Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ik heb eindelijk weer msn op m'n pc gezet. Voor wie msn heeft, willen jullie me toevoegen?

cathelijne1983@hotmail.com

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tja de overgang is altijd ff minder, maar ze wennen er gelukkig snel genoeg aan. Welke flesvoeding geef je nu?

Met mij gaat het een stuk beter! Medicijnen doen zeker hun werk en m'n gezicht is ook neit meer zo opgeblazen :D Met Kyra gaat het super! Ze gaat zeker hard nu! Ze is lekker druk aan het worden! Ze spuggelt veel, kletst veel, schopt met haar beentjes en ze heeft wat nieuws ontdekt: wippen!! Dat zit ze echt letterlijk heen en weer te wippen (van voor naar achter) op onze schoot ;) Zo schattig. Ik heb er een filmpje van, dus die zal ik nog op hyves zetten.

Hoe is het verder met Tijn? Lekker ventje is het toch ook he? Echt zo'n schattig manneke!

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hoi ladies!!!

Nou, Nils heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen :D Lekker hoor. Wel af en toe van die slaaphuiltjes gehoord, dus wel onrustig. In de namiddag heeft hij 3 kwartier in bed gelegen maar NIET geslapen. Nou ja, dan niet!!! Wat andijviestamppot gegeten en een beetje yoghurt en na z'n badje weer een papfles van 140. Niet zo veel als gisteren, maar wel best veel. Hij dronk tijdens het eten zelfs ook al wat water, dus denk dat hij van de andijvie ook wat extra dorst kreeg.

Hij is trouwens wel heel de dag hangerig gebleven hoor. Maar nu vanavond (ondanks het missen van z'n laatste slaapje) ging het best wel goed!! Ik ging 'm uit bed halen en 'm kusjes geven en toen ging hij aan m'n wang likken... :D Té schattig!!!

Ga nu lekker afsluiten en nog wat lezen in bed, tegen m'n ventje aan. Heel braaf, want ik slaap vandaag met tent en (net als Nils, haha ;) ) met pamper. Zo voelt het tenminste. Tot morgen lieverds!!!!

Dikke kusssss Xx

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey liefies!!!

Daar is ze dan weer...
    Na een maand vol valse/voorweeen, ontzettende heftige griep (waardoor ziekenhuis dacht dat de bevalling was begonnen) en veel slapen, ben ik weer even online.
    Het gaat nu perfect met me, voel me geweldig en ontzettend rustig... Hoe dichter we bij DE datum komen, hoe kalmer ik word en hoe minder kwaaltjes zich blootstellen aan mijn kolossale lichaam!

Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis. Dan kijken ze hoe het ervoor staat en wanneer ze me eventueel gaan inleiden. Dat zal tussen de 40 en 41,5 week ongeveer zijn... Ze wachten in het RB namelijk niet de 42 weken af, maar zien 41 weken als eindstation... Spannend dus!

Hoe gaat het hier met iedereen en alle kleine mannetjes en meiskes?

Liefs

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    lj meis spannend!!!!!!!dus binnen nu en 2 weekjes ben jij bijna zeker mama!!fijn dat je je zo kalm voelt is alleen maar goed voor als de kleine zich gaat melden je kan het meis haha tjjjjakka enne radboud das zwat bij mij naast de deur!!jade is in het cwz geboren ook in nijmegen dus.....moet je manneke ook daar aangifte gaan doen....
    nou doe het rustig aan en geniet nog van je buik want die ga je missen hoor...(nu zit ie je waarsch alleen maar in de weg haha)

xxxsie

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé LJ!

Dus maximaal nog een week en jullie spruit is er! Wat een gaaf idee zeg! Ben je er helemaal klaar voor? En vermaak je je nog zo thuis?

Hoe is Wes eronder? Heeft ie er ook zoveel zin in als jij?

XxX

7. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hallo allemaal,

Er is weer behoorlijk geklets hier zeg! Heb weer eventjes een avondje terug kunnen lezen, maar ben al weer bijna alles kwijt hihih!
    Ben weer even 2 daagjes vrij dus kan lekker genieten met de kleine.

