!!!! :| Nou sorry hoor, maar nu snap ik er niks meer van.

Aaaaaaarghhhhh!!! Gek ventje!!!

Liefs Xx

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha deb lastig he die kleintjes!!mss is ie er idd wel een beetje klaar mee!!zolang ie er niet vervelend van is ja toch!!

nou ik heb besloten om en om 20 u en om 24u toch de fles te geven eerst maar s een beetje ritme krijgen jaja wat een twijfelkont ben ik he......beetje onzeker waarsch!!!de fles net ging er gewoon slapend in...heb ze ook naar geen schone broek gegeven vondt t een beetje sneu maargoed de fles was wel leeg!!!!
    nu eventjes dutje doen ben beetje moe...
    weltrusten xxx

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Sjaantje,

Wij geven Elin nu 4 flessen waarvan de laatste dus met die 2 eetlepels rijstebloem. Wij zijn daar vanaf 30 dec mee begonnen en toen was Elin nog nét geen 4 mnd maar vind het onzin dat ze 4 mnd moeten zijn. Sommige roepen weer dat ze 6kg moeten wegen en ja.. de 1 weegt dat sneller dan de ander. Gewoon proberen hoor, Jade is toch ook bijna 4 mnd, mochten ze dat zo nodig moeten zijn. Elk kindje is anders en jij kent je eigen kindje het beste.
    Het kindje van m'n vriendin is 5 mnd geweest en zit nog op 5 voedingen. Die drinkt lang niet al d'r flessen leeg. Haar kindje is dus duidelijk nog niet toen aan een voeding minder ... ons meiske was dat wel. (merk je ook aan moeheid als je ze voor de laatste fles moet wekken...)

Elin doet het er prima op. We maken haar zo rond 8 uur wakker, krijgt dan een flesje 180cc met 6 schepjes, om iets van 12:30 weer, dan rond 16:30 en de laatse rond 20:30/21:00 ook gewoon 180cc met 6 schepjes voeding en daarbij 2 eetlepels rijstebloem. Ze ligt dan rond 21:30 weer in d'r bedje en slaapt door tot 8 uur.

Ik zou zeggen, probeer het eens! Wat debsel ook al zei; wij vonden het echt irritant worden om haar steeds uit d'r slaap te moeten halen om 23:00 en ja eerlijk... het is ook lekker om zelf eens rond 21:30 naar bed te kunnen!!

Gewoon proberen.. ze is al ruim 6kg las ik en daar wordt eerder naar gekeken dan naar de 4mnd heb ik me laten vertellen. En wat ik al zei... het ene kindje is er eerder aan toe dan de ander. Elin doet het er prima op gelukkig!

Ben erg benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is dinsdag.
    Ik laat het weten
    x

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haaaai lieve meisjes!

Hier druk druk druk.. De bruiloft is in zicht, drukke feestdagen achter de rug en over een week komt het kamertje van ons manneke! :D
    Hij schopt erg veel en presteert het zelfs om tegen onze handen aan te gaan liggen. Voor Eammon is het nu zoooo leuk! Ons manneke reageert erg sterk op hem.. Nog even en ook wij hebben onze frumel in onze armen! Jeuj! :D

Hoe is het hier?!

Mel, bij jou schiet het ook al lekker op! Deze week weer naar de VK! Leuk!

LJ, spannend de laatste loodjes! Hoe gaat het en hoe voel je je?

Inkie, Debsel, Sjaan, Mies, Maaike, Cathie, Debbedebs: ik lees alleen maar goede berichten?! Lekker zeg! De kleintjes doen het goed lees ik en ook bij jullie vliegen de weken en maanden voorbij! Het baby-zijn is er nu echt vanaf en het worden nu echte donderstralen! Leuk om al de foto's op hyves te zien..

Marleen, alles goed? Leuke feestdagen gehad?

Iemand vergeten? Zo ja.. sorry! :)

Ik ga ff de rekening betalen aan Babydump, hebben we dat ook weer gehad :D8)

Liefs Ikheid

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heidi ik heb zelfs de 1ste vk afspraak intake enz dus extra spannend heb nu al 3,5 week me kleintje niet gezien dus hopelijk luisterd ze ook ff naar het hartje

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meissieeeee!!!

Spannend joh... Bijna trouwen!!! En wat heerlijk dat jullie zo genieten van baby Duffy. Toch heerlijk zo'n lekker actief manneke?! ;) We missen je wel steeds hier hoor!! Valt op he, als onze grootste kletskous er een tijdje niet is!!! :D

Heb je al wat moois gevonden voor je bruiloft???

Hier gaat alles goed!!! Alleen Nils is af en toe echt een eigenwijs ding. Hij liet bijna een week lang z'n avondfles bijna en soms echt helemaal staan, maar gisteravond (we bieden 'm voor de zekerheid nog aan) drinkt 'ie 'm bijna leeg: 200cc :$ Nu weet ik het ook niet meer hoor.... Blijven het voorlopig nog maar even geven dan!! En dat terwijl we net dachten naar 3 flessen te moeten gaan. Ach... Dat soort 'gesodemieter' krijg jij straks ook nog joh ;) Wordt het trouwens bv of fv??? Weet het niet meer....

