Hmm.. 't zou dus kunnen! Echt benieuwd naar je test.... Ja hoor! M'n zijn bijna weg. Ik denk morgen écht de laatste dag. Vandaag al superweinig, maar heb er deze keer wel veel last van gehad zeg. Enorme krampen! Maar goed... op naar de 2e ronde!
Ja wel jammer voor jullie hoor Had het jullie ook erg gegund hoor! Maar goed, we moeten wel positief blijven he! Kom op Liefs maaike
Spannend morgen hoor Maaike, laat even wat weten he! @deb: ronde 2 is een goede ronde remember! Fijn dat de zo goed als weg zijn... Tellen maar! x
Ach... maakt inderdaad niet uit wanneer je precies mag, maar liefst zo snel mogelijk! Logisch! Ik zal duimen dat je morgen al mag Als ik uit m'n werk kom ben ik echt benieuwd elke keer wat voor berichtjes ik allemaal 'gemist' heb, haha! Wat toevallig dat we die naam allebei zo mooi vinden... Ik vind trouwens Merle voor een meisje ook wel heel bijzonder. Verder heb ik nu effe geen inspiratie hoor :S hihi! Is logisch dat je onzeker bent en het allemaal spannend vindt! Het is niet niks hoor... Zolang je niet vergeet af en toe te genieten tussendoor Enne... je kan kijken tot je een ons weegt (bij het plassen), maar je gaat toch niks zien hoor! Dit prutsje blijft lekker zitten! Heb je nog geen innig knuffelmoment gehad met de wc? (niet misselijk?) Ooow! Leuk om het aan je vriendinnetje te vertellen.... Goh, toen m'n vriendinnen zwanger waren en het vertelden moest ik meteen janken, haha! Hoor het wel als je bij de huisarts bent geweest! Liefs Xx!
Jaaaaaa ik moet morgen vroeg uit de veren moet oppassen dus laat t snel weten hoor, waarschijnlijk toch al vroeg wakker vanwege de zenuwen haha Liefs Maaike
Hou ons niet te lang in spanning! Heerlijk als je straks net als mies & ink kan vertellen dat je zwanger bent. En als het niet zo is, dan mag je gewoon met mij mee naar de volgende ronde! (maar ik heb liever dat je wél zwanger bent hoor.... ) Ik ga effe eten koken meiden! Xx
Hihii doe ik en dan staat het wel gelijk als ik met jou meega Debsel Ach ja ik ga van het ergste uit dan valt het (miss) wel mee Liefs Maaike
Haha ja das zeker Maaike, ik heb de nacht voor het testen er mega over gedroomd. Gelukkig was de test in m'n droom posi en ... in het echt ook joepie. Na het testen was ik vaak wakker 's nachts. Is de spanning. Ik ga morgen snel kijken of je ook kunt juichen. En ookal heb je morgen wat bruinverlies wat kan duiden op een beginnende ongi, gewoon testen. Kijk maar naar mij! liefs
Nog niet overgegeven! Gelukkig. Wel wat zuur gehad zeg maar. Kan nog komen natuurlijk Tuurlijk laat ik wat weten als ik bij HA ben geweest. Ga effe lekker rondje lopen.. even bewegen.. xxx
he dames, spannend hoor maaike, ik snap het dat je zenuwachtig bent, mijn vriend en ik konden vrijdag er ook niet van slapen. ik duim voor je meid. debsel jij doet ons hopelijk gewoon na in de 2e ronde. ben blij dat het verder goed gaat. inkie wat spannend woensdag. fijn dat je onder controle gaat in het ziekenhuis. ik zal dat straks ook wel krijgen. (heb een heupdysplasie)is alleen maar fijn meer controle. hoever ben je nou? ik heb op internet uitgerekend, en er stond dat dit de 5e week is en bij een ander staat er dat dit de 6e week is. hoe moet je nou rekenen!? liefs mies
Hoi Miesje. Ik heb vrijdag getest (tja kon niet wachten) die was nega. En vanochtend weer, ook nega. Ben nu 4 dagen overtijd, om gek van te worden! Donderdag naar de HA, want ik voel me echt super in de war nu. Die rare hormonen ook....
cathie dat verhaal is het zelfde als de mijne. ik was ook naar de ha geweest. en moest weer paar dagen wachten met testen. probeer anders over paar dagen weer meid. misschien dat ze dat ook bij de ha zeggen. spannend meid. ik duim voor je. is dit de eerste keer? sterkte verder meid. liefs mies
Hai Mies, Ja dit is de eerste keer. Ik vind het ook onwijs spannend, maar man die onzekerheid. Zeker na vanmorgen testen..weer negatief. Dan zakt de moed je ook weer in de schoenen. Had vanmiddag eenmalig een klein beetje bruin verlies, maar echt heel minimaal en daarna niks meer. Gewoon weer helder. Ik snap er niks meer van. Hoelang ben jij nu bezig dan? Liefs Cathie
dit is onze tweede ronde. de eerste keer dacht ik, nou moet ik kei lang ontpillen maar je ziet wel weer. goeie moed voor jouw. 't toch afwachten meid. spannend.zal morgen dan toch maar even langs de ha gaan. voor je zelf ook fijner. liefs mies
Dit is onze 4e ronde. Niet zo heel lang ook bezig dus, maar het geduld is af en toe ver te zoeken bij me Ik ga inderdaad donderdag ff langs de huisarts. Al is het maar om even gerust gesteld te worden. Dit is voor mij ook allemaal nieuw Ik was even vergeten dat jij wel zwanger bent! Ik had je nog gefeliciteerd. Echt gaaf hoor! Wanneer ga je naar de VK? Liefs
ik ben alweer 15 dagen overtijd, ik kan ook niet wachten, blijf ook steeds testen... pfff...vervelend hoor
Hey Missie, ben je al bij de HA geweest? Echt rot he om dat onzekere gevoel te hebben....ik word soms gek van mezelf
@cathie: oja thanks, maar ik kan het nog niet geloven. morgen nog ff testen. bel vrijdag met de vk. maarja wanneer mag je dan komen?! ik hoop het zo voor je meid. ik snap dat dan je moed snel in je schoenen zakt.sterkte meid. laat het donderdag ff weten he. @missy: wat is je cyclus dan? alle testen negatief?! liefs mies
@miesje, ja dank je wel. Tuurlijk laat ik ff weten hoe het gegaan is. Ws zegt ze hetzelfde als jij, maar ja, dat zie ik dan wel weer. Weet je eigenlijk hoever je bent? Volgens mij mag je namelijk al met 6 weken komen. Dan kunnen ze een inwendige echo maken (weet ik dan van een kennis van mij die zwanger is).... Laat vrijdag even weten dan he wat de VK zei! Veel liefs en bedankt voor je lieve berichtjes! Liefs Cathie