@miesje
    Wat een gave foto's maak je steeds zeg. Ik spiek altijd eventjes hoor op je hyves:D kan mijn ogen niet van hem af houden hihih
    Hoe gaat het verder met jou zelf? wat gaat de tijd hard he! al weer 8 maanden geleden of niet dat je bevallen bent? denk jij ook nog vaak terug aan die tijd? ik kan soms lekker uren met hans babbelen over alles wat we hebben meegemaakt in die tijd. Heb ik ook wel eens nodig hoor. Even alles verwerken enzo.

@ cath
    Ik heb je toegevoegd op msn. Ik zit er niet vaak op hoor, maar zo af en toe wel eens ffies. Met zon kleine heb je niet altijd even veel tijd he. Ik vind het nog wel eens zoeken hoor naar een beetje structuur. Ik werk natuurlijk onregelmatig (ongeveer 4 avonden in de week) dus elke week is weer anders. dus elke week een andere dag boodschappen doen, huishouden enz enz.
    Hoe gaat het nu met jou? hebben jullie al helemaal een ritme te pakken? en hoe gaat het met je schildklier? lukt het nu met de medicijnen?

@debbedebs
    Hoe gaat het nu met jou? 4,5 maand bv geven is al een hele prestatie hoor. Ik ken maar weinig mensen in mijn omgeving die bv geven. Dus 4,5 maand is dan al heel veel. Maar vervelend om te stoppen zal het altijd wel zijn. Je sluit natuurlijk een hoofdstuk af, die je eigenlijk nog niet had willen afsluiten.
    Ik ben erg blij dat het bij mij nog wel loopt, maar zelfs ik kan me al druk maken als ik aan het idee denk dat het bij mij ook niet meer gaat lukken. dus begrijp de dubbele gevoelens wel hoor.
    Doe je vaak aan babyzwemmen? ik wil binnekort met Joanneke ook gaan zwemmen en ben erg benieuwd naar je ervaringen!

@debsel82
    Hoe gaat het met jou en je 2 mannen? Nils dus ook al aan de hap! Mooie momenten leverd dat op he! Joanneke hapt de warme hapjes ook al aardig goed weg en ze eet smiddags zelfs een hele boterham (zonder korst dan he)
    Ja ja onze kleine ukkies worden groot!
    Nils staat echt lief op de kerstkaart hoor! er zijn al aardig wat mensen die bij de kast hebben gestaan en aaah en ooohh hebben gezegd hihihihi!

@lady j
    Aaaaaaaaaahhhhh spannend..... Ik hou je hyves goed in de gaten hoor! nog even en je kleine is er! Zo mooi!!!!
    Eindelijk! na zoveel gebeurtenissen is het dan toch bijna zover! Ik ben echt zo blij voor jullie! Dikke kus voor jou en veel suc6 als het zover is:D

@heidi
    Jij bent ook wel een lekkere kwebbel he:D. volg je verhaaltjes trouw hoor hier op het forum, heb alleen niet altijd de tijd om te reageren. Heb ik eindelijk alles bijgelezen dan meld de kleine zich hier weer..... laptop uit........en als hij weer aan gaat ben ik weer een tijd bezig om bij te lezen:D
    Bij jullie gaat het nu ook al snel he! Dik over de helft en dan ook nog bijna trouwen. 2010 is echt jullie jaar he!
    Geniet er maar van! veel plezier met de verdere voorbereidingen!
    Verder alles goed?

@jeanne
    Fijn dat jullie zo serieeus genomen zijn. en mooi dat jade het nu beter doet.
    las dat je weer aan het werk was begonnen. Pff hoe is het bevallen? en hoe doet jade het bij de gastouder?
    Ik vind het nog steeds erg lastig hoor om joanneke weg te brengen. ook al is het bij mijn eigen moeder en schoonmoeder. Als ik dan weer terug van het werk ben kan ik gewoonweg niet stoppen met knuffelen!