Liefs Xx

& Mel: succes bij de VK!! Met de angelsound kan je 't hartje meestal wel vinden, maar het zit wrs veel lager dan jij denkt en het is écht goed zoeken. Zeker in het begin was ik soms echt een hele tijd aan het zoeken. Probeer maar eens nét boven je schaambeen en dan langzaam verschuiven. Maar goed - de VK zal het ook wel laten horen en dan effe goed opletten waar zij het hartje vindt en thuis ook proberen!! ;)

@ de rest: dikke kusssssss

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mel, extra spannend dus! Leuk hoor! Bij mij luisteren ze altijd naar het hartje, en omdat die van ons een echte dondersteen is en niet altijd meewerkt om z'n hartje te laten horen krijgen we bijna altijd een echo :D!!! Hij is zooooo druk! Nu al.. :)

Debsel, ja ik ben geslaagd voor kleding, bij Mama in Spé! Dat winkeltje ken jij ook hè! Daar heb ik een leuk tuniekje gevonden.. Nu moeten we nog op pad voor een blouse voor Eammon, maar dat moet vast lukken!
    Wat goed van Nils! Soms kan je er echt geen hoogte van krijgen hè! Hahahaha! Dan is er geen pijl op te trekken..
    Ik denk dat dat hier straks net zo gaat.. Ik ga voor de FV, ik voel helemaal niks bij BV, ik zie dat gewoon niet zitten en ben er het type niet voor, daarbij vind ik het fijn om te weten of ie ook ècht genoeg binnen heeft gekregen.. En das makkelijk met de fles! :D

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

hoe is het met iedereen?
    Is alweer even geleden dat ik hier ben komen kletsen, maar best druk gehad de afgelopen dagen!
    Nu even pauze op m'n werk genomen, dus kan ik mooi hier even kletsen ;)!

Sinds vorige week ben ik aan het afbouwen van de borstvoeding. Ik merkte zowel aan ons manneke als aan het kolven dat ik veel minder productie had. De afgelopen weken ging het allemaal niet zo lekker. Ik ben afgelopen dinsdag extra naar het bureau geweest en daar het advies gekregen om te stoppen met de bv. Tijn was niet zo heel veel aangekomen en hij lag nu met z'n gewicht onder het gemiddelde, terwijl hij er altijd boven zat en ook qua lengte er ruim boven zit. Waarschijnlijk zal ik deze week de laatste bv geven en ben ik binnen een week van volledige bv helemaal overgegaan naar volledige kv zonder dat ik er last van heb gehad. Dat zegt dus ook genoeg over m'n productie.
    Ik moet zeggen dat ik het aan de ene kant wel erg jammer vind om te moeten stoppen, omdat ik het toch wel erg speciaal vond. Aan de andere kant geeft het me ook meer rust, omdat ik nu ook niet meer op het werk hoef te kolven en dat vond ik best heavy. Maar het voelt toch een beetje als falen van m'n lichaam en ik heb er best moeite mee.

Tijn krijgt nu 5x 180cc + 6 en in de laatste voeding krijgt hij er nog 3 eetlepels rijstebloem bij. Ons manneke drinkt deze flessen zonder enige moeite leeg en heeft deze 5 voedingen echt nog nodig. Dat is dus echt per kindje verschillend. Met fruit moeten we nog even wachten ivm allergieen.

Verder genieten we echt zo van ons manneke! Het is zo'n heerlijk vrolijk ventje, met echt duidelijk een eigen willetje :D! We liggen vaak helemaal dubbel om hem!

Dikke kus

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb mijn tuniekje voor de bruiloft ook bij mama in spé gevonden!!! :D Grappig. Superleuke dingetjes hebben ze daar. Fijn dat je daar niet meer mee bezig hoeft te zijn. En voor Eammon gaat het ook wel lukken toch?!

Je noemt precies de argumenten voor FV op die ik ook had!!! (en toch denk ik af en toe: had ik het toch maar even geprobeerd; om te weten hoe het is....) Ach, we bekijken het van dag tot dag met ons manneke. Wijst zichzelf wel....

Liefssss Xx

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh wat grappig! Ook daar dus.. Wat een kletsmajoor is die verkoopster zeg! Na een half uur had ik wat ik wou, maar we zijn er in totaal 1,5 uur geweest, ze bleef maar kletsen.
    Ja voor E moet wel lukken! Ik neem gewoon mijn tuniekje mee, zodat we het een beetje op elkaar kunnen afstemmen..

Tja, vanaf dag 1 roep ik al dat ik voor de FV ga, en dat is nog steeds niet veranderd. Ik blijf erbij. Ik vind het echt niks.. Ik vind het nu al niks dat ze lekken! Blèh! maar goed, ieder zijn ding hè.. Gelukkig hebben we de keus.

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Je verstand en hart zijn twee verschillende dingen he. Ik kan nu wel vertellen hoe bijzonder is dat je überhaupt meer dan 4 maanden volledige BV hebt gegeven, maar dat wéét je ook wel. Maar je gevoel he.... Meissie: je lichaam heeft absoluut niet gefaald -> dat lichaam van jou heeft dat fantastische ventje op de wereld gezet. Hoe kan het dan ooit nog falen?! ;)

Wel fijn dat zowel hij als jij geen last hebben gehad van de overgang naar de FV. En nog even wachten met hapjes... Ach, ook dat komt goed!!! Gewoon even geduld en lekker groeien van de FV.

Dikke kussss Xx

Deel Deze Pagina