@melanina
    En hoe gaat het met jou dan? je buik al heel erg ver? heb je al foto's gemaakt? ben erg benieuwd. (of zijn ze al voorbij gekomen en heb ik ze gemist?)
    Hoe is je ventje eronder? is hij al helemaal aan het idee gewend?

@maaike
    Hoe gaat het met Sennah? zeer goed zeker als ik die foto's moet geloven!:D haha ook jullie volg ik hoor! via hyves enz.
    wat een gave filmpjes en foto's! vooral die bellenblaas foto vind ik gaaf! en wat een geluid komt er uit dat kleine moppie!
    Die zal later de oren van je hoofd af praten hahah (maar volgens mij doet ze dat nu al)

@inkie
    Hoe gaat het met jou en je meid? Heb je al een poosje niet gesproken! ben erg benieuwd!

@ Ben ik nog iemand vergeten? pfff mijn excusses dan! ben soms even helemaal de draad kwijt hihih

Hier gaat alles prima, Joanneke is nu al weer bijna 8 maanden! wat gaat de tijd toch snel he
    Ze is eergisteren voor het eerst echt bewust omgerold van de rug naar de buik! hihihi echt zo tof! Hoe zien trouwens jullie schema's eruit? ben erg benieuwd. Die van Joanneke verschild wel eens per dag hoor maar in de regel ziet hij er zo uit

06:30 Borstvoeding
    10:00 fruithap
    10:30 Slapen
    12:00 Brood besmeerd met fruithap (+ beetje borstvoeding)
    13:30 Slapen
    15:30 Borst
    18:30 warme hap
    20:00 slapen
    22:30 Borst en daarna weer slapen

Maandag zijn we weer bij het cb geweest. Ze is nu 63,5 centimeter en weegt 5870 gram!
    Ze zijn super tevreden over haar dus wij natuurlijk ook!

Vandaag ook vakantie geboekt. wij gaan 16 juni naar menorca! We hebben er erg veel zin in! eindelijk met zijn 3tjes vakantie. ben ik wel weer aan toe hoor! Ben ook reuze benieuwd hoe de vlucht zal gaan met Joanneke. we wilden eerst ook eigenlijk niet vliegen, maar uiteindelijk toch maar wel gedaan.

Nou ik stop voor vanavond er maar even mee, want jullie moeten nu ook zoveel bijlezen en dat van maar 1 persoon! hahaha.

Nou tot snel

xxxx Marleen en natuurlijk ook een dikke knuffelkus van Joanneke

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

En ja.... de 40 weken aangetikt! Mn pa feliciteerde me met het voldragen, hihihi!
    Grappig dat sommigen eigenlijk zo dicht bij elkaar in de buurt wonen ;) Wes moet daar inderdaad ook aangifte gaan doen, maar als t goed is kan t in het RB. Wes is meer gespannen dan ik... komt ook meer omdat hij (jaaaaa Heidi) aan het werk is in Bergen op Zoom en dat behoorlijk stukje rijden is voordat ie thuis is... maar goed, de kleine zit warm en die blijft wel zitten hoor.
    Verder verveel ik me rot, de pc, tv of een duffe roman kan me niet meer bekoren, dus ik stort me maar op de verbouwing die eraan gaat komen. De 15e krijgen we als alles goed verloopt de sleutel en dan kunnen we aan de slag... keuken, laminaat voor boven en trapbekleding zijn al uitgezocht en gekocht... gister een geweldig ontwerp van een badkamer gemaakt, welke we as vrijdagavond maar eens uit gaan zoeken. Zoeken we ook meteen de tegels voor de keuken en toilet uit... toilet zal in de zin van de badkamer worden... keuken zijn we nog niet uit.... hebben hoogglans witte vlakke kasten, een smegfornuis met oven en aluminium accenten (afzuigkap, deurgrepen en plint onder)... blad is een beetje wazig. 6 cm dik met houtaccenten van licht beuken tot zwart en dat alles door elkaar... dus ja... wat voor tegel zullen we daar eens bij gaan kiezen... hahaha.. keuzes, keuzes, keuzes...

Cath, hoe is het met jou en je schildklier? Raak je al gewend aan de thyrax? Hoop dat je goed in de gaten wordt gehouden, en zo niet, dan eisen he!

Marleen, goed te horen dat het zo goed gaat met Joanneke!!!!!!

Mieske, debs, maaike, debs, ink, jeanne, heidi, mel, hoe gaat t met jullie kleintjes/buikjes???? (iemand vergeten...sorry!)

Dikke kus!

Heb sinds vanmiddag wel vlinders in m'n buik... ben benieuwd wat dat betekend haha!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    LJ wat spannend !!!

hier alles goed hoor zal vd week maar een keer wat buik fotos maken hoor .
    Vandaag naar de vk geweest en alles was helemaal goed
    Hartje weer gehoord het blijft zo mooi en onwerkelijk dat er iets in mij groeit .
    Soms lijkt het nog steeds of ik droom haha .
    Papa begint nu wel steeds meer te beseffen dat er echt iets is haha buik word groter folders komen binnen dus ja ..
    Nog een paar weken en we kunnen aan de baby kamer beginnen het leukste van alles .
    Heidi hoest met jou en je buik??

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!!!

Hoe gaat 'ie hier???

LJ: spannend joh... Ben zo benieuwd!!! Je doet het straks hartstikke prima; zeker als je nu zo rustig bent. Dat helpt alleen maar mee!! :D
    Marleen: druk druk druk met zo'n kleintje he!!!! Ze doet het wel echt super geloof ik he... Hier gaat ook alles prima!! Bedankt voor het compliment ;) Altijd leuk om te horen!!
    Melanina: wel doen hoor, buikfoto's!! Das écht heel leuk voor later. Ik kijk nu soms nog met weemoed terug. Fijn dat je het hartje weer hebt mogen horen.... Als je straks met de angelsound de hartslag kunt vinden, is het ook leuk voor je ventje.

@ de rest: hoe issie ladiesss???

Nils heeft zich vandaag weer prima vermaakt op het KDV. Ze hebben keurig z'n slaapjes aangehouden (de laatste tijd sowieso al hoor; op woensdag zijn het meiden die Nils echt goed leren kennen nu) en hij heeft daar echt heel veel gegeten zeg!!! Hij heeft gewoon een halve boterham op!!!! Niet de korstjes hoor, daar heeft hij maar een stukje van op. Maar toch.... En vanavond heeft hij voor het eerst "mijn eerste danoontje" op. Das op basis van opvolgmelk en vond 'ie ook heerlijk. Z'n warme eten ging sowieso ook weer hartstikke prima. Een half 6 maanden potje zonder problemen. Zó trots op ons manneke!!

Morgen naar het CB met 'm. Benieuwd wat 'ie weegt en hoe lang hij nu is.

Dikke kusss voor jullie allemaal!!!

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #9971 Kolibrie, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
    Hey meiden, hoe is het hier?

@Debs: hey mop, hoe gaat het met Nils z'n flessen nu? Drinkt ie nu weer aardig of was het toevallig een "lucky shot" laatst? Lekker dat het op het KDV nu lekker gaat! Kyra gaat vanaf morgen 1x in de week naar m'n ouders. Ook wel lekker om te wennen natuurlijk, maar ook wel goed om eens apart van elkaar te zijn. Als huismoeder heb ik toch haar nu 24/7 om me heen...

@LJ: oooooooooooeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh!!! Ik ben echt zo nieuwschierig naar je kleine!! Hopelijk komt hij/zij nu gauw! En geniet nog van je "rust" en je buik, want dat ga je echt missen! Al is zo'n kleintje natuurlijk heeeeeeeerlijk!! Met mij gaat het goed hoor meis! De Thyrax staat zeker aan. Ik zit nu op 0,75 mg en ben begonnen met 0,25. Over een paar weken weer bloedprikken en ze houden me goed in de gaten hoor ;)

@Marleen: hey meis, fijn te lezen dat het zo goed gaat met Joanneke! Alweer 8 maanden! Pffff, wat gaat dat toch hard he.. En dan te bedenken dat we eigenlijk rond dezelfde datum uitgerekend waren ;) Zit er bijna 2 maanden verschil tussen!

@Maaike: hey meissie, hoest met jou?

@Ikheid: hey meis! Wat gaat het toch ook snel bij jou he?? Onvoorstelbaar! Hoe gaat het met de bruiloft? Bijna alles geregeld enzo nu?

@Melanina: fijn dat het weer goed was bij de vk. Nu lekker spullen snuffelen. Als je de kans krijgt, moet je in februari naar de 9 maandenbeurs! Echt een aanrader voor zwangeren.

@Sjaan: hey meis, hoest met jou en Jade? Slaan de medicijnen aan?

@Debbedebs, Mies: hoe is het meiden?

Hier alles goed. Kyra is echt zo'n sprong aan het maken nu! Ik heb echt een ander kind nu! Nog steeds lekker vrolijk en lachend meisje hoor, maar een stuk drukker :$ Ze slaapt ook minder overdag en we hebben 's avonds andere tijden, zodat we haar niet meer wakker hoeven te maken voor een laatste fles. Ze krijgt nu om 20:00 de laatste fles en dan lekker naar bed. Dus ineens een ander slaapschema ook, maar ze doet het perfect erop! Ze is een stuk actiever en rolt nu alle kanten op. Vanmiddag had ze zich half op haar buik gerold!! Nou dat deed ze voor 2 dagen terug nog niet. Vanmorgen liep ik haar kamertje binnen, had mevrouw zich omgekeerd in haar bed! Normaal ligt ze met haar voeten richting de deur en haar hoofdje richting muur, nu lag ze met haar bolletje richting deur en haar voeten naar de muur :$ Ze gooit net zolang met die benen, tot ze dus omgedraaid is :D Gekke griet! Ook heeft ze het heen en weer wippen uitgevonden (van voor naar achter). Op je schoot doet ze niet anders. Vooral als ze iets leuk vindt dan gaat ze meteen heen en weer! Ik heb er een filmpje van, moet hem alleen nog even plaatsen.

Verder is ze nog altijd dol op haar flessen en fruithapjes, maar de groente vind ze toch wat minder. Tja, ze moet het toch wel eten. Doet ze ook wel, al is het niet superveel. Kortom, het gaat dus echt super en ze wordt ook echt groot nu :$:D Wel onwijs leuk om al die ontwikkelingen te volgen hoor!

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Cath!!

Gaat goed met Nils z'n flesjes. Vandaag 3 flessen ruim 180cc gedronken en voor de rest veel gegeten. En de laatste fles was 45cc. Ook een toppertje dus :D (en ik maak me er lekker niet druk om!!!)

Hier lijkt trouwens Nils ook ineens weer andere dingen te doen en te kunnen. Zo leuk!!!

Ga zo lekker m'n bedje in en lekker nog wat lezen. Hartstikke gaar!!! Geef Kyra-droppie een dikke kus van mij en Nils!!!

Knuffel!!! Xx

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    LJ weer een dag dichter bij je kindje

hier vanmorgen zelf het hartje gehoord met me angelsound wel 2 hele sec haha
    9 maanden beurs ga ik zeker heen met me schoonzus word zo leuk

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mel: wat leuk dat je toch ff het hartje gehoord hebt! Al is het maar 2 seconden, het geluid alleen al is zooo gaaf om te horen! Hoe is het met je buik? Groeit ie hard?

Cathie: wooow die Kyra, die gaat ook al zo snel vooruit! Wat gaaf hè!? En wat leuk dat wippen.. ik zie het al helemaal voor me. hier alles goed hoor, het wordt wel steeds zwaarder en sommige dingen gaan gewoon niet meer zo makkelijk, zoals sokken aan doen, jezelf scheren daar 'down under'. Maar goed, ik heb een lieve vriend.. :D

Debsel: die Nils.. kan m'n ogen niet van 'm af houden, wat een heerlijk kind zeg! Echt een heel stoer ventje en lekker eigenwijs, daar hou ik wel van ;) Fijn dat ie het zo goed doet hè?

LJ: Wes zit dus voor werk in Bergen op Zoom? Veel files daar vaak! En doet er er lang over? Lekker hoor dat je al zoveel hebt kunnen regelen voor het huis, dat schiet dus ook lekker op! Nu zit je bij je ouders hè? Bevalt dat nog? Of wil je er graag weg?
    Nou de laatste loodjes meis.. laat die beeb maar komen!

Marleen: die foto van Joanneke met je ma (waarbij Joanneke dat blauwe mutsje opheeft) die is zooooo qute! :D Echt een mooie foto! Joanneke doet het ook al zo goed.. lekker hoor! Hoe bevalt het werken? Weer een beetje je draai kunnen vinden?
    Heerlijk vooruitzicht die vakantie! Wij willen dit jaar ook nog weg, wel binnen NL, maar we kijken eerst hoe ons manneke is.. Als ie gewoon erg makkelijk is dan gaan we weg, zo niet dan blijven we dit jaar lekker thuis en kijken we volgend jaar wel weer.

Hier alles goed.. het wordt nu wel steeds zwaarder! Die buik ook! Mijn god, ik vind hem nu al zo enorm, maar er komt dus nog gewoon een buik bij.. En ik zie mijn muts niet eens meer, dus scheren gaat hier gepaard met veel gestuntel, hahaha! Ook mijn teennagels knippen is een drama.. Hahahaha! Moet er zelf zo om lachen, dus het valt allemaal best mee.. ;)
    Vandaag de bovenverdieping doen en verder niet veel.
    Volgende week dinsdag komt het kamertje, mijn papa komt 'm in elkaar zetten en ik ga de wasjes dan alvast draaien zodat alles de kast in kan.. Ik heb er zo'n zin in! :D

Bijna 28 weken alweer! :$:D

XxX

15. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    Hoi hoi,

Zo Joanneke ligt weer even heerlijk te pitten dus heeft mama de tijd om computeren enz. hihihih

@heidi
    Tja die buik he, is soms aaridg lastig maar als hij eenmaal weg is ga je hem toch wel een beetje missen hoor! Zelfs ik miste hem wel een beetje (terwijl ik door al het vocht uiteindelijk 130 kilo woog)
    Toen Joanneke 12 weken was zijn wij ook weg geweest, maar uiteraard ook gewoon lekker in nederland hoor. Alles lekker dichtbij en wil het niet dan kun je ook makkelijk weer gewoon naar huis toe! geeft toch een wat rustiger gevoel hoor!

@melanina
    hihih mooi he, om het hartje te horen! Pff ik heb ook erg vaak met dat ding geploeterd op bed. Kon het hartje ook niet atlijd even goed vinden en als ik hem had dan ploep was ze weer weg hihihi!.

@Cath
    Hihi, wat mooi he al die sprongetjes vooruit! echt zo leuk, gaat echt hard he! die dame weet dus wel lekker is en niet he! hihi.
    Als je haar groente geeft, maak je dan ook zelf vers? of gebruik je nog van die potjes?
    Ik gebruikte in het begin veel potjes van olvarit, maar merkte dat ze ook gewoon kleine stukjes kon eten en naar binnen kon werken.
    Dus heb zo af en toe een potje van Friso (zijn wat minder gemalen) of maak zelf iets als ze mee kan eten met de pot.
    we eten alleen wel vaak gekruid en buitenlands dus moet soms echt rekening houden met haar als ik boodschappen doe. en anders dus gewoon een potje.

@deb82
    Nils gaat dus ook hard vooruit, tja net zoals kyra en natuurlijk alle andere droppies. wat gaat de tijd dan toch snel he! er gebeurd zoveel.
    Ze zeggen dat ook van te voren he, dat het eerste jaar zo snel gaat, maar dat het dan OOK ECHT zo snel ging. Tja dat merk je dus pas als je zelf een kindje hebt. Pffff

@Lady j
    En????............ Al beweging in de zaak? hihihihi ben zo benieuwd he! Veel suc6 met het wachten.
    xxxxxx

Nou mijn kleine meid is weer wakker, dus ga haar uit bedje halen enzo lekker een boterhammetje voeren hahah..

xxx Marleen

16. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    Ow ja...

wie gaan er allemaal naar de 9 maandenbeurs???? Ik wilde eerst niet gaan omdat ik vorig jaar al was geweest.

Maar ik kreeg een mailtje van prenatal omdat joanneke dan 9 maanden is. Ik mag dan samen met veel andere moeders en kindjes van 9 maanden de beurs openen. en krijg dan ook een gratis fotoshoot enz.
    Dus ga nu toch maar wel:p
    Lekker gratis allemaal (hahah typische nederlands he)

Ik ben er dus woensdag, misschien dat ik nog iemand tegen kom van jullie?

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, zo mama heeft een dagje "vrij" ;) Kyra is vandaag bij oma en omi. Net even boodschapjes gedaan. Is ook weleens lekker zonder kinderwagen (goh, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen :p) en nu ff lekker vrije tijd. Nou ja, Kyra is nooit vervelend, dus in principe kom ik altijd wel aan de dingen toe. Maar voor de oma's is het wel even leuk om haar te hebben.

Foto's en video's staan weer op hyves!

@Marleen: ik wil in principe ook weer naar de 9-maandenbeurs, maar weet het nog niet zeker. Hangt er ook vanaf hoe Kyra tegen die tijd is. En ik weet nog niet zeker of ik wel met kinderwagen daar wil lopen. Ik vond het vorig jaar al een ramp om daar te lopen en toen had ik nog geen kinderwagen ;) Dus ik kijk nog even!

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hellowa lieffie's

even een korte update want ben kapot!
    Werken is zeker wennen maar wel weer lekker, ben alleen s'avonds echt kapot... s'morgens eerst mezelf klaarmaken, dan Sennah nog doen want thomas is dan al weg... Sennah flesje en dan nog zelf eten. Naar de bus en daarna nog 10 min lopen.... pfff.... maar ja moet maar! Sennah doet het iig super goed en is s'avonds net als mama helemaal op hihi....Straks brengt Thom sennah weg en ga ik op de fiets!

LJ, spannend meis, zet em op he als het zover is.
    Nou ik ga douchen...

Kusjes

19. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey marleen,

leuk toch moet je doen naar de negen maanden beurs. ik vond de beurs zelf vorig jaar heel erg tegen vallen. als je zwanger bent is het wel leuk vind ik maar vond de jongen gezinnen beurs leuker. maar goed ieder zijn mening toch.
    gaat allemaal goed met de kleine meid las ik. super he.

ff snel een berichtje want ik heb alweer een tijd niet kunnen inloggen hier, en dus niet kunnen reageren en heb ook niet alles kunnen lezen. dus dat gaan van het weekend maar is doen.
    denk dat ik me maar is opnieuw aanmeld. echt raar!!
    verder alles goed dames, tja lees en zie jullie op hyves he!
    fijne avond allemaal
    kus mies

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey cath, here i am ;)

Wat zijn er toch veel diverse meningen betreft voeding.
    Elin zit op 4 voedingen 180cc met 6 schepjes waarvan de laatste fles + 2 scheppen rijstebloem.
    Fruithapje mag ze pas vanaf 6mnd van de arts op het cb.

Als je nutrilon belt en zegt dat je kindje nu op 4 voedingen zit dan zeggen ze; geef ze maar fruithapje.. (want ik blijf het raar vinden dat er 1 volledige flesvoeding af gaat, die van 23:00 en dat er alleen 2 eetl rijstebloem voor in de plaats komt... ) terwijl kinderarts zegt, fruithapje pas met 6 mnd..... ivm stoelgang....

Tja...

LJ; spannend!!!

Deel Deze Pagina